Het Konings Huys

Markt 40 2611 GV Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Het Konings Huys

Culinaire belevenis in historisch Delft

Geniet van grote gastvrijheid en heerlijk eten in het hart van historisch Delft. Op royale wijze tovert de chef de zalige gerechten op tafel, terwijl de attente bediening ervoor zorgt dat het jou en je tafelgenoten aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Het Konings Huys

Vanuit station Delft lopen richting de grote nieuwe kerk, waarna midden op de markt Het Konings Huys zich bevindt.
  • Kom je met de auto?
  • : Marktgarage parkeren, lopen richting de grote nieuwe kerk, waarna midden op de markt Het Konings Huys zich bevindt.

ltempelaars .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker centraal gelegen locatie, uiterst vriendelijk personeel en het eten is van prima kwaliteit! Bij een bezoek aan Delft zeker aan te raden.
channa9 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Al eens eerder geweest. Leuke locatie om buiten te zitten. Je mag met de ah actie gewoon alles van de kaart Kiezen. Aardige en vlotte bediening. Keus vegetarisch vond ik tegenvallen.
janniepeter .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Hier terecht gekomen met de Ah-restaurant actie. Heel lekker gegeten. Het personeel was erg klantgericht en erg vriendelijk. Als wij weer in Delft komen gaan we hier zeker weer eten ook zonder een AH actie. Door het mooie weer konden wij op het gezellige terras zitten.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
De vitello tonato leek meer op carpaccio met de truffelmayonaiset.
Vlees was goed van smaak maar naar mijn mening is €23,00 uur teveel betaald voor het gerecht.
De soep was helaas uitverkocht.
Mijn partner had de hamburger die zeer goed van smaak was.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassende gerechten. We komen niet uit Delft maar zeker de moeite waard om hiervoor nog een keer naar Delft te rijden.
h.heijn2 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Personeel vriendelijk tafels op het terras snel afgeruimd en schoongemaakt.Wij zijn er al vele malen geweest en we komen graag weer een keertje terug h.gr. Marjanne Heijn.
Anilu .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Zeer vriendelijk ontvangen en met ah kaart prima verhouding kwaliteit/prijs.
Bediening was vlot en het eten was prima. Locatie op de markt is heel gezellig komen zeker nog een keer terug.
h.vanhouwelingen .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Lekker gegeten met een AH actiebon. Normale porties! Het stroganoff sausje was erg weinig maar omdat het zo superlekker was hebben we wat bijgekocht. We gaan meestal binnen zitten i.v.m. risico op rokers in de buurt en de wind die altijd de verkeerde kant op staat maar goddank is de buitenruimte ook rookvrij. Goed geregeld!
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Het personeel was fantastisch; vol energie en vrolijk; heel inspirerend en geeft een heel welkom gevoel. Heerlijk gegeten. Drie gangen was wel wat veel voor ons, maar ieder gerecht was prima. Een echte aanrader in Delft.
Mieke J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We mochten kiezen uit de gehele menu kaart het was super.Zeer goed personeel en erg vriendelijk. En perfecte locatie op het marktplein met uitzicht op de kerk en het gemeentehuis.
Jarna .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Met de AH-aktie hier dinsdagavond met mijn partner gegeten. We konden een keuze maken van de gehele kaart. Aanrader: vooraf de pikante garnalen, die voortreffelijk waren. Ook de Koningsburger en de varkensrollade waren heerlijk, zo ook de nagerechten. De bediening was top, zeer vriendelijk en attent. Hier komen we binnenkort zeker nogmaals terug.
Imke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Wij hebben buiten op het terras gegeten, erg sfeervol op de markt in Delft. Het eten was erg lekker, voor de prijs boven onze verwachting. Enkel de surf en turf was wat weinig, maar de grote dame blanch zorgde voor een volledige maaltijd waarna je niets meer nodig had. Al het eten smaakte super! Een echte aanrader voor wie van lekker Hollands eten houdt.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Service was zeer goed. Helaas kon ik niet op het gemaakte tijdstip aanwezig zijn. Gebeld met het restaurant en een uur later komen dan gepland was geen enkel probleem. Bediening was ook heel goed, geen wachttijd. Verlate lunch was heerlijk van smaak en geheel naar wens. De drukte op het terras had geen invloed op de snelle service, noch op de vriendelijkheid van de bediening.
Fay V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Goede spontane bediening, oplossing gericht en snel handelend. Mooie locatie op het terras op de markt van Delft, heerlijk mensen kijken en genieten.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Op het eten en bediening niets op aan te merken. Helaas wat medewerkers die waarschijnlijk niet veel te doen hadden en pepermuntjes aan het gooien waren, die bij ons terecht kwamen.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Snelle bediening, maar niet te snel (NB het was maandagavond)
Gerechten waren prima. Smakelijk gegeten
WenCJ .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
weer heerlijk gegeten, weer vriendelijk bediend, ondanks een stortbui toch droog gebleven op het terras. Groot pluspunt is de ruime keuze van de kaart, geen beperking i.v.m. de AH-actie.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
De bediening was zeer vriendelijk en vlot.
Ondanks de regenbui konden wij gewoon lekker buiten blijven zitten. Iedereen op het terras schoof gewoon een beetje op.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Met AH-bonnen naar Het Konings Huys, je mag een keuze maken uit de totale kaart ofwel een ruime keuze. Er staan diverse traditionele gerechten op de kaart maar stuk voor stuk prima verzorgd en overheerlijk. De bediening is gezellig en ongedwongen. Wij komen zeker terug.
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een restaurant op een erg toeristische locatie (de Markt in Delft). Mooi ruim terras met voldoende parasols. Het We hebben een tonijnsalade, een burger en een kipsaté gegeten. Prima hoeveelheid en kwaliteit. Prijzen zijn wel hoger dan je normaal zou betalen maar dat is gegeven de locatie geen verrassing. Het thema van het Koninklijk huis is flink doorgevoerd met foto's van Willem Alexander en Maxima op de toiletdeuren ;-)
Bediening erg attent en professioneel. Een prima ervaring.