Het Losse Hoes

Meer informatie over restaurant Het Losse Hoes

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00
BeaHet .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vandaag 20 km gefietst om hier gezellig een wijntje en iets erbij te nemen. Op terras gezeten tussen het onkruid en vieze cigarenpeuken op de grond. Toch maar een plankje : De plank mislaan besteld, met zogenaamde oosterse hapjes! Echt niet normaal........stokbrood met gaten, glaasjes met olijfolie en azijn. Wat moet je ermee? Glaasje met zalm en een glaasje met stukje varkensfricando. Hoe krijg je dat eruit? Hoezo Oosters! Dus toch maar verder gefietst om ergens anders te dineren......Tweemaal eerder geweest. Was toen super!
Judith J.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Mooie menukaart, voorgerecht van coquille en gamba. Hoofdgerecht Zeetong Picasso . Allebei heerlijk. Sfeervolle inrichting! Komen hier vaker.
Hj_nieuwenhuis .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Geweldig lekker gegeten, kan me bijna niet heugen eerder zo lekker gegeten te hebben. Alles was perfect in balans, de bediening was buitengewoon correct en aardig, een echt avondje uit. Aanrader!
Tongoossens .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten. Zeer aangenaam verrast door de kwaliteit van het geserveerde en de inrichting. Het was druk maar je keek absoluut niet bij elkaar op het bord.
Een mandje stokbrood en een heerlijke kruidenboter wordt direct op tafel gezet.
We hebben gekozen als voorgerecht voor een visplateau en een proeverij van vlees- en visgerechtjes. Superlekker.
Als hoofdgerecht hebben we allebei gekozen voor de Rib-Eye van het black-angus rund met kruidenboter. Zelden zo'n malse Rib-eye gegeten. Wordt geserveerd met salade, warme groente en aardappelgratine.
Als nagerecht gekozen voor de Coupe de Kruidentuin en de Cappuccino compleet. Wat een mooie opmaak en geweldig lekker.
Complimenten, we gaan hier vaker komen.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We aten erwtensoep , maar wat mij erg stoorde was dat de velletjes van de rookworst zo hard waren dat ik bij elk stukje rookworst het vel er met mijn handen en tanden af moest trekken!
Als je zo'n gerecht serveert dan proef je toch eerst zelf hoe het smaakt en of de worst goed is!
Dit strekt niet tot aanbeveling om er nog eens te gaan eten
Janjan12 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wij hebben hier niet gegeten. Uitsluitend koffie gedronken.
Ten eerste er was een kapstok. Ten tweede een lekkere bank bij een open haard. Wij zaten net, en toen de vraag, wat wenst u? Koffie a la minuut en warm.
Prijs normaal. Dat was voor ons een fijne zondagochtend.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Na een wandeling genoten van een lunch in dit restaurant. Gezellige huiselijke sfeer. Keuze op de lunchkaart viel wat tegen maar de gerechten smaakten goed.
Tafelgenoot koos voor een uiensoep en ik had de salade carpaccio met stokbrood. Dit gerecht werd erg mooi gereserveerd en smaakte prima.
Na afloop op het parkeerterrein bleek dat er in de auto was ingebroken. Terug in het restaurant om hulp gevraagd, we werden (weer) keurig geholpen. De politie werd gebeld en ons werd koffie aangeboden. Niet zo'n leuk einde van een gezellige wandeling en lunch maar dat ligt natuurlijk geheel buiten de schuld van het restaurant.
We komen dus nog een terug.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Hier gegeten met groep van 13 mensen. Het restaurant is sfeervol en gezellig. Sommigen kozen het à la carte menu, en anderen het verrassingsmenu, dat erg eenzijdig was: voorgerecht vlees, dan hoofdgerecht vlees, of voorgerecht vis, dan hoofdgerecht vis. Verder was het hoofdgerecht van het verrassingsmenu wat flauw, en de bijgerechten zeer karig voor zo'n grote groep. De bediening was zeer matig. We moesten vragen om de menukaart, er was een onduidelijke uitleg bij de gerechten, de flessen wijn werden ergens op de tafel gedropt, bestek van een verhinderde gast werd niet weggehaald, het dessert van het verrassingsmenu werd gewoon vergeten, terwijl de à la carte klanten wel een dessert kregen! Pas na lange tijd, nadat we erom vroegen, kwam het dessert. De houding van het personeel was onverschillig en klungelig. Bij binnenkomst en vertrek was er geen personeel te bekennen. Desondanks hadden we een gezellige avond.
