Het Muldershuis

Mallumse Molenweg 114 7152 AV Eibergen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Muldershuis

Op een sfeervolle buitenlocatie staat een Saksische boerderij dat dateert uit 1753. Restaurant Het Muldershuis die nu in deze mooie boerderij is gevestigd, is nauw verweven met deze prachtige locatie. Buiten op de terrassen in de tuin en aan het water is het een en al bedrijvigheid. Met uitzicht op de Mallumse molen geniet je hier ontspannen van een drankje, lunch of diner. Binnen is de sfeer hartverwarmend. Authentieke ruimtes met veel mogelijkheden voor feesten en bijeenkomsten.

Meer informatie over restaurant Het Muldershuis

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:30
- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

Erik M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een mooie locatie om gezellig en goed te eten. Het ontvangst is zeer vriendelijke en behulpzaam. Een sfeervolle inrichting met veel oude details. Het eten was lekker en goed en smaakvol klaargemaakt.
D B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
AH menu. Buiten genuttigd op het terras. Gezellig. Bediening was vriendelijk. De keuze van het AH-menu was beperkt maar de kwaliteit was prima. Heerlijk gegeten. Gerechten waren er ook snel. Zeker de moeite waard.
Charlesvanwettum .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Eten en bediening uit de kunst. Reeds voor de zesde maal hier geweest, want 28 uur gegaard vlees; daar MOET je voor terugkomen, of niet dan?
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Na het laatste bezoek, vlak voor faillissement een paar geleden been mooie verbetering. Echter vrij jonge bediening, die wat strakker aangestuurd mag worden, om horecavak te kunnen leren. Vriendelijk, netjes, maar nog even oefenen met borden en blad lopen, uitserveren etc. In de loop van de avond 6 enthousiaste jongeren uit de bediening aan tafel gehad, ontbrak een beetje aan structuur.
Dedy R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Zoals ook de vorige keer was alles ook nu weer voortreffelijk
Blijf dit allemaal zo volhouden!!
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Goede ontvangst en heerlijk gegeten, kwaliteit -prijs ligt erg goed!! De bediening was erg plezierig en de grote baas/eigenaar had ook nog even de tijd om de tafels langs te gaan om te kijken of alles naar wens was geweest. Het was een leuk avondje uit en zeker voor herhaling. Vatbaar, onze complimenten.
Kookens J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gastheer reageert wat knorrig als bij het aanreiken van het menu wordt gemeld dat we voor het ah-diner komen. Dat had ie moeten zien in het reserveringssysteem, toch?
De mogelijkheden zijn dan beperkt, maar alá... daar hebben we voor gekozen.
De kwaliteit van het eten is goed, maar niet uitzonderlijk.
De gangen volgen elkaar in rap tempo op, alhoewel er telkens keurig wordt geïnformeerd of de volgende gang mag worden opgediend. Als we vóór het nagerecht aangeven even een pauze te willen inlassen staat er binnen enkele minuten een tweede serveerster aan tafel om het gewenste nagerecht op te nemen. Voordat dit opgediend wordt verschijnt de gastheer om te vragen of we nog koffie na willen gebruiken.
Gastvrijheid heeft voor ons een andere betekenis. Aan genieten kom je niet toe!
anjaturenhout .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Prima gegeten in een mooie rustige omgeving, zeer vriendelijke bediening die aan alle kanten probeerde hun gasten het naar hun zin te maken. Het was mooi weer en er zaten heel wat gasten buiten onder een parasol te eten, opeens begon het te regenen en te onweren. Tafels en stoelen werden zo neergezet dat iedereen die buiten wilde blijven, buiten kon blijven eten.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Vriendelijke en voorkomende bediening, mooie omgeving en een heerlijke zalmfilet.
