Het Maasdal

Tienrayseweg 10A 5961 NL Horst Nederland Kaart

Over het restaurant Het Maasdal

Restaurant Het Maasdal ligt net buiten het Limburgse dorpje Horst, midden in het Kasteelpark. Op deze unieke locatie kun je genieten van een heerlijk diner en heb je een prachtig uitzicht naar de bosrand en de Oosterse tuin. De keuken van Het Maasdal is Frans georiënteerd, met daarnaast typische Limburgse streekproducten. Ze verzorgen graag voor je een familiefeest, bedrijfsuitje of een bruiloft. Maar natuurlijk ben je voor een avondje gezellig uit eten ook aan het juiste adres. Kom helemaal tot rust en laat je culinair verwennen bij Restaurant Het Maasdal.

Meer informatie over restaurant Het Maasdal

Bushalte op 500 meter afstand.
  • Kom je met de auto?
    A73, Afslag Horst-Noord. Weg richting Tienray.
  • : Gratis parkeren voor het restaurant.

Maandag en Dinsdag Gesloten
- High Tea 14:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Het Maasdal

Jan B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gisteravond gegeten in Maasdal. Personeel werkt op de automatische piloot, oubollige inrichting (lijkt meer op een campingrestaurant). Je voelt je niet welkom, zeker als ze al tafels opnieuw gaan indekken terwijl je nog aan het dessert zit. Al met al niet voor herhaling vatbaar...….jammer want het eten was heerlijk.
Petra C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Lekker gegeten. Soms moeite doen om aandacht van bediening te krijgen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Lekker gegeten, personeel erg vriendelijk. Prettigge omgeving Kwaliteit van het eten was prima. Een aanrader
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
3 uur binnen en alleen voorgerecht en hoofdgerecht gehad dit duurde veel te lang.
biefstuk was van kauwgom kwaliteit!!!! dus erg moeilijk weg te krijgen.
kalfsmedaillions waren droog
schnitzels waren erg hard
voorgerechten waren wel goed.
wij kregen de indruk dat de kok de controle om voor 7 personen te koken niet aan kon
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Met een groep van 18 personen heerlijk kunnen eten van een 4 gangenmenu. Er wordt overal rekening mee gehouden, vegetarisch en allergieën. Kwaliteit van de verse producten is uitstekend. Gangen worden in een rustig tempo uitgeserveerd. Drankjes worden keurig aangeboden. Heerlijke afsluiter met koffie/thee en heerlijke chocolaatjes en kleine gebakjes. Bediening is zeer kundig en vriendelijk. Dit restaurant heeft een rustige uitstraling en de open haard in het midden is heerlijk warm en gezellig.
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk gegetenbin rustige atmosfeer! Zeker voor herhaling vatbaar.
Mia F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Erg jammer dat dit restaurant na januari niet meer dezelfde "patron" heeft en in een soort snackbar verandert.
Wij zullen dan niet meer tot de gasten behoren. Hopelijk start de huidige kok ergens anders met een restaurant zodat wij weer tot zijn gasten kunnen behoren.
Leo J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Goed restaurant erg jammer dat jullie gaan stoppen per 1 januari. Een verlies voor Horst.
K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Het is niet de eerste maal dat wij hier met vrienden of familie gegeten hebben. Wederom was het zeer goed.
Alles; eten, bediening, sfeer. Wij zijn zeer tevreden en hopen dat het restaurant nog lang op deze wijze doorgaat.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Als u toch tournedos wilt serveren serveer dan geen Hollandse.en de kok moet nog leren om
Biefstuk te bakken.te lang in de pan met donkere randen.ik wil hem dat als hobbykok wel
Leren.een zakje veel te dikke friet .kom,kom.dam blange was oké.espresso oké.
Jammer maar was geen 100 euro waard.
Groet,theo
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prima plek voor eerlijk, goed en smakelijk eten voor een passende prijs in een rustige ambiance. Normaal gangbare kaart zonder moeilijke gerechten die wel smaakvol worden bereid en mooi worden opgediend door vriendelijk personeel. Per seizoen wordt er een passende kaart aan toegevoegd. Was nu dus een kaart met wildgerechten.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Wij hebben een gezellige avond gehad.
Het eten was TOP en de bediening was SUPER.
Zeker voor herhaling vatbaar en aan te bevelen.
Mart V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Mooi restaurant Eten was er goed. Als je á la carte besteld duurde het wat langer. Was van te voren al bekend gemaakt, zeer begrijpelijk.
Jack F.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Goed gezellig sfeervol
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Fijn restaurant, prettige bediening en het belangrijkste, heel goed verzorgd en lekker eten. Team van restaurant Het Maasdal, het was top, bedankt daarvoor.
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Een heerlijke avond beleefd. Doordat we elkaar veel te vertellen hadden, was de langere wachttijd tussen de gerechten ons zeer welkom. Misschien heeft het restaurant dat wel goed aangevoeld. De formule van een "huismenu" voor minimaal 6 personen was een aantrekkelijke optie, die voor een zeer redelijke prijs toch voldoende keuzevrijheid bood.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wij komen regelmatig bij het Maasdal voor een diner. Meestal nemen we dan het verassingsmenu. Wat opvalt is dat het iedere keer anders is. Dat waarderen wij wel. Heerlijke gerechten, leuke bediening leuke sfeer. Een van onze lievelingsrestaurants. Zeer aan te bevelen, ook als je niet teveel wilt betalen!
Marij R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
het eten was goed de bedinging wat netjes en vriendeluk houw het zo is echt goed voor nog een keer de veer was goed en de muziek was ook rustig
JHJM V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het eten was heerlijk echter we hebben bijna 2 uur op het hoofdgerecht moeten wachten.