Over restaurant Het Lelijke Eendje

Gezellig genieten in Etten-Leur

Bij Het Lelijke Eendje voel je je meteen op je gemak. Er hangt een gezellig drukke en informele bistrosfeer en het bedienend personeel ontvangt je met open armen. Hier eet je een smakelijke entrecote, een verrukkelijk stuk vis of een lekker kippetje met dikke frieten. Hier serveren ze eten zonder poeha. Er komen geen toeters en bellen bij kijken, wel heel veel smaak. Kom gezellig genieten in dit restaurant met eten uit dezelfde keuken als sterrenrestaurant De Zwaan!

Meer informatie over restaurant Het Lelijke Eendje

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Vivi D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Juutk .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede keuken! Verrassende gerechten. Net iets anders dan gebruikelijk. Lekkere huiswijn, schenken gulle glazen.
Marco.ella .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten, zeer correcte bediening.
Kunt wel merken dat dit een bistro is die is gekoppeld aan een Michelin ster restaurant.
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie,
3xAlover .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
was echt leuk alleen runderlende was een bavette goed te doen hoor maar geen lende was wel grainfed in mijn optiek vond hem heel lekker de bearnaise was niet gemaakt met geklaarde boter en acht koffieboontjes in sambuca vond ik ietwat veel maar voor de rest was echt top .zo lelijk is het eendje niet
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wat viel ons het eten tegen. De tonijntartaar viel niet te proeven onder een laag zeer ongelijk verdeelde mango chutney; het duurde vervolgens erg lang voordat ons hoofdgerecht kwam, wildpeper, hm, de rode kool was het lekkerst. De bijbestelde frietjes was gewoon een portie uit de diepvries, terwijl wij bij een bib gourmand toch wel zelfgemaakte friet verwacht hadden. Het dessert tenslotte, vijgentaartje met portijs, heb ik niet eens opgegeten, alleen maar zoet en erg vet. Deze kennismaking via de AH-actie was dus zeer teleurstellend, wij komen hier niet meer terug! Maar de service was verder goed.
Angelique T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben 1 uur moeten wachten voordat ze onze bestelling kwamen opnemen. Om daarna na anderhalf uur ons eerste hapje te krijgen. (Brood met boter). We hadden wel een drankje. Het was duidelijk dat personen zonder ah actie eerder werden bediend. Jammer, doe dan niet mee met actie als je toch op de tweede plaats komt. Geen reclame dus geen terugkomst. Hadden dit restaurant hoger ingeschat.
Choc .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Door AH restaurantactie terechtgekomen met deze bistro. Ontvangst was allerhartelijkst, heerlijk geluncht, prima porties en een vriendelijke en keurige bediening.
Ad1974 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht het menu werd uitgelegd. We hebben heerlijk gegeten het is wel duidelijk waarom michelin hun een BIbgourmand heeft gegeven het smaakt allemaal erg goed.
1 ober was nog wat onwennig vergat drinken te brengen of te vragen of we nog wat moesten maar verder helemaal top
Angela L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Warme ontvangst, heerlijk gegeten en je voelt je echt in de watten gelegd met persoonlijke aandacht voor al je wensen om het je naar de zin te maken, kortom...klasse!!!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We hebben heerlijk geluncht en de Zwaan mag trot zijn op haar Lelijke Eendje! Een terloopse opmerking over mijn verjaardag die middag dag werd beantwoord met een surprise bij het nagerecht. De bediening was zeer attent en de ontvangst en het vertrek waren hartelijk en gaven je het gevoel van huiselijkheid. Kortom: dat was genieten.
