Het Koggeschip

31-514602020

Meer informatie over restaurant Het Koggeschip

Puck1972 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Enthousiast team en leuk concept! Met een gezin van 5 kun je hier nog voor een betaalbare prijs eten! Onze kip was heerlijk, we komen zeker nog een keer terug wanneer we met de boot in Friesland zijn!
Foodies- .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Simpel. Leuk. Goede service.
Heerlijke hamburger met eigengemaakte bbq saus en heerlijke kip van het spit. Beide geserveerd met een frisse koolsalade.
Al met al voor weinig geld lekker gegeten! Wij komen zeker nog een keer terug
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
2 maanden geleden zijn wij hier (na eerdere positieve ervaringen) weer eens aangeland. Zo rond 8/8.30 uur waren wij (naast een ander afrondend stelletje) de enige diner-gasten. Er stonden slechts 2 gerechten op de kaart: hamburger met "versgemaakte salade" en gegrilde kip. De kip bleek zeer droog te zijn (waarschijnlijk het restant van de 1 a 2 uur eerder vers gegrilde kip. De hamburgersaus stelde ook niet veel voor en de salade was nauwelijks aangemaakt.... Beide gerechten kostte wel slechts € 10,-, maar desondanks vonden wij de prijskwaliteitverhouding niet zo best. Ook moesten wij zelf aan de bar een 2e drankje gaan vragen, terwijl de bediening (eigenaar/eigenaresse) nota bene niets te doen hadden. Wij verlangden nadien sterk naar de vorige eigenaars, die wel horeca-mensen in hart en nieren waren. De entourage van de zaak is wel nog steeds leuk: sfeervol en tikje nonchalant.
Hoogervorst .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Leuk gastvrij restaurant, welke is gevestigd in een oude boerderij. Wij kwamen hier met 6 personen voor de lunch en bestelden diverse gerechten/broodjes. Alles was rijkelijk belegd en echt vers net als de jus de orange. De bollen/broodjes zijn zo groot dat als je een grote eter bent er ook aan eentje genoeg hebt. Tevens vroegen wij iets wat niet op de kaart stond en ook dit was geen probleem voor de keuken. Niets op aan te merken en normale prijzen voor de gerechten. Helaas wonen we niet in de buurt anders zouden we zeker vaker terugkomen. Deze gastvrouw heeft eigenlijk ieder restaurant nodig en ze geeft je het gevoel dat je thuis komt
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Aardig restaurantje. Wel wat typische kaart: enerzijds zeer eenvoudige gerechten (schnitzel, kroketschotel, anderzijds vrij exclusieve (lendebiefstuk van Angus rund) en dure (€ 23/24) gerechten. En die passen niet zo bij de entourage. Eigenlijk biedt de kaart niets daar tussen in. De basic inrichting (verbouwde koeienstal) heeft wel sfeer, maar is qua meubeltjes/aankleding wel erg Ot+Sien-achtig (en rommelig). Kan makkelijk een stuk beter. Later op de avond ook inloop van andere mensen die in aangrenzende open ruimte TV gaan kijken... Ook was eind v.d. avond personeel allemaal in de keuken, dus afrekenen (of extra drankje) kostte moeite. Bediening door eigenaresse was wel erg vriendelijk.