Het Maasdal

Tienrayseweg 10A 5961 NL Horst Nederland Kaart

Over het restaurant Het Maasdal

Restaurant Het Maasdal ligt net buiten het Limburgse dorpje Horst, midden in het Kasteelpark. Op deze unieke locatie kun je genieten van een heerlijk diner en heb je een prachtig uitzicht naar de bosrand en de Oosterse tuin. De keuken van Het Maasdal is Frans georiënteerd, met daarnaast typische Limburgse streekproducten. Ze verzorgen graag voor je een familiefeest, bedrijfsuitje of een bruiloft. Maar natuurlijk ben je voor een avondje gezellig uit eten ook aan het juiste adres. Kom helemaal tot rust en laat je culinair verwennen bij Restaurant Het Maasdal.

Meer informatie over restaurant Het Maasdal

Bushalte op 500 meter afstand.
  • Kom je met de auto?
    A73, Afslag Horst-Noord. Weg richting Tienray.
  • : Gratis parkeren voor het restaurant.

Maandag en Dinsdag Gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Maasdal

Heleen P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Correcte bediening , snel en attent.
Eten was heel lekker, sfeer was goed.
Komen zeker een keer terug
K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het was zondag j.l. dat wij voor de 2de maal binnen enkele weken hier met familie gegeten hebben.
Wij komen hier zeker nog eens terug. Hebben al iets in de planning om hier binnen niet al te lange tijd met vrienden te gaan eten. In een woord super, een restaurant waar wij graag komen.
H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Mooi en schone locatie, eten lekker en warm, de schalen en borden waren zelfs heet,
Een plek om terug te komen.
Nette bediening en vriendelijk.
Liesbeth P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Tijdens Happen en Trappen hebben we van een heerlijk hoofdmaaltijd genoten!!
Leuke locatie en vriendelijke bediening!!
Een aanrader!!
marjoleinst87 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Fijn restaurant. Lekker eten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader ook voor grote groepen. Mogelijkheid om buiten te zitten bij mooi weer.
D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
lekker gegeten verassingsmenu is gunstig prijs/kwaliteit aandacht voor de klant en variatie op het bord komen zeker nog terug
Arno B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Wat een mooie locatie om van een heerlijk diner te genieten. Alles was gewoon erg goed, de bediening super, de kok kwam zelf het eten mee opdienen super gewoon, het eten was af, we kunnen gewoon niets anders schrijven in een woord wij vonden het geweldig, en willen het team dan ook van harte bedanken voor alles.BESLIST EEN AANRADER.
D.A. D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
De Ontvangst in Uw restaurant was super. Ook de bediening was goed, de serveerster had een luisterend oor naar de klanten. Daarom nog bedankt voor de goede verzorging en het heerlijke eten.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Restaurant Het Maasdal bezocht op zondag 24 juni 2018.
Na een hartelijk ontvangst begeleid naar onze tafel. Hebben een voortreffelijk 5 gangen verrassingsdiner genoten.
Aan het eind van het diner heb je echt het gevoel dat je gegeten hebt.
C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten, bediening was voortreffelijk. Compliment voor de kok. Gezellige ruimte. Prijs kwaliteit was goed.
Chrisje D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het was gezellig, lekker en wewerden leuk bediend. Wat aandachtbijhet weggaan zou nog een punt meer opleveren.
YCL F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk eten zonder onnodige franje. Gezellige accommodatie en vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit is erg goed. Porties zijn ruim. Een aanrader!
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Vriendelijk personeel, prettige bediening, goede prijs kwaliteit voor wat betreft het eten.
Bewegwijzering vanuit de autoweg is misschien handig
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Hier kun je goed eten. Service aan tafel is goed, juist niet opdringerig zoals je wel eens aantreft. Tegen sluitingstijd waren wij de enigste twee gasten (na borrelen), bij andere restaurant wordt je dan naar buiten gekeken. Hier is daar geen sprake van. Top, dank jullie.
L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
het was zeer goed. vriendelijk personeel. ik zou het iedereen aanraden om bij jullie te gaan eten. lekker eten en goede bediening.
Spj S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Het is mooi gelegen.Je kan er goed eten.
Ruime porties met verschillende groenten er bij.
Vriendelijke bediening.
J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Zeer vriendelijk personeel, vind het echt een top keuken, keer op keer heerlijk gegeten, nu hadden we iemand mee die alleen glute vrij eten mocht hebben en daar was zeer goed op in gespeeld, komen er heel graag om te eten.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Was rumoerig maar konden ze niets aan doe vanwege auto cross vlak in de buurt. Het was geweldig het eten topkwaliteit en de service ook We hebben met ons zessen een heel gezellige en smakelijke avond gehad,????????
B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Gezellige avond gehad. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Voldoende keus aan gerechte. Aardige en behulpzame bediening.
Leo E.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker gegeten, goede bediening. Was een gezellig uitje