Het Middelpunt

Meer informatie over restaurant Het Middelpunt

Voordelig
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Bijzondere plek in een buurt waar je het niet verwacht. Het is een hotspot voor voetballers van FC Twente en allerlei bekende Nederlanders.

Een echt grillrestaurant maar dan in een "Deluxe"-uitvoering. Een lekker glaasje champagne bij de lamskoteletten.

Het geserveerde vlees is top. Goed gekruid en perfect gegaard. De bediening is uitermate vriendelijk en professioneel.
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Nog nooit zulke lekkere spareribs gegeten! Van naam al lang bekent met het restaurant, maar nooit eerder geweest. Op uittocht uit de stand, bedenkend waar we nog even een hapje konden eten, schoot dit restaurant mij te binnen. Hier heb ik totaal geen spijt van! Het was een rustige doordeweekse avond en moesten toch wat lang op ons voorgerecht wachten. Vonden zij zelf geloof ik ook, want ze kwamen keurig vertellen dat het er nu snel aan kwam. Het was het wachten waard! Heerlijke verse meloen met malse ham. Smullen! Daarna heb ik genoten van de meeste malse en meest smaakvolle spareribs die ik ooit heb mogen proeven en mijn partner had een prima pizza. Wij komen zeker terug!
Tatee221 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Eten zeer goed, de lamshaasjes om te zuigen zo mals. Zigeunerschnitzel van tafelgenoot ook goed. Carpaccio beetje waterig, niet verrassend, dat was jammer. Heerlijke grove salade en pittig en knapperige aardappelschijfjes. De cappuccino zoals ie moet zijn, gloeiend heet. De ambiance vonden we heel mooi en goed samengesteld, mooie open keuken en het meubilair heel divers maar goed bij elkaar passend...en onmeunig mooie lampen!!