Meer informatie over restaurant Het Maasdal

9,4

Jouw recensie over het restaurant Het Maasdal

D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Onze familie was unaniem zeer tevreden over het eten en de bediening van het vriendelijke personeel. Er werd rekening gehouden met speciale wensen (o.a. vegetarisch eten en glutenvrij).
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Sfeervol restaurant, vriendelijk personeel en (uiteraard niet onbelangrijk) voortreffelijke kwaliteit eten. Voldoende keuzemogelijkheden tussen de diverse gerechten
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Wij hebben op herhaling bij Het Maasdal genoten van een ongedwongen atmosfeer, vriendelijke bediening en lekker eten. De porties zijn royaal tegen normale prijzen. Buiten een vaste kaart zijn er ook seizoensgerechten, waaronder heerlijk wild in t seizoen. Aanrader!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het eten was verrassend doordat er gebruik werd gemaakt van veel verschillende smaken wat het gerechten dan ook een smaakbeleving maakten.
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Kun je lekker eten voor een redelijke prijs.
Henk410 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Bijzonder Kerstdiner, heerlijke wildgerechten en alles prima verzorgd en ruim voldoende. Nagerecht kwam iets te snel.
Wij komen zeker weer terug.
gj V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Een gezellig familie feestje gehad bij Restaurant Maasdal was zeer geslaagd .
Bediening vriendelijk ,eten uitstekend en ruim voldoende en ook nog eens betaalbaar .
We zijn zeer tevreden en kan het iedereen aanbevelen.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het was aangenaam warm in het restaurant, de bediening was ontzettend vriendelijk en heel attent.
We hebben heerlijk gegeten in een rustig tempo en de verrassingsmenu's, ook het vegetarische, was heel lekker.
Chapeau en graag tot een volgende gelegenheid.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Via een deal kennis gemaakt met dit restaurant, en we zijn blij verrast. 4 gangen diner met als hoofdgerecht wild. Vooraf avocado met appel en ham. Soep was een romige champignons soep, heerlijk op smaak. Hoofdgerecht een hertenbiefstuk en bakje met wildpotje. Aangevuld met frites, groeten, salade en gegratineerde aardappelen. Het dessert een puddinkje en ijs en fruit. Royale porties. Restaurant is gezellig, bediening erg vriendelijk en duidelijke uitleg bij elk gerecht. We zaten gezellig naast de open haard, heerlijk warm. Als enige wil ik de bediening aanraden om niet van achter de bar een tafeltje aan te wijzen, maar even mee te lopen naar de betreffende tafel.
Henk410 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hebben genoten van de overheerlijke gerechten. Prettige bediening en een geweldige kok. Gezellige sfeer. Wij komen zeker nog terug.
thea.vandenbekerom .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het was helemaal volgeboekt. Behalve een uitgebreide a la carte kaart hebben ze ook een heerlijke wildkaart, met lekkere wildgerechten o.a. bloedworst, hazenrugfilet, hertenbief etc. vrolijke, uitstekende bediening en mooie uitstraling van het restaurant. Komen zeer zeker nog een keertje terug.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Mooie wildkaart. Dame in de bediening werkte alleen maar deed dat heel goed ondanks een behoorlijk aantal gasten. Verder fijne avond gehad in goede ambiance. Voorgerecht met hertenkamp was heel bijzonder.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Lekker eten en zeer ruime porties. We waren met een groter gezelschap, de bediening was heel vriendelijk en behiukpzaam, supergezellige avond gehad!
Ton J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker gegeten maar tussen de gangen mag de tijd korter zijn.
Duurt soms te lang.
Huub C.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Genoten van een drie gangen keuzemenu. De bediening was prima. Wij zaten lekker bij de gashaard. Alles klopte. Wij komen graag weer eens terug. Wij waren er overigens niet voor het eerst.
Ling F.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Dankzij WowDeal en Couverts weten we waar we voortaan voor een heerlijk diner moeten zijn in Horst! We waren onder de indruk van de hoeveelheid en kwaliteit gerechten er geserveerd werden, en we zaten heel goed vol erna. Het duurde wellicht ietwat lang tussen de gerechten door, maar ik heb daar zelf het geduld en begrip voor. Ook is deze locatie echt voor een avond genieten, voor snel voedsel kunnen we natuurlijk elders terecht. Ook al ligt Het Maasdal een beetje verstopt, ik zal in ieder geval het woord helpen te verspreiden.
wimhendrix .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gezellig aan een ronde tafel gezeten , had ik met reserveren ook om gevraagd ! ook prettig als ze dat dan ook kan.
Het eten was heel lekker en goed warm, vriendelijke bediening.
Eter2012 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Met familie gegeten ivm bijzondere dag. Restaurant ziet er gezellig en netjes uit, iets gedateerd. Ons gezelschap van 12, was verdeeld over 2 ronde tafels. Het 5-gangen diner werd in buffetvorm aangeboden. Gerechten zagen goed uit. Niet alle warme gerechten stonden op een rechaud en koelden snel af. Smaak was matig. Het restaurant was druk bezet, keuken kon het niet helemaal goed bijhouden. Bediening was heel aardig, maar kon het net als de keuken ook niet bijbenen en waren elk overzicht kwijt. Weekendhulpjes zonder ervaring. De kleinere tafels die veel later dan wij binnenkwamen werden direct bediend. Gerechten werden onsamenhangend op de buffettafel gezet zoals eerst de frites, daarna de salades, 10 min. later de vleessauzen en daarna vlees en visgerechten.
Enkel familieleden hebben in september met 4 personen gegeten en dat was goed bevallen. Dat was aanleiding om met de hele familie te gaan. Het was een grote teleurstelling voor de feesteling. En in verhouding ook nog eens te duur voor het gebodene. Heel jammer.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Deze zaak werd een onverwachte verrassing. De ontvangst was allerhartelijkst, geen opgedirkt gedoe maar vriendelijk vlot en attent.

Mooie beperkte menukaart die klassiek overkomt. Wat er op tafel komt is echter uitstekend van kwaliteit, heel goed van smaak en ruim voldoende (mag voor mij mag het allemaal wat minder maar we zijn hier natuurlijk in Limburg).

En de prijs klopt hier gewoon, zeer aangenaam.

Eerlijk is eerlijk het interieur is wat gedateerd, maar door de sfeer die verder zeer aangenaam is valt daar goed overheen te komen. Aanbevolen.
Femke_en_Jos .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Qua prijsniveau is dit restaurant zeer goed, als je kijkt naar hoeveelheid en kwaliteit. Personeel is vriendelijk. Attent echter minder, we aten met een groep kinderen die na hoofdgerecht om 21.00 uur wat hangerig werden. Het duurde vervolgens 45 minuten voordat werd afgeruimd en dessertkaart op tafel kwam. Bovendien was het in restaurant erg warm en werd er tot op opdringerige af gevraagd of we nog iets wilden drinken...het leek bijna opzet.