Het Lelijke Eendje

Markt 7 4875 CB Etten-Leur Nederland Kaart

Over het restaurant Het Lelijke Eendje

Gezellig genieten in Etten-Leur

Bij Het Lelijke Eendje voel je je meteen op je gemak. Er hangt een gezellig drukke en informele bistrosfeer en het bedienend personeel ontvangt je met open armen. Hier eet je een smakelijke entrecote, een verrukkelijk stuk vis of een lekker kippetje met dikke frieten. Hier serveren ze eten zonder poeha. Er komen geen toeters en bellen bij kijken, wel heel veel smaak. Kom gezellig genieten in dit restaurant met eten uit dezelfde keuken als sterrenrestaurant De Zwaan!

Meer informatie over restaurant Het Lelijke Eendje

9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Lelijke Eendje

Kees L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Je kunt er goed eten tegen een redelijke prijs met gerechten die je bijna andere restaurants niet zo vaak tegenkomt.
Aimé S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Mijn tafelgenoot had pastrami voor en “rendang” als hoofdgerecht. “Rendang”, omdat we het meer een curry vonden. Ik had als voorgerecht de tonijn sashimi en als hoofdgerecht tajine met lamsvlees en voorjaarsgroenten. De tonijn was prima, maar de mierikswortel was iets te overheersend. Verder verwachte ik een tajine gerecht met lamsvlees, maar bleek het meer lamsvlees met toebehoren in een tajine geserveerd te zijn. Prima bereid, maar weinig bijzonders. Bediening was vriendelijk en correct. De rode wijn was ok, maar de frisse chardonnay en alcoholvrije cocktail raden we zeker aan. Hoewel het eten dit keer iets minder was dan andere keren blijft het een prima lokatie om een avondje met vrienden bij te praten en te tafelen!
egmid .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
We zijn op 1e Pinksterdag naar dit restaurant geweest en het was erg goed. Prima bediening en super lekker gegeten (4 gangen menu via een deal arrangement). We gaan daar beslist een keertje terug.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Lekker eten
Goede ambiance
Houding personeel mag wat losser
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Geweldig eten in een gezellige sfeer
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
We waren wat eerder, maar werden goed en leuk ontvangen en hebben vervolgens lekker gegeten voor een goede prijs.
Pascal S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Eten was goed, maar vrij duur.
Hanteren prijzen van michelinsterrenrestaurant,
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
goede bediening, we hebben lekker en gezellig gegeten.
Susan B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Alles klopt! We komen zeker een keer terug
Jacques W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Zo ontzettende herrie. Teveel mensen in een te kleine ruimte. Bediening is vriendelijk.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
een speciaal woordje van dank aan de sommelier voor zijn inzet en gedegen vriendelijkheid! het waren heerlijke wijntjes!!!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Ik zou willen dat alle lelijke eendjes zo goed uit de verf komen. Prima.
johan S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Gewoon een goede zaak met een goede service en voldoende gezellig om er terug naartoe te willen gaan !!
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten in een leuke ambiance. Met een aardige én behulpzame ‘zwarte brigade’.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
gereserveerd met AH restaurant actie. dan is het lucratief. Anders vinden wij het redelijk duur, ofschoon we zeer goed gegeten hebben.
Gitty G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Formidabel gegeten, goede variatie, smaken perfect op elkaar afgestemd, sublieme kwaliteit en goede service. Zelfs met lastige allergieën geen probleem voor het lelijke eendje.
Bverbat1 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben genoten van onze lunch met AH bonnen. Een salade met een rijke smaak van rode biertjes met betinnekaas echt een verrassing als starter gevolgd door een heerlijke hertenstoof met andijviestampotje gevolgd met verse mousse van peren en chocolade. Echt een feest om hier te mogen genieten van een heerlijk keuken. Wij hebben wel een advies om iets te doen aan de stoelen welke niet echt comfort bieden. Een stoel met een betere zithouding zou het nog fijner maken om van je maaltijd te genieten.
tondiepstraten .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
AH keuzemenue was 3 gangen met keuze uit twee gerechten per gang. Wij namen Verder een tussengerecht kaas voor € 7,50 p.p. en firites voor € 3,75.
Het waren mooie en heerlijke gerechten, de bediening was erg vriendelijk en niet opdringing, maar de tijd tussen de gerechten was te lang.
Wij zullen dit restaurant zeker aanbevelen.
A.W.E. B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wachttijd: Bediening liet de keus aan ons over mochten ook langer wachten indien wij dat wensten.
Kwam prettig over.
Hielden rekening met vooraf opgegeven eet beperkingen.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Weer eens een keertje voor de lunch bij het Lelijk Eendje geweest. De kaart, zoals we gewend zijn, beperkt maar mooi uitgebalanceerd. Zowel de witte als de rode huiswijn klopte er perfect bij. Uiterst correcte bediening. We gaan zeker nog een keertje terug.