Het Konings Huys

Markt 40 2611 GV Delft Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Het Konings Huys

Culinaire belevenis in historisch Delft

Geniet van grote gastvrijheid en heerlijk eten in het hart van historisch Delft. Op royale wijze tovert de chef de zalige gerechten op tafel, terwijl de attente bediening ervoor zorgt dat het jou en je tafelgenoten aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Het Konings Huys

Vanuit station Delft lopen richting de grote nieuwe kerk, waarna midden op de markt Het Konings Huys zich bevindt.
  • Kom je met de auto?
  • : Marktgarage parkeren, lopen richting de grote nieuwe kerk, waarna midden op de markt Het Konings Huys zich bevindt.

Jouw recensie over het restaurant Het Konings Huys

Coby D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Op het voorgerecht moesten we wat langer wachten. Dit kwamen ze vertellen. Na het nagerecht kregen we koffie en thee aangeboden omdat het voorgerecht wat last was. Aardig attent zonder dat we iets hadden gezegd of gevraagd.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Gezellig restaurant waar je met vrienden lekker kan eten waar de prijs/kwaliteit in een goede verhouding is afgestemd. Personeel zeer vriendelijk. Aanrader!
Jenny J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Het was weer fantastisch
Nancy T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Bijzonder teleurgesteld.
De afgelopen 4 weken 4 keer een diner genoten. Tevreden.
Vandaag na een zeer lange werkdag een drankje willen drinken. Na 3 minuten: of ik wel meteen wilde afrekenen. Ik gaf aan dat ik dat natuurlijk bij vertrek zou doen. Na weer 2 minuten een collega: wilt u nu direct afrekenen?
Ik heb 2 slokken van mijn speciaalbier van 4,70 euro genomen, heb betaald en ben vertrokken.
Dit restaurant nooit weer. Zoveel ongastvrijheid heb ik nog niet eerder ervaren. Erg jammer, maar voor ons voorgoed een no go!
Roeland D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Gezellige atmosfeer, lekker eten en een goede bediening. Gezien de kwaliteit van het eten is dit restaurant echt niet duur. Een aanrader.
Dini D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Een leuke locatie op de markt van Delft. Vriendelijke ontvangst.
Alles verliep duidelijk ivm met de AH actie. Prima gegeten.
Voor herhaling vatbaar.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Eten prima, bediening vriendelijk. Ze moeten alleen in de gaten houden dat vaak het bestek na het voorgerecht van tafel af is en dat met het hoofdgerecht geen bestek meer is.
Anja D.
Lekker eten
Prijzig klein kippetje
Nel W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Gezellig lokatie, goed eten , personeel erg aardig , legde het menu goed uit. Alleen de blauwe kleur van de verrassingsburger was even schrikken. Hoeft voor mij niet. De andere burger liever op een bord serveren .
Verder prima.
Anneke A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
We werden vriendelijk ontvangen. Zeer vriendelijk personeel. Ook erg lief, vrolijk en gezellig tegen de kinderen. Lunchgerecht van de kaart in de avond voor de kinderen was geen probleem. Kinderen kregen zelfs een klein kadootje. Erg aardig allemaal. Eten was prima, bediening ook. Keus genoeg op de kaart. Toiletten schoon.
R. K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
heerlijk gegeten. super
J.C.M. D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Heerlijk gegeten
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Vanavond heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, leuke sfeer en heerlijk eten. De burger van de week (blauwe burger met blauwe kaas, wildburger, bospaddenstoelen en portmayonaise) was overheerlijk. Echt een aanrader wanneer deze beschikbaar is! Komen zeker terug.
Klaas H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Goed restaurant in hartje Delft. Wij hebben hier uitstekend gegeten.
Lynn B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Vriendelijk personeel, snelle bediening en lekker eten!
José D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Lekker gegeten.Babette was heerlijk mals, de gerookte forel smaakte voortreffelijk op een paar graatjes na. Vlotte en vriendelijke bediening
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Fijn restaurant mooie inrichting na verbouwing met veel sfeer. Het eten was heerlijk .
Arnaud B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Prina menu, heerlijk gegeten
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Goed eten en een prettige sfeer met goede bediening