Het Keukengemaal

Veerweg 1 7226 LP Bronkhorst Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Keukengemaal

Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
In het vroegere gemaal is een klein restaurant met veranda en een kunstexpositie in hetzelfde gebouw. Gelegen aan een wandel- en fietsroute; op ongeveer 50 meter is parkeerruimte voor auto's. Een fantastische plek met uitzicht over de uiterwaarden en in de verte varen boten over de IJssel. Kleine maar goede (lunch) kaart. We hebben genoten van prima koffie, verse jus d'orange en heerlijke broodjes, voor de een met gerookte zalm en voor de ander met Achterhoekse naegelholt. Heel vriendelijke en vakkundige bediening. In juli en augustus open van 11-17 uur, voor verdere openingstijden: zie website.
Lenny E.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Sinds januari zit er een nieuwe eigenaar op. En dat is te merken en te proeven. Mijn kindjes deden zich te goed aan een tosti en ik koos voor de angus beefburger. Erg lekker. Bediening is er flink op vooruit gegaan. Alleen het prachtige uitzicht is hetzelfde gebleven.
EW Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Niet echt een restaurant. Meer een gelegenheid waar je wel heerlijke tussendoortjes of lunches kan eten. Niet dat er veel leus is, maar wat ze hebben is gewoon goed, streekgebonden en met zorg bereidt en opgediend. Deze keer een boerenuitsmijter gegeten. Heerlijk. Vooral de bijgevoegde aardappelsalade is fris en vol. Het uitzicht is landelijk. In de zaak hangt veel kunst dat echt d emoeite waard is om te bekijken. Een moi alternatief voor de verder gewone doorsnee zaken in Bronkhorst.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Een zeer beperkte keuze vandaag: tomaten- of mosterdsoep / appelgebak, ontbijtkoek, koffie, thee en fris. Maar door deze beperking misschien juist wel zo lekker, de Doesburgse Mosterdsoep is een hoofdletter zeker waard en het uitzicht is onovertrefbaar.
Smulmama .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Prima kaart, overheerlijk appelgebak, personeel uitermate vriendelijk, en altijd bereid "mee te denken".( geen coupe ijs op de kaart, bedenken we toch zelf wat met verpakt ijs)
Uitzicht is niet te evenaren. aanrader!!
Hj T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Sinds een half jaartje open. Leuke kaart, maar je moet geluk hebben met de bediening, dat is persoonsafhankelijk. Broodjes zijn zeer goed en je uitzicht onovertrefbaar.
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Heerlijk gegeten, en wat een uitzicht!! Uitkijken over de landerijen tot aan dieren en bijna Zutphen.
Goed glas wijn gedronken en een verse salade met vis. Leuk te zien dat er streek gebonden gewerkt word. De kunst expositie ernaast is leuk maar als je eens lekker wilt ontspannen in een mooie omgeving, zeker een aanrader! Vooral met mooi weer!