Het Land van Bartje

Buinerweg 8 9536 PG Ees Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Land van Bartje

Merel V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Afgelopen weekend hebben we, tijdens ons verblijf in het Landal Greenparcs-park, gegeten bij het bijbehorende restaurant. Wij hebben allebei onbeperkt gekluifd, ik op de spare ribs en mijn man op de kippetjes. Allebei was erg lekker en mals, niet het beste vlees dat we ooit gegeten hebben maar voor de prijs meer dan prima. Het vlees werd geserveerd met aardappeltjes, patatjes, salade en gestoofde venkel. Voor gezinnen met kinderen is dit perfect, om ons heen waren veel kinderen die allemaal een kleurplaat kregen en de kindermenu's en -toetjes zagen er ook goed uit. Toen een kindje per ongeluk een glazen flesje van tafel veegde werd ze gelijk gerustgesteld met "Dat is helemaal niet erg, ik ga een nieuwe voor je halen!". Dat vind ik nog eens een fijne manier om te reageren!
Paulien1981 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Inmiddels al een paar keer naar dit heerlijke park geweest en ook het restaurant al een paar keer bezocht. Het eten is redelijk, je moet er niet enorm veel van verwachten. Het zijn geen bijzondere gerechten maar gewoon lekker. Fijn is dat er geweldig aan de kleine gast wordt gedacht. Een leuk kindermenu (mag wat gezonder), fijne speelruimte, kleurtjes op tafel en een magnetron om in op te warmen. Bediening denkt goed mee, sfeer is prettig.
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Vanavond gegeten in dit sfeervolle en modern ingerichte restaurant.
Op en top gastvriendelijk personeel en enorm veel aandacht voor de kleine gast. Een super leuk speelhuis. Een leeg plekje aan tafel vooraf al vrijgemaakt voor de kinderwagen.
Koude thee en een dood biertje werden, omdat wij druk met onze kinderen waren, werden ongevraagd ververst voor warm theewater en een vers biertje. Top!
Uiteindelijk moest mijn man helaas met ons zoontje na het voorgerecht weg, zijn hoofdgerecht kregen we aan het einde van het diner warm mee in een doggybag, zodat hij thuis toch nog even kon genieten.
Ondanks dat onze avond niet helemaal liep, zoals wij hoopten, hebben we er toch zoveel mogelijk van kunnen genieten, dankzij het fijne en behulpzame personeel!
Bedankt!
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Verrassend goed restaurant op een Landal park. Daar hebben we er al vele van gezien en geprobeerd en dan is het eten altijd ok, maar niets meer. Bij restaurant het land van Bartje is alles prima verzorgd, in een modern decor, en met prima eten. ook de service was prima.
Ineke T.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Tijdens een weekend hier heerlijk gegeten met vier volwassenen,1 puber en 3
kinderen tussen de 7 en 10 jaar.
Topservice en de kinderen hebben tussen de gerechten door rustig gespeeld in de speelruimte waardoor de volwassenen ook een ontspannen avond hadden
Kinderen mochten nog een cadeautje
uitzoeken.
Prijs kwaliteitverhouding is meer dan goed (€25 voor een 3 gangen menu) en een heerlijke fles wijn voor €15.
Bediening is vriendelijk en attent!
Dus een absolute aanrader!!????
