Het Karbeel

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Duur
WdeH .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Ik heb vandaag sinds lange tijd weer in het Karbeel gegeten, de vorige keer was nog op het oude adres verderop in de Warmoesstraat. Ik bewaar daar een goede herinnering aan. De fondues waren uitstekend, men kon er altijd een smakelijke kleine salade bij bestellen. Vandaag vond ik het eigenlijk nogal tegenvallen. De kaasfondue was niet erg bijzonder, de toch wel gebruikelijke portie groente en frites was niet bij de prijs inbegrepen. Ik vind dat echt een minpunt. Voor € 3,20 kon een (te klein) supplement frites bijbesteld worden. De bediening was zeker vriendelijk, de entourage natuurlijk leuk en fraai ingericht. De maaltijd (en dat is toch echt waar het mij om gaat) viel mij en ook mijn bezoek gewoon wat tegen. Ik kan het wel vergelijken, ik eet met enige regelmaat kaasfondue in een restaurant. Ik denk dat ik hier niet heel gauw weer terugkom.
Milou C.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Zondagavond bij het Karbeel gegeten met een groep van 7. 6 keer kaasfondue besteld, smaakt prima, maar niet bijzonder. Verschil tussen de verschillende soorten fondue is nauwelijks te proeven. 3 keer een supplement 'doopgroenten' erbij, smaakt ook prima, helaas wel wat karig. Had ook even geblancheerd mogen worden, de groenten waren nu wel een beetje hard. Één keer een entrecôte besteld. Het stukje vlees zelf is niets mis mee, echter ontbrak er een bijgerecht als friet of aardappeltjes. Na dit gevraagd te hebben blijkt dat dit er niet bij wordt geserveerd, maar er apart dient bij te worden besteld. Jammer genoeg is het niet mogelijk om kraanwater te krijgen, ook niet als er een fles wijn wordt besteld. Jammer! Bediening was vriendelijk en alles verliep vlot. Ambiance is gezellig, past goed bij het concept kaasfondue. Al met al prima gegeten, tegen een redelijke prijs. Of we hier terug komen? Nee, niet snel.
Barbara D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het eten bij het Karbeel was lekker maar niet speciaal. Ook het apart bij bestellen van enige extra, maakte het een duur gerecht (zalm met patat en groente, bijna 25 euro). De service was zeer slecht. Gereserveerd om 18.45, toen wij om 18:50 uur er nog niet waren, werden wij al gebeld waar we bleven. Bij binnenkomst werd verteld dat wij tot max 9 uur konden blijven zitten. Het mandje brood dat wij kregen moesten wij binnen 5 minuten weg werken want toen kwam de serveerster alweer langs om het mandje op te halen. En mijn hoofdgerecht werd voor mij neer gegooid. Een toetje hoefden wij niet meer.. Wij gaan nooit meer naar Het Karbeel toe.
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
We hadden de traditionele kaasfondue Suisse en die van Karbeel.
Die van Karbeel had o.a. Blue d'Auvergne, tomaten tapenade, olijf en knoflook door de kaas gekregen. Dat gaf een heel andere smaak dan de traditionele Suisse.
De toetjes van Dame Blanche en Crepe Suzette waren lekker.
Prettige sfeer en omgeving. Voor kaasfondue een goed adres.
Chocolata .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Lekker gegeten bij dit restaurant midden in Amsterdam. Het eten is prima, kaasloempia's vooraf en hoofdgerecht saté met frietjes en salade. Vriendelijke bediening en kleine leuke entourage, gewoon prima.
Heerronald .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Dit was de 3e keer dat ik bij het Karbeel heb gegeten,ik ga hoofdzakelijk voor de kaasfondue elke keer een andere smaak.
Het restaurant heeft een goede sfeer en vriendelijke bediening.
Echt een aanrader voor mensen die van kaasfondue en ander lekker eten houden.
Valentijn K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Het was weer zalig. Fondue Suisse en Fondue Karbeel. Goede witte wijn en fijne bediening. Voldoende ingrediënten voor een lekkere avond.
Remco54x S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Na heel lang weer 's naar Het Karbeel, ze bleken zelfs op een ander adres te zitten. Maar nog steeds erg lekkere kaasfondue (we namen kaasfondue Karbeel). Aardige bediening en prima ambiance.
Roeliezwiersster .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Kaasfondue Jammer dat je er alleen een paar stukjes stokbrood bij kreeg!
We hebben er wat rauwkost groente bij gevraagd een schaaltje voor 4,90
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Prima kaasfondue, veel keus, aardige bediening. Maar een echte afknapper is dat ze weigeren om een glaasje kraanwater te geven. En dan heb je dus al eten en een fles wijn besteld. Ik vind dit zeer onklantvriendelijk. Voor mij een reden om niet mee terug te komen.
