Het Kabinet Eten en Drinken

Lange Houtstraat 15 2511 CV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Wijn- en spijscombinaties waar je u tegen zegt

Kom naar de Lange Houtstraat in Den Haag voor een een heerlijke culinaire avond! Geniet van een gevarieerd menu met vele klassieke gerechten. Vergeet vooral niet naar de wijnkaart te vragen, deze presenteert het team met gepaste trots. Blijf vooral na het eten nog even aan de bar hangen voor een heerlijk drankje.

Meer informatie over restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Maandag t/m Zondag vanaf 15:00
- Diner vanaf 16:30

Jouw recensie over het restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

ajatuin .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gisteravond met 9 personen hier heerlijk gegeten. Enige minpuntje: de bediening was erg druk en gehaast. Dat kwam soms wat onvriendelijk over.
Jannie Z.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We waren hier met de AH-actie en dan is de prijskwaliteitsverhouding normaliter gunstig tot erg gunstig. We moesten nu €64,- afrekenen, normaal het dubbele, dus dat kwalificeer ik nu als prima. Als voorgerecht hadden we een combinatie van de voorgerechten van de kaart. Het een smaakte beter dan het andere, in het algemeen niet heel bijzonder, helaas. Hoofdgerechten waren beter: sliptong en kalfsspareribs. Met prima wijnen er bij, dat wel. Toetje cheesecake was lekker, maar oh oh, wat moesten we er lang op wachten. Een betere bezetting van de bediening en/of keuken is toch wel de uitdaging voor dit restaurant.
Floor63 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
lekker gegeten wel wat chaotisch bij binnenkomst erg druk!
daardoor ook zeer rumoerig maar dat werd later op de avond wel beter.
gezellige en vriendelijke bediening
ook in dit restaurant geldt dat groente een ondergeschoven kindje is bij de gerechten...
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Op de menukaart staan voldoende heerlijke gerechten. Kortom Het Kabinet is een een echte aanrader.
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Lekker gegeten met de ah-kaart. We konden van de kaart kiezen. Wel 3gangen en geen koffie ipv toetje.
Wij wilden geen toetje en hebben de koffie apart betaald. Locatie is voor herhaling vatbaar.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellig top-restaurant in Den Haag

De meeste restaurants in Den Haag zijn niet zo best, maar gisterenavond merkten we dat het ook anders kan: Het was wel een zeer voordelige actie van Social Deal, maar we hadden graag de normale prijs betaald. Kreeft, malse gemarineerde biefstuk met goed gekozen sauzen en garnering, prima klaar gemaakt. Moet nog wel iets sneller worden opgediend, 50 minuten is te lang, maar het was erg druk en daar zal wel aan gewerkt worden. Zaak heeft problemen gehad door slechte bereikbaarheid, verbouwing straten, maar nu doen ze hun uiterste best weer terug te komen. Bediening bijzonder. Het meisje dat ons serveerde, genaamd Lynn, is goud waard. Zeer vriendelijk, gezellig om mee te praten maar ondertussen werkt ze hard om haar andere taken goed te doen . De jongen, een soort bedrijfsleider (?) ook prima. . Prijs/kwaliteitsverhouding niets op aan te merken.
De zaak is sfeervol en dat kan van verreweg de meeste restaurants in Den Haag niet gezegd worden helaas.
Ik ben zelf meesterkok en heb twee restaurants gehad, dus het deed mij extra goed dat dit soort restaurants ook in Den Haag bestaan.
P.Zee
F.S. C.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Het was een zeer geslaagd diner! Eten was bijzonder goed en de bediening ook!
We komen heel graag weer terug! Zowel wat betreft het voorgerecht, hoofdgerecht als het dessert !
Monica S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Leuk restaurant om een keer te eten met de AH-actie. De gerechten zagen er prachtig uit maar smaakten minder goed dan ze eruit zagen. Ik had een Wagyu carpaccio die niet echt smaakvol was en kalfsspareribs met frites. De hoeveelheid spareribs was enorm (drie heel lange stukken waarvan ik er maar één op kon) maar ook dat vlees was niet echt smaakvol. De piepkleine salade van piepklein gesneden rauwe groenten was echt te ... eh ja... rauw. Het dessert van sorbetijs was goed. De koffie ook. De bediening was heel vriendelijk, alert en snel. Wij vonden het prettig dat we van de kaart konden kiezen en de prijs van alle gerechten samen door de helft ging omdat het AH-actie-menu al vervallen was. En dat ik de ongegeten spareribs mee mocht nemen in een 'doggie bag'. We hebben een gezellig avond gehad maar ik zou - zeker als ik het volle pond moest betalen - niet snel naar dit restaurant terug gaan (ik vind het niet leuk om dit te schrijven want volgens mij deden ze hartstikke hun best!).
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij hebben alle 4 lekker gegeten (en gedronken) maar wat ik teleurstellend vond was dat ik een Ben & Jerry dessert uitgekozen had maar dat zat ook nog gewoon in het bakje. Dat zag er wel heel simpel uit.
Suggestie: uit het bakje storten en dekseltje er op zetten o.i.d.
Ti V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Op 23/08 met een dinerbon van de grote kruidenier gegeten. De bediening is heel plezierig. Wij hoefden niet erg lang te wachten op onze lekkere carpaccio, heel fijn van smaak en de coquilles (tussengerecht) die echt zeer goed waren. De ravioli met truffelaroma was goed van smaak maar een beetje grof. De wijnen waren erg lekker. Zoals te verwachten op deze locatie zijn de prijzen aan de maat. Als met € 28 bovenaan deze site de menuprijs wordt bedoeld is dat onjuist.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Erg vriendelijk personeel. Het restaurant is net en leuk ingericht met een ruime opzet voor de tafels. Gerecht zouden wat groter mogen zijn voor de prijs
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We waren met vrienden en maakten gebruiken de AH actie. We werden vriendelijk en gastvrij ontvangen. De gerechten waren vers en smaakten prima. Gezellige ambiance. Kortom voor herhaling vatbaar.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Een aantal keer bij Het Kabinet gegeten, waaronder een keer eerder met de AH Restaurantactie.

