Het Konings Huys

Markt 40 2611 GV Delft Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Het Konings Huys

Culinaire belevenis in historisch Delft

Geniet van grote gastvrijheid en heerlijk eten in het hart van historisch Delft. Op royale wijze tovert de chef de zalige gerechten op tafel, terwijl de attente bediening ervoor zorgt dat het jou en je tafelgenoten aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Het Konings Huys

Vanuit station Delft lopen richting de grote nieuwe kerk, waarna midden op de markt Het Konings Huys zich bevindt.
  • Kom je met de auto?
  • : Marktgarage parkeren, lopen richting de grote nieuwe kerk, waarna midden op de markt Het Konings Huys zich bevindt.

Jouw recensie over het restaurant Het Konings Huys

Sjakobs J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Gegeten met de AH restaurantkaart ! Het eten was top ik geef het een 9
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
we eten er graag kwaliteit is prima in orde wachttijd eten mag je zelf bepalen
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Zeker met de AH bonnen klopt de prijs - kwaliteit verhouding
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Wij waren met onze Belgische vrienden op een maandagavond op een gezellige locatie en hebben lekker buiten kunnen zitten en goed gegeten.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Lekker gegeten met de AH voucher.
Keuze uit de gehele kaart. Ruime porties.
Bediening was ook vriendelijk en behulpzaam.
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gisteren avond met 6 personen gegeten, aangezien het mooi weer was, lekker buiten op het terras. Hebben van 16.30 tot 22.00 uur gezeten, hartstikke gezellig. Personeel enorm vriendelijk, heel gastvrij, niet geforceerd, alles konden we vragen wat betreft het eten ivm zwangerschap.
Niets was moeilijk, hele fijne ervaring gehad!!!
Jeany L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Het 2 vriendinnen heerlijk gegeten met AH restaurantkaart. Bediening was goed. Komen zeker weer terug.
TastyQueen B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Hier hebben we lekker gegeten, echter de prijs-kwaliteitverhouding is zeer ongunstig (we waren met AH restaurantactie, maar zonder deze actie zijn de prijzen veelste hoog). We komen hier wellicht weer terug, echter alleen met een actie zoals de AH actie.
H.J. V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Lekker gegeten met een AH kaart. Geen kinderachtige porties zoals soms elders gebeurt met een kaart.
Op het terras gezeten, dus geen last van geluid helaas wel van de rook van de tafel naast ons. Kijk toch eens om je heen mensen en houd behalve je tafelgenoten ook de tafel naast je uit de rook.
AMARSA A.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke vlotte bediening. Tip voor de kaart: haal t chocolade dessert ervan af, armzalig dessert....
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Ik vond de keuzemogelijkheden wat te beperkt.
Beste Carla,
er is bij ons de mogelijkheid om uit de volledige dinerkaart te kiezen.
u geeft aan dat de keuze beperkt is zou u dit kunnen uitleggen, er zijn namelijk 6 voorgerechten
10 hoofdgerechten en 6 nagerechten.
met vriendelijke groet,
Het Konings Huys
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Verrassend lekker gegeten
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We eten altijd graag in het Koningshuys - de mannen zijn helemaal blij met de goede biefstuk. Tempo van opdienen mag je zelf bepalen - het is een levendig terras - verwarmd als het nodig is - prijs / kwaliteit is prima. Een gerechtje met rijst zou ook fijn zijn - tip voor de toekomst. vriendelijk personeel een aanrader
Pieter E.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het hoofdgerecht was, gelet op de prijs, erg karig. Het was een stukje vlees met als garnering wat snippers paprika en popcorn. Er leek weinig zorg aan te zijn besteed. Blijkbaar is er in de staf iets veranderd, want eerdere bezoeken aan dit restaurant waren prima verlopen. Kortom let op uw saeck!
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
De carpaccio was helaas niet zo goed. Het had veel vette randjes en ze waren vergeten het gerecht te garneren met kaas. Toen ik er wat van zei, kreeg ik te horen dat ze het door zouden geven aan de keuken. Ik kreeg geen enkele tegemoetkoming. Dit had ik niet verwacht van een restaurant met zo’n luxe uitstraling. Ik kom hier niet meer.
Beste Mirjam,

Onze excuses dat er niet correct is gereageerd op uw klacht wat betreft de kaas die vergeten was.

De vette randjes horen echter wel op de carpaccio daar het een Ribeye carpaccio is die wij serveren deze
is altijd met wat vet erdoor geaderd.

Het Konings Huys Team
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
In 1 woord: FANTASTISCH. Ik kan mij niet heugen dat ik zo een goede bediening en zulk lekker eten heb gehad. De hele avond was er altijd wel iemand in de buurt om wat te bestellen en dat kwam vervolgens lekker vlot. Na het voorgerecht werd gevraagd of direct het hoofdgerecht geserveerd mocht worden of dat we nog even wilde wachten. Nou, dat was voor mij de 1e keer dat ik dit heb meegemaakt en ik eet gemiddeld toch 1x per week buiten de deur. De porties zijn niet groot (behalve volgens mij de hamburger die ik langs zag komen) maar daardoor heb je genoeg ruimte voor de voor/hoofd/nagerechten. Kwaliteit van het eten is supergoed. Geen standaard eten, erg creatief met ingrediënten. Fijn te zien dat de seizoensgroente (asperges) gebruikt werden. De bediening is uitmuntend. Het personeel is super attent en zijn stuk voor stuk toppers. Mijn tafelgenoot liet een mes vallen en binnen 5 seconden stond er een serveerster met een nieuw mes bij de tafel. Ik kan dus iedereen aanraden hier naartoe te gaan.
kareltjedegrote K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Hier heerlijk gegeten via social deal. Vriendelijk personeel en goede service. Alleen jammer dat de menukaart anders is dan die op de site van het koningshuys staat. Maar leuk restaurant met heerlijke gerechten en prima personeel.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Prijs naar verhouding wat hoog. Kwaliteit eten uitstekend.
geert V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar :)
Eljo V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Prima eten maar de onervaren bediening liet te wensen over