Het Leersum's Laarsje

Kerkplein 6 3956 BW Leersum Nederland Kaart

Over het restaurant Het Leersum's Laarsje

Bij het Leersum's Laarsje hebben ze voor alle smaakvoorkeuren de juiste combinaties op de kaart. Van een eenvoudige kinderpannenkoek tot een uitgebreide specialiteit met groente, vlees, vis, kaas en nog veel meer. Kinderen zijn hier zo zoet als de suiker op hun pannenkoek, ze vermaken zich uitstekend. Alleen hierom al is dit pannenkoekenrestaurant voor velen een ideaal adres voor een ontspannen lunch of diner. Houd jij niet zo van pannenkoeken? Bestel dan een van de heerlijke broodjes of plates.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Leersum's Laarsje

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Het Leersum's Laarsje

Thea V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prima eten, snel geserveerd, tevreden.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
lekkere pannenkoeken ! helaas dat de kok agressieve momenten had, zeer akelig. en uiteraard onbetrouwbaar, omdat het hoofd serveersters, joke, haar man heeft bedrogen met de kok van dit restaurant. misschien verklaart dit het, dat ik 5euro tekort kreeg aan wisselgeld. maar de serveersters zelf: vriendelijk !
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
ANITA V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Lekker gegeten, heel veel keus. Personeel heel vriendelijk
RayRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vandaag super gegeten bij dit fantastische pannenkoekenhuis! Zowel hartige als zoete pannenkoeken waren echt top! Een prima afsluiter van een weekendje Utrechtse Heuvelrug! Een echte aanrader!!!
Atelier H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Vandaag weer een heerlijke pannenkoek gegeten bij het Leersum Laarsje. Vooraf een goede champinonnensoep. Pannenkoek was zoals altijd verrukkelijk . Vriendelijke bediening. Zeer tevreden over het Leersum Laarsje.
Carin P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Ik vroeg een goed doorgebroken appelpannenkoek. Ik kreeg een ongaren pannekoek gemaakt met te zachte te zoet appels. Toen bediening vroeg of ik het lekker vond nog een halve te zien liggen en ik zei dat hij niet lekker was..deed zij er niets mee. Terras met oud meubilair.
Carina D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
We hebben hier smakelijke pannenkoeken en frietjes met frikadel gegeten! Bediening heel vriendelijk, waterbak voor de hond en vriendelijke bediening.
Prima plek voor een heerlijke pannenkoek!
Gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
Hebben met 6 kinderen en 5 volwassen pannenkoeken gegeten in de boven zaal
Was keurig verzorgd .Tafel leuk gedekt voor de kinderen met kleurplaten en de pannenkoeken waren prima. De kinderen kregen leuke verrassingen .Geen moeite was te veel.
We komen vast nog eens terug
Hetty B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Na een wandeling vandaag voor de 2e keer in korte tijd gegeten bij Het Laarsje. Hele aardige bediening en super lekker eten! Prima prijs - kwaliteit verhouding en erg gezellig!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
vorig weekend zijn we hier met vijf man gaan eten. Vooraf gereserveerd, krijgen we een te kleine vierpersoonstafel met een extra stoel aan de kop! heel matig, want we hebben er nog voor gereserveerd ook.
Had er toch wel een betere tafel klaargezet kunne worden?!
We zaten daarnaast ook nog vlak naast de keuken/bar waar het personeel lekker zat te eten, onderwijl wij wel heel graag een drankje hadden willen bestellen. Het "restaurant" is maar tot 20:00 open, dus als je liever later eet is dit gewoon vervelend. Goed, prijs/kwaliteit is wel erg goed. Een lekker dikke, grote pannenkoek is gemiddeld tussen de €5 en €7, en daar heb je zeker genoeg aan!
Kleine tip: probeer wat meer aandacht aan de gast te geven, dan gaat het zeker beter worden. Ikzelf hoef hier niet zonodig terug te komen!
denno
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2012
Het beste pannenkoekenrestaurant in deze buurt. Beter dan in Doorn of Woudenberg. Geen vette pannenkoeken die te lang liggen te smoren onder de salamander, maar vers en goed. Eigen keuze voor beleg is nooit een probleem. Aanrader als je zin hebt in pannenkoeken.

Enige aandachtspunt: zoals met alle pannenkoeken-restaurants wil het tussen 17:00 en 18:30 wel eens vol met ouders met kleine kinderen zitten. Dan wordt het wel eens wat lawaaiig. Daarom gaan wij nooit voor 18:30, dan is het lekker rustig voor mensen met oudere kinderen. Maar dat zegt niets over Leersums Laarsje specifiek, is overal zo.