Het Loze Vissertje

Het Sas 11 4475 NA Wilhelminadorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Loze Vissertje

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Norbert F.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Een historisch plekje dat wel. Sedert 1853 reeds gevestigd kroegje voor stoere zeelui. Nu eetcafe voor luxe bootbezitters van de aanliggende jachthaven. Maar bovenal visrestaurantje. We aten met vieren en de meeste hadden al gekozen voordat we de kaart gezien hadden. Met de zee naast je bord wordt het natuurlijk vis en schaaldieren. Krabbepoten goed en zo uit de zee. Sliptong 3 stuk en best groot. Maar dan de kreeft: die was reeds op! Dat is niet goed te maken toch?Dan maar mosselen. Prachtig grote pan met perfecte mosselen. Dat dan weer wel. De bediening laat wel eens een steekje vallen ( bestelling niet doorgekomen) maar niet teveel gezeurd onder de indrukwekkende lindeboom. Wijn kan per aantal glazen afgerekend worden.
Kortom je dineert hier niet; je eet hier Zeeland
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Een restaurant waar we jaren geleden ook al eens gegeten hebben en dat er volgens mij ook al vele jaren bijna ongewijzigd zit. Je hebt keuze uit diverse ruimtes waar je kunt zitten. De tuin onder de bomen, het meer restaurant gedeelte naast de bar, een serre-achtige ruimte of bij de speeltuin al of niet onder de overkapping. Er stonden veel auto's buiten, en aangezien we niet hadden gereserveerd vroegen we ons af of er wel plaats zou zijn. Maar die zorg was onterecht. Ze hebben zoveel stoelen en tafels dat we overal wel een plekje konden vinden. We kozen voor de serre, omdat het buiten die dag toch wel aardig afgekoeld was na de regenbui. Buiten maken ze reclame voor de nieuwe kaart. Die nieuwe kaart die op de tafels ligt is qua lay-out erg chaotisch en onoverzichtelijk. Daardoor ben je een tijd bezig voordat je überhaupt door hebt welke gerechten er allemaal en in welke categorie beschikbaar zijn. En wat de prijs daar dan wel niet van is. Er was kennelijk een organisatorische onduidelijkheid wie ons moest bedienen want nadat we waren gaan zitten kwam er niemand meer op ons af om zelfs maar te vragen of we wat wilden drinken. Iedereen liep gewoon langs. Maar nadat ik na een half uurtje maar iemand gewenkt had, zaten we in het systeem en was er verder niets meer aan te merken op de vriendelijke bediening. We waren met zijn drieën en kozen voor de zeebaars, de spareribs en de bavette. Alles was uitstekend klaar gemaakt en smaakte voortreffelijk. De sfeer van het restaurant sprak me ook wel aan. Heel gemoedelijk. Waarschijnlijk ook veel mensen die met de boot in de jachthaven liggen. En met al die ruimtes ook geschikt om op een regenachtige dag je dag te vullen als je geen zin hebt om op de boot te blijven. En dat geldt ook voor kinderen die heerlijk in de speeltuin kunnen spelen na een dag varen. Ook de prijs / kwaliteit is prima voor wat je ervoor krijgt. Een kopje koffie met een Goese specialiteit, een heerlijk gebakje, toe. En daarmee is het loze vissertje een restaurant waar ik graag wel vaker wil eten op een mooie zomerse dag.
Tinustrinus .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Heerlijk gegeten. Helaas was de fruit de mer niet voorradig. Nu salade met lamscarre en paling als hoofdgerecht. Vooral de paling heerlijk van smaak. Voor mijn smaak was het lam te sterk gemarineerd en was de lamssmaak meer op de achtergrond. Bediening uiterst gastvrij.