Het Koetshuis

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Het Koetshuis

Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Een super avond met goede bediening. Ook met onze allergieën hebben wij een onbezorgde avond gehad, een aanrader!
Trees K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Goed eten en vriendelijk personeel, helaas totaal geen verstand van wijn.
We zaten buiten en bij het hoofdgerecht mosselen zag het in een mum van tijd zwart van de vliegen, het bedienend personeel zei later dat ze dat wisten...........had dat dan eerder gezegd !!!!!!!!!!!!!!
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
In januari had een via deleukstedeal een 3 gangen diner voor 4 personen aangeschaft. Geldigheid tot eind februari. Helaas door omstangheden hiervan geen gebruik kunnen maken.
Hierop heb ik het restaurant geïnformeerd waarop zij aangaven dat dat geen probleem was en ik de volgende keer, als er weer een deal was, hier alsnog gebruik van mocht maken. Ook al was de aangeschafte deal verlopen.
In mei werd ik netjes door het restaurant erop gewezen dat er weer een soortgelijke deal was en dat ik gebruik mocht maken van de verlopen vouchers!
Werkelijk een service van 100%!
Vandaag gebruik gemaakt van de vouchers met onze vrienden en hun kinderen.
Het eten was werkelijk fantastisch! De bediening was top!
Door een noodzakelijk kort dringend bezoek naar familie van onze vrienden kwam het hoofdgerecht bijna in de problemen maar de bediening was zeer begripvol en gaf aan wel te wachten totdat zij terug waren.
Een restaurant waar je welkom bent!
Zeer correcte en heel vriendelijke bediening!
Gerechten waar je aan merkt dat deze met liefde en aandacht zijn bereidt!
Kortom een dikke 10!
Zeker snel weer in de Agenda en dan maar eens zonder deal maar heerlijk A la carte,
Aan het ieder van restaurant Het Koetshuis.....bedankt voor een heerlijke en gastvrije avond!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker gegeten op de zaterdag avond, jammie...
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Altijd, goed en lekker, fijne bediening, voorgerechten lekkere keus, fijn gegrild vlees, gehele verse Kreeft en dan een volwaardig nagerecht.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Gereserveerd per mail en snelle reactie terug, reserveren was voor een woensdag achteraf niet nodig geweest, maar je weet maar nooit. We begonnen met brood met kruidenboter, kruidenboter was lekker maar wel erg hard. We hadden samen het menu Chateau Briand voor 27,50 pp, waarbij vooraf proeverij van 2 voorgerechten, Chateau Briand en koffie/thee. Carpaccio vooraf was heerlijk mals en mooi opgemaakt. En toen kwam het... een overheerlijke ossenhaas in de pan met groenten en aardappeltjes, vlees was superzacht, heerlijk! Erbij nog patatjes met mayo, en ook nog een bakje met appelcompote. Meer dan voldoende. Samen nog dessert gedeeld white raspberry, ook al zo mooi opgemaakt, lekker frambozenijs met witte chocolademousse, frambozen en kletskoppen. Tijd geleden dat ik zo lekker had gegeten en ook maar door bleef eten omdat het zo lekker was : ), als we in de buurt zijn komen we hier zeker weer terug. Aanrader!
Silvia T.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Op Valentijns dag hier gegeten. Mijn vriend en ik namen beide de proeverij van 7-gangen. Wat was dit goed! Alle gerechten super goed bereid, veel variatie en heerlijk van smaak. Ook de bediening deed het leuk. We liepen de deur uit en zeiden tegen elkaar; lang geleden dat we zo hebben genoten van eten! Complimenten!!!
Robert .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Korte samenvatting: aardige wijnkaart, eten varieert van een 7,5 tot een dikke 9 en de bediening is goed.
Wij waren met z'n vieren en namen allen de proeverij. Een aanrader! De absolute topper van deze proeverij was de rauwe dun gesneden coquilles. Zo verfijnd. Ook de zalm was heerlijk, evenals de andere gerechten. De wijnen zijn goed toegankelijk. De bediening is gewoon leuk en gezellig en doen hun werk goed. Wij waren echt een avondje uit en komen terug.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Ik heb nogmaals een actie van het Koetshuis geprobeerd, de vorige keer was het eten echt te weinig en daarom heb ik dit keer van tevoren een extra frietje bijbesteld. Toen we bij het hoofdgerecht maar 1 puntzakje friet kregen met zijn 2-en heb ik direct aangegeven dat ik er een extra besteld had. Die moest nog gemaakt worden maar kwam halverwege het hoofdgerecht aan. Nog op tijd dus. Had ik dit niet gedaan dan was de hoeveelheid mager geweest. Ik las net in een andere recentie dat zij helemaal geen frietjes kregen. Wellicht hebben wij in dat geval wel 2 porties extra friet gehad. Ik heb niet op de bon gekeken.

