Het Kabinet Eten en Drinken

Lange Houtstraat 15 2511 CV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Wijn- en spijscombinaties waar je u tegen zegt

Kom naar de Lange Houtstraat in Den Haag voor een een heerlijke culinaire avond! Geniet van een gevarieerd menu met vele klassieke gerechten. Vergeet vooral niet naar de wijnkaart te vragen, deze presenteert het team met gepaste trots. Blijf vooral na het eten nog even aan de bar hangen voor een heerlijk drankje.

Meer informatie over restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Maandag t/m Zondag vanaf 15:00
- Diner vanaf 16:30

Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Opvallend niet erg druk op Valentijnsdag. Ingehuurde zanger past niet bij de zaak en maakte zeker in de leegte dan ook een wat verloren indruk. Bediening vriendelijk en adequaat. Eten lekker, maar zou wat spannender kunnen.
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Via Social deal hier gegeten 3 gangen menu a la carte. Een aantal jaar geleden kwamen wij hier graag: goede wijnen, uitmuntend eten. Maar helaas dit was een grote teleurstelling. Half leeg restaurant. Hoofdgerecht (stoofpotje) was koud, nadat het opgewarmd was bleek het niet lekker: erg droog en niet goed van smaak. De tournedos medium-rare was bijna well done. Ter compensatie kregen we een koffie met likeur aangeboden. Uiteindelijk klopte de rekening ook niet, is de koffie als dessert van het menu gerekend en stond ons echte dessert op de rekening. We komen niet terug. Jammer.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
met de appie actie hier gegeten. prima eetcafe, wijn bijzonder goed, eten is ok. ik vond de ravioli wat vettig en het toetje wat summier. ook de service was erg traag.. en het restaurant zat half vol
Yunita A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prima eten, maar niet bijzonder. De steak was wel erg goed en mals. Waren er met de Ah restaurant actie, maar toen het opeen gegeven moment erg lang duurde met het nagerecht hebben we besloten weg te gaan. Het vreemde was dat daar niets over gezegt werd. Niet even gevraagd of het allemaal naar wens was en of we niet nog het toetje wilden.
frankenjeannie D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima tent, kom er graag en ben kind aan huis. Vrolijk en opgewekt jong personeel. Altijd een extraatje als tussengerechtje. Regelmatig nieuwe gerechtjes. Lekkere wijn.
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het Kabinet is gewoon een prima restaurant, met een paar erg leuke gerechten op de kaart en dat alles in een ongedwongen sfeer, kortom wij waren hier voor de eerste keer, maar zeker niet voor de laatste keer.
D D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Jammer dat het gecommuniceerde menu voor de AH actie niet wordt waargemaakt. Waar eerst wordt gesproken over een menu met oa buikspek en tournedos, moeten we in het restaurant zelf 12 euro extra betalen. Ondanks dat zij hebben erkent dat het inderdaad eerder op de website stond, 'maar helaas niets aan kunnen veranderen'. Jammer, maar het eten was verder van goede kwaliteit!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Zeer nette ontvangst, we kwamen via de AH-restaurantactie en dan kun je gewoon uit het menu kiezen met wellicht wat bijbetalen (wat wij niet hoefden). We gaven aan dat we toch wat haast hadden ivm een theatervoorstelling die avond, daarop werd vlot ingespeeld zonder dat er aan kwaliteit werd verloren en dus zeker een aanrader!
Mees .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We kozen voor het Kabinet, omdat we daar bij eerdere gelegenheden lekker hadden gegeten met een prettige bediening. Er leek sprake van een geheel vernieuwde bezetting.
Als hoofdgerecht kozen we beiden voor shrimps. Zag er leuk uit, grote garnalen op een stokje met kop en staart er aan. Helaas bleken de shrimps lauw en ongeveer de helft was papperig. Toen we er wat van zeiden, konden we wel iets anders bestellen, maar de shrimps waren op. Hebben we niet gedaan in de hoop dat de overige shrimps wel knapperig zouden zijn. Dat viel tegen, zodat we er uiteindelijk een stuk of zes lieten staan. Het hoofd van de bediening vroeg bij het afruimen geroutineerd of het allemaal gesmaakt had.......oh sorry!
Wij vroegen voor bij het dessert een passend likeurtje. "Ik zou het niet weten, ik drink nooit likeur" was de reactie.
Tegen het afrekenen liep het hoofd van de bediening langs en op ons wenken gaf hij aan er
aan te komen. Even later stond hij gezellig met de rest van de bediening glazen te drogen. Toen ik aandacht vroeg zwaaide hij (!!!!!) en ging vrolijk verder met de glazen. De rekening vervolgens aan een andere passerende medewerker gevraagd. We waren benieuwd hoe men met het mislukte hoofdgerecht zou omgaan. Stond dus gewoon in volle glorie op de rekening. Na een opmerking daarover ging men lang in beraad en werden uiteindelijk 2 likeurtjes van de rekening gehaald. Dat hebben we geaccepteerd, maar voorlopig dus niet meer naar het Kabinet.
franssim .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Er is door het restaurant ook niet bezuinigd op de hoeveelheid. Ook het wijntje smaakte prima.
h.wiersinga1 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Voorgerecht was goed. Het hoofdgerecht 2 sliptongen was lekker.Alleen de patat was matig.
Het nagerecht panacotta was lekker en leuk opgemaakt De bediening erg vriendelijk.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wij waren hier met vrienden en maakten gebruik van de AH dinner deal. Wij hebben allen genoten van de ontspannen sfeer, de kwaliteit van de gerechten en de vriendelijke en uiterst correcte bediening
Sasja P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Eten was heerlijk. Bediening doet zijn best, maar liet oi wat steekjes vallen. Wijn werd warm geserveerd. Wijn wordt met restjes uit andere flessen aangevuld. Heel vreemd. En zo zijn er zeker nog meer aandachtspunten.
Brigitte F.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heel aardig bediend, lekker gegeten, en met Ah-restaurant-actie helemaal niet duur. Leuk te kunnen kiezen uit hele kaart.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
We hebben met z'n 3n gegeten,met de AH actie bij bep.voor en hoofdgerechten moet je dan €4 of €8 bij betalen het dessert is een verassing van de chef. We namen een glaasje wijn de Pinot Grigio kost €5,50 ik kreeg bijna het laatste uit de fles ,ik dacht schenk dat laatste beetje er ook maar bi,j maar dat gebeurde niet. Het ligt dus aan wie de wijn inschenkt wat de tafel voor ons kreeg beduidend meer wijn in het glas wat een normale hoeveelheid is i.v.m. de prijs.We hadden ook Gamba's en hebben toen om een nat doekje gevraagd en toen ook gekregen aangezien je dat met je handen eet.Verder een prima avond gehad !
amerzon .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het AH actie gegeten bij Het Kabinet. Goedkoopste gerecht gratis en voor een aantal voor- en hoofdgerechten moet resp. 4 of 8 euro worden bijbetaald.
Na enige verwarring verscheen toch een karafje kraanwater. Het aangeboden stokbroodje viel tegen; 7 schijfjes wit, wat olijven druipend van de olie en zonder prikker, aioli en filet americain. Ongevraagd (rauw) vlees serveren hoort niet, één mesje voor beide smeersels en geen bordje om je plakje stokbrood op te leggen aan de ongedekte tafel- is niet erg hygiënisch. Met 5,50 is dìt voorafje te duur.

