Het Nieuwe Jagertje

Stougjesdijk 197 3271 KC Mijnsheerenland Nederland Kaart

Over het restaurant Het Nieuwe Jagertje

Een echt familierestaurant

Het Nieuwe Jagertje is een uniek concept], een restaurant en snackbar in één. Eigenaar Danny zet iedere dag samen met zijn moeder de lekkerste gerechten op tafel. Het is Nieuwe Jagertje is zoals Danny zegt: zijn lust en zijn leven! Gezellig tot in de late uurtje genieten van lekker eten? Dan ben je bij Het Nieuwe Jagertje op het goede adres.

Meer informatie over restaurant Het Nieuwe Jagertje

Dinsdag t/m Donderdag 12:30 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:30

B. S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Dame achter de bar fungeerde ook als serveerster en deed het heel goed. Vriendelijk en attent. Het eten was heel goed en meer dan genoeg. Complimenten aan de kok. Hebben gereserveerd met AH zegel actie en we zullen zeker weer eens komen dineren. Hartelijk bedankt.
kraan1937 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Een echt gezellig restaurant met een warm onthaal van de eigenaars. De service is uitstekend en over de gerechten valt een heel loflied te schrijven. Het eten ziet er uit als een plaatje en is bij alle gangen van hoge kwaliteit. Ook een groot compliment aan de kok en de bediening, want met z'n tweeën een hele avond een groot gezelschap verzorgen is al een kunst op zich.
M. J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Een leuke locatie de Hoeksche Waard. We konden buiten eten bij de prachtige Hortensia's. Van het AH menu was het toetje met de verse aardbeien op. Bij alle 3 gangen kregen we een goed & heerlijk gevuld bord.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Een gezellig, klein restaurantje op een rustige locatie aan een dijk.
Omdat vermeld staat dat het een kindvriendelijk restaurant is, zijn we hier toch maar eens gaan kijken met onze zoon van 5. Ik kan niet ontkennen dat het personeel zeer vriendelijk is, maar bijzonder kindvriendelijk is het niet. Ik had wel iets van een speelhoek verwacht of op zijn minst een kleurplaat, maar niets van dit alles. Ik vond het binnen ook best smoezelig aandoen.
Op het menu miste ik tot mijn grote teleurstelling de carpaccio.
De broodjes met smeerseltjes die wij vooraf bestelden waren, vers en zelfs de (zelfbereide?) smeersels waren erg lekker.
De ossenhaaspuntjes in knoflookboter waren erg lekker! De patatjes die erbij geserveerd werden niet en het zakje Remia fritessaus daarbij is echt een aanfluiting.
De kleine man had een kindermenuutje bestaande uit een patatje, een frikadel, een bakje appelmoes, natuurlijk het zakje Remia fritessaus en een kleine verrassing.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een leuk en gastvrij eetcafé met de Ah bon geweest er was een goed keuze menu met 3 keuzes uit voor- hoofd - nagerecht. Alles werd mooi geserveerd met heerlijk vers fruit lekkere frietjes erbij .Waren hier voor de 1e keer maar zeker niet de laatste keer
Tiny en Nico B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het Jagertje is een gemoedelijk klein restaurant. Je voelt je gelijk op je gemak en het eten is ruim voldoende, zelfs voor ons grote eters, en van zeer goede kwaliteit.
Alleen jammer dat er blijkbaar geen tijd was geweest om een doekje over de terrastafeltjes te halen.????
P. G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gezellig ook al omdat het kleinschalig is en hartelijk personeel, voldoende eten zodat je niet met een lege maag weg gaat.
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Leuk en intiem restaurant, sfeer erg leuk eten was ruim voldoende en erg lekker. Eten is ook met zorg bereid, Danny en zijn moeder doen uiterst hun best voor een aangenaam verblijf
Aria K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening, prijs kwaliteit heel goed, gezellige sfeer,ook voor de grotere eter meer dan voldoende, we gingen voldaan weg.
Morris T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
In zijn soort een topper! Je moet van het bestaan van deze zaak afweten anders besluit je niet automatisch om naar deze dijk te rijden om uit eten te gaan, maar eigenaar Danny en zijn moeder van Het Nieuwe Jagertje hebben inmiddels naam in de wijde omtrek. Een kaart die uitgebreid is, zodat er voor ieder wat wils is. Hoofdzakelijk bistrogerechten. Het eten is gewoonweg goed. De persoonlijke benadering zorgt dat je je ook echt welkom voelt. De vrijgevigheid van de uitbater benadrukt dit nog eens, Ook de grote eter gaat hier blij naar buiten. Hier merk je dat gewoon lekker eten ineens zoveel meer is als een restaurant het ook oprecht goed wil doen. Geen verplichte beleefdheid, maar lekker eten en drinken in een gelegenheid waar je niet snel teveel vraagt.
bvaneldert .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vanavond gegeten bij het nieuwe Jagertje. Gezellige huiskamersfeer met leuke no nonsens bediening. Eten was erg lekker, flinke porties en leuk opgediend. Een aanrader als je een avondje lekker ontspannen uit eten wilt.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Goed gegeten in een knus en gezellig restaurant. Er was niets te veel voor de gastvrouw en de kok. Zeker een aanrader. Top.
Anita L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk en eerlijk voedsel, gezellige en efficiënte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar, we hebben het erg naar ons zin gehad.
Arian V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Beste medewerker/eigenaar,

