Het Nieuwe Jagertje

Stougjesdijk 197 3271 KC Mijnsheerenland Nederland Kaart

Over restaurant Het Nieuwe Jagertje

Een echt familierestaurant

Het Nieuwe Jagertje is een uniek concept], een restaurant en snackbar in één. Eigenaar Danny zet iedere dag samen met zijn moeder de lekkerste gerechten op tafel. Het is Nieuwe Jagertje is zoals Danny zegt: zijn lust en zijn leven! Gezellig tot in de late uurtje genieten van lekker eten? Dan ben je bij Het Nieuwe Jagertje op het goede adres.

Meer informatie over restaurant Het Nieuwe Jagertje

EstherSophie .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Henkvanaartsen1 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Goed degelijke maaltijd met forse porties. Voorgerecht was. Hoofdgerecht met een hammetje was heerlijk maar zoals gezegd een foorse portie. Toeteje Kaat Mossel was goed. Iets te veel voor mensen op leeftijd
Rvanwalsemsenior .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ontvangst was hartelijk.
Eten heel goed,
Mooi opgemaakt, flinke porties .
Prijs is niet echt voordelig, maar doordat de tweede persoon gratis eet valt het mee.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
zeer goede maaltijd ontvangen en met smaak gedineerd. zeker voor herhaling vatbaar. het restaurant is goed bereikbaar en parkeren is geen probleem.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zaterdag met partner uit eten geweest en genoten van de totale ambiance. Zeer gast vrije bediening van moeder en zoon.Tijd voor een gezellig praatje.Daarna overheerlijk eten.Het voorgerecht was paling.Zalig en met de salade samen groot te noemen.Veel paling.Heerlijk.Het hoofdgerecht ; Super te noemen.Een varkenshaas zo groot als een big.Een tong zo groot als 2 grote mannen handen.Heerlijk bereidt.Nagerecht heerlijke coupe ijs.Wij kwamen uit Dordrecht. Echter zeer zeker aan te raden.We zullen Ma en Zoon meer gaan bezoeken.Thuis gewoon nog na genoten van onze heerlijke avond. Ma en zoon we komen er weer aan.Dank je wel.Ank en Jan.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
AH menu op een bord geschreven in de zaak. geen 3 gangen menu totaalprijs, maar per gerecht. Voor een eetcafe vind ik de prijzen aan de hoge kant. 11,50 voor een voorgerecht, 26,50 voor het hoofdgerecht.De gerechten kunnen allemaal wat meer smaak hebben. Liever wat minder maar verfijnder.
Elza Van Dorsser B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Met AH kaart hier gaan eten. Netjes, vriendelijk beholpen. Het was niet druk. Daarom geen wachttijd. Er was een speciaal AH menu, met ruime keuzes. Prijs-kwaliteit: iets te hoog. We zijn benieuwd naar hun kaart en de prijs van die gerechten. We wonen in de beurt en gaan terug. Ook om de sfeer van het restaurant. Beetje bruincafé-achtig, simpel, maar wel netjes. En correct bediend.
Fam R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Lekker en veel eten voor weinig geld . Zeker een aanrader lekkere saté schotel met kokos ijs toe genomen alles smaakte goed leuke zaak en vlotte vriendelijke bediening gaan zeker nog een keer terug
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
heerlijk wezen eten met vriendin super restaurant we begonnen met een kipsalade was eeg lekker als hoofdgerecht een sateschotel en spareribs was goed opgemaakt en smaakte voortreffelijk en als toetje een sorbet het jagerje ik moet zeggen zoveel voor weinig dat zie je nergens het restaurant ook zo gezellig aangekleed super spontane gezellige personeel en altijd in voor een gezellig praatje en wil je daarna nog lekker genieten aan de bar met drankje en gezellige muziek ben je bij het nieuwe jagertje op het goede adres toppie ga zo door en tot snel
Wim-Corrie .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wezen eten met de AH Kaart, een beetje uit de buurt maar vooruit misschien een verrassing. Helaas, een soort eetcafe waar veel mensen elkaar kenden, dus zeer rumoerig. Toen we melden dat we met de AH Kaart kwamen eten wet ons gezegd dat het menu op een soort schoolbord was vermeld. Zeer lastig dat we onder het schoolbord zaten, maar vooruit het menu besteld, jammer dat we ook gelijk het dessert moesten bestellen. Het voorgerecht en het hoofdgerecht wad goed, maar het verbaasde ons dat we het bestek een mes en vork na het voorgerecht werd terug gelegd met de opmerking dat ze anders op haar lazer zal krijgen. Nog nooit meegemaakt dat je met een bestek zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht moet doen. Als dessert een kokosijsje wat zo uit de diepvries kwam en waar niet door heen was te komen. Al net al een slechte ervaring. Misschien leuk voor de vaste klanten maar wij zullen er zeker nooit meer komen.