Gitta T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met de Albert Heijn Restaurant actie hier gelunched met mijn zusje. We waren de enige gasten op deze donderdagmiddag, dus het was er heerlijk rustig en kregen alle aandacht van zowel de ober, als manager van beide restaurants ( naast het lelijke eendje zit sterren restaurant de Zwaan) als de eigenaar, die ook nog even een praatje kwam maken.Het lelijke eendje is de bistro en het keuze menu was heerlijk: ik had een ceviche van makreel vooraf; heerlijke verse vis met een kruidige marinade en citroen. Mijn zusje had een heerlijke herfstsalade met een royale hoeveelheid Jabugo ham. We namen allebei als hoofdgerecht de eendenborst met een romige risotto en gekarameliseerde witlof; zeer goed. Eventueel kon hier frites bijbesteld worden, maar ik vind gefrituurde produkten te overheersend bij deze fijne smaken.Ook de desserts waren erg lekker:bitterkoekjes ijs met tiramisu en amarenen kersen. Vooraf een heerlijk glas cava. en bij de verschillende gerechten de huiswijn. Door de actie van Albert Heijn is prijs/kwaliteit verhouding zeer gunstig en de entourage: oud rijksmonument op de markt van Etten leur maakt het tot een geweldige eetlocatie.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Wij werden heel vriendelijk ontvangen en naar onze tafel geleid. Snelle en zeer vriendelijke bediening en het eten was voortreffelijk. Na het eten kregen wij nog enige uitleg over de gerechten, wat een leuke aanvulling was op onze avond. Wij komen zeker te weten nog eens met veel plezier terug.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Goed gegeten, nette bediening en mooie gerechtjes. Wel grote porties en redelijk aan de prijs. Leuke extras bij te boeken! Wij misten wat sfeer, muziek stond eerst uit en daarna erg zacht wat ervoor zorgt dat je iedereen hoort praten. Van ons zou alles wat losser mogen, maar goed dat is het type restaurant.
Annechia A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Lekker gegeten, mooie presentatie van de gerechten, aanrader om met ah restaurant spaaraktie te boeken
Voor herhaling vatbaar
Dolinda L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH restaurant actie. Alles was boven verwachting voor een bistro. De wachttijd is naar eigen invulling en de mensen van de bediening geven het woord hospitality inhoud. Geweldig!
Hildevding .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Smaakvolle gerechten, precies goed qua hoeveelheid. Alle gangen goed op elkaar afgestemd en zo ook de bijpassende wijnen. Vriendelijke en gastvrije bediening. Je voelt je echt welkom en ze bedienen je met veel zorg en precisie. Fijne en sfeervolle ambiance, niet te chique maar wel verzorgd en stijlvol.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zeer vriendelijke attente ontvangst. Uitstekende uitleg van het menu en de bij behorende wijnen. Over de gerechten kan ik kort zijn: sterrenrestaurant waardig.
Vriendelijke, terzake kundige bediening, bij het verlaten van restaurant uitgeleide gedaan door de geïnteresseerde eigenaar.
Fritsxxx .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij zijn hier gekomen door de deelname van deze zaak aan de iens/ah aktie.Het menu wat op de website stond was net de vorige dag veranderd.Mij sprak het hoofdgerecht totaal niet aan maar dit werd meteen super opgelost door de aardige meneer die ons bediende.Ik kreeg een aangepast hoofdgerecht.Heerlijk gegeten,frietjes kwamen te laat,we hadden ons hoofdgerecht al op maar toch nog lekker opgegeten(stond ook later niet op de rekening).Ook nog even voor de jonge ober Chris een compliment.Bedankt!
Moerdijk .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Restaurateurs die commentaar hebben geleverd op de AH actie kunnen hier een voorbeeld aan nemen. Ontvangst en bediening prima. Uitstekend AH menu € 34.50, zelf samen te stellen met keuze uit 3 gerechten per gang. Perfect wijn advies. De eigenaar kwam nog even bij kletsen. Zo moet het. Fijne avond gehad.
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Via de AH actie gegeten. De naam is eigenlijk misleidend. Inrichting, personeel en zeker ook het eten waren zonder meer geen lelijk eendje, maar meer een zwaan. Zeker de moeite waard om nog eens langs te gaan, ondanks dat het niet echt in de buurt is.