Het Lingebosch

Haarweg 9 4214 KL Vuren Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Lingebosch

Betty B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Op 10-06-2016 zijn wij met 9 personen wezen pannenkoeken eten, het werd een waar feest, voor de kinderen was er een springkussen, voor ons was er buiten plek om met elkaar aan een tafel te eten.
Na 20 min zaten wij aan onze pannenkoek welke echt ambachtelijk bereid waren en die buitengewoon lekker smaakte. Hierna nog ijs met verse aardbeien en slagroom, het ijs was van zeer goede samenstelling en smaak. Dit alles is zeker voor herhaling vatbaar wat wij ook zeker zullen doen
Tiendeg .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Gisteren de verjaardag van ons dochterje gevierd met een bezoek aan het Lingebosch.
De tafel was prachtig versierd al verrassing, op de kinderpannenkoek zat zelfs een sterretje en een extra cadeautje voor onze kleine meid! Top geregeld door deze mensen.
Zelf heb ik genoten van een pannenkoek met pikante kaas, ham en frisse ananas. Die apart in een bakje zit dus makkelijk te doseren naar mijn eigen smaak.
Mijn man is voor de boeren genot gegaan en dit is nu echt zijn favoriet na ons tweede bezoek!
Dit pannenkoekhuis met zijn ontspannen sfeer en niet te verheten het leuke springkussen voor de kinderen, heeft ons hart gestolen! We gaan hier met grote regelmaat terug komen!
VanStael .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Voor een peuter is het kiezen tussen een stoel en je kin op tafel of een kinderstoel met je kin 5cm boven tafel. Niet handig voor een gelegenheid dat vooral voor kinderen attractief moet zijn. Hartige pannenkoeken zijn erg zout, vooral de kaas. Mocht je de kaas niet herkennen, het is die aangebakken krokante laag op je pannenkoek die je waarschijnlijk wil bedekken met een laag stroop. De binnenkant is nogal zompig. Over de bediening; aardige mensen maar waarschijnlijk platgewalst met instructies en daardoor onnatuurlijk beleefd. Van de vele pannenkoekenhuizen die we bezocht hebben staat deze onderaan en voor ons was dit dan ook het laatste bezoek.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Het is niet de eerste keer dat wij hier komen. Een gezellig bruin decor. Net als een bruin cafe, bijna direct al gezellig. Of het je smaak is is erg presoonlijk. Wij nemen hier vaak de pannenkoek "kaas, spek, gember". De gember zit in een appart potje en kun je gedoseerd over de pannenkoek doen. Samen met een heerlijke Palm Royal en mijn dag is goed. De kwaliteit is constant en de bedienig is aardig. Soms moet je ze even wenken met name als het iets drukker is. Verder een ontspannen sfeer. Wij komen hier zeker een paar keer per jaar. Als het mooi weer is lekker buiten zitten.
NadiaFr .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Gewoon een prima pannenkoekenhuis. Wij komen hier vaker en altijd lekker gegeten. Ruime keus aan pannenkoeken. Wij vinden het restaurant er ook heel gezellig uit zien. Het enige minpunt vinden wij dat het binnen echt vrij donker is. Dit lijkt me toch makkelijk te verhelpen, dus hup even wat sterkere lampen erin draaien. Verder prima. Het is hier ook vrijwel altijd druk.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Met een grote groep hier gegeten, niet voor het eerst en waarschijnlijk ook niet voor het laatst. Ze kunnen de grote groep van bijna 50 man (inclusief een boel rondrennende kinderen) goed aan, en de pannenkoeken smaken prima. De inrichting oogt wat donker en ze kunnen het er ook flink warm stoken, maar al met al een fijn pannenkoekenhuis.
Toos123 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Wij hebben hier met een familie uitje gegeten. Helaas wonen we niet zo dicht in de buurt, amders kwam ik met hele grote regelmaat hier eten want het is echt de aller lekkerste pannenkoek die ik ooit heb gegeten.
Voor de bediening was geen moeite teveel, terwijl wij met zo'n grote groep toch redelijk wat "eisen" hadden. Complimenten aan deze dames, want dat maken we ook nog wel eens anders mee.
Ze gaan ons er zeker terug zien, krijg er terwijl ik type gewoon al trek van!
Rit .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
Langzame bediening in een restaurant dat zo donker is dat je niet kan zien wat je eet. Dat kun je sfeer noemen, het is gewoon donker en muf. Dat het zo donker is, is misschien maar goed ook. De pannenkoeken zijn taai en smakeloos dat maak je niet goed met een gigantische klont boter alleen. De hartige pannenkoek was iets beter maar veel te zout. Het lijkt er op dat de bediening geïnstrueerd is om na een paar minuten te vragen of alles naar wens is. Dat is op zich een goed gebruik, maar als er dan iets gemeld wordt ( zoals een taaie koude pannenkoek ) verwacht je dat daar iets mee gedaan wordt. Helaas geen alternatief geen andere optie en afrekenen maar. Nee voor mij nooit meer Pannenkoekhuis het Lingebosch!