Over het restaurant Het Lelijke Eendje

Gezellig genieten in Etten-Leur

Bij Het Lelijke Eendje voel je je meteen op je gemak. Er hangt een gezellig drukke en informele bistrosfeer en het bedienend personeel ontvangt je met open armen. Hier eet je een smakelijke entrecote, een verrukkelijk stuk vis of een lekker kippetje met dikke frieten. Hier serveren ze eten zonder poeha. Er komen geen toeters en bellen bij kijken, wel heel veel smaak. Kom gezellig genieten in dit restaurant met eten uit dezelfde keuken als sterrenrestaurant De Zwaan!

Meer informatie over restaurant Het Lelijke Eendje

Marian B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
piet H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
sfeervolle ambiance direct naast het michelinster-restaurant "de zwaan"
ad1974 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben het ah restaurant menu gegeten met uitbreiding kaasplankje als vierde gang. Alles was heerlijk op smaak en de bediening zeer vriendelijk. Ruime porties we hadden zeker genoeg gegeten. aanrader is om de amuse erbij te nemen was heerlijk.
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Was een erg leuke avond. Heerlijk eten super bediening en gewoon een top avond!
Leuke sfeer en gewoon kwalitatief goed eten
Kom zeker graag nog eens terug.
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Prima bistro/restaurant met de keuken van het sterrenrestaurants de Zwaan. Gezellige ambiance, mooie kaart, goed en smakelijk verzorgde menu's. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Een restaurant voor een regelmatig bezoek. Een puntje aan te merken: hoewel de bediening erg beleefd, vriendelijk, prettig en correct was, lieten ze toch enkele steekjes vallen. Werd opgelost. Bij het vertrek kwam zelfs de Maître/eigenaar informeren wat er precies was mis gegaan en dit prettig besproken. Alleen al het feit dat er aandacht voor was, wat vaak anders is, geeft een goed gevoel. Kortom, een aanrader.
J V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
De keuze van het AH diner is minimaal. Keuze uit twee gerechten per gang. Door een fout van het personeel zeer lange wachttijd. Waarvoor overigen wel twee keer de eigenaar zijn excuses kwam maken. Het eten was gelukkig heel smakelijk.
ad J.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten, op ons verzoek geen avondvullend programma en dat werd keurig gedoseerd opgevolgd.
Ondanks AH -dinerbon een zeer atttente bediening. Prijs/kwaliteit natuurlijk uitstekend!
Dranken tegen zeer acceptabele prijzen , huiswijn geen hoogvliegers, maar voor de prijs zeer goed.
Kortom, een adres om terug te komen, zelfs zonder AH-bonnen.
julia C.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een bijzondere en prachtige ambiance in centrum Etten Leur. Een exclusieve lunch genuttigd! Strelen de smaakpapillen! Zowel voor, hoofd- als nagerecht waren met liefde en aandacht bereid en dat proefde je. Ambachtelijke en vers , daar kom je graag voor terug!
Ook personeel was heel prettig.
y_brans .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
De tweede keer dat ik hier was, en zeker niet de laatste keer.. Fantastisch goed gegeten! Duidelijke werkwijze/menukaart met wat er in het AH arrangement zit, en wat niet, je kunt het voor een heel aantrekkelijke prijs wat uitbreiden (amuse, tussengerecht, koffie) Het 3 gangen-menu is al heerlijk op zichzelf, geen grote keuze mogelijkheid, maar prima.. en van zeer goede kwaliteit. Eigenaar kwam zelfs ook nog even vragen of alles naar wens was, en of de porties groot genoeg waren.. Erg fijne én professionele bediening. Omdat we vrij laat waren en de laatste waren die weggingen, kregen we zelfs een doosje mee met de madeleine cake'jes die ze bij de koffie serveren, nou, is dat attent of niet.. Vandaag thuis nogmaals van genoten bij de koffie! :D Dikke pluim!
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk geluncht en erg vriendelijk personeel. Jammer dat er verder geen gasten waren maar ja op dinsdag uit lunchen is misschien alleen voor jarige pensionado's. Ook even de fantastische kunst bekijken op het plafond en in de toiletten, zeer de moeite waard! Wij gaan beslist nog eens terug
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Vriendelijk en leuk personeel...aandacht voor de klant...gezellige avond, kom je voor terug. Goede prijs kwaliteitverhouding
proever19761 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Lekker gegeten met ah-actie. Beperkte keus, maar goed genoeg. Prima service en bediening. Voor deur stond evenement, lekker etten-leur, waardoor het soms wat herrie opleverde. Reken in restaurant uiteraard niet aan. Is incident.
A.A.C.M. N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Vrijdagmiddag 1 september : De lunch was heerlijk maar de periode tussen de gerechten duurde veel te lang.

Ad samen met vriendin
wim_gaby .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst, gezellig en apart ingerichte bistro. Zeker het toilet is een bezoekje waard. Waren van de AH-actie, keus was wel beperkt. Maar wat je op de bord kreeg was leuk opgemaakt en ook lekker. De huiswijn was ook top en werd goed ingeschonken. Kortom wij waren erg tevreden, komen nog wel een keertje terug.
B B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige sfeer en leuke ambiance. Vlotte bediening.volgende keer gaan wij er weer heen ik raad het voor iedereen aan voor een avondje gezellig dineren.
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Zijn zeer goed ontvangen. Wij waren niet heel erg blij met het tafeltje wat wij kregen toegewezen. Maar dat is snel opgelost. Kregen een andere tafel, meer geschikt voor 5 personen. Gerechten waren zeer smakelijk. Vooral de amuse (iets met gamba) was erg lekker. Ook het tussengerecht (verschilende soorten kaas) was heerlijk. Kortom een fijne avond gehad.
Berg1944 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Een zeer geslaagde avond. Het eten was erg goed verzorgd en alles werd heel smakelijk opgediend. De bediening was zeer correct. Een aanrader!
hanny V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Het Lelijke Eendje.
De service was perfect, zeer vriendelijke bediening die alles duidelijk uitlegde over gerecht of drank.
Namen ook de tijd voor een praatje, alles bij elkaar dus een heerlijk verwenavondje.
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Als altijd heerlijk bij het Eendje! Geen concessies n.a.v. de AH bon, fijn keuzemenu,toffe bediening en echte dikke frieten bij de scholfilet. Briochebrood bij de caprese was fantastisch, de Kung Pao eend met citroenrisotto: "to die for" . Witte huiswijn altijd top, kortom, voor herhaling vatbaar
eefsteen .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Geboekt met AH actie. Keuze is dus zoals meestal beperkt, maar niet verkeerd in dit geval. Gerechten worden met zorg en vakmanschap bereid. Prijs en kwaliteit van de (huis)wijnen is heel acceptabel Bediening is correct. Prima ervaring. Beter dan gemiddeld bij AH acties bij andere restaurants