Over het restaurant Het Lelijke Eendje

Gezellig genieten in Etten-Leur

Bij Het Lelijke Eendje voel je je meteen op je gemak. Er hangt een gezellig drukke en informele bistrosfeer en het bedienend personeel ontvangt je met open armen. Hier eet je een smakelijke entrecote, een verrukkelijk stuk vis of een lekker kippetje met dikke frieten. Hier serveren ze eten zonder poeha. Er komen geen toeters en bellen bij kijken, wel heel veel smaak. Kom gezellig genieten in dit restaurant met eten uit dezelfde keuken als sterrenrestaurant De Zwaan!

Meer informatie over restaurant Het Lelijke Eendje

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Waren er met zegels van AH. ze hebben hier een speciaal menu voor. Deze x was het eten minder dan de vorige keren. kan zijn door het speciale menu of door de keukenbezetting is niet geheel duidelijk. De kwaliteit van het eten is goed.
Jolanda I.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Hartelijke ontvangst, vrolijke en correcte bediening. We konden zelf ons tempo aangeven. We zijn met de AH actie komen eten en we hadden een ruim keuzemenu en werden gelijkwaardig als andere gasten behandeld. Dat maken we bij andere horeca gelegenheden wel eens anders mee. Petje af en graag tot een volgende keer, waarschijnlijk weer zonder bon :)
lcorsius .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het is een mooie gelegenheid met vriendelijke bediening. De tafels zijn met voldoende tussenruimte opgesteld om geen last te hebben van andere gasten. Het eten was goed, maar we hadden net iets meer verwacht.
D Z.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Het was al weer een tijdje geleden dat we hier voor het laatst hadden gegeten.
Nu weer terug - en (weer) blij verrast met de kwaliteit van het gebodene. Ook via de restaurant-actie een goede (kleine) keuze in gerechten ( 3 gangen), met ook de optie voor een paar extras (tegen meerprijs).
Zowel voorgerecht (salade met kalfspastrami) als hoofdgerecht (kabeljauw) bijzonder lekker; ook mooi gepresenteerd en met veel zorg samengesteld. Hetzelfde gold voor de gerechten van tafelgenoot (salade met asperges, bavette; frites).
Prettige bediening, goed tempo. Mooie keuze ook uit wijnkaart. Rustige atmosfeer, zeer ontspannen.
Ronald Pijnenburg was zelf ook aanwezig (letterlijk en figuurlijk) - hart voor de zaak !
Regine C.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Het lelijke eendje is een fijn restaurant. Goede keuken en vriendelijke bediening.
Wij komen er regelmatig en altijd tot volle tevredenheid.
margokroezen1 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. Het personeel was heel gastvrij, vriendelijk en voorkomend. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk.
Wij hebben het diner genomen met als extra de amuse en het kaasplateau als tussengerecht.
De tip om beide amuses te kiezen voor elk persoon 1 was een prima tip.
Lekker warm brood met heerlijke zelfgemaakte kruidenboter.
Alle tafeltjes waren bezet, maar toch konden we rustig eten en werd er goed opgelet of het ons aan niets ontbrak.
Even rustig wachten tussen de gerechten was geen enkel probleem.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Zonder de ah actie had ik de menu prijs echt te hoog gevonden. Het was prima maar niet bijzonder. Vriendelijke bediening, leuke locatie.
loek V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het was weer een avondje genieten,ook de bediening was weer helemaal geweldig,,hij kon ons weer helemaal goed in schatten,,we kregen zelfs wat extra asperges,,,hmmmmm
Jakko K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Zoals altijd, weer heerlijk gegeten in deze bistro de ontvangst is meer dan vriendelijk.
Het geeft je het ons kent ons gevoel. De geadviseerde wijn was voortreffelijk. Nu in april is het nog geen Sinterklaastijd maar het heerlijk avondje is wel gekomen.
roseleur .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
27 jan. hebben wij met de AH spaaractie gegeten bij het Lelijke Eendje. De speciale menukaart was uitgebreid en de gerechten die wij besteld hadden waren overheerlijk. De bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Al met al hebben we een zeer geslaagde avond gehad,
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Genoten op een avond dat de bistro geheel werd gedraaid door de jonge garde. Wat een bevlogenheid en enthousiasme. Als altijd heerlijk gegeten, prima service en top huiswijn! De skrei en het bananentaartje waren werkelijk van bijzondere klasse! Ook zonder AH actie prima prijs/kwaliteit
info786 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zoals altijd was het eten weer heerlijk. We gaan zeer zeker nog vaker bij het lelijke eendje eten. Ook de bediening was goed.
Ilse L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke verfijnde smaken en goede kwaliteit van de gerechten. Ook een uiterst vriendelijke prettige bediening en service, hier komen we zeker terug.
jan520 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben in een zeer gezellige en rustige omgeving van onze lunch genoten. De gerechten waren heerlijk en de borden zagen er verzorgt uit. Er was aandacht aan besteed, ondanks dat we met ah bonnen kwamen. Dit was bij een ander restaurant wel anders. De bediening verdient een pluim voor vriendelijkheid. Wij zullen er wel vaker komen nu.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
merkbaar was dat de oude rot uit het vak niet aanwezig was maar verder was het uitstekend en zullen wij hier zeker terugkomen
wilma V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Er werd een zeer smakelijk en mooie vegetarische variant van het AH menu geserveerd. Compliment daarvoor! Ieder van ons heeft van een zeer smakelijke lunch genoten in een mooie ambiance.
Fritsxxx .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Super vriendelijke ontvangst/bediening!Wat wij alleen wat minder vonden waren het hoofdgerecht en het voorgerecht van mijn partner.
Robbert Paul F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De naam van het restaurant verbloemt de pracht van dit etablissement. Je merkt aan alles dat het Michelinster restaurant naast de brasserie zit. Driegangenmenu was top. Tonijntartaar, Zalm met haringpasta en kaas toe. Grote complimenten voor de verfijnde smaak en de goede service.
Ilse Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Hier weten we ze gastheerschap is!! Prima gegeten en voldoende tijd tussen de verschillende gerechten. Avondvullend op een intieme locatie.