Het Nieuwe Jagertje

Stougjesdijk 197 3271 KC Mijnsheerenland Nederland Kaart

Over het restaurant Het Nieuwe Jagertje

Een echt familierestaurant

Het Nieuwe Jagertje is een uniek concept], een restaurant en snackbar in één. Eigenaar Danny zet iedere dag samen met zijn moeder de lekkerste gerechten op tafel. Het is Nieuwe Jagertje is zoals Danny zegt: zijn lust en zijn leven! Gezellig tot in de late uurtje genieten van lekker eten? Dan ben je bij Het Nieuwe Jagertje op het goede adres.

Meer informatie over restaurant Het Nieuwe Jagertje

Dinsdag t/m Donderdag 12:30 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Het Nieuwe Jagertje

p.lugtenburg .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een leuk restaurant voor vaste klanten.erg amicaal. Muziek stond veel te hard.
Het eten was redelijk maar het krantenknipsel aan de muur dat het een top locatie moet worden dan moet er nog wel wat veranderen.
Nu moet ik er wel bij vermelden dat wij via de AH actie hebben gegeten.
Misschien was het via de kaart beter geweest. Jammer als daar verschil in gemaakt wordt. De prijs van euro 37,50 was veel te hoog voor wat er geserveerd werd.
kraan1937 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een erg gezellig en knus restaurant van heel lieve eigenaars. Je voelt je er direct thuis - alsof je op zeer welkom familiebezoek komt. Het menu is voorzien van allemaal heerlijke "gangen" en welke keuze je ook maakt; het is BEST-Kwalitatief HOOG-aantrekkelijk in UITVOERING-ruime HOEVEELHEID. Kortom: je komt hier: "voor je plezier en NIETS te kort. Het Nieuwe Jagertje is "een schot in de roos"!!!!!!!
Tiny B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima gerechten, goed verzorgd en van goede kwaliteit. Erg ruime porties. Goede en hartelijke ontvangst.Prima restaurant. Aan te bevelen.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Een prettige zaak met vriendelijk personeel! Heerlijk gegeten komen zeker terug en niet onbelangrijk erg kindvriendelijk!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Toppertje , gezellig goeie porties en heel smakelijk en mooi opgemaakt, heel aardig personeel van buiten af zou je niet zeggen dat het binnen zo leuk was
M V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Eten en bediening prima niks op aan te merken.De opmaak van de gerechten waren van hoge kwaliteit.
Hoeveelheid ruim vol doende.Cijfer van de familie een 9.
DANIEL R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten was van een prima kwaliteit.
vriendelijke bediening en grote porties,
zeker aanbevolen, dit was de 2e keer en er
volgen zeker nog meer.
Bets V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
grote porties ,lekker eten ,vriendelijke bediening ,mooie presentatie met vers fruit, entourage eetcafé plus.
kortom een aanrader.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goed eten. Redelijk grote porties. Rustige sfeer. Jammer van de smakeloze ananas (onderdeel van het garnituur bij hoofdgerecht). Iets meer groenten mag. Aanrader.
Pleun K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De ontvangst was hartelijk. De bediening persoonlijk. Aan de buitenkant van het restaurant verwacht je niet dat er binnen een zeer goede 'ambiance' is. Misschien komt dat omdat de eigenaar naast het restaurant ook een snackbar runt en je dan een beetje verwacht dat het restaurant daar ook wel iets van weg zal hebben. Het tegendeel is waar, het interieur van het restaurant lijkt in de verste verte niet op een snackbar. Je voelde je er gelijk op je gemak en de moeder van de baas, die ons serveerde was allervriendelijkst. De kok verdient m.i. wel een paar 'sterren' want het was gewoonweg 'haute cuisine' wat we op ons bord kregen, met grote zorg bereid! Een echte aanrader!!
W L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De accomodatie was schoon en netje. De gerechten waren goed en verzorgd, de bediening was vriendelijk . Voor herhaling vatbaar.
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Ontvangst was prettig en gezellig we waren in eerste instantie maar samen. Het eten was lekker en leuk opgediend. Hadden een vraagje over een vrucht op het bord en daar kregen we een leuke uitleg over.
P V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Leuke en begripvolle bediening .Eten was zeer royaal en lekker. We gaan dan zeker nog eens terug. Ook het uitzicht vanuit de zaak was echt landelijk. Als je de zaak eenmaal kent ,rijdt je niet meer voorbij .
famvdzwart .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
heerlijk gegeten, gerechten waren ontzettend goed en leuk gemaakt. Het voorgerecht was verrassend en heerlijk.
zeker een aanrader. Vriendelijke bediening,
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer vriendelijk en gastvrij. Prima sfeer. Alle gasten krijgen de volle aandacht.
Is voor herhaling zeker de moeite waard.,
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie maar komen zeker terug voor de 'gewone' kaart. Alles wat we kregen was erg goed en flinke hoeveelheden.
LE V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Supergoed restaurant met heerlijke gerechten. Veel verse producten. We hebben ervan genoten en zijn zeker van plan nog eens terug te komen. Veel variatie in de gerechten, heel leuk opgemaakt met vers fruit en salades. Het is een echt dorps restaurant waar men de tijd nog neemt voor de klanten. Een echte aanrader!!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Als je binnenkomt ruik het muf en rokerig,we hadden tomaten soep besteld en kregen uiensoep,en vol blijven houden dat we tomatensoep hadden gekregen (de uienringen waren minestrone ?)
De schnitzel was smaakloos,maar wel groot.
In verband met chocolade allergie werd als toetje ipv dame blanche ,en een brownie gekozen voor appeltaart met slagroom en ijs;wat blijkt ook dit toetje was overgoten met chocolade .
Toen dit probleem werd voorgelegd was het antwoord; dan had je dat moeten zeggen wijffie .jammer voor je.
Op de vraag of er ipv een toetje een kopje koffie moch worden gekozen ,was het antwoord dat kan maar dat moet je wel betalen!
Toen ze van de bediening in de deuropening stond te roken,en de rook naar binnen trok ,en ze ons vertelde dat er geen rook te ruiken was,was de maat voor ons vol en hebben wij besloten om met ons vieren hier nooit meer te gaan eten!
w Z.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Lekker gegeten en grote porties. Het was druk bij de cafetaria waardoor we wat langer moesten wachten maar dat werd netjes gezegd en als goedmakerte kreeg men mandje brood met smeersels
B. S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Dame achter de bar fungeerde ook als serveerster en deed het heel goed. Vriendelijk en attent. Het eten was heel goed en meer dan genoeg. Complimenten aan de kok. Hebben gereserveerd met AH zegel actie en we zullen zeker weer eens komen dineren. Hartelijk bedankt.