Het Konings Huys

Markt 40 2611 GV Delft Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Het Konings Huys

Culinaire belevenis in historisch Delft

Geniet van grote gastvrijheid en heerlijk eten in het hart van historisch Delft. Op royale wijze tovert de chef de zalige gerechten op tafel, terwijl de attente bediening ervoor zorgt dat het jou en je tafelgenoten aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Het Konings Huys

Vanuit station Delft lopen richting de grote nieuwe kerk, waarna midden op de markt Het Konings Huys zich bevindt.
  • Kom je met de auto?
  • : Marktgarage parkeren, lopen richting de grote nieuwe kerk, waarna midden op de markt Het Konings Huys zich bevindt.

Jouw recensie over het restaurant Het Konings Huys

Marco D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Wij hebben genoten van een gezellige avond, mede door goede verzorging en goed eten
Carolijn B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
We hebben lekker gegeten. Vooraf carpaccio, als hoofdgerecht de burgers en als desserts het mango taartje en het passievrucht dessert. Het eten was goed bereid, de desserts sprongen eruit, bijzonder lekker. Eén klein practisch puntje; de burgers werdern geserveers op een dienblaadje met papier erop. Doordat het dienblad erg glad was aan de onderzijde schoof alles heen en weer tijdens het eten. Daar zou wat op gevonden mogen worden.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
????
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Het eten was echt heerlijk! De service vonden we iets minder. Personeel was erg aardig alleen wat opdringerig met de gerechten. Wij kregen een beetje het gevoel dat we snel moesten eten en de gerechten snel achter elkaar moesten komen.
Verder echt genoten van het eten en de sfeer in het restaurant.
Gabriela L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk vlees en friet, iets meer groente bij het hoofdgerecht zou leuk zijn. Iets alcoholisch ( berenburgh) in mijn meloensoep toetje zou ik ook leuk vinden.
Hele fijne restaurant en personeel, lekker eten , prachtig opgedient, fijne sfeer, super avond, hartelijk dank.
Martha V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Leuke locatie, prima service, vriendelijk e bediening.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Het eten was goed. De bediening was zeer vriendelijk. We waren er op een avond dat het niet zo erg druk was, dus we kregen de aandacht die we wilden. Er werd steeds gevraagd of we al toe waren aan de volgende gang, dat was erg prettig. En de persoonlijke noot op de kassabon was leuk!
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Slechte prijs-kwaliteits verhouding.
Kleine porties.
Weinig aandacht aan bereiding en smaak besteed!
Personeel heel vriendelijk,
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met zeer vriendelijke gastvrouwen
Tanya B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
restaurant bezocht met familie en met de AH restaurant actie.
Banken en tafels werden snel verschoven zodat we met acht
man/vrouw aan tafel buiten op het terras zaten.
Bediening vriendelijk en attent. Ikhoorde dat het lam heerlijk was.
De frietjes waren super krokant en de lekkerste die ik ooit gegeten hebt.
Alleen al voor de frietjes kom ik terug.
Marian C.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Leuke gezellige zaak met echt lekker eten.
Ronaad D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Met gebruikmaking van de AH actie. Er kon worden gekozen uit de gehele kaart. Bij het afrekenen werd het eetgedeelte voor 50% op de rekening gezet. Wat ons betreft een goede systeem. De drankjes werden apart afgerekend. De service en de bediening was vriendelijk en vakbekwaam, rest nog een compliment voor de keuken.
Een gelegenheid waar we zeker nog eens terugkomen. Met mooi weer is het goed toeven op het mooie marktplein.
Gert H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Niet kunnen beoordelen, we waren ruim op tijd konden Weiner meer komen, keuken ging om 21.00 al dicht.
Na 19.00 namen ze nooit reserveringen aan, vreemd voor de zaterdag, om 18.00 gaan eten is niet gezellig, maar om 19.00 snel moeten eten ook niet.
We zijn na de file, nomgekeerd en naar huis gereden, teleurstellende reactie van het restaurant, gaan we niet meer reserveren.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk gegeten van het AH menu, genoeg keus, leuk opgemaakte borden. Hele vriendelijke bediening. Erg gezellig. Aanrader.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk 3 gangendiner met de AH bon gegeten. Als voorgerecht hebben we de Chevische Makreel en de Ribeye Carpaccio genomen die allebei lekker smaakte, als hoofdgerecht Kabeljauw met crumble en de Bavette Sinaas. Jus beide waren prachtig opgediend en smaakte voortreffelijk. Ook ons toetje Passievrucht Espuma en de AardbeienSorbet waren heerlijk. Met ieder 2 biertjes moesten we 53,90 afrekenen, wat dus met de AH bon (tweede menu gratis) een hele goede prijs is. Bent u in Delft is dit restaurant op de markt een hele goede aanrader.
T P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Locatie aan de markt is prima, goede en vriendelijke bediening
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We waren wat vroeger als we hadden besproken i.v.m de regen maar dat was geen probleem.We werden keurig ontvangen en konden een tafeltje uit zoeken,bediening netjes en het eten ook perfect.Leuke vlotte mensen en we konden de snelheid van het eten zelf bepalen.We gaan weer terug.
Mieke E.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We hadden gereserveerd via de AH restaurantactie. Heerlijk dat je gewoon van de kaart kon bestellen ipv alleen een speciaal menu voor de aktie kreeg. We hebben heerlijk gegeten met vrienden. Komen er zeker nog eens terug . Lekker eten en vriendelijk personeel
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
voor onze vrienden gereserveerd met de AH actie - alle vier waren zeer tevreden
reacties waren: heerlijk gegeten, alle tijd, vriendelijk personeel en fijne locatie.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Lekker eten, redelijk beperkte kaart met gerechten als kip sate, zalm, courgette soep en cheesecake. Aardig personeel die iets sneller mogen zijn. Behoorlijk geprijsd, maar je zit dan ook op de markt.