Het Muldershuis

Mallumse Molenweg 114 7152 AV Eibergen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Muldershuis

Op een sfeervolle buitenlocatie staat een Saksische boerderij dat dateert uit 1753. Restaurant Het Muldershuis die nu in deze mooie boerderij is gevestigd, is nauw verweven met deze prachtige locatie. Buiten op de terrassen in de tuin en aan het water is het een en al bedrijvigheid. Met uitzicht op de Mallumse molen geniet je hier ontspannen van een drankje, lunch of diner. Binnen is de sfeer hartverwarmend. Authentieke ruimtes met veel mogelijkheden voor feesten en bijeenkomsten.

Meer informatie over restaurant Het Muldershuis

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:30
- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Tom P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prachtige locatie. Fantastische sfeer. Vriendelijk personeel en erg lekker en goed eten! We komen zeker een keertje terug.
Angela U.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Prima service. Mooie locatie. Alleen de inrichting was wat oubollig. Maar ik zou hier wel terugkomen!!
Mollemanhof N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten en ervan genoten, het was meer dan voldoende en van goede kwaliteit, het is altijd gezellig in het Muldershuis met uitstekende service, wij komen er graag.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zeer vriendelijk ontvangen. Rustige bediening. Heerlijk eten. Zeer gezellig bij de Openhaardhout. Hoewel er voor vier gedekt was het geen enkel probleem dat we er met z'n tweeën gingen zitten. Er was even verwarring over het AH restaurant Aktie begrip a la carte maar dat werd soepel opgelost en konden we van de normale kaart kiezen. We kenden het niet maar zullen hier zeker terugkomen. Bij het verlaten van het Mulderhuus kregen we een folder mee waaruit bleek dat er diverse fietstochten te ondernemen zijn vanuit het Muldershuus. Gaan we zeker proberen komend voorjaar.
jacqvanderveen .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was voortreffelijk. We zijn vriendelijk ontvangen en naar onze plaats geleidt, wel een beetje koud bij de doorgangsdeur.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Erg goed, voor herhaling vatbaar. Het pad van de parkeerplaats naar het restaurant was erg glibberig, door sneeuw en ijs. daar zou wat zout gestrooid kunnen worden.
Ilse J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was erg goed. We aten met de ah bonnen en dat was helemaal prima. Bediening was gezellig en hield ook zeker van een grapje! Dat werd gewaardeerd. Mijn opa en oma van in de 80 hebben het erg naar hun zin gehad
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier voor het eerst gegeten met de AH restaurantactie. Zeer mooie en gezellige inrichting. De menukeuze was goed en smakelijk. Vriendelijk personeel ondanks dat ze het druk hadden. Zeker een locatie om terug te komen.
theovanhilten .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Mooie oude en sfeervolle ambiance op unieke plek in natuurgebied, prima keuken en bediening, gezellige bezetting, aangename prijs
laurien06 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ontvangst vriendelijk maar aan deed toch niet echt professioneel aan. Gerechten zijn gebracht maar dan moet je nog een tijdje wachten op de garnituur die er bij hoort. Bestelde 2e wijntje wordt niet gebracht, 2e persoon komt en je geeft dit door en je bestelt er nog eentje bij. Daarna wordt 1 wijn gebracht en pas daarna weer de daarvoor bestelde. Doet niet geweldig aan. Keuze uit 2 mogelijkheden via AH bonnen geen probleem, is prima.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Op internet stond als voorgerecht tomaten-groentensoep, op menukaart in restaurant stond dit er niet meer op. Er werd in de keuken navraag gedaan en alsnog kon dit besteld worden, super.
Zeker een aanrader om hier te gaan eten en zomers is het buiten een prachtig omgeving!
erikvanveen .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Drie gangen diner van Albert Heijn actie. Goede kwaliteit, niet echt culinair. Prima bediening, precies goede wachttijden (wordt naar gevraagd en ingewilligd). Leuke ervaring voor deze prijs, zou er niet het dubbele bedrag voor over hebben.
ben H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
In een woord van A tot Z geweldig. Niets dan lof over alles!!!!! Van het begin tot het vertrek met erg gezellig personeel, heerlijke dis en goede prijs- kwaliteitverhouding
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Geweldige locatie! Vriendelijk personeel die er alles aan doen om je een fijne avond te geven. Wij hebben bij de open haard gezeten. Heerlijke sfeer en echt een uitje. Met de ah bon gegeten, werkelijk verrukkelijk en zeker niet minder omdat je met de bon kwam! Daar kunnen andere restaurants nog een voorbeeld aan nemen. Kortom, wij komen zeker nog een keer terug!
Wendy2015 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Alles smaakte goed, was goed klaargemaakt en de porties waren ruim, maar niet té. De huiswijn is een aandachtspuntje, dat is een slobberwijntje waarschijnlijk. Helaas is het altijd wat rumoerig, maar dat heeft met de inrichting te maken, lijkt me haast niet te voorkomen in een dergelijk historisch pand.
Wij komen zeker nog eens terug!
jan S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heel goed gegeten en een ontzettend leuke locatie,vriendelijke bediening en leuk ingericht .Zeker voor herhaling vatbaar.Alles werd netjes op tijd bediend.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prijs-kwaliteitverhouding niet optimaal: het eten smaakte wel goed, maar de keuze in hoofdgerechten was te weinig gevarieerd; er stonden bijv 3 stamppotten als hoofdgerecht. Bokbier geserveerd in een gewoon bierglas hoort niet, aankleding was wat gedateerd. Prachtig pand en lokatie, maar met wat extra punten op de i, zou eea meer tot zn recht komen.
Mandy S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Mooie locatie en gezellige aankleding. Het soepje, de hertengoulash en de tiramisu waren lekker. De bediening was vriendelijk, alleen mogen wat alerter zijn wat betreft drinken en bestelling.
Willy M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Deze locatie moet je weten of van horen zeggen hebben, anders vind je het niet zo snel.
het eten was heerlijk. we waren met zijn vieren en aten allemaal iets anders en we waren allemaal vol lof.
Het was erg smakelijk, genoeg en niet te veel.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Enorm tevreden! Vriendelijk personeel en verrukkelijk gegeten! Heerlijk bij de open haard gezeten. Wij komen zeker terug