Het Ketelhuis Utrecht

Rotsoord 7b 3523 CL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Het Ketelhuis Utrecht

Het restaurant bevind zich in het oude Ketelhuis (anno 1969) waar men vroeger de stroom opwekte voor de gehele Pastoefabriek. De ruimte hebben wij zo origineel mogelijk gehouden, de leidingen, takels en de stoomketel zijn allemaal nog aanwezig. Tot begin van dit jaar was de fabriek nog volop in gebruik. Door de ruim 8 meter hoge glazen voorgevel is er zicht op het mooie water de Vaartsche Rijn. Aan dit water gelegen bevind zich ons terras, waar natuurlijk ook gedineerd kan worden. We serveren een wisselend vast menu waarbij de keuze is tussen 4,5 of 6-gangen. Graag ontvangen wij dieetwensen, allergieën of andere zaken waar wij rekening mee mogen houden betreffende het menu van te voren zodat wij hierop in kunnen kopen. Naast het menu selecteren wij ook passende wijnen bij de gerechten, natuurlijk kan er ook gekozen worden van onze wijnkaart. Tot snel bij het Ketelhuis Utrecht!

Meer informatie over restaurant Het Ketelhuis Utrecht

Trein, Bus (station Vaartsche Rijn)

Dinsdag tot en met zaterdag van 18:00 uur tot 24:00 uur.

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Het Ketelhuis Utrecht

Marike V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
prijzen van de drankjes zijn buiten proportie, en ook nog erg weinige
Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Slechte plastic stoelen op het terras (met warme temperaturen zweet je weg op een plastic stoel) parasols waren knullig je kon ze niet draaien dus vol in de zon! De bediening was voorkomend wij hadden gehoopt wat meer te horen en uitleg te krijgen het eten was goed hoewel de proportionering niet helemaaleerlijk was de 1 had een aardig stuk vlees de ander de helft minder
Prijs/kwaliteit stond überhaupt niet in verhouding,
Nee wij gaan er niet meer terug
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
In vergelijking tot de Watertoren een paar deuren verderop vond ik de prijs/kwaliteit verhouding iets minder. Eten was overigens wel fantastisch!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijke gerechten, verfijnd. Prettige sfeer in een bijzondere locatie. Ontspannen plek om rustig te dineren, praten en genieten.
RK P.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Je wordt altijd vriendelijk ontvangen, zeer servicegericht en de gerechten zijn altijd subliem en perfect afgewerkt. Goede adviezen met betrekking tot passende wijnen; zeer hoog nivo waar veel restaurants nog wat van kunnen opsteken.
Alexander D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk gegeten, goed gekozen wijnen, vriendelijke bediening met verstand van zaken en ook met een allergie was perfect rekening gehouden. Een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar!
Karinkroon .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben genoten van een heerlijk verrassend 7-gangen menu met heerlijke wijnen. Bediening is deskundig, maar ook erg leuk. Aperitiefje en koffie hebben we lekker op het terras aan het water gedaan. De rest van de gangen waren gewoon binnen aan tafel.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten, mooie gerechten met goede smaken. Leuke moderne omgeving. Met zes mensen aan een ronde tafel is ook heel fijn
R H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Een van de betere restaurants van dit moment in Utrecht. Verfijnde gerechten, die lekker licht vallen, aardige en adequate bediening en een leuke ambiance. Men richt zich op wat jij als gast nodig hebt. Daardoor voel je je goed en welkom. Ga zo door en hou dit vast!
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
prima avond. veel dank voor de goede service. Kom graag nog eens terug.
originele recepten. gastvrije en punctuele bediening
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Geweldig gegeten op het terras. We hadden een 6-gangenmenu met een bijpassend wijnarrangement met halve glazen. Smaakvolle, mooie gerechtjes, prima bediening. Het is aan de prijs, maar dat weet je van tevoren. Ik vond het het zeker waard
Ariaan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Uitstekende gelegenheid om te eten: verfijnde gerechten, prettige bediening, ontspannen sfeer. Met mooi weer kun je aan het water zitten.
Lucas H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
leuke ambiance in de voormalige ruimte waar vroeger de verwarmingsruimte was van de pastoe meubelfabriek
Lisanne M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten en lekkere wijnen bij elk gerecht. Zeer vriendelijke bediening.
Enige negatieve: Je moet er wel rekening mee houden dat het een dure avond wordt.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heeeel weinig eten voor veel geld. Erg lang wachten tussen de gangen. Erg duur wijnarrangement! Duurder dan het eten. Ik ga nooit weer.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Fijn restaurant met goede service en heerlijke wijn.
Jelske V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk eten, perfecte bediening en goede ambiance.
V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Fantastische avond gehad bij Het Ketelhuis! Heerlijk gegeten en gedronken en super goede en attente bediening.
Wij gingen voor de 'full pull' en hebben 5 uur lang zitten tafelen, maar de avond is voorbij gevlogen.
Een aanrader!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk gegeten met mooi bijpassend wijn arrangement. Top
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Mooie locatie aan het water, bijzonder interieur! Gerechten wisseen qua kwaliteit, een gerecht was erg vlak van smaak, andere gerechten waren veel sprekender en indrukwekkend. Mooie wijnkaart, wel erg hoog geprijsd met minimale prijs per fles van ruim €40.