Het Muldershuis

Meer informatie over restaurant Het Muldershuis

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:30
- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
erikvanveen .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Drie gangen diner van Albert Heijn actie. Goede kwaliteit, niet echt culinair. Prima bediening, precies goede wachttijden (wordt naar gevraagd en ingewilligd). Leuke ervaring voor deze prijs, zou er niet het dubbele bedrag voor over hebben.
ben H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
In een woord van A tot Z geweldig. Niets dan lof over alles!!!!! Van het begin tot het vertrek met erg gezellig personeel, heerlijke dis en goede prijs- kwaliteitverhouding
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Geweldige locatie! Vriendelijk personeel die er alles aan doen om je een fijne avond te geven. Wij hebben bij de open haard gezeten. Heerlijke sfeer en echt een uitje. Met de ah bon gegeten, werkelijk verrukkelijk en zeker niet minder omdat je met de bon kwam! Daar kunnen andere restaurants nog een voorbeeld aan nemen. Kortom, wij komen zeker nog een keer terug!
Wendy2015 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Alles smaakte goed, was goed klaargemaakt en de porties waren ruim, maar niet té. De huiswijn is een aandachtspuntje, dat is een slobberwijntje waarschijnlijk. Helaas is het altijd wat rumoerig, maar dat heeft met de inrichting te maken, lijkt me haast niet te voorkomen in een dergelijk historisch pand.
Wij komen zeker nog eens terug!
jan S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heel goed gegeten en een ontzettend leuke locatie,vriendelijke bediening en leuk ingericht .Zeker voor herhaling vatbaar.Alles werd netjes op tijd bediend.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prijs-kwaliteitverhouding niet optimaal: het eten smaakte wel goed, maar de keuze in hoofdgerechten was te weinig gevarieerd; er stonden bijv 3 stamppotten als hoofdgerecht. Bokbier geserveerd in een gewoon bierglas hoort niet, aankleding was wat gedateerd. Prachtig pand en lokatie, maar met wat extra punten op de i, zou eea meer tot zn recht komen.
Mandy S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Mooie locatie en gezellige aankleding. Het soepje, de hertengoulash en de tiramisu waren lekker. De bediening was vriendelijk, alleen mogen wat alerter zijn wat betreft drinken en bestelling.
Willy M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Deze locatie moet je weten of van horen zeggen hebben, anders vind je het niet zo snel.
het eten was heerlijk. we waren met zijn vieren en aten allemaal iets anders en we waren allemaal vol lof.
Het was erg smakelijk, genoeg en niet te veel.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Enorm tevreden! Vriendelijk personeel en verrukkelijk gegeten! Heerlijk bij de open haard gezeten. Wij komen zeker terug
jeroenja .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Plezierige omtvangst, prima en originele maaltijd, karakteristieke ambiance, goede prijs=kwaliteit verhouding. Klein misverstand bovendien plezierig opgelost. Kortom: we komen hier zeker weer met plezier terug.
Pieter G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Op een erg rustige vrijdagavond genoten van het wildmenu en zalmmenu (mijn vrouw) als keuzen van de AH-actie. Ook dessert (Tiramisu in een glas) en de wildbouillon als voorafje na een wandeling in de Vrieskou smaakten prima. Jammer dat het zo rustig was want dat deed afbreuk aan de sfeer in deze mooie locatie (binnen en buiten); aan de bediening lag het niet.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Via IENS gevonden in de middle of nowhere was dit een zeer positieve ervaring voor ons.
De menukeuze was voldoende en de uitleg over het doorserveren van de gerechten (snelheid) werd nauwkeurig gevolgd. De gerechten waren smakelijk en voldoende
Toen we uiteindelijk als laatsten vertrokken en ons daarover excuseerden kwam de hartverwarmende opmerking van het personeel: "Dat maakt niets uit; belangrijkste voor ons was dat U een fijne avond hebt gehad" Kijk , dat nodigt, naast de ambiance, uit tot een herhalingsbezoek.
26hwkok .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We zijn netjes ontvangen en mochten op een mooi plekje voor de open haard zitten. Jammer dat het allemaal zo snel opgediend werd, want we stonden een uurtje later alweer buiten. We vonden de wildbouillon aan de flauwe kant, de zalm te gaar en de tiramisu mocht iets zoeter. Dus helaas voor ons geen herhaling.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vriendelijke bediening. Was er druk op dat moment. Als je boven zit, dan komen veel geluiden tot je. Maar dat was ook erg gezellig. Lekker eten. Mooie omgeving. Ik kom er al regelmatig, na een wandeling of fietstocht.
Rian L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Sfeervol authentiek restarurant. 3-gangenmenu met steeds 2 keuzes. Porties waren goed met divers en gevarieerd garnituur. Jonge, nette bediening.
MMIE .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima gegeten, niet te duur, vriendelijk personeel, mooie locatie. AH restaurantactie. Niets op aan te merken. We gaan zeker nog eens terug
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De ontvangst en de bediening in het restaurant waren prima. We hadden de keuze uit twee uitstekende menu's. Goed verzorgd en erg lekker. Een aanrader voor een volgende keer.
HestiaB .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten met vrienden. We konden kiezen uit twee menu's (vlees-vis), beiden waren prima. Het Muldershuis ligt op een mooie locatie en heeft een goede sfeer. Knapperend houtvuur op de achtergrond. Bediening was vriendelijk. Kortom, een gezellige avond.
Joost L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Prachtige locatie, binnenkomst was rommelig, personeel liep steeds langs en we stonden maar in de hal te wachten. Men wist dat we voor reservering Iens kwamen maar kregen toch de menu kaart. Pluspunt was dat we naast de 2 keuzes voor het hoofdgerecht vlees of vis, ook konden kiezen uit saté. Soep vooraf was prima, hoofdgerecht saté, was een ruim portie. Alleen combinatie met puree, worteltjes en broccoli was niet helemaal onze keuze (net als de appeltjes met slagroom). Bij het toetje konden we makkelijk switchen naar een kop koffie.
Huib H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
De broodjes waren prima. Mooi opgemaakt en vers. De mosterdsoep ietwat vlak en saai van smaak. We vroegen om kraanwater omdat we dat net zo goed vinden als bronwater maar dat gaf een geïrriteerde reactie bij de bediening. Dat past niet in onze bedrijfsfilosofie werd ons verteld. Ook toen we zeiden het prima te vinden er een bedragen voor te betalen. Het ging niet door we kregen Spa blauw.