Het Kabinet Eten en Drinken

Lange Houtstraat 15 2511 CV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Wijn- en spijscombinaties waar je u tegen zegt

Kom naar de Lange Houtstraat in Den Haag voor een een heerlijke culinaire avond! Geniet van een gevarieerd menu met vele klassieke gerechten. Vergeet vooral niet naar de wijnkaart te vragen, deze presenteert het team met gepaste trots. Blijf vooral na het eten nog even aan de bar hangen voor een heerlijk drankje.

Meer informatie over restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Maandag t/m Zondag vanaf 15:00
- Diner vanaf 16:30

Jouw recensie over het restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Rob S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Via Social deal hier gereserveerd. Vriendelijke ontvangst. Het was mooi weer dus we hebben buiten aan de straatkant gegeten. Het eten was goed van smaak maar erg kleine porties. Zal wel met de social deal te maken hebben anders was het een scheve prijs/kwaliteit verhouding.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
We hadden bij reservering én bij binnenkomst/bestelling gemeld dat we om 19:30 uur weg moesten i.v.m. theatervoorstelling.
We aten 2 voorgerechten. Voor de tweede hebben we 2x gevraagd waar het bleef en dat werd om 19:25 geserveerd. Jammer! Het was niet eens druk...betere afstemming tussen bedoening en keuken nodig misschien.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
De bediening was rommelig, en lette niet goed op. De steak was te rauw van binnen en daarnaast bijna niet te kauwen. De patat was slap en bleek en er was nauwelijks groente bij (behalve een bakje appelmoes). Wij komen niet weer.
Fay C.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Bediening was onprofessioneel en brutaal. Wisten niks wat op de kaart stond. Bleef staan wachten en ging niet uit zichzelf terug naar de kassa/keuken om te vragen. Eten was half lauw/koud. Terug gestuurd maar bediening geloofde het eerst niet. Toen mijn spareribs weer terug kwam had de rest al haar eten op. Klein excuus gekregen maar verder niks aangeboden gekregen (soort van zoekt het lekker zelf uit). Tafel naast ons wachtte al een uur op het hoofdgerecht. Waar de grand dessert uit bestond wist bediening ook niet. Grand dessert bestond uit diepvries high tea zoetigheden. Bij uitserveren van toetjes geen bestek gekregen. Moesten het blijkbaar maar met de hand opeten. Erg ontevreden. Ga hier nooit meer heen. Gemidd 8.2 op iens veels te hoog voor dit amateuristisch restaurant!
Fay C.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Bediening was erg onprofessioneel en brutaal. Wisten niks van de kaart en ging ook niet uit zichzelf terug naar de kassa/keuken om het uit te zoeken. Bleef liever staan kijken en wachten tot we iets kozen. Slibtongen waren half lauw maar spareribs koud. Terug gestuurd terwijl de bediening mij eerst niet wou geloven. Klein excuus gekregen maar in tussen tijd niks aangeboden gekregen. Toen mijn eten terug kwam had de rest al haar eten op. Spareribs was aan de zoutige kant. Toetjes bestond uit diepvries high tea zoetigheden. Geen bestek bij gekregen (moesten blijkbaar maar met de hand doen). Tafel ernaast wachten al een uur op hun hoofdgerecht. Kortom, gemidd 8.2 op iens veels te hoog voor dit restaurant. Het was dat we met socialdeal hier waren maar anders waren we weggelopen!
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Gister met 4 personen voortreffelijk gegeten. Gerechten werden mooi opgediend. Vriendelijke en behulpzame bediening. Wij komen zeker nog een keer terug. Hopelijk is dan de kaasplank weer terug als dessert.
Werner M. S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Gisteren met twee personen gegeten bij dit restaurant. Van 17.30-20.00 waren we de enige gasten. Mijn tafelgenoot had het koud. Het eten was zeer smakelijk, de bediening heel attent en vriendelijk. Het serveren van Corenwyn in een cognacglas (in de daarbij horende hoeveelheid) vond ik wat bijzonder. De beef tataki met gegrilde scampi en soja en sesamsaus was voortreffelijk en een aanrader. Van de zomer nog eens bekijken.
MichaelJoke .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Prima eten en aardige meisjes in de bediening. Echter wel een geluk dat het niet heel druk is want dan zouden deze bedieningsmeisjes het niet aankunnen qua onervarenheid. Op de muur stond een actie dat je op zondag je schoonmoeder gratis mee uit eten kon nemen, echter bij het afrekenen dacht het meisje dat wij een grapje maakte en bij navraag zaten er weer haken en ogen aan, terwijl die niet bij de actie stonden beschreven. Nu zagen wij die per toeval en willen we hier niet heel moeilijk over doen maar valt dit toch tegen als je het leest tijdens het eten en de bediening dan niet eens weet dat de actie bestaat en niet duidelijk is dat je aan een voorwaarde moet voldoen. Tegenvaller!
