Het Konings Huys

Markt 40 2611 GV Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Het Konings Huys

Culinaire belevenis in historisch Delft

Geniet van grote gastvrijheid en heerlijk eten in het hart van historisch Delft. Op royale wijze tovert de chef de zalige gerechten op tafel, terwijl de attente bediening ervoor zorgt dat het jou en je tafelgenoten aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Het Konings Huys

Vanuit station Delft lopen richting de grote nieuwe kerk, waarna midden op de markt Het Konings Huys zich bevindt.
  • Kom je met de auto?
  • : Marktgarage parkeren, lopen richting de grote nieuwe kerk, waarna midden op de markt Het Konings Huys zich bevindt.

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Perfecte service het was regenachtig dus zelfs voor mijn scootmobiel werd ruimte gemaakt dat deze droog stond.
Waarvoor mijn hartelijke dank en complimenten voor het personeel
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
adriehoukes .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het restaurant heeft een warme, gezellige sfeer, waar het goed toeven is. Ook voor de AH-actie ben je niet beperkt in je keuze, We hebben er heerlijk gegeten en komen beslist nog eens terug!
Lisette J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker gegeten en door de actie een goede prijs kwaliteit verhouding. Fijne bediening en gezellige sfeer en inrichting. Carpaccio was redeljk.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
In afwachting van het hoofdgerecht kreeg een van de gasten op het terras een hartaanval. Die politie auto's, twee ambulances en een trauma helikopter boven de Markt. Personeel erg van streek evenals een groot aantal gasten. Het diner is verder niet doorgegaan, AH kaart retour gekregen.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
zeer goed gegeten via AH actie. Bediening was zeer vriendelijk. Mijn jarige vader werd door het personeel toegezongen toen het dessert geserveerd werd. Aanrader!
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Goede smaak. Bediening met humor. Erg lekker gegeten. We hadden de spaanse hamburger besteld die was super. Goede smaak combinatie
Paula M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het eten was erg lekker, bediening snel en heel vriendelijk! De locatie was top, heel gezellige sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar!
jeannette_bm .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Zoals gewend van het Konings Huys is de keuze ruim, de kwaliteit goed en de bediening heel attent en aangenaam. Wij zullen hier zeker vaak komen.
Alys B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Wij hadden het gisteravond (dinsdag 30 juni) op het terras van Het Konings Huys op de Grote Markt in Delft erg goed : een prachtige voorjaarsavond, redelijk-degelijk-wat fantasieloos eten, lekker bier, een uitstekende bediening en de nodige levendigheid op de Grote Markt.
Max D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Vandaag voor de eerste keer bij het Konings Huys gegeten, dit deden we met de AH restaurantactie. Bediening was goed maar het eten viel erg tegen, met name het voor- en hoofdgerecht. De carpaccio was vrij smaakloos, en het pannetje gamba's werd lauw geserveerd. Surf en Turf bestond uit 3 kleine gamba's en 2 droge stukken vlees. Black Angus viel ook tegen, zowel het vlees zelf als de pepersaus. Zelfs met de korting via de AH actie meer dan €50 kwijt geweest, en dat met twee personen. Kortom, voor eten van goede kwaliteit zou ik zeker een andere tent opzoeken.
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
We hebben hier gelunched en alle drie de hamburger gekozen. De burger was erg smaakvol en goed bereid, Het enige wat niet beter kon, is dat de bacon knapperig had moeten zijn. frietjes waren precies goed, de wijn was prima en de bediening top.
Annemieke K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het was weer super, zoals altijd! Lekker eten en gezellig personeel. Het weer werkte ook lekker mee. We komen hier regelmatig, dus tot volgende maand maar weer
Mariëlle K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Super aardige en professionele bediening. Voorgerecht carpaccio en gamba's. Vooral de Gamba's waren heerlijk op smaak. Hoofd Biefstuk en de vis van de dag. Heerlijke subtiele smaken en mals vlees/vis. Gevraagd om een karafje water en zelfs een citroentje erin gekregen. Ook een 2e karafje was geen probleem. Top service en Heerlijk eten!
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Via een cadeaubon hier terecht gekomen. Vriendelijke ontvangst, leuke vlotte bediening. Geen enorme menukaart maar keuze genoeg. Smakelijke gerechten, mooi opgediend en prima porties.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Super vriendelijke jonge vrouw in de bediening, aspergesoep die heel goed op smaak was en zowel de black angus beef als de dorade filet waren prima bereid. De pannacotta was gewoon okay. Als de verbouwing het interieur nog wat opfrist gaat die waardering zeker ook omhoog.
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij komen al zeer regelmatig op het terras iets drinken. Met of zonder bitterballen. Die overigens ook heerlijk zijn. Gisteren zijn wel voor het eerst gaan dineren en ook dit gaan we zeker vaker doen. Top????
Willeke P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten,prima en aardige bediening,je hoeft niet in een rap tempo alles op te eten,er zit ruim tijd tussen de gangen
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
De Rijkelijk gevulde salade van Avocado viel flink tegen. Smaak was niet lekker en tevens slecht klaargemaakt (grote stukken sla). Wel heel jammer want het voor- en nagerecht was wel lekker. Aan de salade moeten zij meer zorg besteden of iets anders van maken.
Angela K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gisteren heerlijk gegeten met Gift for You card.
Er is genoeg keuze uit vlees-vis-vegetarisch. Bediening is vriendelijk en er wordt goed gelet op wanneer de volgende gang door mag komen.
Dessert was origineel (vlaggenschip van stoofpeertjes). Zeker voor herhaling vatbaar.