Het Konings Huys

Markt 40 2611 GV Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Het Konings Huys

Culinaire belevenis in historisch Delft

Geniet van grote gastvrijheid en heerlijk eten in het hart van historisch Delft. Op royale wijze tovert de chef de zalige gerechten op tafel, terwijl de attente bediening ervoor zorgt dat het jou en je tafelgenoten aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Het Konings Huys

Vanuit station Delft lopen richting de grote nieuwe kerk, waarna midden op de markt Het Konings Huys zich bevindt.
  • Kom je met de auto?
  • : Marktgarage parkeren, lopen richting de grote nieuwe kerk, waarna midden op de markt Het Konings Huys zich bevindt.

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
leanut .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten, nette bediening en zeer gastvrij! Gerechten zijn voldoende en mooi opgemaakt.
Zeer zeker de moeite waard om nog een keer te gaan eten!
Sabrina R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het Koningshuys is een heel fijn restaurant! Het eten is hier gewoon goed, en het personeel is vriendelijk en voelen precies aan welke klanten ze voor zich heeft!!
Ik miste wel het door hun samengestelde 3 gangen menu.
JPMC .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Donderdag 12 januari hier gegeten met ah-kortingscoucher. Eten was zeer goed van smaak, keurig opgedient (het oog wil ook wat) en kwam snel op tafel. De bediening door de jonge serveerster was zeer professioneel en je wordt er nog met "U" aangesproken. Voor ons zeker een 'blijvertje', m.a.w. hier komen we terug ...
pedie .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Vriendelijke bediening. Gegeten met ah-kortingsvoucher. Menu op de ah site klopte alleen niet.
Leuke locatie. Komen zeker nog eens terug.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Leuke tent om te lunchen. Groot terras en ook binnen ziet het er leuk uit. Heel vriendelijk personeel. Wij hadden allebei een salade en die waren weinig inspirerend. Jammer. Misschien zijn de andere lunchgerechten beter.
Gilda H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Iedereen heeft heerlijk gegeten. Het restaurant zelf, de sfeer en de bediening waren prima. Zeker een reden om nog eens terug te komen.
jdv-frl .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Leuk restaurant, lekker eten en goede bediening die weet hoe je met gasten omgaat. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar. Een AANRADER!
edovo .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met de AH/Iens actie hier heerlijk gegeten. Fijn ook dat je gewoon van de kaart kunt kiezen en niet een speciaal voor deze actie samengesteld menu krijgt.
Zeer vriendelijke en attente bediening, er werd bijv. gevraagd of we, na het hoofdgerecht al gelijk het toetje wilden of nog even wilden wachten, dat maak je niet vaak mee.
Een aanrader!
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heel vriendelijke bediening. We werden goed en snel geholpen. Het eten was verukkelijk. Zeker een aanrader om hier eens langs te gaan.
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
altijd prima eten in Koningshuys - prima prijs/kwaliteitsverhouding - leuke zaak - vriendelijk personeel - we waren met de ah restaurant actie en mochten keuze maken van 90% van de reguliere kaart - top - is niet overal zo. goed wijntje - iets prijziger dan elders - stoofvlees gegeten - lekker winters
Britt H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Lekker gegeten bij het Koningshuys. De bediening was erg attent en oplettend. Als nagerecht nam ik de weckpot op aanraden van de serveerster. Het was heerlijk, zeker een goede aanrader geweest. Wij komen zeker terug !
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijk gegeten op een super locatie de Markt in Delft. Zeer vriendelijk bediening. Echt een restaurant om nog eens te bezoeken.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijk gegeten en goed geholpen door vriendelijk personeel. Verder is Het Koningshuis gelegen met een mooi uitzicht over de markt.
Romy F.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
De service was erg goed. We werden op een fijne manier geholpen en ook het eten was erg lekker. Het personeel was vriendelijk. Door dit alles hing er een goede sfeer.
Isis K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Personeel was erg vriendelijk. We werden goed en snel geholpen en het eten was super! We komen snel nog een keer langs met de familie.
Isis K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het personeel was erg vriendelijk, we werden goed en snel geholpen! Het eten was ook erg lekker. We komen snel nog een keer eten.
aad J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
heerlijk gegeten in een prima ambiance met vriendelijke bediening, zeker een aanrader! uiterst sfeervol, geen lange pauzes tussen de gerechten.
aad_jansen .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
het voorafje gamba's erg lekker , het hoofdgerecht wildzwijn smakeloos leek op gekookt varken zat echt geen smaak of nasmaak aan, bediening er op aan gesproken en is daar direct mee naar de kok gegaan alle lof voor de bediening kregen gratis koffie aangeboden maar is niet nodig ik geef commentaar op het eten als het niet voldoed aan de verwachting , maar niet om er iets extra uit te slepen. het toetje genaamd vlaggensschip 3 halve stoofperen met ijs sorry maar de peren waren droog en het ijs zat vol met vries schilvers . al met al ik ga zeker niet terug naar het konings huis het eten is zeker niet koningklijk.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Wij werden goed geholpen door de bediening, iedereen was heel vriendelijk. Heerlijk genoten van de koningsburger en de stoofpot! Al met al een geslaagde avond.