Staalstrater .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Toevallig langsgekomen tijdens een zakelijk bezoek. Prima plek voor smakelijk eten in een gezellige sfeer. Het wildmenu was bijzonder goed (eend, hert, hazenrug, allen perfect gegaard), voorzien van passende bijgerechten (veel en gevarieerd): uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Daarbij een soepele rode wijn en vriendelijke en attente bediening. Interieur gezellig en uitnodigend.

Heel tevreden.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Geen zin om zelf te kiezen, daarom het drie gangen verrassingsmenu genomen. Om te beginnen een mooi voorgerecht met o.a smakelijke zalm. het hoofdgerecht bestond ook weer uit een stukje zalm met daarbij een tongrolletje gevuld met een mooie scampi. Wel eerst de zalm opeten en dan pas de tong voor de smaakopbouw. Fijne garnituur met gegratineerde aardappel, heerlijke spinazie en wat rauwkost. Leuk nagerecht met wat kleine hapjes, voor mij wat jammer dat er veel chocolade bij zat. Al met al een prima menuutje. Helaas werd op ons verzoek om een karafje water een fles merkwater op tafel gezet à € 4.50
Toch een geslaagd etentje en een hernieuwd bezoek waard.
Ijsvogeltje .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Prachtige locatie op de Holterberg. Het restaurant ziet er sfeervol uit. Hier als lunch een plankje gezelligheid gegeten. Mooi plankje met diverse hapjes, bittergarnituur en brood. Alleen snap ik niet dat restaurants nog van die vieze nasi en bami ballen in hun bittergarnituur stoppen. Verder was het goed, leuk concept. Lekkere wijn ook.
Bediening laat wat de wensen over. Er staat niet vast iemand in het restaurant of op het terras. Gevolg is dat je lang moet wachten voor je kunt bestellen en dat mensen de keuken in lopen om te kunnen betalen. Als je eenmaal besteld hebt komen de gerechten wel snel.
_M_M_ .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Op een nazomeravond met 4 personen heerlijk uitgebreid gegeten bij ’t Losse Hoes te Holten. Wat een super restaurant, heel gastvrij, heerlijk eten, geweldig, hier kom ik vaker!
Twee van ons bestelden het 3-gangen verrassingsmenu met een voorgerecht en achteraf vond ik het jammer dat ik dit ook niet gedaan had. Omdat ik zwanger was, kon ik helaas een aantal gerechten van de kaart niet bestellen, maar dit was geen probleem. Het grand-dessert die ik gekozen had, bevatte crème brûlée, maar dit is vervangen voor de chocolademousse, die echt hemels was!
Wij hadden hier al eerder gegeten met een bruiloft, dus we wisten dat het eten hier goed is. Je krijgt geen kleine porties op je bord, maar goed eten. De smaken zijn heerlijk gecombineerd en zelfs de koks maken er een mooi feestje van op je bord, want die zijn prachtig opgemaakt.
De bediening van ’t Losse Hoes is zeer gastvrij en hartelijk. Ze zijn erg netjes en beleefd en het voelt alsof je echt te gast bent in hun restaurant, heel fijn!
De aankleding van het restaurants heeft iets authentieks. De oude houten balken zijn prachtig zichtbaar, je voelt dat je op een oude locatie bent, maar het meubilair daarentegen is erg modern, die tegenstelling ziet er dan ook prachtig uit!
De prijs-kwaliteit-verhouding van dit restaurant is top! Alles past bij elkaar en dat maakt dat ik hier zeker nog eens uitgebreid wil komen dineren. Of misschien lunchen of al is het maar voor een kopje koffie, ik kom hier zeker nog eens terug!
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Twee jaar geleden hier per toeval neergestreken en een postitieve ervaring opgedaan. Om onze trouwdag te vieren nu voor een lunch weer richting het oosten gereden. De locatie is prima: prachtig gebouw op een groene (toeristische) plek in het bos. De inrichting aan de rechterzijde bij binnenkomst vinden we teveel "Riviera la Maison"-achtig. De andere ruimte, links bij binnenkomst, is overweldigend te noemen door de ingebakken sfeer die vanuit de muren, plafonds en raampartijen je als bezoeker een bijzonder gevoel geven. Hier kun je prima je geliefde, of ander gezelschap, verrassen met een diner!
Jammer dat er kruimels op onze tafel lagen. En ook erg jammer dat ze hier geen donker- en of speltbrood serveren. Een panini (in dit geval een platte witte 'kano') voor 10 euro vinden wij buitenproportioneel geprijsd, en dan ook nog opgediend op servies waar een hoek van af mist. Ik vind het prima om 10 euro voor een broodje te betalen wanneer 'het klopt'. Dus geen kruimels, geen kapot serviesgoed en zeker een keuze qua brood. En waarom de frites opgediend worden met enkel ketchup? Misschien is dat chiquer dan met mayonaise? Wil je kwalitatief goed eten dan zit je hier denk ik prima, de panini niet meegerekend. Een diner willen we hier zeker nog een keer gaan nuttigen, ondanks de nu wat minder positieve ervaring. We hebben zeker nog alle vertrouwen in Het Losse Hoes.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Prima locatie voor een familiebrunch. Prachtig gelegen naast de entree van het Nationaal Park.
