Het Konings Huys

Markt 40 2611 GV Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Het Konings Huys

Culinaire belevenis in historisch Delft

Geniet van grote gastvrijheid en heerlijk eten in het hart van historisch Delft. Op royale wijze tovert de chef de zalige gerechten op tafel, terwijl de attente bediening ervoor zorgt dat het jou en je tafelgenoten aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Het Konings Huys

Vanuit station Delft lopen richting de grote nieuwe kerk, waarna midden op de markt Het Konings Huys zich bevindt.
  • Kom je met de auto?
  • : Marktgarage parkeren, lopen richting de grote nieuwe kerk, waarna midden op de markt Het Konings Huys zich bevindt.

Jouw recensie over het restaurant Het Konings Huys

Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, genoeg keus, vriendelijke bediening, zeer leuke locatie!
Clement K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellig terras(verwarmd), prettige zeer vlotte bediening. Aanrader.
ClaraM .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het was weer gezellig om hier te dineren. Prima bediening, wij hebben gegeten buiten op het terras met verwarming, bij de schitterende markt waar volop activiteiten bezig waren om het plein weer te opruimen en schoon te maken na een dag markt. Wij hebben een gezellige avond gehad bij dit restaurant.
renhen .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Binnenkomst zagen we wat sfeer van koninklijke familie zoals foto, stamboom, stoelen met WA en Maxima. Zo gezellig restaurant. De bediening is vriendelijk, geduld wat we willen kiezen. Het eten was heerlijk en mooie culinair daar komen we graag terug. Compliment
H. T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Hartelijk dank voor de gastvrijheid op 30-09 jl. in de Alexanderzaal! Een zeer geslaagde diner-avond voor 18 personen. We zijn blij dat na enig overleg het diner-menu de vorm kon krijgen die het uiteindelijk gekregen heeft. Dank ook voor de goede zorgen en support van onze gastvrouw, die het wel leuk vond om alle speeches en liederen een beetje te volgen, geloof ik. Het was leuk om die betrokkenheid te merken.
Ida K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We vonden het erg prettig en daarom gaan we volgende week weer. Het was een prettige bediening. Het eten was erg lekker.
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Maandagavond -rustig in Delft. goed gegeten en blij dat ik mijn verjaardag hier heb gevierd met mijn 5 lieverds. Was top!
Ada D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
heerlijk gegeten!! ze vroegen of we tussen voor en hoofdgerecht wat langer de tijd wilde of niet. Heerlijk toetje de choco bom! genoeg keuze ! Vis van de dag was zalmmoot. heerlijk!
pvdoorn .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het eten was eenvoudig maar smaakte prima. Niet te veel maar net genoeg. Daardoor vond ik het wel duur. Teleurstellend was dat het dessert niet omgewisseld kon worden in een cappucino. Mijn vrouw had eigenlijk genoeg gegeten en wilde ipv een dessert graag cappucino. Dit kon volgens de medewerker niet: 'bij de AH actie hoort een dessert en een cappucino is geen dessert'. Dit sloeg natuurlijk nergens op. Als klant kun je toch zeker zelf wel beslissen wat je wilt? Hier komen we dus niet meer terug.
tinekevoogt .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Eten was goed maar niet bijzonder. Sfeer was goed bediening ook.
Konden lekker buiten zitten.
Terras is verwant dus bij fris weer kun je goed buiten zitten.
Op de markt is altijd van alles te zien.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
door het heerlijke weer en de mooie locatie een feestje.
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Ik ben met de AH bonnetjes (2e 3-gangsmenu gratis) gekomen eten. eigenlijk de prijs die op de iens website staat voor de AH bonnetjes is niet juist. er is geen vaste prijs voor de 3-gangsmenu: ze rekenen de prijzen van alle de gerechten die je bestelt en daarna trekken ze de prijzen van de 3 goedkoopste gerechten vanaf. Het eten was redelijk, ik heb de bavette besteldt (het werd mij niet gevraagd hoe rauwe ik het wilde: kwam medium-rare e dat had sowieso mijn keuze geweest). mijn voorkeur dessert (cheescake) was er niet en ik moest dan de pannacotta bestellen.
bergkoren .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijk eten, we konden gewoon van de kaart kiezen. Een aanrader. Alleen aan de inrichting zou wat gedaan mogen worden.
MaenMi .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gegeten met vrienden.... Als voorgerecht hadden we Carpaccio Aardappelsoep en Vitello Tonnato, was heerlijk!
Hoofdgerecht hadden we gekozen voor Varkensrollade, Black Angus en Bavette, was goed, maar wel wat weinig groente als bijgerecht, werd geserveerd met dikke frieten.
Toetjes waren heerlijk, weckpot met chocolade, panna cotta en cheesecake... Afgesloten met koffie en thee...
Voor herhaling vatbaar!
dirk.hennebel .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Uitermate vriendelijke en vlotte bediening. Lekker eten, keuze uit gevarieerd aanbod. Prima!! Voor de kelners: "seignant" is Belgisch voor "medium rare" ;)
Lotte_frans .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We konden lekker buiten op het verwarmde terras zitten. Soep van de dag was uiensoep. Hierin miste ik duidelijk de kaas. Mijn vrouw had een gerecht met goed en lekker boeren bruinbrood. Toen ik wilde afrekenen kreeg ik eerst de volledige rekening. Toen ik aangaf dat ik ook een Gift for you-card had ingeleverd moest de serveerster dat navragen bij haar collega. Deze collega kwam uiteindelijk met de juiste rekening.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
heerlijk gegeten heerlijk voorgerecht hoofdgerecht was ook heerlijk en toetje zalig kortom een goed idee om daar te gaan eten
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
gewoon goed gegeten met gezelschap met de AH - iedereen van het gezelschap reageerde positief.
vriendelijk personeel prijs/kwaliteit is in verhouding