Het Kronenhuis

Markt 23 7101 DA Winterswijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Kronenhuis

Michael B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Zaterdagavond met z'n vijven gegeten. Biefstuk van de haas was goed medium/rare klaargemaakt. Garnering was voldoende. Moesten nog even wachten op aardappeltjes die we hadden bijbesteld. Creme Brulee met vanille ijs was ook lekker. Bediening kwam wel verschillende keren langs om te vragen of ze een bestelling konden opnemen. Bediening had dit beter met elkaar af kunnen stemmen. Restaurant was iets aan de kleine kant voor de hoeveelheid mensen die er waren. Verder heel behoorlijk restaurant!
Falco B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Van kroeg naar top lokaal restaurant. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht waren en trilogie van wild. Perfecte garing en samenstelling. Hert, haas en wild zwijn. Bediening aanwezig op juiste momenten en de wachttijd was minimaal ondanks de drukte. Samengevat: top gegeten en een top bediening!!
Elskamp .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2015
Op maandag zijn veel restaurant gesloten, dus het Kronenhuis maar eens geprobeerd.
Daar hebben we geen spijt van gehad: een top eetcafé.
Van de voorgerechten viel vooral de gamba's op: grote portie en lekker.
De hoofd gerechten (kalfszwezerik, lamsfilet en schnitzel) waren perfect gebakken met heerlijke broccoli, goede gebakken aardappelen en een mooie salade.
En de crème brulee hadden we nog nooit beter gehad.
Een beetje vreemd was dat de zeer vriendelijke bediening ons regelmatig op de schouder tikte om iets te vragen.
Het Kronenhuis is een aanrader!
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Heerlijke avond gehad in een mooi verbouwd sfeervol restaurant , waar het motto doe maar gewoon zeer van toepassing is in een informele sfeer.
Hier gaat het om gezelligheid en lekker eten, tegen nog betaalbare prijzen.
Een echte aanrader om hier zeker buiten de kaart te eten, wekelijks worden er leuke verassende gerechten aangeboden.
Goed van smaak en ruime porties, en de juiste prijs kwaliteit.
Gewoon een aanrader om zonder poespas lekker uit eten te gaan.
Bernard B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Warme ambiance en vriendelijk personeel, zeer lekker en uitgebreid gegeten tegen een normale prijs.echte aanbeveler.komen zeker terug super!!!!!!