Het Kabinet Eten en Drinken

Lange Houtstraat 15 2511 CV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Wijn- en spijscombinaties waar je u tegen zegt

Kom naar de Lange Houtstraat in Den Haag voor een een heerlijke culinaire avond! Geniet van een gevarieerd menu met vele klassieke gerechten. Vergeet vooral niet naar de wijnkaart te vragen, deze presenteert het team met gepaste trots. Blijf vooral na het eten nog even aan de bar hangen voor een heerlijk drankje.

Meer informatie over restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Maandag t/m Zondag vanaf 15:00
- Diner vanaf 16:30

Helen K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
eyang .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Via de AH restaurantactie bij Het Kabinet gegeten. Alles was prima in orde. We hebben lekker gegeten. De prijs-kwaliteit van de producten was goed. De bediening was vriendelijk. Kortom: een aanrader
Bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Met ah restaurantactie het menu genomen. Heerlijk op het terras gezeten. Prettige bediening. Beperkte keuzevrijheid gezien het menu, maar lekker.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Prima plaats om af te spreken om even plezierig te eten. Attent personeel en strak wijnadvies. De ravioli was bijzonder.
jinkes .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Door een social deal kennis gemaakt met dit restaurant en aangenaam verrast! Door het grote aanbod in Den Haag valt restaurant Het Kabinet wellicht niet op maar het is zeker een plek om terug te komen.
Met vrienden hebben we gebruik gemaakt van het 5 gangen menu. Bediening was vriendelijk (hadden eigenlijk een dag eerder gereserveerd maar konden zonder probleem de datum doorschuiven ondanks de deal-aanbieding). Mooie warme, stoere uitstraling in de zaak wat je meteen thuis doet voelen.
Wat ons ook ontzettend aansprak was de ruime keuze aan wijnen per glas en speciaalbieren. Als liefhebbers hiervan maak je zo de beleving compleet. Bij elke gang een passende wijn of speciaal biertje, helemaal heerlijk! De gerechten kwamen in een goed tempo op tafel en waren allemaal heerlijk. Verassende combinaties op mooi opgemaakte smaken en verse produkten.
Tonijn/avocado voorgerecht heerlijk, welicht volgende keer iets meer tonijn en iets minder avocado. Meloensoepje met pata negra en iberico kroket verassend lekker! Coquille als tussengerecht perfect klaargemaakt. Hoofgerecht truffelravioli lekker maar erg machtig. Dessert cheesecake helemaal prima.
Na het eten hebben we de hotelkamer boven het restaurant van onze vrienden bewonderd en WAUW dit is zeker een aanrader. Een prachtige kamer met een 2 persoons jaccuzi geeft je echt het "wauw-gevoel".

Als tip wil ik graag meegeven om aan de gasten een wijnarrangement aan te bieden. Ik weet niet of het er is maar het werd bij ons niet aangeboden. We hebben nu zelf de wijnen uitgekozen maar hoe mooi zou het zijn als bij elk gerecht een passende wijn werd geserveerd!

