Over het restaurant Het Lelijke Eendje

Gezellig genieten in Etten-Leur

Bij Het Lelijke Eendje voel je je meteen op je gemak. Er hangt een gezellig drukke en informele bistrosfeer en het bedienend personeel ontvangt je met open armen. Hier eet je een smakelijke entrecote, een verrukkelijk stuk vis of een lekker kippetje met dikke frieten. Hier serveren ze eten zonder poeha. Er komen geen toeters en bellen bij kijken, wel heel veel smaak. Kom gezellig genieten in dit restaurant met eten uit dezelfde keuken als sterrenrestaurant De Zwaan!

Meer informatie over restaurant Het Lelijke Eendje

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag

9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Lelijke Eendje

Alex R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten in een leuke ambiance. Met een aardige én behulpzame ‘zwarte brigade’.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
gereserveerd met AH restaurant actie. dan is het lucratief. Anders vinden wij het redelijk duur, ofschoon we zeer goed gegeten hebben.
Gitty G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Formidabel gegeten, goede variatie, smaken perfect op elkaar afgestemd, sublieme kwaliteit en goede service. Zelfs met lastige allergieën geen probleem voor het lelijke eendje.
tondiepstraten .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
AH keuzemenue was 3 gangen met keuze uit twee gerechten per gang. Wij namen Verder een tussengerecht kaas voor € 7,50 p.p. en firites voor € 3,75.
Het waren mooie en heerlijke gerechten, de bediening was erg vriendelijk en niet opdringing, maar de tijd tussen de gerechten was te lang.
Wij zullen dit restaurant zeker aanbevelen.
Bverbat1 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben genoten van onze lunch met AH bonnen. Een salade met een rijke smaak van rode biertjes met betinnekaas echt een verrassing als starter gevolgd door een heerlijke hertenstoof met andijviestampotje gevolgd met verse mousse van peren en chocolade. Echt een feest om hier te mogen genieten van een heerlijk keuken. Wij hebben wel een advies om iets te doen aan de stoelen welke niet echt comfort bieden. Een stoel met een betere zithouding zou het nog fijner maken om van je maaltijd te genieten.
A.W.E. B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wachttijd: Bediening liet de keus aan ons over mochten ook langer wachten indien wij dat wensten.
Kwam prettig over.
Hielden rekening met vooraf opgegeven eet beperkingen.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Weer eens een keertje voor de lunch bij het Lelijk Eendje geweest. De kaart, zoals we gewend zijn, beperkt maar mooi uitgebalanceerd. Zowel de witte als de rode huiswijn klopte er perfect bij. Uiterst correcte bediening. We gaan zeker nog een keertje terug.
Tonny L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben weer een gezellige en lekkere avond gehad bij Bistro Het Lelijke Eendje.
Was helemaal TOP. Het personeel is vriendelijk en correct en de bediening is ook goed. De sfeer in het restaurant is ook goed.
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker gegeten. De keuzes uit het menu voor de AH restaurantactie waren te beperkt. Waarom niet de volledige keuze? Goede bediening en sfeer.
truusnuyten .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hadden een heerlijk menu. Keurig verzorgd en heerlijk bereid. Na afloop mochten we mee naar de keuken en de wijnkelder Kortom een heerlijk avondje uit. Een aanrader.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Perfect alleen had de temperatuur in de bistro voor ons iets hoger mogen zijn.

...........................................................................................................................................
gdhospers .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk avondje uit.
De vorige keer zijn de smaakpapillen meer gestreeld.
Deze keer eigenlijk sober en weinig subtiele gerechten
Machteld V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Mijn keuze: caprese heerlijk, presentatie goed, hoofgerecht kooieend. Kooieend heerlijk, maar garniteuur matig
dessert limoentaartje verrukkelijk
Keuze partner: vittelo tonato viel bijna niet op door keuze type bord, maar smaak goed
Dezelfde opmerking als ik over hoofdgerecht. Wij hebben beide het garnituur grotendeels terug gegeven
dessert aardbeiden/ijs. Zag er niet verfijnd uit. Grote wafel bovenop die dan snel zacht wordt, en veel te groot bovendien. Attent dat eigenaar zijn gezicht liet zien. Was eerste keer dat wij hier waren. Zullen nog wel eens terug gaan maar dan via vrije keuze en niet met AH aktie omdat wij over De Swaen altijd erg enthousiast waren.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij vonden de keuze heel gering....je kon niet eens iets van vlees of evt.kip bestellen.ook garnering was bij voor en hoofdgerecht identiek ,nee echt niet voor herhaling vatbaar
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke ontvangst met een cava en goed aanvullend advies bij het 3 gangen menu en alles keurig en rustig uitgeserveerd.
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Een heel drukke avond, voor een doordeweekse dinsdag. Naast AH restaurantactie gasten ook veel restaurantweekgasten in de grote zus de Zwaan. Wachttijd tussen de gerechten redelijk lang. Eten zoals altijd van prima kwaliteit. Fijne nieuwe kaart, iets beperkter voor de AH actie maar voor ons voldoende keus. Heerlijke wijn, prima service, jeugdige, meestal enthousiaste, bediening. Kortom, heerlijk avondje uit!
info121 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Top.Altijd goed hier. Heerlijke dessertwijn gedronken. Personeel altijd leuk en attent.
Vooral de oudere kelner is heel voorkomend.
Komen graag hier ook zonder AH bonnen.
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Bij de lunch was het rustig. Speciaal lunch gekozen omdat het 's avonds vaak druk is en rumoerig. De gerechten met de AH bon waren prima. De bijpassende wijn ook. Voordeel dat je ook gewoon koffie kunt bestellen, na de 3 gangen lunch, zonder dat het etentje duur wordt door een koffie complet
Gusta V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Hartelijke ontvangst, veel persoonlijke aandacht, gerechten van hoogstaande kwaliteit. Goede ambiance. Niets op aan te merken. Heerlijke avond gehad.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten,heerlijke wijn..We komen echt een keertje terug.
Dit was nu echt betaalbaar voor mij,ben A H dankbaar..