Mvantraa .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Inderdaad, belachelijke recensies. Helemaal niets mis met dit restaurant. Let wel, dit is een vakantiepark en als je een sterrenkeuken wenst moet je da hier niet zoeken. Met 6 volwassenen en 3 kinderen (3 - 6 jaar) gaan eten; 3 gangen menu voor 25 Euro, met leuke keuzes en was prima van kwaliteit en smaakte uitstekend. Uitstekende huiswijn van 15 Euro per fles, waar krijg je dat nog. Voor de kinderen prima keuzes, kregen nog een cadeautje bij het weggaan en kunnen dar lekker spelen in een afgesloten ruimte, dus geen last van. Bediening was allervriendelijkst en attent. Nogmaals, helemaal niets mis mee en als je lekker thuis (op het park) wilt blijven een prima en goed te betalen alternatief voor eigen gebroedsel!
Ger M.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Wat een rare reacties. Wij hebben hier een aantal malen gegeten en er is helemaal niets mis met dit restaurant. Je moet echter geen topklasse verwachten, maar daar zijn de prijzen ook niet naar. 25 euro voor een 3 gangen menu is een nette prijs voor een fatsoenlijke maaltijd. Het is niet heel verfijnd, maar de gerechten zijn van prima kwaliteit. Carpaccio vers en smakelijk, streekslakk'n ( paddestoelen met kaas) lekker. Schnitzels waren prima, niet te groot. Frieten waren een beetje bleek, maar gebakken aardappels weer mooi bruin en knapperig. Ook de nagerechten waren gewoon goed. Voor 15 euro heb je er een heerlijk flesje wijn bij, een prima spaanse temperanillo. Ook de bediening is uitermate vriendelijk en attent. Verder is het restaurant recent flink opgefrist qua interieur. Als we moeten zeuren is het dat de kaart al een tijdje hetzelfde is, die mag ook wel eens vernieuwd worden. En jammer dat er helaas ouders zijn die vinden dat hun kroost best andere gasten mogen lastigvallen en met eten mogen gooien. Maar daar kan het restaurant niets aan doen. Zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die de enen en tweeen scoren.....
Jeroenenalice .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Na bestellen van broodje vooraf was het lang wachten daarop. Tot onze verbazing kwam het hoofdgerecht waardoor de kinderen al erg vervelend waren door de honger. Hoofdgerechten zonder garnituur gekregen.... Eten was echt slecht van kwaliteit.
Zeker geen aanrader
Heleneingrid .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Zondag gegeten met de familie bij Restaurant Het Land van Bartje. Het restaurant was geheel vernieuwd en zag er heel mooi uit. Het eten werd vlot geserveerd en de bediening was erg aardig. We hadden 2 x onbeperkt varkenshaas en dat was heerlijk mals en ruim voldoende en een Drentse steak van weiderund, de maaltijdsalade was lekker maar daarvan mocht de geitenkaas wel wat warmer. Wat opviel was de akoestiek. Heerlijk rustig zitten ondanks de drukte.
Jandiealleskan .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
We verbleven op het vakantiepark en besloten de tweede avond te gaan eten in het restaurant op de heuvel bij de parkeerplaats. We hebben een lastige tijd in ons leven achter de rug. We hebben onszelf met de kinderen een weekendje vakantie mogen veroorloven op kosten van vrienden en familie. Op vakantie, al is het maar voor een weekend, wil je graag uitrusten, de sleur even vergeten en wil je bijvoorbeeld niet hoeven koken.

