Het Ketelhuis Utrecht

Rotsoord 7b 3523 CL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Het Ketelhuis Utrecht

Het restaurant bevind zich in het oude Ketelhuis (anno 1969) waar men vroeger de stroom opwekte voor de gehele Pastoefabriek. De ruimte hebben wij zo origineel mogelijk gehouden, de leidingen, takels en de stoomketel zijn allemaal nog aanwezig. Tot begin van dit jaar was de fabriek nog volop in gebruik. Door de ruim 8 meter hoge glazen voorgevel is er zicht op het mooie water de Vaartsche Rijn. Aan dit water gelegen bevind zich ons terras, waar natuurlijk ook gedineerd kan worden. We serveren een wisselend vast menu waarbij de keuze is tussen 4,5 of 6-gangen. Graag ontvangen wij dieetwensen, allergieën of andere zaken waar wij rekening mee mogen houden betreffende het menu van te voren zodat wij hierop in kunnen kopen. Naast het menu selecteren wij ook passende wijnen bij de gerechten, natuurlijk kan er ook gekozen worden van onze wijnkaart. Tot snel bij het Ketelhuis Utrecht!

Meer informatie over restaurant Het Ketelhuis Utrecht

Trein, Bus (station Vaartsche Rijn)

Dinsdag tot en met zaterdag van 18:00 uur tot 24:00 uur.

Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Ketelhuis Utrecht

Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Een fántastische plek, mooie & warme uitstraling, zeer gastvrij en absoluut bijzonder eten!! Dit is dé aanrader voor Utrecht.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het menu bevatte twee keuzes: 5 of 6 gangen. Wij kozen 5 gangen en hebben erg lekker gegeten. Gelukkig was het ook hier mogelijk om bijpassende wijnen per half glas te nemen. De ruimte is prettig: industrieel met lekker hoge plafonds, wat goed is voor het geluid.
Tessie V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk en bijzonder gegeten, gerechten die je niet na kunt vertellen :) Mooie ronde tafel, goede akoestiek, (geen muziekherrie),!attente bediening, enorm rekening gehouden met dieetwensen. Kortom een top avond!
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Een fantastische avond gehad. Heerlijk gegeten en een excellente bediening!
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Vanavond gegeten in Het Ketelhuis. Dat viel toch tegen en dat had niks met de bediening (prima) of de ingrediënten op het bord (veel) te maken. De gerechten waren saai, de smaak flauw of heel overheersend (de saus). Kreeg het idee dat sommige gerechten al een tijdje klaarstonden. Geen enkel gerecht sprong er qua smaak uit.
Rowan V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
geweldig restaurant. Mooie inrichting.

Voor vegetariërs geweldig. Ze bellen precies na wat je wel en wat je niet eet .
Myrna V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Erg genoten van de bijzondere gerechten met verrassend lekkere bijpassende wijnen. Mooie locatie. Zeer goede bediening.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wij hebben een geweldige avond gehad in het Ketelhuis! Wij namen een 5 gangen menu (je kan kiezen; voor, tussen, tussen, hoofd, na of ipv een tussengerecht een kaasplankje) en waren zeer verrast met de mooie en vooral lekkere gerechten. Brood vooraf en amuse hapjes voordat we het voorgerecht kregen. Er werd rekening gehouden met onze wensen (ik wilde bv. maar 1x vlees in de gerechten) en de service was uitstekend!! Mijn servet viel op de grond en ik kreeg gelijk een nieuwe.
Raymond W.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Aanwinst voor Utrecht. Mooi locatie aan het water (Vaartse Rijn) met terras. Zeer klantgericht en kwalitatief goed eten.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Origineel ingericht restaurant. Bediening is te nadrukkelijk gericht op de wijnverkoop. Als het een stuk drukker wordt, neemt dit plotseling sterk af.
Jon T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Een uitstekende avond gehad met heerlijk eten en fantastische service. Ik voelde me helemaal thuis en kreeg het gevoel dat er echt aandacht was voor ons en om onze avond plezierig te maken. Ik ben zelfs voor de eerste keer ooit de keuken (na goedkeuring) ingestapt om mijn complimenten te geven! Verrukkelijk!
Eveline P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Een aantal gangen van bijzondere kleinere gerechten gemaakt met verschillende technieken, in precies de goede hoeveelheden. Mooi opgemaakt en geserveerd door de enthousiaste en prettige bediening die weet waar ze over praten. Prettig geluidsniveau, je kunt elkaar verstaan. De non alcoholische drank was een aanrader. En de locatie spreekt voor zich. Laat je verrassen door het menu!
Wijnand V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Excellente kwaliteit door de gerechten, inrichting en voortreffelijke bediening.
Arno R.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten, echt een avond uit. Extra genoten van het bierarrangement. Personeel kon echt iets vertellen waarom ze een bepaald bier of wijn bij een gerecht hadden gekozen
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Goed advies wat betreft de wijn. Als vegatarier kreeg ik ook een heerlijk menu! Mijn tafelgenoot was soms jaloers om mijn vegatarisch alternatief. In een woord "verrukkelijk".
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten in een mooie en rustige ambiance, het Ketelhuis is een aanwinst voor de wijk! Het personeel was ook erg vriendelijk.
M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Goede en vlotte bediening met een stukje humor. Later op de avond, toen het zo goed als vol zat, liep de wachttijd tussen de gerechten wel wat op. Lekker wijn.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Beste restaurant van Utrecht! Heerlijk gegeten en gedronken, wijn en spijs passen perfect bij elkaar.
Dame en heren van het Ketelhuis bedankt!
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Culinaire hoogstaand, verrassendd smaakcombinaties met uitstekende service. Aanrader.
Wouter T.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Lekker eten, goed terras, vriendelijke bediening, heerlijke wijn