Kortom ; prima ervaring, keurige prijs/kwaliteit, mooie zaak!
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Ik begrijp waarom dit etablissement gemiddeld niet boven een ruim voldoende scoort: het totaalplaatje is mijns inziens nét niet compleet. Dat ligt volgens mijn ervaring van gisteren vooral aan de afstemming tussen de keuken en de bediening e/o aan de inzet c.q. de hoeveelheid mensen in die beide (f)actoren. Want het (onnodig) langdurend wachten op persoonlijke aandacht, publieksgerichte service en dergelijke blijk/ft hier een aandachtspuntje...
En da's jammer, want aan de kwaliteit van het eten en drinken en de sfeer ligt het heus niet.
doris.henriquez.dh6 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We hebben begrepen dat het vakantieperiode is maar om maar één iemand in de zaak te hebben om alle gasten te bedienen is niet te doen. Vonden de wachttijd ietsje aan de lange kant voor dat je überhaupt je eerste drankje kreeg. Hoofdgerecht was ook niet je van het. Al bij al een beetje teleurstellend in vergelijking met de eerste keer dat we er gegeten hebben.
Jo-AnnL .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was lekker en bediening erg vriendelijk en professioneel. Het eten was mooi opgediend. We hadden er alleen net iets te weinig aan. We moesten wat aardappeltjes bijbestellen, maar verder was het helemaal goed.
Yordi V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Op dinsdag 18 juli 2017 ben ik hier wezen eten met mijn moeder. We hebben gebruik gemaakt van de 5 gangen aanbieding van Social Deal. Goede prijs kwaliteitsverhouding en direct een klik met de bediening. Voor de gerechten worden goede producten gebruikt. De gerechten werden uitgebreid toegelicht aan tafel. Op de kaart staan bijpassende wijnen. Er werd verteld waarom juist voor deze wijnen bij elk gerecht was gekozen. Verwacht geen overvolle borden, maar een prima balans tussen mooi opgediende gerechten en de hoeveelheid. Wij zijn gemiddelde eters en hadden ruim voldoende aan de 5 gangen. De bediening dacht met ons mee en was pro-actief zonder opdringerig te zijn. Wij hadden gereserveerd voor 8 uur en waren laat klaar met eten. Eigenlijk al sluitingstijd, maar toch werd er nog een goed bakje koffie aangeboden. Wij maakten nog een grapje over een eerdere slechte recensie die wij hadden gelezen waarbij 4 personen maar 2 lolly's kregen bij het afrekenen. Wij werden overspoelt met lolly's en hebben erg gelachen. Al met al een zeer smakelijke en gezellige avond gehad tegen een prima prijs. Wij komen hier zeker terug!
maartenpeters .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Leuke gezellige sfeer en heerlijk keuze menu. geraffineerde combinaties qua smaken. gastvrije vriendelijke en prettige bediening,
Laila V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Goede sfeer, superfijne service!
En het eten is altijd even heerlijk!
Ook zeer de moeite waard om er te overnachten in 1 van de prachtige kamers.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Verrassend gezellig met gastvrije bediening. Gerechten waren zeer smakelijk en origineel. Hoge kwaliteit. Aanrader!
Komen zeker terug!
Carola K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Met een Social Deal bij dit restaurant terecht gekomen.
Wat een verassing! Heerlijk gegeten en verfijnde smaken tegen gekomen. De sfeer in het restaurant was gezellig en warm. De bediening was zeer vriendelijk. Kortom zeker de moeite waard om terug te komen.
Corrie P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten ,voorgerecht super ,heel verrassend hoofdgerecht kabeljauw in curry echt een aanrader ,wij hebben een gezellige avond gehad ,komen zeker terug .
Ronnie L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Met AH actie voor het eerst hier gegeten. Prima eten, uitstekende bediening alleen het hoofdgerecht liet redelijk lang op zich wachten. Ik zou hier waarschijnlijk niet gaan eten zonder AH actie. Met AH actie was het al aan de dure kant.
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het was een gevarieerd menu, en het eten was echt lekker! Er was een fijne sfeer, en het restaurant zag er goed uit. Wij vonden de gastheer ook erg vriendelijk! Top restaurant!
Lynn D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Ik heb zondag met een groep van 4 bij het kabinet gegeten. Bij binnekomst werden wij vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. het eten was heerlijk en de gastheer was vriendelijk. Zelf had ik als hoogerecht de dry-aged rib roast, heerlijk vlees echt een aanrader. Wij komen zeker een keer terug!,
Fábio P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
toen ik binnen kwam, vond ik de sfeer al gezellig, de gastheer was vriendelijk en hielp ons snel! daarnaast was het eten echt lekker!!
Frans O.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Met 4 personen gegeten bij het Kabinet met AH kortingsbon. De serveerster vertelt dat het menu € 38,00 kost en het tweede menu dus gratis is. Ik meld vooraf dat op social deal exact hetzelfde menu voor € 17,00 aangeboden wordt. Waar is dan het voordeel van de AH actie? Tja, daar komt geen antwoord op. Ging ze overleggen. Na het diner volgt de mededeling dat het “een mooie aanbieding is. Tweede menu van € 38,00 gratis “.
Het eten:
Minimale porties en zeer matige kwaliteit. Vooraf: een fantasieloze carpaccio die meer deed denken aan een pakje broodbeleg van de super waar alleen het cellofaantje van af was gehaald en 2 minibruchetta’s met een rubberachtige klont mozzarella die van binnen te koud is met 2 rolletjes courgette.
Als hoofdgerecht de ondeugende gamba’s ( te weten 3 gamba’s van 4 cm met een stukje goedbereide kabeljauw in een soepachtige substantie) en beef tataki die wel smakelijk was maar weer een mini-portie. Daarbij een povere garnituur :voor 4 personen ronduit lachwekkend weinig.
Als dessert een bolletje ijs met een kleine cheesecake en een( = 1) in 4 partjes gedeelde aardbei .
Als klap op de vuurpijl kwam bij de rekening een presentje van 2 lollies ( let wel voor 4 personen!)
Kortom een teleurstellende avond met een overprijsd menu en slechte kwaliteit eten.
Wat ons zo verbaast is, dat deze acties toch bedoeld zijn om bekendheid voor de zaak op te bouwen, te zorgen dat klanten terug komen. Dit werkt nu averechts. Verkeerde zuinigheid !
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Onvriendelijke bediening. Eten was weinig. Hoofdgerecht Gamba's, krijg je 3 garnalen. Wij maakte gebruik van de actie 1 jarige gratis, maar dit verliep ook niet soepel. Prijzen op de menukaart online kwamen niet overeen met de prijzen op de menukaart in de zaak zelf. Wij komen hier niet meer terug.