Het Konings Huys

Markt 40 2611 GV Delft Nederland Kaart

Over restaurant Het Konings Huys

Culinaire belevenis in historisch Delft

Geniet van grote gastvrijheid en heerlijk eten in het hart van historisch Delft. Op royale wijze tovert de chef de zalige gerechten op tafel, terwijl de attente bediening ervoor zorgt dat het jou en je tafelgenoten aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Het Konings Huys

• : Parkeerplaats

- Bar 21:30 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Linda V.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Mooi restaurant, gezellig. Het eten was lekker en goed. Lekker gekruid. We waren met zijn drietjes en we hebben nog lang gepraat over dit leuke, gastvrije restaurant. Wij komen zeker terug
Desmondengelen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker en voldoende gegeten.
Zeer vriendelijke bediening
Kortom wat je hoopt te verwachten bij een gezellig avondje uit eten
Gonny D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het eten was vrij standaard. Er werd een toeslag berekend op het hoofdgerecht omdat ipv patat er gevraagd werd om groentes. Er werden enkele speciebonen geserveerd. Echt onder de maat! Zeker gezien de prijs. Niet voor herhaling vatbaar is onze conclusie.
Kim_driel .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
met een vriendin uit eten geweest bij het Konings Huys. Ligging is natuurlijk al super in Delft aan de markt. Verder ontzettend gezellig ingericht. Zeker als je Koningsgezind bent :) Wij kwamen met de Albert Heijn bonnen en mochten gewoon a la carte kiezen. Heerlijk gegeten, zeker het vispannetje is een aanrader! En daarnaast een ontzettend attente en leuke dame in de bediening! ik kom hier zeker terug!
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten, super attente bediening met 'veel plezier in het theater'-boodschap op de rekening omdat we verteld hadden, dat we op tijd weg moesten voor een theatervoorstelling.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ik heb aangegeven dat het dessert niet naar wens was. Droog fruit. Hiermee is niets gedaan.
Beste Pieter,

Wat jammer om te horen dat het dessert niet naar behoren was.

Ook lees ik dat u erg teleurgesteld was in de afronding van de klacht.

Dit had zeker even teruggekoppeld moeten worden naar de kok en u natuurlijk.

Mijn excuses dat u niet serieus bent genomen op dat moment.

Graag hoop ik toch dat u toch nog een keer gezellig langskomt dat wij kunnen laten zien hoe het wel hoort!

Groeten team Het Konings Huys
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
vernieuwend ? nee. Niet slecht maar ook geen nieuwe ontdekking.
Zeker niet slecht maar mag wel iets vernieuwends plaats vinden.
Bij de AH actie is mij opgevallen dat de drankjes duurder zijn dan gebruikelijk voor deze actie.
Ook wel begrijpelijk , maar niet eerlijk ten opzichte van de deelnemers.
Beste Jan,

Wat jammer om te horen dat je met een andere verwachting binnen kwam dan dat het is.

Wij zijn een gezellig eetcafé met de klassieke gerechten en wat meer.

Vernieuwend zeker niet nee, maar wel goed van kwaliteit!

Onze drankjes zijn inderdaad goed geprijsd, dat is naar kwaliteit en locatie berekend.

Jammer dat u ons een verkeerde stempel geeft hiermee.

Groeten team Het Konings Huys
André M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Met de AH-actiekaart in de hand zijn mijn vrouw en ik 's-middags gaan reserveren. Toen bleek dat dit via de Iens-site moest gebeuren, maakte een van de twee eigenaren direct onze reservering in orde. Fantastisch ! Wij werden rond 18.00 uur allervriendelijkst ontvangen en naar ons tafeltje geleid. De gerechten waren lekker, met name de lamsschenkel was super ! Het Koningshuis in Delft is een aanrader. Super bediening door 2 gastvrouwen ! Het is gewoon een goede tent waar een klant nog als klant behandeld wordt.
Nicoline H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Alle gerechten die we uitkozen - voorafje, hoofdmaaltijd en toetje - waren van fijne smaak (met liefde bereid?) en heerlijk. De bediening was ronduit...lief! Mijn dochter in de laatste maand van de zwangerschap kon niet alles achter elkaar opeten. In de keuken werd het allemaal in aluminiumfolie gedaan voor haar. Bedankt voor de service!
AMARSA .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellig, knus en lekkere stoelen. De mogelijkheid om buiten verwarmd te zitten. Prima service en heerlijk gegeten! Aanrader!
Lekkerhapje69 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zaterdag hebben wij bij Het Koningshuys geluncht. Het is een knus ingericht, sfeervol oud gebouw. De bediening is vriendelijk. Wij hadden beiden het vispannetje, mijn tafelgenoot met frietjes en ik met rijst. Het werd smaakvol opgediend, smaakte heerlijk en er zat veel vis in. Wit huiswijntje paste er prima bij.
Annemarie F.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten met vriendinnen. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie en totaal geen verschil gemerkt in de behandeling of de keuze uit het menu. Er was net een nieuwe menukaart ingegaan en het was moeilijk kiezen door alle heerlijke gerechten die erop stonden. Erg vriendelijk en gezellig personeel. Extra vermeldingen zijn waard: 't Vlaggenschip als dessert, de bon waarop stond vermeld: Dames, gezellig dat jullie er waren :-) en de kok die verlegen kwam vragen of het gesmaakt had en trots keek dat m.n. 't Vlaggenschip erg smaakte omdat hij dat verzonnen had. Kortom: een echte aanrader om hier te gaan eten, je voelt je welkom hier.
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Via AH restaurant actie weer terug bij het Koninghuys, onze favoriet!
Heerlijke vleeswarenschotel vooraf (voor 2 pers). Als hoofdgerecht Ierse biefstuk en zalmmoot. Beiden erg lekker en als dessert, oranje ?? ( mascarpone met sinaasappel op een bodem van verkruimelde bastagnekoek)
Heerlijk gegeten! Was meer dan genoeg!
Klein min puntje: je mag geen thee of koffie ipv dessert. Maar dat mag zeker de pret niet drukken!
Tip: neem geen stokbrood vooraf, het eten is meer dan genoeg en zonde om te laten staan!