Helaas viel ons bezoek deze keer een beetje tegen. Het personeel was vriendelijk, daar lag het niet aan. Het viel me echter op dat de porties deze keer nogal klein waren en de gerechten minder verrassend dan ze in mijn beleving de vorige keer waren.
MBteZ .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Gezellige locatie. Mooie inrichting
Heerlijk gegeten, de borden worden heel mooi opgemaakt. Zeer aardige en correcte bediening. Aanrader!
Helen K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten is goed, maar wij komen hier vooral graag omdat het personeel zó vriendelijk is.
Met de AH zegels houden we de prijs acceptabel
eyang .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Via de AH restaurantactie bij Het Kabinet gegeten. Alles was prima in orde. We hebben lekker gegeten. De prijs-kwaliteit van de producten was goed. De bediening was vriendelijk. Kortom: een aanrader
Bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Met ah restaurantactie het menu genomen. Heerlijk op het terras gezeten. Prettige bediening. Beperkte keuzevrijheid gezien het menu, maar lekker.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Prima plaats om af te spreken om even plezierig te eten. Attent personeel en strak wijnadvies. De ravioli was bijzonder.
jinkes V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Door een social deal kennis gemaakt met dit restaurant en aangenaam verrast! Door het grote aanbod in Den Haag valt restaurant Het Kabinet wellicht niet op maar het is zeker een plek om terug te komen.
Met vrienden hebben we gebruik gemaakt van het 5 gangen menu. Bediening was vriendelijk (hadden eigenlijk een dag eerder gereserveerd maar konden zonder probleem de datum doorschuiven ondanks de deal-aanbieding). Mooie warme, stoere uitstraling in de zaak wat je meteen thuis doet voelen.
Wat ons ook ontzettend aansprak was de ruime keuze aan wijnen per glas en speciaalbieren. Als liefhebbers hiervan maak je zo de beleving compleet. Bij elke gang een passende wijn of speciaal biertje, helemaal heerlijk! De gerechten kwamen in een goed tempo op tafel en waren allemaal heerlijk. Verassende combinaties op mooi opgemaakte smaken en verse produkten.
Tonijn/avocado voorgerecht heerlijk, welicht volgende keer iets meer tonijn en iets minder avocado. Meloensoepje met pata negra en iberico kroket verassend lekker! Coquille als tussengerecht perfect klaargemaakt. Hoofgerecht truffelravioli lekker maar erg machtig. Dessert cheesecake helemaal prima.
Na het eten hebben we de hotelkamer boven het restaurant van onze vrienden bewonderd en WAUW dit is zeker een aanrader. Een prachtige kamer met een 2 persoons jaccuzi geeft je echt het "wauw-gevoel".

Als tip wil ik graag meegeven om aan de gasten een wijnarrangement aan te bieden. Ik weet niet of het er is maar het werd bij ons niet aangeboden. We hebben nu zelf de wijnen uitgekozen maar hoe mooi zou het zijn als bij elk gerecht een passende wijn werd geserveerd!

Kortom ; prima ervaring, keurige prijs/kwaliteit, mooie zaak!
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Ik begrijp waarom dit etablissement gemiddeld niet boven een ruim voldoende scoort: het totaalplaatje is mijns inziens nét niet compleet. Dat ligt volgens mijn ervaring van gisteren vooral aan de afstemming tussen de keuken en de bediening e/o aan de inzet c.q. de hoeveelheid mensen in die beide (f)actoren. Want het (onnodig) langdurend wachten op persoonlijke aandacht, publieksgerichte service en dergelijke blijk/ft hier een aandachtspuntje...
En da's jammer, want aan de kwaliteit van het eten en drinken en de sfeer ligt het heus niet.