Een locatie om nog eens langs te gaan!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het enige wat jammer is.. we hadden een AH bon..... dat er weinig keus is.. Je kon uit 2 3 gangen menu's kiezen.. Als ik uit eten ga..wil ik zelf kunnen kiezen wat ik eet.. Dus vind het niet zo'n goeie actie van AH..Ik zal er dan met bon niet snel weer komen..
j.graaf110 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij hebben 17 juni met een AH kaart heerlijk gegeten in het Mulderhuis .
Hoewel de keuze beperkt was is er niets op aan te merken het was perfect !
Van het huis kregen wij een zakje brood van meel van de molen met krudenboter en tapenade
echt enig en lekker.
Een prachtige sfeervolle gelegenheid met heel gezellig terras een watermolen en kruidentuin
een beetje verscholen bij knooppunt 66.
Een pracbtige gelegenheid in Eibergen , echt top!
Dedy R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Aan alle medewerkers van de mallumse molen
Wat jullie met z n presteren
Geweldig!! een dikke 10
Het eten de entourage en zeker de bediening super! ❤️
Tot gauw Will en Dedy Roetgerink
Hengelo
herman M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
goed en zeer verzorgd eten. sfeer was goed en bediening ook correct . Gastvrij ontvangst en netjes . We hebben zeker genoten en is een aanrader voor iedereen
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Vorige week donderdag gedineerd. Plezierige sfeer, met prima bediening. Wij kwamen in eerste instantie voor het AH-menu, maar ter plekke besloten wij voor de asperges te kiezen. Bij het afrekenen werd toch een behoorlijk deel van de korting , die we bij het AH-menu hadden gehad, toch van de rekening afgetrokken. Een prachtig staaltje van klantenbinding Hartelijk dank nog en tot de volgende keer!
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We kwamen aan, en er was niemand om ons te ontvangen. Na wat rond gekeken te hebben kwam er iemand uit de keuken. We konden kiezen OF buiten zitten OF binnen. We kozen ervoor om buiten iets te drinken en binnen te eten omdat het vrij fris was aan het water. Nadat kenbaar was gemaakt wat ons menu zou kunnen zijn (keuze uit 2 menu's) werden we al vrij snel naar binnen gehaald omdat het eten klaar was (NB zaten we nog geen 10 minuten en hadden we net 1 slokje van ons drankje genomen). Binnen zat niemand en was het erg rustig. Na de soep kwam al vrij snel het hoofdgerecht, wat snel werd opgeruimd waarna het dessert kwam. Binnen het uur stonden we weer buiten met een driegangen menu achter onze kiezen. Het eten smaakte verder goed maar de ontvangst, en entourage betreurenswaardig. Niet iets waar wij snel naar terug zouden gaan helaas want het is een erg mooie plek.
Tom P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prachtige locatie. Fantastische sfeer. Vriendelijk personeel en erg lekker en goed eten! We komen zeker een keertje terug.
Angela U.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Prima service. Mooie locatie. Alleen de inrichting was wat oubollig. Maar ik zou hier wel terugkomen!!
Mollemanhof N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten en ervan genoten, het was meer dan voldoende en van goede kwaliteit, het is altijd gezellig in het Muldershuis met uitstekende service, wij komen er graag.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zeer vriendelijk ontvangen. Rustige bediening. Heerlijk eten. Zeer gezellig bij de Openhaardhout. Hoewel er voor vier gedekt was het geen enkel probleem dat we er met z'n tweeën gingen zitten. Er was even verwarring over het AH restaurant Aktie begrip a la carte maar dat werd soepel opgelost en konden we van de normale kaart kiezen. We kenden het niet maar zullen hier zeker terugkomen. Bij het verlaten van het Mulderhuus kregen we een folder mee waaruit bleek dat er diverse fietstochten te ondernemen zijn vanuit het Muldershuus. Gaan we zeker proberen komend voorjaar.
jacqvanderveen .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was voortreffelijk. We zijn vriendelijk ontvangen en naar onze plaats geleidt, wel een beetje koud bij de doorgangsdeur.