SH06 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Mijn dochter en ik hebben, om haar 10e verjaardag (alvast) te vieren, genoten van een heerlijke kaasfondue. Het feest begon al bij binnenkomst, toen er als verrassing een 'happy birthday'-slinger was opgehangen bij onze tafel! We zijn supergoed geadviseerd, waarbij goed rekening gehouden werd met hoeveelheden, we hebben heerlijk gegeten - ivm de leeftijd van mijn dochter een kaasfondu o.b.v. appelsap ipv wijn - en voelden ons erg verwend door het vriendelijke personeel en de gezelligheid om ons heen. Zeker een aanrader, ook met kinderen. Wij zijn i.i.g. fan en gaan zeker terug!
Christina H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Paar jaar geleden al eens gegeten dus vertrouwd naar het karbeel, vooraf de carpatio die was heerlijk maar met 4 flinterdunne plakjes carpatio vond ik m wel aan de prijs, als hoofdgerecht de kaasfondue met champignons die was heerlijk en meer dan genoeg toetje de appelstrudel was super, de bediening had het druk en dat was aan hun gezichten te zien maar deden top werk, het decor is gezellig doet huiselijk aan dus al met al een lekker avondje gehad.
Elliane .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Heerlijk gegeten in dit knus restaurantje hartje Amsterdam. Super leuke bediening met goede service. Het eten was mooi opgediend en heerlijke bijgerechten.
Boonus .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Het eten was niet slecht, maar zeker niet bijzonder. het verschil tussen twee soorten kaasfondue was niet echt te proeven. De bediening was vriendelijk.
Heel naar is dat er geen kraanwater wordt gegeven (ook al wordt er ook wijn besteld) waardoor je 7,60 per liter water mag betalen. Voor mij een reden er niet meer heen te gaan.
Ferdinand D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Laatst bij Het Karbeel gegeten met Hasib. De kaasfondue was redelijk maar niet erg bijzonder. Rauwe groente erbij hadden ze veel meer mee kunnen doen.
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Nu eens geen avondmaaltijd maar een lunch genuttigd bij het Karbeel. Heerlijk broodje gezond gegeten. Echt gezond, zonder een laag vette saus, zoals in andere tentjes vaak gebeurt. Ook het broodje geitenkaas van mijn partner smaakte naar meer.
Hier komen we weer terug.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Lekker gegeten, goede kaasfondue. Jammer van de supplement groenten erbij, gevraagd wat het precies was en kreeg te horen dat het groente was en ook wat fruit (appel), toen ik vroeg of ik enkel groenten kon krijgen kon dit niet. Jammer.
Wel ging alles super snel en was de bediening erg vriendelijk.
Janneke W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
4 verschillende soorte kaasfondue gegeten en ik moet zeggen heerlijk.
De groente die erbij werd geserveerd had even geblancheerd kunnen worden, de wortels waren nu wel erg hard om te eten.
Met z'n vijfen hebben we ook een extra medium grote entrecot erbij besteld in dunnen plakjes gesneden. Dat is echt heerlijk om door de kaasfondue te halen.
Helaas hebben de dames van de bediening geen enkel idee welke wijnen er goed bij passen, dat kan beter!
Al met al was de kaasfondue zo lekker dat we zeker weer terug komen.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
hier gegeten met een groepje van 6
Fijne bediening, nette service, goede prijs/kwaliteit verhouding. Drie verschillende kaasfondues, met verse groenten en brood. drankjes en koffie, klaar voor 27€ de man. Was netjes verzorgd!
Lieneke B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Cijfer v eten gemiddeld genomen gezien merendeel van de mensen kaasfondue at en daar heel tevreden over was en het is tenslotte wel een kaasfondue restaurant. Het overige o.a. (vegetarisch) was een zeer middelmatige pasta. Bediening heel correct, duurde wel wat lang af en toe terwijl het niet druk was. Grootste minpunt en daarbij ergernis is dat er geen kraanwater geserveerd mag. Later bleek dat het wel mag bij het bestellen van een fles wijn maar dan komt er een halve liter, voor een groep! Hierover een feed back naar de site van het restaurant gestuurd, antwoord was
"het zal intern besproken worden om te zien wat wij kunnen veranderen mochten er meer gasten zijn die daar moeite mee hebben" persoonlijk vind ik 1 groep ontevreden gasten al genoeg om veranderingen aan te brengen desnoods vraag je watergeld voor gebruik glaswerk/afwas oid. Voor deze groep een reden om niet meer daar te eten. Er zijn genoeg restaurants waar het geen enkel probleem is.