Genoeg keuze mogelijkheid bij de brunch. Koffie kan echter iets eerder worden ingeschonken
Middeleeuwse inrichting. de kelder heeft mooie gewelven. Restaurant heeft tevens prachtige terras mogelijkheden.
Jaco H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Onderweg terug naar Rotterdam van de Military Boekelo, afgeslagen bij afslag 'Holten'. De Holterberg kende ik van vakanties met mijn dochter, maar dat er zo'n super gezellig leuk Hotel/Gasterij was wist ik niet. Het lijkt of dat de tijd hier even heeft stilgestaan; een vriendelijke ontvangst en de kachel stond aan. Dat konden we net gebruiken na een dag op het (water)koude veld gestaan te hebben. Neergestreken aan tafel, werden de drankjes opgenomen en daarna kregen we een heerlijke grote mand met lekker knapperig/warm brood met een heerlijk smeersel. Ikzelf en onze kids waren er gek op. We bestelden de hoofdgerechten, want we wilden niet te lang blijven zitten; immers we hadden nog 1,5 uur autorijden voor de boog. De kids namen een 'tuinkaboutermenu' (kindermenu), welke niet buiten op de kaart stonden (tip!). En wij bestelden de specialiteiten uit de Kruidentuin. Een varkenshaas met champignon-roomsaus en ikzelf de 'Surf en Turf' een Black Angus biefstuk met pittige scampi's. Het vlees kwam van de houtskoolgrill, dat proefde je duidelijk. Heerlijk op smaak en het vlees was perfect gaar en lekker warm. Leuke garnering van de borden en de bijgerechten waren traditioneel (gebakken aardappel balletjes, gestoofde witlof met kaas en salade), maar lekker. De kinderen kregen nog een ijsje uit het kindermenu; vrolijk opgemaakt, compleet met snoepketting en Chupa Chup lolly, ik kon het niet laten om niks te nemen. En de 'Zomerkoning', Aardbei romanoff, aardbeienmascapone met yoghurtijs was nog verkrijgbaar... Het lekkerste toetje ooit. En heel mooi opgemaakt, met een heerlijk krokant en niet te zoet koekje ertussen. Complimenten aan de chef voor de mooie bereiding en heerlijke smaken. Als we op vakantie zijn, komen we zeker weer langs in deze gezellige knusse warme 'herberg'. Het deed ons denken aan een sprookje!
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Als kado voor m'n ouders een arrangement bij 't Losse Hoes geboekt. Vroeg in de middag aangekomen en meteen een warm welkom gekregen met koffie en iets lekkers. We hadden geluk met het weer, we konden buiten in de zon zitten, wat een heerlijk terras. 's Middags de bosrijke omgeving bekeken, een mooie wandeling gemaakt. 's Avonds het diner, van a tot z heel smaakvol. Vooraf rundercarpaccio, als hoofdgerecht eendeborst: sappig en op smaak. En 3 soorten ijs na, smullen. Een Italiaanse rode wijn uit Puglia erbij, heel lekker. En dat in een mooi restaurant, met houten balken en grote kroonluchters. Veel sfeer. En een dikke 10 voor de bediening. Bijzonder!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
wateen leuke plek, zo midden in een prachtige omgeving, de zon scheen en de serveerster deed daar niet voor onder. zo ook was het gesteld met het frisse biertje en het prachtige glas rose ( stevig glas met voldoende inhoud) . voor de lunch namen we een hamburger en een panini tonijn. het was een feestje, qua smaak, qua opmaak en ook qua prijs. helemaal goed!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Een mooie zonnige woensdagmiddag op het gezellige terras van Het Losse Hoes. Een prima espresso met een frisse verse sinaasappelsap. Als lunch bestelden we een panini gezond. Niets bijzonders zou je denken maar de presentatie maakt het geheel toch beter en misschien zelfs lekkerder dan anders. Verder bestelden we nog een maaltijdsalade met gefrituurde tongfilet. Een rijkgevulde salade met twee mooie gefrituurde tongfilets, alleen jammer de begeleidende kant en klare 'loempia-saus'. Helemaal niet nodig bij deze mooie salade. We komen een keer terug voor een diner denken we. Complimenten voor de professionele bediening.