anja_deruiter .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuke vlotte bediening, maar niet de hele avond...Na het hoofdgerecht hebben wij in best lang moeten wachten om 1. het nagerecht te kunnen bestellen 2. voordat dit op tafel kwam. Erg jammer, want daardoor zaten we een beetje op hete kolen. Mensen die na ons waren gearriveerd, gingen veel eerder weg. Zij zullen deze minpuntje dus niet hebben ervaren. Qua prijs vind ik de voorgerechten prijzig. Die neem ik normaliter nooit, dus kom ik hier nog wel eens terug.
Yvo S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De gerechten klinken mooi op de kaart, maar zijn niet meer dan redelijk. Het voorgerecht (gemengde Sashimi) was goed, het hoofdgerecht (DRY aged steak) lauwwarm, en zonder veel smaak. Een kleddertje dat voor groenten door moest gaan, en een paar frietblokjes maakten het compleet. Een bakje Ben n Jerries geserveerd op een bord als toetje? Echt? Of een droog appeldingetje? Nee, dan liever mijn oma's appeltaart.
De bediening was extreem langzaam (het eerste drankje werd na ca. 15min opgenomen), en niet professioneel. Ben benieuwd wat kabinetsleden daar van vinden.....
Elisabeth I.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met AH restaurantactie gegeten. Helemaal top! Geen aparte menu maar gewoon a la carte. Eten en bediening was fantastisch en de sfeer ook. We komen zeker terug!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Met groep van 4 personen voor’ t eerst hier gegeten. Druk voor een woensdagavond. Eten was smakelijk : lekker voorgerecht, idem biefstukje. Miste de groente.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Jammer dat je voor water moet betalen,maar Top we kregen alle zes het voordeel van de AH restaurantactie! Hadden maar 1 kaart bij ons. Maar voordeel voor allen. Gezellig en goed gegeten!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Na het eten hadden we een voorstelling in de Schouwburg. Door langdurige file veel later dan gepland in het restaurant. Door personeel en keuken werd hier geweldig op ingespeeld. Helemaal top. Datzelfde geldt voor het eten. Als hoofdgerecht een perfecte dry aged rib roast. Dat we een AH-kortingsbon hadden, had geen enkele invloed op hetgeen werd gepresenteerd. Wij komen hier zeker nog terug!
ajatuin .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gisteravond met 9 personen hier heerlijk gegeten. Enige minpuntje: de bediening was erg druk en gehaast. Dat kwam soms wat onvriendelijk over.
Jannie Z.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We waren hier met de AH-actie en dan is de prijskwaliteitsverhouding normaliter gunstig tot erg gunstig. We moesten nu €64,- afrekenen, normaal het dubbele, dus dat kwalificeer ik nu als prima. Als voorgerecht hadden we een combinatie van de voorgerechten van de kaart. Het een smaakte beter dan het andere, in het algemeen niet heel bijzonder, helaas. Hoofdgerechten waren beter: sliptong en kalfsspareribs. Met prima wijnen er bij, dat wel. Toetje cheesecake was lekker, maar oh oh, wat moesten we er lang op wachten. Een betere bezetting van de bediening en/of keuken is toch wel de uitdaging voor dit restaurant.
Flora V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
lekker gegeten wel wat chaotisch bij binnenkomst erg druk!
daardoor ook zeer rumoerig maar dat werd later op de avond wel beter.
gezellige en vriendelijke bediening
ook in dit restaurant geldt dat groente een ondergeschoven kindje is bij de gerechten...
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Op de menukaart staan voldoende heerlijke gerechten. Kortom Het Kabinet is een een echte aanrader.
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Lekker gegeten met de ah-kaart. We konden van de kaart kiezen. Wel 3gangen en geen koffie ipv toetje.
Wij wilden geen toetje en hebben de koffie apart betaald. Locatie is voor herhaling vatbaar.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellig top-restaurant in Den Haag

De meeste restaurants in Den Haag zijn niet zo best, maar gisterenavond merkten we dat het ook anders kan: Het was wel een zeer voordelige actie van Social Deal, maar we hadden graag de normale prijs betaald. Kreeft, malse gemarineerde biefstuk met goed gekozen sauzen en garnering, prima klaar gemaakt. Moet nog wel iets sneller worden opgediend, 50 minuten is te lang, maar het was erg druk en daar zal wel aan gewerkt worden. Zaak heeft problemen gehad door slechte bereikbaarheid, verbouwing straten, maar nu doen ze hun uiterste best weer terug te komen. Bediening bijzonder. Het meisje dat ons serveerde, genaamd Lynn, is goud waard. Zeer vriendelijk, gezellig om mee te praten maar ondertussen werkt ze hard om haar andere taken goed te doen . De jongen, een soort bedrijfsleider (?) ook prima. . Prijs/kwaliteitsverhouding niets op aan te merken.
De zaak is sfeervol en dat kan van verreweg de meeste restaurants in Den Haag niet gezegd worden helaas.
Ik ben zelf meesterkok en heb twee restaurants gehad, dus het deed mij extra goed dat dit soort restaurants ook in Den Haag bestaan.
P.Zee