Over het restaurant Het Lelijke Eendje

Gezellig genieten in Etten-Leur

Bij Het Lelijke Eendje voel je je meteen op je gemak. Er hangt een gezellig drukke en informele bistrosfeer en het bedienend personeel ontvangt je met open armen. Hier eet je een smakelijke entrecote, een verrukkelijk stuk vis of een lekker kippetje met dikke frieten. Hier serveren ze eten zonder poeha. Er komen geen toeters en bellen bij kijken, wel heel veel smaak. Kom gezellig genieten in dit restaurant met eten uit dezelfde keuken als sterrenrestaurant De Zwaan!

Meer informatie over restaurant Het Lelijke Eendje

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
roseleur .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
27 jan. hebben wij met de AH spaaractie gegeten bij het Lelijke Eendje. De speciale menukaart was uitgebreid en de gerechten die wij besteld hadden waren overheerlijk. De bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Al met al hebben we een zeer geslaagde avond gehad,
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Genoten op een avond dat de bistro geheel werd gedraaid door de jonge garde. Wat een bevlogenheid en enthousiasme. Als altijd heerlijk gegeten, prima service en top huiswijn! De skrei en het bananentaartje waren werkelijk van bijzondere klasse! Ook zonder AH actie prima prijs/kwaliteit
info786 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zoals altijd was het eten weer heerlijk. We gaan zeer zeker nog vaker bij het lelijke eendje eten. Ook de bediening was goed.
Ilse L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke verfijnde smaken en goede kwaliteit van de gerechten. Ook een uiterst vriendelijke prettige bediening en service, hier komen we zeker terug.
jan520 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben in een zeer gezellige en rustige omgeving van onze lunch genoten. De gerechten waren heerlijk en de borden zagen er verzorgt uit. Er was aandacht aan besteed, ondanks dat we met ah bonnen kwamen. Dit was bij een ander restaurant wel anders. De bediening verdient een pluim voor vriendelijkheid. Wij zullen er wel vaker komen nu.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
merkbaar was dat de oude rot uit het vak niet aanwezig was maar verder was het uitstekend en zullen wij hier zeker terugkomen
wilma V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Er werd een zeer smakelijk en mooie vegetarische variant van het AH menu geserveerd. Compliment daarvoor! Ieder van ons heeft van een zeer smakelijke lunch genoten in een mooie ambiance.
Fritsxxx .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Super vriendelijke ontvangst/bediening!Wat wij alleen wat minder vonden waren het hoofdgerecht en het voorgerecht van mijn partner.
Robbert Paul F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De naam van het restaurant verbloemt de pracht van dit etablissement. Je merkt aan alles dat het Michelinster restaurant naast de brasserie zit. Driegangenmenu was top. Tonijntartaar, Zalm met haringpasta en kaas toe. Grote complimenten voor de verfijnde smaak en de goede service.
Ilse Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Hier weten we ze gastheerschap is!! Prima gegeten en voldoende tijd tussen de verschillende gerechten. Avondvullend op een intieme locatie.
Regine C.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Brabantse gastvrijheid en een goede keuken maken een bezoek aan het lelijke eendje
tot een gezellige avond!
We komen graag terug.
Cristel B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Super lekker gegeten en bediening met een glimlach ???????? De bavet is een echte aanrader en de Cava trouwens ook. We komen zeker nog eens terug ????
anjabielars .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een prachtig restaurant. Chic en gezellig. Mooi uitzicht op de markt. Zalig gegeten. Perfecte avond. Heerlijke carpaccio, zalige Bavette en een verrukkelijk dessert.
wim_gaby .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst in een gezellige bistro, beetje apart ingericht. Hadden het menu waar je van de AH-actie uit kon kiezen. Borden waren leuk opgemaakt. Had bij het hoofdgerecht frietjes bij besteld, waren lekker krokant maar bleek meer dan genoeg te zijn. Ook de wijn was heel erg lekker van smaak. Kortom wij hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten. Dus je hoeft niet alleen met de AH-actie hier uit eten te gaan. Gewoon gezellig eten, en genieten!
Ad R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Uitstekende bediening, kleinigheid niet goed, 4 koffie voor na, niets op af te dingen
De gerechten (AH menue) waren uitstekend, zeer smakelijk en warm opgediend, zoals het heurt!
mca Z.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
ontvangst zeer vriendelijk,bediening netjes en correct.De ambiance was prima.
De herten carpatio was top,het hoofdgerecht was iets te lang gebakken maar het vijgentaartje met port ijs,was weer uitstekend.Zeker voor herhaling vatbaar
Vivi D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Altijd een geweldige prijs-kwaliteitverhouding. Je wordt gastvrij ontvangen en alles is heerlijk. Echt een avondje uit! Complimenten voor Jan van Paasschen die ons altijd weer welkom doet voelen!
Juutk .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede keuken! Verrassende gerechten. Net iets anders dan gebruikelijk. Lekkere huiswijn, schenken gulle glazen.
marco.ella .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten, zeer correcte bediening.
Kunt wel merken dat dit een bistro is die is gekoppeld aan een Michelin ster restaurant.
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie,
3xAlover .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
was echt leuk alleen runderlende was een bavette goed te doen hoor maar geen lende was wel grainfed in mijn optiek vond hem heel lekker de bearnaise was niet gemaakt met geklaarde boter en acht koffieboontjes in sambuca vond ik ietwat veel maar voor de rest was echt top .zo lelijk is het eendje niet