Het Muldershuis

Mallumse Molenweg 114 7152 AV Eibergen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Muldershuis

Op een sfeervolle buitenlocatie staat een Saksische boerderij dat dateert uit 1753. Restaurant Het Muldershuis die nu in deze mooie boerderij is gevestigd, is nauw verweven met deze prachtige locatie. Buiten op de terrassen in de tuin en aan het water is het een en al bedrijvigheid. Met uitzicht op de Mallumse molen geniet je hier ontspannen van een drankje, lunch of diner. Binnen is de sfeer hartverwarmend. Authentieke ruimtes met veel mogelijkheden voor feesten en bijeenkomsten.

Meer informatie over restaurant Het Muldershuis

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:30
- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Het Muldershuis

Judy Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Onze reservering is afgezegd door het Muldershuis vanwege drukte. De maand november mogen wij nog een reservering doen.
De eerste keer dat we bij het Muldershuis waren was prima, wel rumoerig.
Greta K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mijn man en ik hebben hier Heerlijk gegeten, super aardige bediening. Kon niet beter.
Ga zo door. Echt een aan reader, we zullen het zeker door geen wij komen nog een keer terug.
Bert J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
het eten was net als de vorige keer zeer goed. het was rumoerig omdat het heel druk was. we gaan zeker nog eens. we bevelen dit restaurant aan bij vrienden
Sarina N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
ontvangst hartelijk, bediening vlot gemoedelijk je voelde je er erg op je gemak. Ondanks het toch druilerige weer buiten was de sfeer binnen erg uitnodigend.
gersaf .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ontvangst was goed.
Vriendelijke bediening.
De gangen menu ging wel snel achter elkaar maar dat kwam blijkbaar omdat het niet zo druk was.
Restaurant is aan te bevelen en ligt in een zeer mooie omgeving.
joeb18 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het AH-menu was prima, heerlijk gegeten, De bediening was goed en zeer vriendelijk. Het was voor ons de 2e keer maar ook nu, komen wij beslist hier weer terug.
ikos .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
hartelijke ontvangst, ter zake kundig zeer vriendelijk personeel , korte wachttijden, heerlijk eten, ruime porties, schone toiletten, mooie ruime terrassen waarvan 1 aan het water waar je evt. ook nog met een bootje aan zou kunnen leggen. Veel parkeerruimte voor auto zowel als fiets, Prachtige en rustige omgeving. Super !!!
evert.huisman .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Tweede keer, deze keer beter, goed en verzorgd, blijft jammer keus uit twee gerechten, maar zeker een aanrader, het restaurant ligt leuk op een fietsroute en molen
A.M. H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Voor, hoofd en nagerecht, zeer goed. Hoofdgerecht was zeer uitgebreid met verschillen heerlijke bijgerechten.
De bediening was ook zeer goed en vriendelijk.
Fantastische avond en diner.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Een sublieme locatie in een pracht omgeving, een heel mooi natuurgebied met fijne wandel/fietspaden. Een prachtig terras met mooi landelijk uitzicht!
Het eten, van een niet al te grote kaart, was voortreffelijk! Een zeer goede kok! Vriendelijke en goede bediening!
Al met al zéér geslaagd en aan te raden!
huijs26 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De entree komt wat rommelig over. De tafels zagen er netjes uit. Het 3-gangenmenu was erg royaal en smakelijk. Bediening netjes, maar kan wat professioneler. Verder een prettige avond gehad.
Tjeerd N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Eten en bediening perfect en prijs/kwaliteit zeer gunstig!! Het was een erg leuke avond en tevens een erg mooie accomadatie.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een mooie locatie om gezellig en goed te eten. Het ontvangst is zeer vriendelijke en behulpzaam. Een sfeervolle inrichting met veel oude details. Het eten was lekker en goed en smaakvol klaargemaakt.
D B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
AH menu. Buiten genuttigd op het terras. Gezellig. Bediening was vriendelijk. De keuze van het AH-menu was beperkt maar de kwaliteit was prima. Heerlijk gegeten. Gerechten waren er ook snel. Zeker de moeite waard.
Charlesvanwettum .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Eten en bediening uit de kunst. Reeds voor de zesde maal hier geweest, want 28 uur gegaard vlees; daar MOET je voor terugkomen, of niet dan?
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Na het laatste bezoek, vlak voor faillissement een paar geleden been mooie verbetering. Echter vrij jonge bediening, die wat strakker aangestuurd mag worden, om horecavak te kunnen leren. Vriendelijk, netjes, maar nog even oefenen met borden en blad lopen, uitserveren etc. In de loop van de avond 6 enthousiaste jongeren uit de bediening aan tafel gehad, ontbrak een beetje aan structuur.
Dedy R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Zoals ook de vorige keer was alles ook nu weer voortreffelijk
Blijf dit allemaal zo volhouden!!
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Goede ontvangst en heerlijk gegeten, kwaliteit -prijs ligt erg goed!! De bediening was erg plezierig en de grote baas/eigenaar had ook nog even de tijd om de tafels langs te gaan om te kijken of alles naar wens was geweest. Het was een leuk avondje uit en zeker voor herhaling. Vatbaar, onze complimenten.
Kookens J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gastheer reageert wat knorrig als bij het aanreiken van het menu wordt gemeld dat we voor het ah-diner komen. Dat had ie moeten zien in het reserveringssysteem, toch?
De mogelijkheden zijn dan beperkt, maar alá... daar hebben we voor gekozen.
De kwaliteit van het eten is goed, maar niet uitzonderlijk.
De gangen volgen elkaar in rap tempo op, alhoewel er telkens keurig wordt geïnformeerd of de volgende gang mag worden opgediend. Als we vóór het nagerecht aangeven even een pauze te willen inlassen staat er binnen enkele minuten een tweede serveerster aan tafel om het gewenste nagerecht op te nemen. Voordat dit opgediend wordt verschijnt de gastheer om te vragen of we nog koffie na willen gebruiken.
Gastvrijheid heeft voor ons een andere betekenis. Aan genieten kom je niet toe!
anjaturenhout .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Prima gegeten in een mooie rustige omgeving, zeer vriendelijke bediening die aan alle kanten probeerde hun gasten het naar hun zin te maken. Het was mooi weer en er zaten heel wat gasten buiten onder een parasol te eten, opeens begon het te regenen en te onweren. Tafels en stoelen werden zo neergezet dat iedereen die buiten wilde blijven, buiten kon blijven eten.