Het Karbeel

1012 JD 1012 JD Amsterdam Nederland Kaart
31-206274995

Over het restaurant Het Karbeel

Alle kaasliefhebbers opgelet! Het Karbeel in Amsterdam is gespecialiseerd in kaasfondue, en hoe! Ze hebben maar liefst 7 verschillende soorten op de menukaart staan. Van traditioneel met gruyère en emmentaler tot superspeciaal met Hertog-Jan-bier en tijm!

Als je de altijd levendige Warmoesstraat inloopt dat komt de geur van gesmolten kaas je al bijna tegemoet. Het Karbeel is niet te missen als je verslaafd bent aan kaas. Het restaurant is gevestigd in een monumentaal pand uit 1534 en is al sinds 1977 een officieel kaasfonduerestaurant! Wat een geweldige sfeer hangt hier en wat een verslavende plek om keer op keer naar terug te keren.

Kan je niet wachten op je volgende kaasfestijn? Reserveer dan nu voor een avond kaasfondue bij Het Karbeel in Amsterdam. En ja, ook niet kaasliefhebbers kunnen mee voor een salade of kipsaté!

Meer informatie over restaurant Het Karbeel

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Het Karbeel

Jara H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk eten en super vriendelijk (ook Nederlands sprekend) personeel ;) kom er graag!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prima eten en bediening uitermate behulpzaam en vriendelijk.
Zita B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heel lekker gegeten, goede en vriendelijke bediening. Heel gezellig om te fonduen. En het was er lekker warm .
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
De bediening was uiterst vriendelijk en voorkomend, de gastheer was sacherijnig, misschien gestresst?
Dorette J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Voor kaasfondue ga je naar het Karbeel! Stuk voor stuk zijn de fondues heerlijk. De service is niet persé heel vriendelijk, soms wat slordig. Toch komen wij hier weer terug.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het eten was goed en bediening ook. Minpunt: geen kraanwater, maar verplicht een fles kopen. En ik was geschrokken door het enorme bedrag voor een bakje groentje, bijna Eur5,- Bij kaasfondue horen gewoon groente en brood en niet apart de groente in rekening brengen. Dan komt je kaasfondue op Eur23,- per persoon. Dat is echt schandalig veel. Dat noem ik een touristtrap, zoals zo veel restaurants in Amsterdam hebben. Over het eten normaal, kan ik niets opmerken. De kaasfondues (wij hadden 4 soorten) was allemaal perfect in orde.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het eten was prima! Inrichting van het restaurant kan beter!
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijke kaasfondue met goede wijn. Snelle en vriendelijke bediening.
Anja A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Leuke locatie, lekkere kaasfondue en vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug.
Joey D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellige avond met lekkere fondue. Biertjes waren een beetje platgeslagen dus snel overgestapt op de wijn. Verder goed en snel geholpen, met gelijk extra brood toen de bediening zag dat we er bijna doorheen waren. Café zelf is knus en gezellig, maar op een niveau dat je nog wel een goed gesprek kan voeren.
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker gegeten, goeie locatie en bediening goed maar zonder routine nog.
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was echt lekker zowel vlees, klaasfondu en toetjes. Echter was bediening ondermaat. Je moet echt lang wachten op drinken of voor het bestellen van het toetje.
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima kaasfondue, Niet te veel, niet te weinig. Brood had wat avontuurlijk er kunnen zijn, nu saai wit
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Samen met mijn partner kaasfondue gegeten. Beide een andere. Het was weer heerlijk! De bediening is altijd erg aardig. Altijd in voor een praatje. Het Karbeel is een echte aanrader! Wij komen weer terug!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima gegeten bij dit gezellige restaurant. Hoewel het bekend staat om zijn kaasfondue's heb ik mij daaraan niet gewaagd. Ik koos voor de kipfilet met champignonsaus, mijn tafelgenote ging voor de kipsaté.

Op de kipfilet was niets aan te merken: een eenvoudig maar goed gerecht. Ook de kipsaté was in orde; alleen de satésaus zou wat pittiger mogen.

Het restaurant oogt zeer gezellig en was deze avond niet heel druk (ondanks dat het midden in een toeristisch gebied zit). De beide personeelsleden konden het goed aan en waren zeer attent en vriendelijk.
Maurits B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima resteaurant en gezien locatie, ook goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede bediening.
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Altijd gezellig thuiskomen in Het Karbeel. Lekkere kaasfondue, heerlijke sfeer en zeer vriendelijke bediening! We zijn jullie weer dankbaar voor een super avond!
Claudine P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk ouderwets kaasfonduen in hartje Amsterdam!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Voor kaasfondue is Het Karbeel al decennia een van de bekende adressen in Amsterdam. Maar ook voor andere gerechten, een ontbijt of een lunch kun je er prima terecht. Minder is dat de Warmoesstraat en omgeving tegenwoordig meer en meer vergeven is van de budgettoeristen en alles wat daarbij hoort. Desondanks behoudt Het Karbeel haar authentieke karakter en heeft de service er niet onder te lijden. Ik had de broccolisoep geserveerd met brood en boter en de omelet met paprika, champignon en bacon en geserveerd met toast. Beide gerechten zagen er verzorgd uit en smaakten uitstekend. De prijzen zijn wel aan de hoge kant.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prima kaasfondue. Beide soorten waren heerlijk. Leuke bediening. Wij komen weer terug