Het Kabinet Eten en Drinken

Lange Houtstraat 15 2511 CV Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Wijn- en spijscombinaties waar je u tegen zegt

Kom naar de Lange Houtstraat in Den Haag voor een een heerlijke culinaire avond! Geniet van een gevarieerd menu met vele klassieke gerechten. Vergeet vooral niet naar de wijnkaart te vragen, deze presenteert het team met gepaste trots. Blijf vooral na het eten nog even aan de bar hangen voor een heerlijk drankje.

Meer informatie over restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Maandag t/m Zondag vanaf 15:00
- Diner vanaf 16:30

Jouw recensie over het restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Enine L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Het eten was prima, maar de service was onbeschoft, langzaam en had geen kennis van de producten. Het duurde lang voordat we werden geholpen en het eten liet ook op zich wachten. Toen ik vroeg of de tussendeur dicht mocht voor de tocht werd mij verteld dat ik ook achter in de zaak kon gaan zitten. Ook had ik de site bekeken voor de wijnkaart en toen ik vroeg of ik een specifieke wijn daarvan mocht hebben werd ik aangekeken alsof ik gek was. de huiswijn was op dus moesten we verplicht een duurdere wijn nemen. Tafel achter ons kreeg die wijn voor de prijs van de huiswijn en wij niet, arrogante bediening en zou er dus zeker niet meer terug gaan.
Astrid O.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten!!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Heel erg lekker gegeten, uitstekende keuken. Twee glazen Merlot huiswijn bij gedronken, was ook erg goed. Bediening was erg gezellig en vriendelijk. Restaurant zelf is sfeervol en gezellig ingericht Een absolute aanrader!
Gabrielee L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Erg jammer. Het was druk en ze waren onderbezet. We moesten daarom al 20 minuten wachten totdat we drinken konden bestellen en de kaart kregen. Hierna nog 1 uur gewacht op het voorgerecht. Jammer, het eten was goed maar de service erg slecht door onderbezetting.
Hansje S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten!
Co V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Een bedienster op wel 30 klanten was minimaal ondanks de drukte bleef ze werkplezier uitstralen wij gaan zekker nog een keer hier eten
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Waren hier al eerder en onze mening hoeft niet bijgesteld te worden . goed dus
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De reservering was niet doorgekomen... simpele inrichting, black angus was erg goed en veel! Bediening vriendelijk. Heel gezellige en voorname buurt in den Haag.
Jennifer H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Super leuk en sfeervol restaurant. Op leuke plek en knsp dat de twee dames het hele restaurant samen bedienden zonder lange wachttijden. We hadden een heerlijke avond!
MiekeGvE G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Voor de bediening waren we eerst onzichtbaar en na een opmerking van onze kant steeds op een brutale manier zogenaamd humoristisch. Het kaasplankje was ronduit teleurstellend. De biefstukken wel prima, maar het vega gerecht ronduit saai, wel netjes bereid maar klein en weinig smaak, geen uitdaging. De voorgerechten, nou ja, niet echt origineel.
Kortom een tent om even een hap te doen als je geen tijd of zin hebt om te koken.
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Het eten was oké maar de bediening was ronduit lomp en de muziek in de loop van de avond veel te hard. Ik zou er niet zo snel terugkomen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
als altijd een goed verblijf, goed eten, fijne atmosfeer
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Voor de 1e keer dit restaurant bezocht. Fijn en sfeervol restaurant
Rian M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten, t was gezellig. Een avondje met familie.
Toos D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Lekker en goed gegeten, zeker in combinatie met de AH restaurantbon
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wat een top restaurant ,en top personeel, alles goed verse producten , heerlijke wijn,alles netjes en schoon,aardige eigenaar alles gewoon top, gr ingrid en Ger tot gauw
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Hebben met z’n vieren heel goed en gezellig met ruime zit/tafelplekken gegeten en bijzonder aardige bediening!
Marjan Z.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het eten is hier altijd goed. De tipan was verrassend lekker, gamba's in een heet gietijzeren pannetje. De bediening is erg vriendelijk alleen heel jammer dat er maar twee meiden in de zaak liepen die de bar moesten doen, het terras en de bediening. Niet normaal en de gasten merken dat natuurlijk ook, de sfeer is hierdoor niet echt gezellig te noemen. Het personeel moet het maken in een zaak en dat kan hier niet omdat er geen tijd voor is. We kozen voor de kaas als nagerecht. De kok kwam uit de keuken om de plateaus van een andere tafel af te halen waarop wij vervolgens (ik neem aan wel afgewassen) onze kaas kregen. Dus waarschijnlijk geen afwaspersoneel. Jammer.
jan N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Nou was het vakantietijd, dat kan.. maar met drie tafels van twee kan je het niet echt druk hebben dacht ik zo. Eerst reservering niet bekend.. “ga maar zitten” meer dan 15 minuten moeten wachten voir het bestellen van een drankje en voor het tweede en derde drankje moest je het zelf gaan melden.... Het eten kwam wel heel, heel snel achter elkaar. Maar eerlijk is is eerlijk dat was wel erg goed. We zijn vaker geweest en altijd wel goed maar dit was even een misser zullen we maar zeggen...
Francis S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Eten was goed. De pannetjes waarin het werd opgediend waren onhandig.
De serveerster had het er druk mee in haar eentje. Vlotte bediening!