Het was wel erg duur voor wat je krijgt in het restaurant, maar het ergste was toen we later in ons huisje zaten. We halen beter eten in onze plaatselijke snackbar thuis, als dat we hier in het restaurant kregen. Er was veel olie en vet gebruikt wat we later wel merkten. Onze kinderen hadden kleffe, droge poffertjes en zelfs de patat leek opgewarmd in de magnetron.

Het feit dat later de klacht niet aan de eigenaars doorgegeven kon worden, of dat we ze zelf zouden kunnen spreken viel echt enorm tegen. We werden niet serieus genomen, terwijl we alleen maar als informatie/tips wilden meegeven. We hadden het idee dat ze ons maar zeurders vonden.

Ons weekend viel, ondanks de mooie regio en leuke dingen in de buurt, en het fijne huisje, best tegen door onze vervelende ervaring van het restaurant.

Ik moet zeggen dat Landal wel goed naar ons geluisterd heeft. Die krijgen een dikke pluim voor hoe ze ons verhaal wilden aanhoren, hopelijk dringt Landal wel door bij deze private ondernemer(s)
Mvoosten .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Kindvriendelijk (maar kinderzitje zonder riempjes?), prijs/kwaliteit verhouding scheef, eten ok maar niet top. Had sparerips maar die waren opgewarmt volgens mij.
Ping Pong P.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
We hebben hier 2x gegeten. Beide keren viel het tegen. De pannekoek en poffertjes voor onze dochter waren ronduit slecht. De eerste keer dachten we nog dat het een foutje van de kok was en hebben we het terug gestuurd naar de keuken. Maar de tweede keer was het exact zo slecht. Klef deeg is blijkbaar standaard.
JanineWalter .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
We hadden gereserveerd, en verwachten daarom een leuke tafel. We kregen echter een onplezierige tafel toegewezen. Toen we vroegen of we bij het raam konden zitten, omdat daar vrije tafels waren, werd gezegd dat die al gereserveerd waren. (Wij hadden toch ook gereserveerd?). Het restaurant is leuk aangekleed, maar was heel erg stoffig en de spinnenwebben hingen door de lucht. Niet erg fris als je wilt eten. Voor wat betreft het eten vonden wij dat we aan het einde van de avond echt een enorme prijs moesten aftikken in vergelijking met het slechte/matige eten dat we hadden gekregen. We hadden wel genoeg, en omdat we trek hadden, hebben we onze buik wel vol gegeten. Als ik andere mensen mag aanraden, zou ik een ander restaurantje kiezen in de buurt. Er is best veel meer en beters te vinden.
S V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Zojuist gegeten in dit restaurant met 6 volwassenen en 2 kids. Service was echt geweldig. Het eten en drinken was ook top. In 1 woord: we hebben genoten!!! Geweldig!!! Een aanrader om hier te eten!!!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Ik ben een regelmatig bezoeker van het restaurant. Ik woon in de omgeving.
Er wordt veel aandacht besteed aan het eten, er wordt dan ook gekozen voor de beste producten en altijd vers. Ik ben zeer tevreden over wat er op de kaart staat en het eten is in overvloed! Er wordt altijd iets uit het seizoen aangeboden, dus steeds weer nieuwe keuzes, er wordt hier met passie voor het product en voor de gast gewerkt. De bediening is erg vriendelijk en attent, ze zorgen dat je een geslaagde avond krijgt. De ambiance past helemaal in de sfeer van het Drentse landschap. Ik ben blij met een goed restaurant bij mij in de buurt, die een prima prijs kwaliteit verhouding heeft. En het voelt als een feestje om er uit eten te gaan, een aanrader!
Edgilst .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Je eet hier, als je op het park verblijft en geen zin hebt om te koken of om er op uit te gaan. Wat je dan krijgt is een inspiratieloze kaart met eten van redelijke kwaliteit. De bediening maakt veel goed.
R. H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Tijdens onze laatste minivakantie aten wij bij Het Land van Bartje. Als voorgerechten hadden wij gerookt visduo en geitenkaaskroketjes. Eenvoudig, maar smakelijk. Als hoofdgerecht twee maal parelhoen. Misschien waren onze verwachtingen hier iet of wat overspannen. Voor het in rekening gebrachte bedrag verwachtte ik een halve parelhoen of althans een paar substantiële onderdelen van dat beestje op mijn bord te krijgen. De kok nam hierin kennelijk een ander standpunt in, wat resulteerde in een product dat ik het best kan omschrijven met de term parelhoenvink. Een stukje parelhoen om gehakt gewikkeld. Of het gehakt van de vogel afkomstig was weet ik niet zeker. Als nagerecht twee maal zomerkoninkjes. Verse aardbeien met slagroom doen het altijd goed. De op de kaart voor wild aanbevolen wijn (Tamaral Crianza) harmonieerde heel goed met het gerecht. De bediening was attent, maar miste hier en daar nog wat ervaring. Het zitcomfort was eenvoudig maar degelijk. Ch. DuChemin
Loes M.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Dit is het restaurant dat zich bevindt op Landal Park Het Land van Bartje. Wij hebben hier gegeten op Nieuwjaarsdag, een buffet. De kwaliteit was vrij middelmatig en helaas was veel erg zout. Het eten was zeker niet slecht maar ook geen aanrader. Bediening wel vriendelijk en snel. Ambiance oké. Prima om een keer uit te proberen maar verwacht geen culinaire ervaring.