Het Kabinet Eten en Drinken

Lange Houtstraat 15 2511 CV Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Wijn- en spijscombinaties waar je u tegen zegt

Kom naar de Lange Houtstraat in Den Haag voor een een heerlijke culinaire avond! Geniet van een gevarieerd menu met vele klassieke gerechten. Vergeet vooral niet naar de wijnkaart te vragen, deze presenteert het team met gepaste trots. Blijf vooral na het eten nog even aan de bar hangen voor een heerlijk drankje.

Meer informatie over restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Maandag t/m Zondag vanaf 15:00
- Diner vanaf 16:30

Anita K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
We hebben met z'n 3n gegeten,met de AH actie bij bep.voor en hoofdgerechten moet je dan €4 of €8 bij betalen het dessert is een verassing van de chef. We namen een glaasje wijn de Pinot Grigio kost €5,50 ik kreeg bijna het laatste uit de fles ,ik dacht schenk dat laatste beetje er ook maar bi,j maar dat gebeurde niet. Het ligt dus aan wie de wijn inschenkt wat de tafel voor ons kreeg beduidend meer wijn in het glas wat een normale hoeveelheid is i.v.m. de prijs.We hadden ook Gamba's en hebben toen om een nat doekje gevraagd en toen ook gekregen aangezien je dat met je handen eet.Verder een prima avond gehad !
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Het eten was zeer smaakvol. Een klein puntje van kritiek: de hoeveelheid groente bij de heerlijke tournedos had wat meer mogen zijn. Vriendelijke bediening.
Priscilla S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wat een leuk restaurant! We waren er nooit eerder geweest maar dit restaurant met hotel is een favoriet van een vriendin. Dus de keus was snel gemaakt. Heerlijke kaart en super vriendelijk en gezellig personeel.
Milena R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Leuk gegeten met de AH actie. Je mocht alles van de kaart kiezen, een aantal met toeslag. Prima, want er staan best prijzige gerechten op. Dus dat is helemaal niet erg. Voorgerecht was fantastisch, hoofdgerecht was goed. Ik vond het tegenvallen dat de borden niet warm waren, leuke houten plank waarop het geserveerd wordt. Maar als je eerst met je kreeft stoeit, is je vlees koud. Of als je gewoon niet zo snel eet. Dat was wel heel jammer. Dessert prima, mocht je niet voor kiezen. Simpel maar wel lekker. Overall heel goed, wijnen waren ook erg goed, bediening vriendelijk.
Koos W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Restaurant ligt prima in het centrum en is eigentijds en goed ingericht. De bediening is goed, maar het eten redelijk matig voor het geld. Wat je mag kiezen via de IENS bon is wel redelijk afwisselend maar veel te duur voor wat je uiteindelijk krijgt. Met 2 mensen ben je toch snel (via de IENS aktie) ongeveer Euro 75/80 kwijt voor een redelijk eenvoudig menu!
Henriette, Mike En Arie D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heel net restaurant. Prima hebben ons goed vermaakt, lekker gegeten we komen zeker terug.
Goed bereikbaar centraal gelegen. De huiswijn was prima.

