Het Maasdal

Tienrayseweg 10A 5961 NL Horst Nederland Kaart

Over het restaurant Het Maasdal

Restaurant Het Maasdal ligt net buiten het Limburgse dorpje Horst, midden in het Kasteelpark. Op deze unieke locatie kun je genieten van een heerlijk diner en heb je een prachtig uitzicht naar de bosrand en de Oosterse tuin. De keuken van Het Maasdal is Frans georiënteerd, met daarnaast typische Limburgse streekproducten. Ze verzorgen graag voor je een familiefeest, bedrijfsuitje of een bruiloft. Maar natuurlijk ben je voor een avondje gezellig uit eten ook aan het juiste adres. Kom helemaal tot rust en laat je culinair verwennen bij Restaurant Het Maasdal.

Meer informatie over restaurant Het Maasdal

Bushalte op 500 meter afstand.
  • Kom je met de auto?
    A73, Afslag Horst-Noord. Weg richting Tienray.
  • : Gratis parkeren voor het restaurant.

Maandag en Dinsdag Gesloten
- High Tea 14:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Het Maasdal

J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Zeer vriendelijk personeel, vind het echt een top keuken, keer op keer heerlijk gegeten, nu hadden we iemand mee die alleen glute vrij eten mocht hebben en daar was zeer goed op in gespeeld, komen er heel graag om te eten.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Was rumoerig maar konden ze niets aan doe vanwege auto cross vlak in de buurt. Het was geweldig het eten topkwaliteit en de service ook We hebben met ons zessen een heel gezellige en smakelijke avond gehad,????????
B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Gezellige avond gehad. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Voldoende keus aan gerechte. Aardige en behulpzame bediening.
Leo E.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker gegeten, goede bediening. Was een gezellig uitje
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Gezellige zaak waar je goed en erg lekker kunt eten. prijs/ kwaliteit is goed... Ook vrolijk personeel die plezier in hun werk hebben... echt een aanbeveling
C.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Kunt er fijn zitten en lekker eten tegen redelijke prijzen. Xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Hadden een verrassingsmenu en dit was werkelijk geweldig. Wij zijn er verschillende keren geweest en het was steeds goed of je met z'n tweetjes waren of met vieren of met elf het was gewoon af.
Daarbij ook goed betaalbaar . Gewoonweg perfect.
Mayke H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het was een goede paasbrunch voldoende variaties en goede service echt een aanrader.
Leuke locatie.
Inrichting en sfeer was zeer goed.
Nicole O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, beslist de moeite waard
Roy J.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten, de bediening en de sfeer waren helemaal top. Wij komen hier zeker weer terug voor een heerlijke avond uit eten. Ik kan Het Maasdal dan ook ten zeerste aanraden.
L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
het geheel is kwaliteit zowel de bediening alsook de kwaliteit van de gerechten.
Prima houden zo, heel zeker een aanrader voor iedereen die van sfeer en kwaliteit houdt.
we waren met 16 personen en bijna iedereen bestelde iets anders. Vooral de hoofdgerechten waren uitstekend.
marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Eten was oké maar simpel. Vooral teleurstellend dat er gebruik gemaakt werd van standaard saus (zakje?) niet vers gemaakt. De tonijn was erg wit en droog.
T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad met heerlijk eten en een gezellige bediening. We waren erg tevreden.
Ik zou dit restaurant dan ook aanbevelen om van een lekker etentje te genieten
J.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Prima restaurant, lekker gegeten, mooie kaart, goede prijs-kwaliteit verhouding. Ruime gratis parkeerplaatsen voor de deur.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Met familie 18 personen werden we hartelijk ontvangen met een overheerlijk drankje. De jarige werd tijdens het serveren van het toetje in het zonnetje gezet met een spetterend vuurwerk.
Het was een zeer goed verzorgd, gastvrij en erg sfeervol verjaardagsfeest met heerlijke gerechten. In een woord top echt een aanrader.
S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Inmiddels voor de 2e keer in redelijke korte tijd met een groep van 7 personen kunnen genieten van een goed verzorgde avond/diner.
Mooie keuze aan gerechten, die zeer compleet zijn zowel kwaliteit als hoeveelheid!
Bediening is zeer professioneel, niet opdringerig, bestelde gerechten worden haast volledig direct bij de juiste persoon opgediend. Zeer knap!
Prijs is zelfs laag voor de geboden kwaliteit + kwantiteit!
Alle gasten unaniem zeer positief. Een echte aanrader!
Ralf G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hebben met ons gezin heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en het eten was prima in orde. Geslaagd en gezellig diner.
D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Onze familie was unaniem zeer tevreden over het eten en de bediening van het vriendelijke personeel. Er werd rekening gehouden met speciale wensen (o.a. vegetarisch eten en glutenvrij).
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Sfeervol restaurant, vriendelijk personeel en (uiteraard niet onbelangrijk) voortreffelijke kwaliteit eten. Voldoende keuzemogelijkheden tussen de diverse gerechten
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Wij hebben op herhaling bij Het Maasdal genoten van een ongedwongen atmosfeer, vriendelijke bediening en lekker eten. De porties zijn royaal tegen normale prijzen. Buiten een vaste kaart zijn er ook seizoensgerechten, waaronder heerlijk wild in t seizoen. Aanrader!