Het Koetshuis

- High Tea 12:30 - 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ukkie51 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
satemenu en een schnitzel met pepersaus besteld.Sate van varkenshaas was overbakken waardoor de smaak verloren gaat.Schnitzel laat paneerlaag los waardoor je kan concluderen dat hij hoogstwaarschijnlijk uit diepvries komt.Bediening prima.Inrichting erg saai.Kwaliteit prijs.Beide menu's samen rondom de 30 euro.Voor deze kwaliteit te duur.Jammer
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Het eten was goed. De organisatie was slecht, werden veel fouten gemaakt, personeel wel vriendelijk. De aankleding is ouderwets op de nieuwe bank na. Prima om even wat te eten maar een romantisch etentje wat wij in gedachte hadden was het niet, hoewel we uiteindelijk erg hebben gelachen om alle fouten.
Als ze de organisatie verbeteren en de aankleding moderniseren zou dit een hele leuke tent kunnen zijn.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2014
Wij hadden gereserveerd voor een avondje uiteten. Gezocht gezocht en nog eens gezocht uiteindelijk gekozen voor het koetshuis . Absoluut geen spijt van gehad. Bij binnenkomst erg vriendelijk en gastvrij. Gekozen voor een tournedos nou deze was heerlijk niks op aan te merken. En wat betreft de bediening was ook prima. Niet lang hoeven wachten voor een nieuw glas drinken. Al met al een aanrader . Ik ga er zeker weten weer naartoe.
Smuller_h .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Heerlijk ontbeten in dit knusse restaurantje op weg naar het werk.
Snelle en goede service van een aardige jonge dame.
Kom graag weer terug in het mooie roermond
Darrender M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Begin januari hier een lekkere lunch gehad. De inrichting is simpel en ietwat sober.
Het eten was prima. De huisgemaakte saté was lekker en goed bereid. Het vlees was mals. Ook de porties waren goed. We hebben niet lang hoeven wachten op het eten.
De bediening was erg vriendelijk, geduldig en hielp ons goed.
Zodra we weer in Roermond zijn, komen we hier zeker nog eens terug!
Wouter E.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
We hebben hier echt heel slecht gegeten.
Beide tournedos besteld en deze was echt bremzout.
Terug gegeven aan de keuken. Twee nieuwe gekregen en wederom bremzout.Geen excuses of wat dan ook.
Boos weg gegaan en de volle pond moeten betalen.
Jpurlings .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Lekker gegeten. Grote pannekoek voor een goede prijs. Systeem van vaste prijs voor het aantal ingrediënten dat je kiest (vrije keuze) is prettig. Decor vind ik minder, goede service van personeel.