Piet.dees .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heel vriedelijk! Gezellig. Vlot geholpen. Niets op aan te merken. Was wel een cafe restaurant. Maar kwaliteit doet met de beste mee.
Frandejong .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Vorige week zijn wij mijn man en ik voor het eerst bij het nieuwe jagertje geweest en wat hebben wij heerlijk gegeten. Als voorafje hadden wij de palingsalade en als hoofdgerecht de kipsate. We kregen behoorlijk wat paling bij de salade en dat was verrassend veel vergeleken bij andere restaurants. Alles was super vers, nog nooit zo'n lekkere salade gegeten! De kipsate was mals en lekker gekruid, de friet werd in kleine frituurmandjes geserveerd en alles bij elkaar zag het er niet alleen leuk uit maar was het ook dit maal weer heerlijk! Nagerecht was ook heel erg lekker. Na het eten nog even gezellig gekletst met de eigenaren, wij weten zeker dat we nogmaals bij het nieuwe Jagertje gaan eten!
Rina26 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De sate schotel was weer super,met fruit en salade.Mixt grill was erg lekker.
De sfeer was gezellig,er speelde een band.
SjaakSchipper .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Vandaag heerlijk gegeten in dit sfeervolle eetcafé. Alles straalt er gemoedelijkheid uit, behalve het eten dat is er goed en overvloedig. We kozen enerzijds voor het Jager maandmenu en anderzijds voor een samengesteld menu. Voorgerecht een klassieker ham met meloen, verzorgd en overdadig opgemaakt en daarnaast een zeer smakelijke asperge soep. Het hoofdgerecht van het maandmenu, een giant schnitzel, paste net op het bord. Het andere hoofdgerecht, een pannetje ossenhaas puntjes in knoflook saus, was meer dan genoeg. De frietjes werden geserveerd in een friet mandje in minivorm. Het enige minpuntje, maar dit zie je wel op meer plaatsen, was het ontbreken van een gebakken aardappeltje en wat verse (warme) groenten. Het dessert vanille ijs met slagroom (op verzoek waren de aardbeien achterwege gelaten, was geen plaats meer voor) en kaneelijs met warme kersen, maakte de maaltijd compleet. Een nette afrekening maakte deze verjaardagsmaaltijd compleet. Een adres om zeker nog eens langs te gaan.
Bochove .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We hebben lekker gegeten,en de bediening was erg gezellig, ging ook goed op onze grapjes in. We konden gewoon van de kaart eten met onze ah kaarten.
19ruud44 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
29 januari. Ongezellig weer en dan binnenkomen bij "het Nieuwe Jagertje". Een warme ontvangst en een gezellige sfeer. Je voelt je gauw thuis. Wij bestelden als voorgerecht "het visplateau" en dat was heel compleet en ook heel lekker. Het zijn "forse" porties maar alles ging op. Als hoofdgerecht hadden wij de "tong" uitgezocht. Ook nu weer forse porties maar wederom heel lekker. Niets op aan te merken. Desserts het kaneelijs en de sorbet "het nieuwe jagertje". Ze mochten er zijn want alles ging schoon op. Het Nieuwe Jagertje is een gezellig "no nonsens" restaurant met fijne bediening en een vriendelijke gastvrouw. Een restaurant om nog eens te gaan bezoeken.
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk familieavondje gehad in café/restaurant 't Nieuwe Jagertje.
Het eten was meer dan voldoende en erg lekker!!
Personeel is super vriendelijk, je wordt er goed geholpen. Het is er huiselijk ingericht en lekker knus.
Als je goed en betaalbaar wilt eten in de Hoeksche Waard, dan beveel ik 't Nieuwe Jagertje zeker aan!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Wij zijn hier met de AH actie geweest, je kon gewoon zelf kiezen van de kaart. Vriendelijke bediening en het eten was goed. Wij dachten eerst dat het alleen een snackbar was maar er zit ook nog een eetcafe aan vast. Een aanrader !!
Rinus K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Heerlijk eten, goed glas wijn en meer dan voldoende. Zeer gezellige en knusse atmosfeecr. Leuke locatie. Misschien wat verse groeten bij het eten zou het helemaal perfect maken.
Anjaschipper .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Na onze eerste kennismaking hier weer terug gegaan. Nergens krijg je zó veel eten voor zó weinig geld. Alles super lekker.