Het Ketelhuis Utrecht

Rotsoord 7b 3523 CL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Het Ketelhuis Utrecht

Het restaurant bevind zich in het oude Ketelhuis (anno 1969) waar men vroeger de stroom opwekte voor de gehele Pastoefabriek. De ruimte hebben wij zo origineel mogelijk gehouden, de leidingen, takels en de stoomketel zijn allemaal nog aanwezig. Tot begin van dit jaar was de fabriek nog volop in gebruik. Door de ruim 8 meter hoge glazen voorgevel is er zicht op het mooie water de Vaartsche Rijn. Aan dit water gelegen bevind zich ons terras, waar natuurlijk ook gedineerd kan worden. We serveren een wisselend vast menu waarbij de keuze is tussen 4,5 of 6-gangen. Graag ontvangen wij dieetwensen, allergieën of andere zaken waar wij rekening mee mogen houden betreffende het menu van te voren zodat wij hierop in kunnen kopen. Naast het menu selecteren wij ook passende wijnen bij de gerechten, natuurlijk kan er ook gekozen worden van onze wijnkaart. Tot snel bij het Ketelhuis Utrecht!

Meer informatie over restaurant Het Ketelhuis Utrecht

Trein, Bus (station Vaartsche Rijn)

Dinsdag tot en met zaterdag van 18:00 uur tot 24:00 uur.

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Het Ketelhuis Utrecht

Riny K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Jan Joost V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijke avond gehad. Vriendelijke ontvangst. Het team van 4 mensen krijg je allemaal aan tafel en is zeer attent. Verrassende smaken. Brood had tussendoor gewisseld kunnen worden, werd snel droog. Halve glazen arrangement is heel prettig, al staat dit niet op de kaart vermeld. Even naar vragen dus.
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wijn die door de bediening geadviseerd wordt is opmerkelijk, ik vond er weinig aan. gerechten redelijk, maar zeker niet top. Prijs kwaliteit klopt gewoon niet
Iris J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Erg verrassend! Complimenten voor het personeel in de keuken! Bediening erg aangenaam en attent! Lokatie was erg mooi.
Sjoerd S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer goede kwaliteit en bediening!
Marjon K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Verrassend en echt heerlijk eten en heerlijke bijpassende wijnen. Wij werden hartelijk welkom geheten en vonden het heel leuk dat we herkend werden als gasten die eerder waren geweest. En vanaf dat moment alleen maar smaakverrassingen: van het brood tot en met de chocolaatjes bij de koffie. Wij komen zeker terug!
Taya A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Verrassend lekker eten, mooie wijnen, leuke ambiance en goede service. Al met al een aanrader!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Het was een etentje boven verwachting. De service was goed en persoonlijk. Zo stonden bijv de wijnen vontimu goed op tijd voordat het gerecht kwam op tafel.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Culinair genieten op niveau prettige en eskundige bediening. Verassende avondje uit
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Eten is vrij goed, maar portionering zuinig. Hoge prijzen voor hetgeen je krijgt, beetje afstandelijk personeel. Wijnen niet erg avontuurlijk.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Jammer. Ondanks de mooie setting en zeker smaakvolle gerechtjes geen voldaan gevoel aan het einde van de avond. Dit komt door de prijs kwaliteit verhouding. Er werden hele kleine glaasjes wijn uitgeschonken bij de gerechten. Ook de gerechten zelf waren kleine porties. Het hoofdgerecht was een plakje parelhoenfilet. Wij hadden iets originelers verwacht in zo'n type . restaurant. Ook klopte de rekening niet aan het einde van de avond. Dit werd wel snel rechtgezet, maar is toch slordig.
Reuven S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Een hele fijne avond gehad. Fijne service en tijdens het eten ontspannen met elkaar kunnen praten. Het bierarrangement (met name de Saison en de black ale) sloot erg mooi aan op het menu waarvan ieder gerecht bestond uit heerlijke en verassende smaken die met elkaar in balans waren
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Super lekker gegeten in een lekkere ontspannen sfeer, en een zeer vriendelijke en enthousiaste bediening.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijke avond gehad. Attente bediening, lekker gegeten en heerlijke drankjes
Raoul V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Drank(wijn) ontzettend (!) duur, naarmate dat je vulling in het glas krijgt
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Super leuk restaurant, heerlijke gerechten, personeel vriendelijk en veel kennis, perfecte plek voor een lange avond uit!
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Tweede keer, een van de weinige plekken waar je heel rustig (niet schreeuwend) kunt vertoeven en waar je in een prettig tempo daarbij dan vergast wordt op uitstekende (lekkere en mooie) gerechten. Wijnkeuze was goed, niet spectaculair.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Prijs kwaliteit stond niet in verhouding met elkaar, te duur voor wat wij hebben gekregen. Sorry! Goede accommodatie, aardige mensen en goed bediening, Men kon er wel het een en ander over vertellen.
Rens H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Goede ontvangst, zeer smakelijke gerechten en het personeel kan de gerechten goed toelichten en uitleg geven bij de bijpassende wijnen.
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Mijn nieuwe favoriet in Utrecht. Heerlijke wijn, heerlijk eten, uitzicht op de watertoren alleen dan beter eten.