Het Nieuwe Bonte Paard

Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 12:00

Ilse1985 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Gisteren met zijn vieren gegeten bij Hnbp. Zelf had ik de gamba's met een kroketje van kabeljauw. Het gerecht werd geserveerd met verschillende soorten groenten, allemaal goed gegaard, daardoor nog mooi van kleur en goed op smaak. Kroketje en gamba's waren ook erg smakelijk en goed bereidt. Mijn tafelgenoten zaten stuk voor stuk, net als ik, heerlijk te eten. Het is duidelijk te merken dat hier wordt gewerkt met verse producten waar zorg en aandacht aan is besteed. Zowel bij de hoofdgerechten zelf als de bijbehorende garnituur. Desserts ook waar mogelijk huis gemaakt en zeer aan te raden.

Complimenten ook voor de dames in de bediening! Erg vriendelijk, oplettend en gastvrij. Lege glazen werden direct opgemerkt en (indien gewenst) weer gevuld en dat maak je in soortgelijke zaken helaas niet vaak mee.
Prijs kwaliteit verhouding helemaal prima!
Kortom een aanrader en wij komen zeker nog eens terug.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Correcte bediening, lekker eten, goede sfeer, gastvrije ontvangst en goede prijs-kwaliteit. Wij komen beslist nog eens terug.
Jerre V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Het lokale café in Abbekerk herbergt een goede keuken. Op de kaart staat een beperkt aantal verrassende, kwalitatief goede gerechten. Gerechten die je in het gemiddelde café niet zult vinden. Vooraf had ik de parmaham met peertjes en balsamicostroop. Erg goed en misschien zelf wel het hoogtepunt. Gecombineerd met een prettige rode wijn (Malbec). Hoofdgerecht had ik de tournedos die goed was bereid. De hoofdgerechten op de kaart zijn van diverse aard. We hadden tevens de pizza van libanees brood. Die viel ook in de smaak. Als dessert de HNBP proeverij. Ook erg lekker. Al met al heerlijk gegeten. Bediening was prima en vriendelijk. Het decor is een combinatie van cafe, bar, biljart en eetgelegenheid in de serre. Wij komen hier zeker terug!
Severine M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Het Nieuwe Bonte Paard, de naam zegt het al! Een nieuw jasje voor een zaak die de afgelopen jaren een trekpaard was geworden maar zichzelf nu weer een prachtig sierpaard mag noemen. Het paard werd grondig geborsteld en liefdevol vertroeteld! Het is namelijk weer in handen van de horeca-familie Verhart, vakmensen in hart en nieren. De zusjes Verhart bestieren de fraaie remake en opgefriste toko! De zaak straalt openheid en eerlijkheid uit! Eerlijke producten van locale leveranciers en oprechte interesse van de ondernemers voor haar gasten. We hebben genoten tijdens ons diner van het heerlijke Hugo-aperitief, lekkere gerechten, goede wijn, prettige bediening en relaxte sfeer! Abbekerk heeft z'n geliefde paardje terug in de versie 20.14!
Sunny-nl .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Vandaag voor de 2de keer hier gegeten, waar de eerste keer het eten goed was, was het deze keer op zijn best matig. De eendenbout was mals, maar buiten het bakken kon ik niet ontdekken dat er verder iets aan gedaan was. Een paar krieltjes en wat verdwaalde groenten vulde de rest van het bord op. Een smakeloos geheel.
De disgenoten hadden een Waygu burger, waarvan het broodje een klef gebeuren was geworden. De burger op zichzelf was goed, maar ook hier leek er wat friet en sla op het bord gekwakt te zijn. De Irish coffee die ik als nagerecht had was niet heet genoeg.

De bediening had er vandaag echt geen zin in. Een jong meisje probeerde het nog, maar de bazin liep met een gezicht op onweer rond en gaf de indruk dat ze dit werk helemaal niet leuk vindt. Drankjes werden niet gebracht, het hoofdgerecht werd niet afgeruimd, de bediening was onzichtbaar.
Op het terras waren de tafels niet ingedekt, tafelkleedjes en alle sfeer verhogende attributen waren achterwege gebleven. Een mandje met messen en vorken en wat papieren servetjes vormde de complete tafelaankleding.
Van mijn vorige bezoek wist ik dat de wijnkaart zeer beperkt is, maar dat werd toen ruimschoots gecompenseerd door het eten. Dit bezoek was ronduit teleurstellend.
Wat jammer dat wij dit zo horen, wij hebben nog gevraagd of alles naar wens was, had het dan aan ons gemeld zodat wij u nog iets konden tegemoetkomen.Wij stonden met z'n 2en in de bediening en hadden 60 eters, erg druk dat heeft u vast kunnen zien, maar geen begrip voor gehad helaas...

Reactie van proever:

Je hebt gelijk, maar:
1. op Valentijnsdag leidde feed-back bij jullie tot een discussie, en nu, met een gezelschap had ik daar geen zin in.
2. feed-back heeft alleen zin als mensen open staan, ik had niet de indruk dat feed-back door jullie opgepakt zou zijn.