Het Labyrint

Meer informatie over restaurant Het Labyrint

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00

Jepedejong .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Helaas heeft het Labyrinth het niet gered en al een maand of vier gesloten. Wij hebben er een keer of acht gegeten en kwamen er graag. Het eten was er altijd puur en heerlijk. Daar zal het zeker niet aan gelegen hebben dat dit restaurant na anderhalf jaar de deuren moest sluiten. Misschien was de kaart te beperkt en was er te weinig verandering ; misschien was het voor de doorsnee Delftenaar te duur. Het oude koetshuis waar het Labyrint in gevestigd was , is prachtig. Als wij er nu nog wel eens langskomen, lijkt het alsof het restaurant nog elk moment open kan gaan.
Foodtje .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Fijne tent, heel vriendelijk personeel en goed eten. Speciaalbiertjes maar ook heerlijke wijn en een diverse menukaart. Je kunt hier ook prima terecht om te borrelen, allerlei borrelhapjes maar als je er dan toch lekker zit, blijf eten! Lekker ongedwongen sfeer en leuk dat je de keuken in kunt kijken.
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijk gegeten in een zeer fijne ambiance. Menu: Falafel met tomaten hummus, wilde regenboogforel met aubergine risotto en baffraan aïoli en rabarber compôte met yoghurt en crumble. 3 gangen stuk voor stuk geweldig lekker. Vriendelijk personeel, fijne inrichting, prettige muziek. Helemaal goed!
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Leuke sfeervolle lunchroom met vriendelijke en correcte bediening en lekkere en eerlijke biologische producenten. Zelfgemaakte soepen en salades
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Heerlijk gegeten, dat alles duurzaam is vind ik belangrijk en als het dan ook nog zo lekker is: dan heb je een topavond! Wij vonden alleen de muziek nogal saai, dat zou wat vrolijker mogen.
Menno O.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Het Labyrint is een leuke locatie met goede koks in de keuken. Het Labyrint is nu pas een jaar open en de nieuwigheid en onwennigheid is soms te merken. Het zoeken van het personeel naar een goede en meest handige bediening is soms nog merkbaar maar de charme van de medewerkers maakt alles goed. Het Labyrint komt er wel!
Corinne-liesker .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Nikkie is een buitengewoon vriendelijke gastvrouw. We hebben er lekker en gezellig gegeten. Ook mijn 80+ ouders hebben genoten. Leuke spijskaart met oosters-getinte gerechten.
Bietjes .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Erg smaakvol eten. Gisteren de stoof van polderhoen gegeten: mals kippenvlees, met een lekkere safraanvijgensaus met een goeie dot yoghurt voor de balans. Goede groentenbijgerechten. Ook wat van de andere gerechten geproefd: runderspies met risotto. Spies (van hoeve Biesland) was smaakvol en sappig, en risotto zoals die hoort te zijn (maar zelden tegenkomt): romig, niet te nat en niet te droog.

Voor alles geldt: geen opsmuk, maar gewoon erg goed uitgevoerd.

Meestal tref ik in restaurants eten dat ik thuis beter maak. Maar bij het Labyrint was het voor de verandering beter dan thuis. Verder: mooie ruimte, goede bierkaart en een perfecte espresso.
Ric Lust Alles !.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Leuk gelegen tent met lekkere dingen op de kaart, maar veel slordigheden. Twee dames in de bediening die niet attent zijn en te langzaam. (Er valt een vork op de grond en de dames kijken op van het geluid, maar komen niet in actie./ Afrekenen kost een half uur, ook al zitten er maar twee tafels vol.)

Wijzigingen op de menukaart die pas op het bord duidelijk worden: "Ach ja: dat is toch ook lekker". -En dat is het dan ook wel, maar je kan het ook vooraf melden. Luiïgheid.

Dat kan heel veel beter.
Mmaria .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
We hebben gisteren weer heerlijk gegeten bij Het Labyrint! Mooie gerechten met een zeer rijke en gevarieerde smaak. We aten de couscoussalade als voorgerecht, de gevulde paprika als hoofdgerecht met heerlijke hete(komt niet zo vaak voor) frieten. Als nagerecht Hangop. Dat was echt super lekker. De bediening is heel relaxed en het is een heerlijke open ruimte. Ga er eten zou ik zeggen!
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Rode biologische huiswijn met fijn, smaakvol kaasplankje zorgden samen met de sfeervolle inrichting en de aardige bediening voor een heerlijk zondagmiddagborrel. Wij komen terug!
Bibeth G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Vanmiddag heerlijk geluncht bij Het Labyrint. Locatie is erg sfeervol, bediening betrokken en vriendelijk en ook nog erg lekker gegeten met een heerlijke biologische wijn! Vers, biologisch, puur en eerlijk eten, leuke kaart met mooie combinaties. Ik ga zeker nog terug.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Het Labyrint is een nieuw restaurant in hartje Delft, in een klein straatje. De inrichting is warm en heel apart. Vooraan staat een podium met piano, er hangen oude Militaire kostuums en schilderijen aan de wand. Ook de tafels en stoelen zijn eenvoudig maar sfeervol. De bediening is bijzonder aardig, soms een beetje onbeholpen, maar dat vind ik juist wel charmant. Dan het eten: het Labyrint gebruikt veel lokale en biologische producten. Ook seizoensproducten staan op de kaart. De kaart is overigens eenvoudig en niet te uitgebreid. Dranken: wijn (biologisch) en bier veel Belgische biertjes en bijv. ook Texelse Skuumkoppe zijn origineel evenals de frisdranken: gember - vlierbessen limonade. Wij namen de pastinaak soep: heerlijk en lekker warm, volle bak. Als hoofdgerecht had ik de vegetarische saté van tofu, met veel pindasaus en kleine salade. Mijn tafelgenoot had de kabeljauw. Hier wel even een aandachtspunt: de porties zijn klein, bestel dan ook een of meer side dishes. Wij namen nog net op tijd de Vlaamse frieten met mayonaise van uitloopkippen eieren erbij. Maar extra (seizoens) groenten had ook wel gemogen. De serveerster excuseerde zich hiervoor, zij was vergeten dit te melden. Als dessert ook weer origineel: hangop. Ik nam de sticky toffee pudding, gelukkig niet te zwaar, deze bestond eigenlijk uit een brownie met een bolletje vanille ijs van de Lely (de plaatselijke ambachtelijke ijszaak). Hier dus prima gegeten, ook voor de lunch en ontbijt kan je hier terecht. Wij komen hier zeker een keer terug.