Het Ketelhuis Utrecht

Rotsoord 7b 3523 CL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Het Ketelhuis Utrecht

Het restaurant bevind zich in het oude Ketelhuis (anno 1969) waar men vroeger de stroom opwekte voor de gehele Pastoefabriek. De ruimte hebben wij zo origineel mogelijk gehouden, de leidingen, takels en de stoomketel zijn allemaal nog aanwezig. Tot begin van dit jaar was de fabriek nog volop in gebruik. Door de ruim 8 meter hoge glazen voorgevel is er zicht op het mooie water de Vaartsche Rijn. Aan dit water gelegen bevind zich ons terras, waar natuurlijk ook gedineerd kan worden. We serveren een wisselend vast menu waarbij de keuze is tussen 4,5 of 6-gangen. Graag ontvangen wij dieetwensen, allergieën of andere zaken waar wij rekening mee mogen houden betreffende het menu van te voren zodat wij hierop in kunnen kopen. Naast het menu selecteren wij ook passende wijnen bij de gerechten, natuurlijk kan er ook gekozen worden van onze wijnkaart. Tot snel bij het Ketelhuis Utrecht!

Meer informatie over restaurant Het Ketelhuis Utrecht

Trein, Bus (station Vaartsche Rijn)

Dinsdag tot en met zaterdag van 18:00 uur tot 24:00 uur.

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Ketelhuis Utrecht

Hilleke S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Wat een heerlijke avond! De bediening wist elke wijn en ieder gerecht goed te introduceren. Ons gezelschap was nogal ingewikkeld wat betreft dieetwensen, maar dat was voor de keuken en bediening geen enkel probleem.
Wij gaan hier terugkomen!
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Wat een topzaak! Heerlijk gegeten in fantastische omgeving en super personeel. Een echte aanrader en we komen snel terug!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Ontspannen genieten van topgerechten in een gezellige en intieme sfeer. Heel fijn en deskundig personeel.
Ivon C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Teleurstellend.
Nadine B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken! Leuke, verzorgde avond gehad.
H E.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Op eerste kerstdag hier geweldig gegeten. Fijne sfeer. Zeer klantvriendelijke en klantgerichte bediening in een prettige informele sfeer. We hebben een fijne, gezellige avond gehad met een heerlijk 8 gangen menu en goede bijpassende wijn.
Rosanne V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Heerlijk gegeten met kerst, onwijs leuke bediening, bijzondere wijnen met een verhaal en mooie gerechtjes! Alles was lekker, sommige zelfs uitmuntend, anderen gewoon erg lekker. Al met al genoten!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
De prijs-kwaliteit verhouding is uit balans. Meer woorden dan kwaliteit, zowel de gerechten als ook de wijn. Personeel is vriendelijk maar mechanisch. Niet werkelijk betrokken.
Margret D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Heerlijke, verrassende gerechten met goed passende wijnen. Culinair genieten in een informele en gezellige sfeer. Kundig en vriendelijk personeel. Entourage en het verhaal over het pand is leuk! Aanrader.
Erik U.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Altijd een groot genoegen om er te mogen zijn...een combi van attente bediening en heerlijk eten...
Wij nemen (het kan ook bijna niet anders) het menu en wijn arrangement en zijn nog nooit teleurgesteld..
Gretha D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Wij zijn zeer tevreden over het Ketelhuis. Geweldige ambiance en voortreffelijk gegeten.
Jonne G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Erg lekker eten en goede service in een leuk pand. Zeker de moeite waard. Wel prijzig, met name de dranken. Prijs kwaliteit verhouding mag iets beter vind ik.
E.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Verrassende lokatie, plezierige en alerte bediening, fraai samengestelde gerechten, smakelijke wijnen. Portiering had bij een enkel gerecht iets ruimer gemogen.
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heel lekkere mooie verrassende gerechtjes met bijpassende goede wijnen! Alleen desert viel uit de toon door pastinaak creme, wat we wat te experimenteel en minder lekker vonden. De heerlijke friandises bij de thee/ koffie na afloop maakte veel goed. Bediening erg attent en kundig!
Joos B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
leuke plek om terug te komen
V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Verre van goedkoop, maar wel zeer hoge kwaliteit eten en service. De gerechten zijn verrukkelijk, mooie balans tussen groente en (niet te veel) vlees. Er wordt erg goed omgesprongen met allergieën. De bediening is erg attent en vriendelijk.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Fantasierijke, lekkere gerechten. Top wijnen. Wij dronken Oostenrijks en Jura. De bediening was ook on-nederlands goed. En het restaurant is mooi en gezellig. Wij hadden een top avond.
Arnold B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Goed eten, Wijnarrangement karig en afstemming bij kaasplank kan beter. Uitleg van personeel goed. Tafels bieden genoeg ruimte, wippen een beetje.
cegmpals .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Mooie locatie met prima sfeer. De gerechtjes waren mooi en erg lekker maar voor een 5-gangen menu, wat we hadden gekozen, te weinig. De prijs kwaliteit verhouding was dus tegenvallend. De geschonken wijnen waren ok, niet erg spannend. Jammer, ik had er iets meer van verwacht.
Riny K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten en bovendien een schitterende locatie!