Het Konings Huys

Markt 40 2611 GV Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Het Konings Huys

Culinaire belevenis in historisch Delft

Geniet van grote gastvrijheid en heerlijk eten in het hart van historisch Delft. Op royale wijze tovert de chef de zalige gerechten op tafel, terwijl de attente bediening ervoor zorgt dat het jou en je tafelgenoten aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Het Konings Huys

Vanuit station Delft lopen richting de grote nieuwe kerk, waarna midden op de markt Het Konings Huys zich bevindt.
  • Kom je met de auto?
  • : Marktgarage parkeren, lopen richting de grote nieuwe kerk, waarna midden op de markt Het Konings Huys zich bevindt.

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten. De ontvangst was heel erg vriendelijk. We hadden de voorjaarsactie wat erg aantrekkelijk is qua prijs. Ik had vooraf vis salade met warme zalm en gamba's, als hoofdgerecht de Queen steak, lekker mals en precies goed gebakken, en als dessert de chocolade tulp met Griekse yoghurt en bosbessensaus. Daar hadden ze er nog wel een van neer mogen zetten, zo lekker. We hadden een heerlijke wijn erbij, Wild Rock wit. Ook een aanrader. Ze hebben er ook een verwarmd terras wat bij miinder mooi weer toch goed toeven is. Kortom, echt een restaurant om naar toe te gaan. Wij houden hem op ons lijstje staan voor een volgende keer in Delft.
Mario K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
We zijn al meerdere keren in Het Konings Huys gaan eten en elke keer was het werkelijk TOP. Ik schrijf nooit recensies. Nooit tijd om er eens voor te gaan zitten. Maar nu moet het er eindelijk van komen: ik moet ze een grote pluim geven. De sfeer op de grote markt - hartje centrum Delft- is natuurlijk geweldig. De ingredienten komen van lokale leveranciers en zijn daarom zeer vers. Het vlees komt bijvoorbeeld van topslager van Vliet. Ik ben een Delftenaar, dus ik weet waarover ik het heb. Gisteren weer de Carpaccio als voorgerecht gegeten met truffel mayonaise. Geen "doorzichtig" plakje rundvlees, maar echte plakken rundvlees. De tournedos was uiteraard ook precies goed, met mooie stoofgroenten erbij. Het dessert: bulgaarse youghurt met witte chocola en vruchten: ik treed ik herhaling: TOP. De bediening kent ons en 1 ervan heeft werkelijk een fotografisch geheugen en onthoudt alles wat we de vorige keer hebben gezegd. Erg leuk om mee te maken ! Ik ben niet echt koningsgezind, maar we voelen ons daar echt als koningen. Gewoon gaan eten en jezelf overtuigen.
Mario
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben samen een leuke avond gehad en heerlijk gegeten! De bediening was vriendelijk en deed goed hun best om ons een plezierige avond te bezorgen.
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben hier al een keer of vijf gegeten. En ook nu weer tot volle tevredenheid. Combinatie van een gezellige setting, een uitstekende keuken en een hartstikke vriendelijke bediening.
kareltjedegrote .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We zijn hier zaterdagavond wezen eten. Vriendelijk personeel en goede ontvangst. Onze tafel was nog bezet, maar we konden op hun kosten een drankje aan de bar nemen. Het eten was perfect en een gezellige locatie. Echt een geslaagd avondje uit
F D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Onverschillige bediening, blauwe smakeloze peer als nagerecht, brood en water op de rekening terwijl dit niet op de kaart staat: geen aanrader
ruud J.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Lekker eten in een huiselijke sfeer met goede service op een centrale plek in het centrum.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten, prima wijn, gezellig, vriendelijk ontvangen. Tijd tussen de gangen op onze wens ruim, bediening op achtergrond aanwezig en zeker niet opdringerig. Wij komen terug!
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Prima gegeten. Bij de Stoofpot krijgt men echter geheel doorgekookte spruiten, iets wat mij niet bevalt.
Ilonka V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooi en gezellig restaurant bedingen erg vriendelijk en eten was super
Twijfelde over het toetje maar de bediende zei dat die erg lekker was
En zeker geen woord over gelogen
Komen zeker nog is terug.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Leuke lieve bediening en heerlijk gegeten top tot de volgende keer
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Goed gegeten, stoofpotje en saté
Lekker bier, speciaal bier van de tap
Attente bediening, kijkt of je klaar bent met eten en vraagt netjes of je al toe bent aan de volgende gang.
Mooie en leuke ambiance
leanut .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Erg prijzig in verhouding met de kwaliteit.
Rode huiswijn was niet lekker, smerig zelfs! Ik had maar een nipje genomen. Toen ik dit melde poogde ze geen vervanging en ook niet poging om het uberhaubt van de rekening te halen.
Weinig aanbod op het menu voor zwangere vrouwen. Personeel was wel voldoende in de buurt dus wel snel geholpen, dat was wel prettig. Locatie fijn ook natuurlijk op de Markt in Delft.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten, nette bediening en zeer gastvrij! Gerechten zijn voldoende en mooi opgemaakt.
Zeer zeker de moeite waard om nog een keer te gaan eten!
Sabrina R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het Koningshuys is een heel fijn restaurant! Het eten is hier gewoon goed, en het personeel is vriendelijk en voelen precies aan welke klanten ze voor zich heeft!!
Ik miste wel het door hun samengestelde 3 gangen menu.
JPMC .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Donderdag 12 januari hier gegeten met ah-kortingscoucher. Eten was zeer goed van smaak, keurig opgedient (het oog wil ook wat) en kwam snel op tafel. De bediening door de jonge serveerster was zeer professioneel en je wordt er nog met "U" aangesproken. Voor ons zeker een 'blijvertje', m.a.w. hier komen we terug ...
pedie .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Vriendelijke bediening. Gegeten met ah-kortingsvoucher. Menu op de ah site klopte alleen niet.
Leuke locatie. Komen zeker nog eens terug.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Leuke tent om te lunchen. Groot terras en ook binnen ziet het er leuk uit. Heel vriendelijk personeel. Wij hadden allebei een salade en die waren weinig inspirerend. Jammer. Misschien zijn de andere lunchgerechten beter.
Gilda H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Iedereen heeft heerlijk gegeten. Het restaurant zelf, de sfeer en de bediening waren prima. Zeker een reden om nog eens terug te komen.
jdv-frl .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Leuk restaurant, lekker eten en goede bediening die weet hoe je met gasten omgaat. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar. Een AANRADER!