ETEN (Niet genoeg)

Een 8 voor de kwaliteit maar een strafpunt omdat het originele menu te weinig was, 8 -1 = 7

Doordat ik extra friet besteld had vanwege mijn vorige ervaring in het koetshuis heb ik dit keer genoeg gehad. Het uitgebreide voorgerecht was een feest en het stoofvlees als hoofdgerecht was heerlijk. Het toetje bestond uit drie kleine dessertjes en dat vond ik persoonlijk niet zo erg. Mocht je een toetjes persoon zijn dan vind je dit wellicht ook te weinig.

Al met al eten van hoge kwaliteit maar (te) lage kwantiteit. Dat laatste is jammer want als men meer eten gaat serveren zou ik er ook heen gaan

SERVICE

De serveerster vergat een keer dat ik mijn bon al afgegeven had maar dat kwam weer goed, verder kwam er een extra frietje wat later aan tafel maar eigenlijk hebben ze het verder gewoon goed en netjes gedaan. Het serverende personeel krijgt een ruime voldoende.

DECOR

Het decor is erg goed. Fantastisch ingericht, prima tafels en stoelen, luxe servies. Goed voor elkaar. Ga achterin zitten, dan zit je in het sfeervolste gedeelte bij de open keuken.
Gerhard G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Vanavond met mijn 89 jarige oma en haar 93 jarige partner heerlijk gegeten bij het Koetshuis. De service en gastvrijheid van Bert Jan en zijn collega's hebben voor een onvergetelijke avond gezorgd. We hebben alle vier enorm genoten. Onze dank is groot!
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Een jaar of drie geleden van het Koetshuis by far het beste restaurant van Hoogeveen. Helaas is dat tegenwoordig anders. Gegeten met een actie van deleukstedeal. Ben geen grote eter, maar dit was echt weinig! Zelfs geen frietjes oid bij het hoofdgerecht. Ook geen optie gekregen dit te bestellen. Als ik had geweten dat ik zo'n minimalistisch hoofdgerecht zou krijgen dan had ik die frietjes er graag bij besteld. Nu begrijp ik dat dit een goedkope actie was, maar het is de bedoeling om jezelf op de kaart te zetten. Niet voor herhaling vatbaar.
May-Lynn V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Laatst hier eens een hapje gegeten. We begonnen met een broodplankje wat prima van smaak was en kwam van de plaatselijke bakker. Er was meer dan genoeg brood en het werd leuk opgediend op een grote tree/plank. Daarna het hoofdgerecht ossenhaas was ook simpel, maar goed op smaak en een prima portie. De bijgerechten sloegen echter nergens op, een klein bakje appelmoes en wat koolsla vind ik wat karig en daarnaast was het gewoon niet lekker bij het gerecht! Het nagerecht chocolademousse was ook simpel maar lekker. Het was wel jammer dat je dit opgediend kreeg in een plastic bakje, dit eet een beetje raar in een restaurant.

De service kwam wat amateuristisch en te enthousiast over.

Het decor zag er gezellig uit met een bar, een stukje waar je de keuken in kan kijken en een krijtbord met allerlei teksten.

Al met al een leuke plek om een simpel, maar lekker hapje te eten.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
ETEN: NIET GENOEG!
Wij hadden een kennismakingsmenu voor 16 euro pp met verschillende voorgerechten waaronder onder andere carpaccio en caesar-salade. Als hoofdgerecht werden er verschillende lekkere stukken vlees geserveerd waaronder biefstuk en een kipfillet uit de Josper, dat smaakt trouwens allebei fantastisch! Die Josper is niet voor niets een paradepaardje van het koetshuis. Erg lekker! Het toetje bestond uit verse aardbeien met vanille ijs, slagroom en een zoet koekje. Lekker!

