Meer informatie over restaurant Het Maasdal

- Wijnbar 12:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Eter2012 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Met familie gegeten ivm bijzondere dag. Restaurant ziet er gezellig en netjes uit, iets gedateerd. Ons gezelschap van 12, was verdeeld over 2 ronde tafels. Het 5-gangen diner werd in buffetvorm aangeboden. Gerechten zagen goed uit. Niet alle warme gerechten stonden op een rechaud en koelden snel af. Smaak was matig. Het restaurant was druk bezet, keuken kon het niet helemaal goed bijhouden. Bediening was heel aardig, maar kon het net als de keuken ook niet bijbenen en waren elk overzicht kwijt. Weekendhulpjes zonder ervaring. De kleinere tafels die veel later dan wij binnenkwamen werden direct bediend. Gerechten werden onsamenhangend op de buffettafel gezet zoals eerst de frites, daarna de salades, 10 min. later de vleessauzen en daarna vlees en visgerechten.
Enkel familieleden hebben in september met 4 personen gegeten en dat was goed bevallen. Dat was aanleiding om met de hele familie te gaan. Het was een grote teleurstelling voor de feesteling. En in verhouding ook nog eens te duur voor het gebodene. Heel jammer.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Deze zaak werd een onverwachte verrassing. De ontvangst was allerhartelijkst, geen opgedirkt gedoe maar vriendelijk vlot en attent.

Mooie beperkte menukaart die klassiek overkomt. Wat er op tafel komt is echter uitstekend van kwaliteit, heel goed van smaak en ruim voldoende (mag voor mij mag het allemaal wat minder maar we zijn hier natuurlijk in Limburg).

En de prijs klopt hier gewoon, zeer aangenaam.

Eerlijk is eerlijk het interieur is wat gedateerd, maar door de sfeer die verder zeer aangenaam is valt daar goed overheen te komen. Aanbevolen.
Femke_en_Jos .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Qua prijsniveau is dit restaurant zeer goed, als je kijkt naar hoeveelheid en kwaliteit. Personeel is vriendelijk. Attent echter minder, we aten met een groep kinderen die na hoofdgerecht om 21.00 uur wat hangerig werden. Het duurde vervolgens 45 minuten voordat werd afgeruimd en dessertkaart op tafel kwam. Bovendien was het in restaurant erg warm en werd er tot op opdringerige af gevraagd of we nog iets wilden drinken...het leek bijna opzet.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
We kunnen niet anders zeggen dan dat het
een super restaurant is , top bediening ,
Eten was echt super lekker en super veel.
top restaurant.
fam timmers
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Wij logeerden in het Parkhotel op een steenworp afstand. Ondanks dat sommige recenties niet erg positief genoemd kunnen worden, hebben we onze stoute schoenen toch maar aangetrokken en hebben we hier gedineerd. We stonden versteld van de kwaliteit. Werkelijk verbluffend hoe goed. De gerechten en het garnituur waren van grote klasse. Zeker in het licht van de prijs. Het nagerecht was heerlijk. Het personeel was vriendelijk en gastvrij. Kortom een culinairavontuur dat wij zeker als we in Limburg zijn opnieuw willen beleven. Nog een tip voor de eigenaar: De prijzen kunnen bij deze kwaliteit minimaal 20 procent verhoogd worden. Dan zijn jullie nog niet duur. Dank voor de fijne avond en tot ziens.
Mar1983leen .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Hier met 2 volwassenen gegeten. Buiten op het ruime terras begonnen met een aperitiefje. Binnen het diner voortgezet. Beide gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu van de chef met als extra bij elke gang iets met asperges (meerprijs €4 voor het arrangement). Erg creatieve en originele gerechten kregen we geserveerd. Ook met onze persoonlijke voorkeuren of wensen werd iets gedaan door de kok, erg leuk! Bij het hoofdgerecht dreigde het even mis te gaan, omdat we moesten vragen naar de asperges, voor de rest ging het goed en hebben we genoten van de heerlijke gerechten. De Hemelse modder (dessert) is een echte aanrader! Het zat redelijk vol, maar toch ontbrak het niet aan (persoonlijke) aandacht. Wat wij beiden erg fijn vinden is dat er even kort wordt aangegeven wat er op je bord ligt. Al met al weer genoten in dit fijne restaurant, bedankt!
Mike_almere .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Mooi restaurant, leuke locatie, bediening aardig en behulpzaam. De keuken is in de jaren 70 achtergebleven. Ouderwets is understatement. Voorgerecht van verrassingsmenu een echte klassieker, cocktailglas met vis, ijsbergsla en jawel hoor een flinke laag cocktailsaus er overheen. Hoofdgerecht, ipv het beloofde vlees werd het gevogelte een piepkuiken (kunnen we nog mee leven) waar helemaal maar dan ook helemaal geen smaak aan zat. Bijbehorende side dishes zijn erg ouderwets. Zelfs de patatjes waren slap en niet gaar...kortom Restaurant is een plaatje, de bijbehorende tuin even mooi, de bediening moet ook blijven maar een andere kok kan geen kwaad.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
Wij hebben hier pas gegeten en het was heerlijk vertoeven bij de open haard. Prima eten, gewaagd nagerecht met mosterd en asperge-ijs maar verder geen klachten!