We hebben vanavond (vroeg) bij jullie gegeten. We waren de 1e in jullie eetcafe. Toen we binnenkwamen merkten we meteen dat er gerookt werd en we twijfelden of we wel naar binnen moesten gaan omdat we daar allebei geen liefhebbers van zijn (en het ook niet toegestaan is}. In onze beleving was er een familiebijeenkomst gaande, waarbij de sigaretten snel nog even uit het zicht gelegd werden. Na 10 minuten kwam er nog een familielid binnen die zichtbaar dronken was en veel aandacht opeiste.

Het eten hadden we ook meer van verwacht, de ossenhaaspuntjes met pepersaus leek meer op oliesaus zo vet was het. De kipsate was redelijk, maar daar valt natuurlijk weinig aan te verpesten. Ik denk dat jullie beter gewoon de snackbar kunnen zijn, al hadden de frietjes ook wel iets langer gebakken gemogen worden, zelfs dat was niet in orde. De asperges waren een leuke bonus, maar waren azijnzuur.

UIt beleefdheid hebben we maar geen amok gemaakt omdat er nog andere tafels bezet waren en de €41,- betaald. Bij een eetcafe met louter positieve reacties op internet hadden we ons iets meer voorgesteld.
natasja W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
heerlijk gegeten zeer aardige gastvrouw en het is er altijd gezellig knus wij komen er graag.

bedank weer tot de volgende keer
Manja B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Samen met een vriendin hier 's middags gegeten waren de enige gasten. Ontvangst vriendelijk!
Kwaliteit van voorgerechten (garnalencocktail/goulashsoep) en hoofdgerechten (tongfilet/varkenshaas) prima!
De door ons gewenste aangepaste desserts vormden geen enkel probleem voor de eigenaar (z'n moeder dacht er anders over
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig dorps restaurant met een vriendelijke ontvangst
A.H Diner was goed en niet te duur 36,50 P.P
Drankjes normale prijs , we gaan er echt weer een keer dineren
miranda P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Knus en gemoedelijk restaurant in de Hoeksche Waard. Voor ieder wat wils binnen het keuzemenu! De porties zijn groot en de gerechten zijn erg smakelijk! Zeker voor herhaling vatbaar!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heel gezellig eetcafe. Het AH-keuzemenu (vlees of vis) was superlekker. Uiterst vriendelijke en vlotte bediening. Zeer royale porties. Een aanrader!
kraan1937 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met betrekking tot de kwaliteit van de gerechten kan gemeld worden dat het hoofdingrediënt uitstekend was, maar de overige gerechten er om heen waren te overvloedig aanwezig, hetgeen aan het hoofdgerecht tekort kan doen.