Fam. de Nekker Zwolle/ Den Haag.
Laureen D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Afgelopen dinsdag besloten met de AH actie uit eten te gaan. Vanwege de goede recensie bij Het Kabinet, hier gaan eten. Wij hebben heel goed gegeten bij Het Kabinet. A la carte keuze voor 3 gangen, met voor enkele gerechten een meerprijs (bij kreeft bv).
Gerechten waren lekker en vulde goed!
Personeel was heel vriendelijk. Daarnaast was het een pluspunt om te zien hoe zij omgingen met hun nieuw personeel. Ze trainden de nieuweling ook echt en hielden een zeer goede toon.
Zeker de moeite waard om een keer terug te komen!
LaBlanche .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Iedereen werd keurig ontvangen, Werd benadrukt dat we geen keus hadden in het dessert, helaas, je betaalt er wel voor en er staat niets over in de voorwaarden. De gerechten waren verukkelijk, echter sla bij het hoofgerecht zeer droog en smakeloos, dit werd doorgegeven aan de keuken (er kwam nooit een antwoord terug) Water werd vergeten. Nagercht was erg weinig, ter grote van een espresso kopje, terwijl onze buren een redelijk gevuld glas kregen!! Na een opmerking hierover, werd er vermeld dat het vervelend was, ook daar bleef he bij. Smakelijk was overigens wel. Factuur klopte niet, ook daar moesten we om vragen en bij vertrek werd er helemaal niets meer gezegd, zelfs niet na een afscheidsgroet van ons twee. Leiding/manager ontbreekt duidelijk, geen klachten oplossing jammer genoeg, hier zie je ons nooit meer.
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Als voorgerecht namen wij de kreeftensoep. Zag er schitterend uit en werd mooi uitgeserveerd: heerlijk van smaak met een zuurtje van kleine stukjes augurk. De sliptongetjes waren goed gebakken en leuk die frietjes in het kleine frituurmandje. De lamsrack was heerlijk in combinatie met de rosavalaardappel.
De bediening verdient een dikke tien! Zorgvuldig in het bedienen, adequaat in reageren als er iets gevraagd werd (al was het een citroenschijfje, het werd direct gebracht) in één woord geweldig!!! Zo maak je het niet vaak meer mee!
Martin F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met AH actie er gegeten. Prima Restaurant, goede gerechten en vriendelijk personeel. Keuze mogelijkheid van de gehele kaart. Sommige gerechten met war bijbetaling vanwege AH actie. Gezellige avond gehad.
Jolien M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben heerlijk gegoten bij Het Kabinet. Weekendje Den Haag gecombineerd met de korting om te eten. Je mag uit heel het menu kiezen, fijn. Heerlijke kreeftensoep werd leuk opgeschonken, chefs special. De saté ajam was zeer mals. Ze mogen wel iets meer op de tafels lopen maar ik vond het een geslaagde avond. Drie gangen incl drinken voor €60 met z'n tweeën.
Catharina Q.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hadden gereserveerd via de AH-restaurantactie. De bijbehorende regels werden ons vriendelijk en duidelijk uitgelegd door onze serveerster. We hebben van al onze gerechten én van de sfeer in het restaurant genoten. De wijn die we bij onze maaltijd besteld hadden, een shiraz, smaakte ook erg goed. De bediening was zeer vlot en vriendelijk. We komen hier zeker nog weleens terug.
Albbly .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het zogenaamde 2e 3-gangenmenu gratis gaat hier niet op. Je kiest ala carte en van elke gang wordt het goedkoopste niet gerekend. Tel de 2 bedragen van de menu's op, deel door 2 en dan de helft gratis. Dan ben je goed bezig.
Dit is dus niet echt zoals het hoort en niet klantvriendelijk. Dit is dus weer een zaak die eigenlijk niet mee wilde doen ! Hier kom ik dus niet meer terug !
Noor H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, we hadden het ook goed naar onze zin. Vriendelijke service en er heerst een gezellige, warme en rustige sfeer in het restaurantje. Voor- en hoofdgerecht konden we met de AH-restaurantactie zelf kiezen en het nagerecht was een verrassing van de chef: panacotta van wittechocolade met verse rode vruchten.. verrukkelijk! Originele kaart en voor ieder wat wils in ons geval.
Hlad .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hadden (2 personen), online, voor 18.30 uur gereserveerd, door de file kwam ik om 19.00 uur binnen, ik stond niet op de lijst, ze hadden de online reserveringen nog niet verwerkt, te druk? maar het was geen probleem, ik kreeg een tafeltje. Het was druk en er bleven maar mensen binnenkomen, na een half uur kregen we wat drinken en na weer een half uur kregen ons voorgerecht om 09.00 uur kregen we het hoofdgerecht, daar hebben we dus 2 uur op moeten wachten, om heen zaten mensen (3 tafels) die later dan ons binnengekomen waren en deze kregen veel eerder, dan ons, het hoofdgerecht, niet leuk. Het eten was lekker en de kwaliteit was goed, maar ik houd er niet van om zo lang op mijn eten te wachten.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Ondanks onverwachte drukte en weinig personeel toch goed opgevangen en alles goed geregeld! Lekker gegeten en gezellige avond gehad
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Personeel was erg gestressed door de blijkbaar onverwachte drukte. Wachttijden waren daardoor wat lang, was wel de moeite maakt was. Dus toch aanrader.
Marsha B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad bij het Kabinet!

Met de restaurantactie het tweede menu gratis; daardoor was het goed te betalen.

Heerlijk eten (de Chef's special is een aanrader!), goede en vriendelijke service, lekkere wijn aanbevelingen, verjaardagsmuziek toen het dessert geserveerd werd en een gezellige sfeer.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Een goed onthaal, er werd gelijk geattendeerd dat er bepaalde biertjes in de promotie waren. Voorgerecht was van een redelijk goede kwaliteit terwijl het hoofdgerecht, er werd door een paar mensen slib-tong gekozen, deze tongetjes (2 stuks terwijl er 3 werden beloofd, "ze zijn wat groter") gefrituurd waren, ze zouden in roomboter gebakken zijn.
Jammer, we waren geattendeerd door vrienden van "ga daar eens eten, het is prima daar".
Nora V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We waren er al eens eerder geweest en nu met ah bonnen.
Ook nu weer heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening! En de wijn was goed!
Zeker het voorgerecht was overheerlijk!
Dus al met al een heerlijk avond!