Het Karbeel

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Het Karbeel

Joey D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellige avond met lekkere fondue. Biertjes waren een beetje platgeslagen dus snel overgestapt op de wijn. Verder goed en snel geholpen, met gelijk extra brood toen de bediening zag dat we er bijna doorheen waren. Café zelf is knus en gezellig, maar op een niveau dat je nog wel een goed gesprek kan voeren.
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker gegeten, goeie locatie en bediening goed maar zonder routine nog.
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was echt lekker zowel vlees, klaasfondu en toetjes. Echter was bediening ondermaat. Je moet echt lang wachten op drinken of voor het bestellen van het toetje.
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima kaasfondue, Niet te veel, niet te weinig. Brood had wat avontuurlijk er kunnen zijn, nu saai wit
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Samen met mijn partner kaasfondue gegeten. Beide een andere. Het was weer heerlijk! De bediening is altijd erg aardig. Altijd in voor een praatje. Het Karbeel is een echte aanrader! Wij komen weer terug!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima gegeten bij dit gezellige restaurant. Hoewel het bekend staat om zijn kaasfondue's heb ik mij daaraan niet gewaagd. Ik koos voor de kipfilet met champignonsaus, mijn tafelgenote ging voor de kipsaté.

Op de kipfilet was niets aan te merken: een eenvoudig maar goed gerecht. Ook de kipsaté was in orde; alleen de satésaus zou wat pittiger mogen.

Het restaurant oogt zeer gezellig en was deze avond niet heel druk (ondanks dat het midden in een toeristisch gebied zit). De beide personeelsleden konden het goed aan en waren zeer attent en vriendelijk.
Maurits B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima resteaurant en gezien locatie, ook goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede bediening.
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Altijd gezellig thuiskomen in Het Karbeel. Lekkere kaasfondue, heerlijke sfeer en zeer vriendelijke bediening! We zijn jullie weer dankbaar voor een super avond!
Claudine P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk ouderwets kaasfonduen in hartje Amsterdam!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Voor kaasfondue is Het Karbeel al decennia een van de bekende adressen in Amsterdam. Maar ook voor andere gerechten, een ontbijt of een lunch kun je er prima terecht. Minder is dat de Warmoesstraat en omgeving tegenwoordig meer en meer vergeven is van de budgettoeristen en alles wat daarbij hoort. Desondanks behoudt Het Karbeel haar authentieke karakter en heeft de service er niet onder te lijden. Ik had de broccolisoep geserveerd met brood en boter en de omelet met paprika, champignon en bacon en geserveerd met toast. Beide gerechten zagen er verzorgd uit en smaakten uitstekend. De prijzen zijn wel aan de hoge kant.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prima kaasfondue. Beide soorten waren heerlijk. Leuke bediening. Wij komen weer terug
Mariet S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We gingen voor de kaasfondue,was lekker en voldoende..
Alleen het brood was niet knapperig jammer!
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Was HEERLIJK! Lieve meiden in de bediening. Gewoon Top!
veronique T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Leuk tentje in hartje Amsterdam voor een fondue of een ander gerecht. Het was er erg warm ondanks de plafondventilator. Bediening had het erg druk, wel aardig en vriendelijk.
Titus V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk, we hebben genoten! Aardige service
WdeH .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Ik heb vandaag sinds lange tijd weer in het Karbeel gegeten, de vorige keer was nog op het oude adres verderop in de Warmoesstraat. Ik bewaar daar een goede herinnering aan. De fondues waren uitstekend, men kon er altijd een smakelijke kleine salade bij bestellen. Vandaag vond ik het eigenlijk nogal tegenvallen. De kaasfondue was niet erg bijzonder, de toch wel gebruikelijke portie groente en frites was niet bij de prijs inbegrepen. Ik vind dat echt een minpunt. Voor € 3,20 kon een (te klein) supplement frites bijbesteld worden. De bediening was zeker vriendelijk, de entourage natuurlijk leuk en fraai ingericht. De maaltijd (en dat is toch echt waar het mij om gaat) viel mij en ook mijn bezoek gewoon wat tegen. Ik kan het wel vergelijken, ik eet met enige regelmaat kaasfondue in een restaurant. Ik denk dat ik hier niet heel gauw weer terugkom.
Milou C.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Zondagavond bij het Karbeel gegeten met een groep van 7. 6 keer kaasfondue besteld, smaakt prima, maar niet bijzonder. Verschil tussen de verschillende soorten fondue is nauwelijks te proeven. 3 keer een supplement 'doopgroenten' erbij, smaakt ook prima, helaas wel wat karig. Had ook even geblancheerd mogen worden, de groenten waren nu wel een beetje hard. Één keer een entrecôte besteld. Het stukje vlees zelf is niets mis mee, echter ontbrak er een bijgerecht als friet of aardappeltjes. Na dit gevraagd te hebben blijkt dat dit er niet bij wordt geserveerd, maar er apart dient bij te worden besteld. Jammer genoeg is het niet mogelijk om kraanwater te krijgen, ook niet als er een fles wijn wordt besteld. Jammer! Bediening was vriendelijk en alles verliep vlot. Ambiance is gezellig, past goed bij het concept kaasfondue. Al met al prima gegeten, tegen een redelijke prijs. Of we hier terug komen? Nee, niet snel.
B D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het eten bij het Karbeel was lekker maar niet speciaal. Ook het apart bij bestellen van enige extra, maakte het een duur gerecht (zalm met patat en groente, bijna 25 euro). De service was zeer slecht. Gereserveerd om 18.45, toen wij om 18:50 uur er nog niet waren, werden wij al gebeld waar we bleven. Bij binnenkomst werd verteld dat wij tot max 9 uur konden blijven zitten. Het mandje brood dat wij kregen moesten wij binnen 5 minuten weg werken want toen kwam de serveerster alweer langs om het mandje op te halen. En mijn hoofdgerecht werd voor mij neer gegooid. Een toetje hoefden wij niet meer.. Wij gaan nooit meer naar Het Karbeel toe.
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
We hadden de traditionele kaasfondue Suisse en die van Karbeel.
Die van Karbeel had o.a. Blue d'Auvergne, tomaten tapenade, olijf en knoflook door de kaas gekregen. Dat gaf een heel andere smaak dan de traditionele Suisse.
De toetjes van Dame Blanche en Crepe Suzette waren lekker.
Prettige sfeer en omgeving. Voor kaasfondue een goed adres.
Chocolata .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Lekker gegeten bij dit restaurant midden in Amsterdam. Het eten is prima, kaasloempia's vooraf en hoofdgerecht saté met frietjes en salade. Vriendelijke bediening en kleine leuke entourage, gewoon prima.