Het Nieuwe Jagertje

Stougjesdijk 197 3271 KC Mijnsheerenland Nederland Kaart

Over het restaurant Het Nieuwe Jagertje

Een echt familierestaurant

Het Nieuwe Jagertje is een uniek concept], een restaurant en snackbar in één. Eigenaar Danny zet iedere dag samen met zijn moeder de lekkerste gerechten op tafel. Het is Nieuwe Jagertje is zoals Danny zegt: zijn lust en zijn leven! Gezellig tot in de late uurtje genieten van lekker eten? Dan ben je bij Het Nieuwe Jagertje op het goede adres.

Meer informatie over restaurant Het Nieuwe Jagertje

Dinsdag t/m Donderdag 12:30 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
bvaneldert .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vanavond gegeten bij het nieuwe Jagertje. Gezellige huiskamersfeer met leuke no nonsens bediening. Eten was erg lekker, flinke porties en leuk opgediend. Een aanrader als je een avondje lekker ontspannen uit eten wilt.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Goed gegeten in een knus en gezellig restaurant. Er was niets te veel voor de gastvrouw en de kok. Zeker een aanrader. Top.
Anita L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk en eerlijk voedsel, gezellige en efficiënte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar, we hebben het erg naar ons zin gehad.
Arian V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Beste medewerker/eigenaar,

We hebben vanavond (vroeg) bij jullie gegeten. We waren de 1e in jullie eetcafe. Toen we binnenkwamen merkten we meteen dat er gerookt werd en we twijfelden of we wel naar binnen moesten gaan omdat we daar allebei geen liefhebbers van zijn (en het ook niet toegestaan is}. In onze beleving was er een familiebijeenkomst gaande, waarbij de sigaretten snel nog even uit het zicht gelegd werden. Na 10 minuten kwam er nog een familielid binnen die zichtbaar dronken was en veel aandacht opeiste.

Het eten hadden we ook meer van verwacht, de ossenhaaspuntjes met pepersaus leek meer op oliesaus zo vet was het. De kipsate was redelijk, maar daar valt natuurlijk weinig aan te verpesten. Ik denk dat jullie beter gewoon de snackbar kunnen zijn, al hadden de frietjes ook wel iets langer gebakken gemogen worden, zelfs dat was niet in orde. De asperges waren een leuke bonus, maar waren azijnzuur.

UIt beleefdheid hebben we maar geen amok gemaakt omdat er nog andere tafels bezet waren en de €41,- betaald. Bij een eetcafe met louter positieve reacties op internet hadden we ons iets meer voorgesteld.
natasja W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
heerlijk gegeten zeer aardige gastvrouw en het is er altijd gezellig knus wij komen er graag.

bedank weer tot de volgende keer
Manja B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Samen met een vriendin hier 's middags gegeten waren de enige gasten. Ontvangst vriendelijk!
Kwaliteit van voorgerechten (garnalencocktail/goulashsoep) en hoofdgerechten (tongfilet/varkenshaas) prima!
De door ons gewenste aangepaste desserts vormden geen enkel probleem voor de eigenaar (z'n moeder dacht er anders over
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig dorps restaurant met een vriendelijke ontvangst
A.H Diner was goed en niet te duur 36,50 P.P
Drankjes normale prijs , we gaan er echt weer een keer dineren
miranda P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Knus en gemoedelijk restaurant in de Hoeksche Waard. Voor ieder wat wils binnen het keuzemenu! De porties zijn groot en de gerechten zijn erg smakelijk! Zeker voor herhaling vatbaar!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heel gezellig eetcafe. Het AH-keuzemenu (vlees of vis) was superlekker. Uiterst vriendelijke en vlotte bediening. Zeer royale porties. Een aanrader!
kraan1937 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met betrekking tot de kwaliteit van de gerechten kan gemeld worden dat het hoofdingrediënt uitstekend was, maar de overige gerechten er om heen waren te overvloedig aanwezig, hetgeen aan het hoofdgerecht tekort kan doen.
Angélique Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima Sfeer en lekker eten!! Gezellig!!! Familiair restaurant waar je je snel thuis voelt!! Gastvrouwen en barman maken de sfeer!
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Jammer dat de frietjes niet "echt "waren. Ze koelen heel snel af.... Voorgerecht met paling was lekker maar best wel een beetje te veel....
Vriendelijke bediening!
EstherSophie .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben met de AH actie gegeten, we konden uit 3 voor, 3 hoofd en 2 na-gerechten kiezen. Het was voor ieder wat wils, de porties waren zeer groot en echt heerlijk klaargemaakt, we konden het niet allemaal op en hebben even wat tijd tussen het hoofd en nagerecht gelaten, dit was geen probleem, we konden lekker blijven zitten. De uiteindelijke prijs was zeer netjes voor wat we allemaal gehad hadden, zeker een aanrader! Het personeel was ook allemaal erg vriendelijk en meedenkend.
henkvanaartsen1 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Goed degelijke maaltijd met forse porties. Voorgerecht was. Hoofdgerecht met een hammetje was heerlijk maar zoals gezegd een foorse portie. Toeteje Kaat Mossel was goed. Iets te veel voor mensen op leeftijd
rvanwalsemsenior .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ontvangst was hartelijk.
Eten heel goed,
Mooi opgemaakt, flinke porties .
Prijs is niet echt voordelig, maar doordat de tweede persoon gratis eet valt het mee.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
zeer goede maaltijd ontvangen en met smaak gedineerd. zeker voor herhaling vatbaar. het restaurant is goed bereikbaar en parkeren is geen probleem.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zaterdag met partner uit eten geweest en genoten van de totale ambiance. Zeer gast vrije bediening van moeder en zoon.Tijd voor een gezellig praatje.Daarna overheerlijk eten.Het voorgerecht was paling.Zalig en met de salade samen groot te noemen.Veel paling.Heerlijk.Het hoofdgerecht ; Super te noemen.Een varkenshaas zo groot als een big.Een tong zo groot als 2 grote mannen handen.Heerlijk bereidt.Nagerecht heerlijke coupe ijs.Wij kwamen uit Dordrecht. Echter zeer zeker aan te raden.We zullen Ma en Zoon meer gaan bezoeken.Thuis gewoon nog na genoten van onze heerlijke avond. Ma en zoon we komen er weer aan.Dank je wel.Ank en Jan.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
AH menu op een bord geschreven in de zaak. geen 3 gangen menu totaalprijs, maar per gerecht. Voor een eetcafe vind ik de prijzen aan de hoge kant. 11,50 voor een voorgerecht, 26,50 voor het hoofdgerecht.De gerechten kunnen allemaal wat meer smaak hebben. Liever wat minder maar verfijnder.
Elza Van Dorsser B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Met AH kaart hier gaan eten. Netjes, vriendelijk beholpen. Het was niet druk. Daarom geen wachttijd. Er was een speciaal AH menu, met ruime keuzes. Prijs-kwaliteit: iets te hoog. We zijn benieuwd naar hun kaart en de prijs van die gerechten. We wonen in de beurt en gaan terug. Ook om de sfeer van het restaurant. Beetje bruincafé-achtig, simpel, maar wel netjes. En correct bediend.
Fam R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Lekker en veel eten voor weinig geld . Zeker een aanrader lekkere saté schotel met kokos ijs toe genomen alles smaakte goed leuke zaak en vlotte vriendelijke bediening gaan zeker nog een keer terug