Als voorgerecht; gerookte zalm met een gepocheerd ei op toast met mayonaise; gewoon zoals het moet zijn.
De salade was in orde, de 'bietenbitterbal' was vervangen door een groentekroketje. Waarom worden afwijkingen van het menu niet gewoon vooraf vermeld?
De sliptongen waren goed, royaal aan de maat met een soort ravigotte saus en wat groente; de frieten arriveren standaard met mayonaise, handig.
Het toetje van de chef (geen keuze) was ok, jammer dat het rode fruit erg koud was en daardoor weinig smakelijk. De akoestiek laat nogal te wensen over, vooral als er een groot gezelschap plaatsneemt. Jammer dat het dit keer een beetje tegenviel; wij zijn beter gewend van Het Kabinet.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Het eten was zeer smaakvol. Een klein puntje van kritiek: de hoeveelheid groente bij de heerlijke tournedos had wat meer mogen zijn. Vriendelijke bediening.
Priscilla S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wat een leuk restaurant! We waren er nooit eerder geweest maar dit restaurant met hotel is een favoriet van een vriendin. Dus de keus was snel gemaakt. Heerlijke kaart en super vriendelijk en gezellig personeel.
Milena R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Leuk gegeten met de AH actie. Je mocht alles van de kaart kiezen, een aantal met toeslag. Prima, want er staan best prijzige gerechten op. Dus dat is helemaal niet erg. Voorgerecht was fantastisch, hoofdgerecht was goed. Ik vond het tegenvallen dat de borden niet warm waren, leuke houten plank waarop het geserveerd wordt. Maar als je eerst met je kreeft stoeit, is je vlees koud. Of als je gewoon niet zo snel eet. Dat was wel heel jammer. Dessert prima, mocht je niet voor kiezen. Simpel maar wel lekker. Overall heel goed, wijnen waren ook erg goed, bediening vriendelijk.
Koos W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Restaurant ligt prima in het centrum en is eigentijds en goed ingericht. De bediening is goed, maar het eten redelijk matig voor het geld. Wat je mag kiezen via de IENS bon is wel redelijk afwisselend maar veel te duur voor wat je uiteindelijk krijgt. Met 2 mensen ben je toch snel (via de IENS aktie) ongeveer Euro 75/80 kwijt voor een redelijk eenvoudig menu!