Het Konings Huys

Markt 40 2611 GV Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Het Konings Huys

Culinaire belevenis in historisch Delft

Geniet van grote gastvrijheid en heerlijk eten in het hart van historisch Delft. Op royale wijze tovert de chef de zalige gerechten op tafel, terwijl de attente bediening ervoor zorgt dat het jou en je tafelgenoten aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Het Konings Huys

Vanuit station Delft lopen richting de grote nieuwe kerk, waarna midden op de markt Het Konings Huys zich bevindt.
  • Kom je met de auto?
  • : Marktgarage parkeren, lopen richting de grote nieuwe kerk, waarna midden op de markt Het Konings Huys zich bevindt.

Jouw recensie over het restaurant Het Konings Huys

Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Ik was met mijn vrouw gaan eten op 12-12-2017 op lichtjesavond,ik heb daar slecht gegeten er waren maar een paar gerechten ,en zelf dat was niet goed de saté van was koud en ik had plastic in mijn biefstuk (Black August ) dit was de eerste en laatste keer dat ik daar geten heb.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker buiten gegeten onder warmtelampen. Het eten was lekker en de service was goed.
E. K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Via de AH-restaurantactie met 6 personen hier gegeten. We hebben genoten van de ontvangst, de gezellige sfeer en het heerlijke eten! We konden kiezen uit de volledige kaart, de gerechten waren heerlijk, het vlees mals en goed bereid, en de porties waren ruim. Kortom: een aanrader, we komen zeker terug!
Ted I.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Geluncht met een "Gift for you card". Fijn dat je gewoon van de kaart kunt bestellen, dan heb je altijd iets waar je zelf voor kiest. Vlotte, vriendelijke bediening. Wij hadden gekozen voor de Sate Willem III en voor de uitsmijter Het Konings Huys, en daar hebben we geen spijt van gehad. Verzorgd en lekker.
Alies D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij kwamen met een AHbon. Vanuit Zwolle deden we 'een dagje Delft'. Beter eind van de dag hadden we niet kunnen bedenken. Zeer vriendelijke en vlotte service.
Gezellig zitten in de met lampen verwarmde buitenruimte.
Wij komen zeker nog eens terug.
biancaweijers .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben hier gegeten met de AH restaurtantactie. Je kon gewoon ala carte bestellen, geen menu, geen addertjes onders het gras. Nog heerlijk op het terras op de Delftse markt gezeten onder de heater. Gezellige plek, goed eten. Zeer vriendelijk personeel.
ditievb .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
we waren met 4 personen voor de verjaardag van mijn zwager. het voorgerecht van carpaccio was goed, de avocado was redelijk. het hoofdgerecht van 2 personen was teleurstellend, de avocado salade zag er niet uit en was echt niet te eten, wel geklaagd, maar er werd niets mee gedaan, de surf en turf bestond uit een klein stukje biefstuk (te erg doorbakken), klein stukje varkenshaas (hard en droog) en 4 garnalen.1 maaltijd was redelijk en 1 was goed. prijs/kwaliteit verhouding klopt niet. het dessert was oké. de salade werd niet verrekend en we kregen als goedmaker een kopje koffie aangeboden. uiteindelijk was dit etentje een domper op het verjaardagsfeestje. dit etentje is niet voor herhaling vatbaar, wij zullen hier niet nog een keer komen eten, tenzij er een nieuwe kok komt.
60593 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
werden vriendelijk ontvangen, al het personeel was zeer vriendelijk.
Het eten was heerlijk, niets op aan te merken. Het wereldberoemde voorgerecht met geroosterde tuinbonen was heerlijk. Het vlees was zeer smakelijk en op het nagerecht viel ook niets aan te merken.
Kortom zeer zeker een reden om terug te komen.
andreapeschel .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Fijn dat je a la carte kan kiezen.
Bij enkele hoofdgerechten(vis) mag wat meer groente en sla mag bij iedereen.
De opmaak was mooi en het eten lekker.
Er kwamen veel geluiden uit de keuken door open ruimte. Een nieuwe ruimte zag er nog wast kaal uit als je die kant opkeek. Prima aanrader.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede vriendelijke bediening, leuke locatie.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben samen heerlijk gegeten in een prettige omgeving.
alle gerechten waren erg lekker ,niets op aan te merken.
De bediening was erg prettig en vriendelijk.
Een restaurant om te onthouden.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het eten was prima, de bediening vriendelijk en erg gezellig.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, genoeg keus, vriendelijke bediening, zeer leuke locatie!
Clement K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellig terras(verwarmd), prettige zeer vlotte bediening. Aanrader.
ClaraM .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het was weer gezellig om hier te dineren. Prima bediening, wij hebben gegeten buiten op het terras met verwarming, bij de schitterende markt waar volop activiteiten bezig waren om het plein weer te opruimen en schoon te maken na een dag markt. Wij hebben een gezellige avond gehad bij dit restaurant.
renhen .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Binnenkomst zagen we wat sfeer van koninklijke familie zoals foto, stamboom, stoelen met WA en Maxima. Zo gezellig restaurant. De bediening is vriendelijk, geduld wat we willen kiezen. Het eten was heerlijk en mooie culinair daar komen we graag terug. Compliment
H. T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Hartelijk dank voor de gastvrijheid op 30-09 jl. in de Alexanderzaal! Een zeer geslaagde diner-avond voor 18 personen. We zijn blij dat na enig overleg het diner-menu de vorm kon krijgen die het uiteindelijk gekregen heeft. Dank ook voor de goede zorgen en support van onze gastvrouw, die het wel leuk vond om alle speeches en liederen een beetje te volgen, geloof ik. Het was leuk om die betrokkenheid te merken.
Ida K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We vonden het erg prettig en daarom gaan we volgende week weer. Het was een prettige bediening. Het eten was erg lekker.
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Maandagavond -rustig in Delft. goed gegeten en blij dat ik mijn verjaardag hier heb gevierd met mijn 5 lieverds. Was top!
Ada D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
heerlijk gegeten!! ze vroegen of we tussen voor en hoofdgerecht wat langer de tijd wilde of niet. Heerlijk toetje de choco bom! genoeg keuze ! Vis van de dag was zalmmoot. heerlijk!