De kwaliteit van het eten had zeker een 8 verdiend. Het was echter zoals hierboven aangegeven, niet genoeg! En kortingsactie of niet, sterrenrestaurant of keetje om de hoek - dit was gewoon veel te weinig eten voor vier personen. Met een hongerig gevoel vertrekken bij een restaurant na een menu en twee flessen wijn besteld te hebben is gewoon onvergeeflijk en daardoor ben ik ook met een ontevreden en zelfs boos gevoel vertrokken. Opvallend was dat er naast het hoofdmenu ook geen aardappeltjes of frietjes geserveerd zijn, twee simpele kommetje frites of gebakken aardappelen voor 4 personen hadden mijn honger gestild en u hier nu een 8 opgeleverd. Keuken, waarom is dat niet gebeurd? Ik had een hele fijne avond tot ik na de 3e gang besefte dat ik ging vertrekken met een hongerig gevoel ...

SERVICE
De bediening is netjes zoals dat hoort, toen wij vroegen naar het tekort aan eten stonden ze ons goed te woord en bood men aan achteraf nog een portie aardappelpartjes te serveren. Omdat het hoofdmenu dan al koud of opgegeten zou zijn was het geen oplossing maar het was wel het beste wat zij toen nog konden doen. Prima werk, geen bijzondere plus of minpunten, een nette 7.

DECOR
Het restaurant, en met name het achterste deel is sfeervol ingericht. De stoelen waarop wij zaten waren uiterst comfortabel en de ronde tafel was ook ruim. De verlichting is zacht en sfeervol en een dergelijke open keuken geeft altijd het vertrouwen dat je eten goed bereid wordt. Dit is na ongeveer 20 recensies volgens mij de 2e keer dat ik een 9 geef, chapeau!
Lokkie L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Het was al weer ruim een jaar geleden dat we hier hebben gegeten.
Onlangs in de wandelgangen gehoord dat ook in dit restaurant de crisis heeft toegeslagen en dat zelfs een bekwame kok werd ontslagen.
Nu wederom met vier personen geweest.
Entourage prima, ruime indeling van het restaurant, voldoende privacy aan tafel. Bediening prima.
Prijzen: frisdranken goedkoop (E 2,=), goed glas huiswijn kost E 3,90.
We kozen allen voor het 3-gangen verrassingsmenu (E 31,50) en tijdens een gezonde dosis "trek" werden de gerechten opgediend.
Presentatie was erg verrassend en veelbelovend.
Doch de inhoud helaas minder.
Voorgerecht en dessert inhoudelijk prima. Hoofdgerecht bestond uit enkele plakjes kalfsvlees/kalfszwezerik en slechts 1 puntzak frites tezamen voor de vier personen. Daarbij werd een klein schaaltje (doorsnede ongeveer 8 cm en hoogte ongeveer 5 cm) met frisee sla gevoegd, ook dit schaaltje tezamen voor vier personen!
Frites waren niet lekker, wellicht te kort gebakken en ook niet warm.
Maar wat bij ons blijft hangen is dat alles erg magertjes was.
Al met al verlieten we met een onvoldaan gevoel het restaurant, we hadden niet het gevoel dat we "lekker hadden gegeten".
De geweldige presentatie kon dat gevoel niet wegnemen.
Voorlopig komen we hier niet weer, eerst maar eens eventuele positieve ontwikkelingen in dat restaurant "in de wandelgangen" afwachten.
artdubois .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Uitzonderlijke klasse.
Enthousiaste jonge Kok
Goed uitgebalanceerd culinair hoogstaand eten.
Proef vooral het 7 gangen diner.
Deze Kok en het restaurant verdient een vermelding.
Lokkie L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
We gingen met 4 personen even een hapje eten in het Koetshuis, er van uitgaande dat we na zo'n 1,5 uur weer buiten zouden staan. Maar het werden 3 prachtige uren. Goed vertoeven in dit prachtige restaurant waar je nog een gesprek kunt voeren zonder bang te zijn je buren te storen. Zo ruim opgezet, een prettige ambiance dus.
We gingen voor een verrassingsmenu en het werd echt een verrassing. Alle 3 gangen erg smaakvol (goeie entrecote!) en een zeer prettige bediening. Direct contact met de open keuken waar de koks met veel ambachtelijk plezier hun werk deden.
Prijzen op niveau maar daar krijg je dus ook wat voor. Bravo, hier komen we nog eens terug !