Het Kabinet Eten en Drinken

Lange Houtstraat 15 2511 CV Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Wijn- en spijscombinaties waar je u tegen zegt

Kom naar de Lange Houtstraat in Den Haag voor een een heerlijke culinaire avond! Geniet van een gevarieerd menu met vele klassieke gerechten. Vergeet vooral niet naar de wijnkaart te vragen, deze presenteert het team met gepaste trots. Blijf vooral na het eten nog even aan de bar hangen voor een heerlijk drankje.

Meer informatie over restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Maandag t/m Zondag vanaf 15:00
- Diner vanaf 16:30

Jouw recensie over het restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Marjan Z.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het eten is hier altijd goed. De tipan was verrassend lekker, gamba's in een heet gietijzeren pannetje. De bediening is erg vriendelijk alleen heel jammer dat er maar twee meiden in de zaak liepen die de bar moesten doen, het terras en de bediening. Niet normaal en de gasten merken dat natuurlijk ook, de sfeer is hierdoor niet echt gezellig te noemen. Het personeel moet het maken in een zaak en dat kan hier niet omdat er geen tijd voor is. We kozen voor de kaas als nagerecht. De kok kwam uit de keuken om de plateaus van een andere tafel af te halen waarop wij vervolgens (ik neem aan wel afgewassen) onze kaas kregen. Dus waarschijnlijk geen afwaspersoneel. Jammer.
jan N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Nou was het vakantietijd, dat kan.. maar met drie tafels van twee kan je het niet echt druk hebben dacht ik zo. Eerst reservering niet bekend.. “ga maar zitten” meer dan 15 minuten moeten wachten voir het bestellen van een drankje en voor het tweede en derde drankje moest je het zelf gaan melden.... Het eten kwam wel heel, heel snel achter elkaar. Maar eerlijk is is eerlijk dat was wel erg goed. We zijn vaker geweest en altijd wel goed maar dit was even een misser zullen we maar zeggen...
Francis S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Eten was goed. De pannetjes waarin het werd opgediend waren onhandig.
De serveerster had het er druk mee in haar eentje. Vlotte bediening!
Cathy K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wij waren zeer verrast door dit restaurant er werd super hard gewerkt en het eten was prima, zeker voor herhaling vatbaar.
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Lekker gegeten ,vriendelijk personeel wel een aanrader
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Helaas was de bediening niet zo gastvrij, dit uitte zich in het niet willen verschaffen van een karaf kraan water bij 33 graden Celsius, de borden bleven lang staan, en er werd niet gevraagd om een broodje, als we iets te drinken wilden moesten we dit zelf aangeven. En een ander minpunt is het ontbreken van een drankenkaart
Cynthia C.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk gegeten met de ah actie! Goede service. Zoals gewend!
Hanneke P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Personeel was vriendelijk maar helaas onderbezetting. Veel te lang moeten wachten op onze gerechten. Prijs/kwaliteit was zeer teleurstellend. Toevoegingen op de kaart ontbraken of was zo weinig dat het lachwekkend was. Dit restaurant doet mee met de AH actie maar beknibbeld op alles. Dus wat ons betreft geen aanrader!
Charlotte P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
De porties waren veel kleiner in vergelijking met de gasten die geen gebruik hadden gemaakt van de ah actie. Echt teleurstellend.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het was heerlijk en gezellig als attijd. De enige opmerking die ik kan verzinnen, is een flesje plat water voor 9,95.... da's wat heftig! Ik heb al vaak hier gegeten, altijd heerlijk en wisselende kaart. Echt een aanrader. Maar ik zou graag mijn karafje kraanwater met citroentje terug willen. Tegen redelijke vergoeding uiteraard.
Marjan R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Hebben weer, als vanouds heerlijk gegeten, samen met vrienden. Houden dit adres erin als we in Den Hasg zijn!
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
De prijs/prestatie verhouding van Het Kabinet is dik in orde, leuke gerechten, er moet alleen nog gewerkt worden aan een wijnkaart.
Lesly F.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Miste de warmte sfeer kaarsjes en de muziek wat meer op de achtergrond(iets te hard)
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Prima gegeten en met de AH spaarkaart korting ook goed betaalbaar. Wel weinig frietjes, deze moet je apart bijbestellen.
Etienne O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Lekker buiten gezeten. Eten smaakte goed. Bediening redelijk. Er werd een ander voorgerecht geserveerd dan ik had besteld, terwijl het verder erg rustig was in het restaurant. Het juiste voorgerecht was er daarna vlot, maar toch wel later dan dat van mijn tafelgenoot. Er kon nog net 'sorry' af.
José W.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Wow. Wat hebben wij GEWELDIG GEGETEN. Bedankt kok/bediening. Wij komen weer. Toppers zijn jullie! Eerlijk..José en Harma.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Via Social deal hier gereserveerd. Vriendelijke ontvangst. Het was mooi weer dus we hebben buiten aan de straatkant gegeten. Het eten was goed van smaak maar erg kleine porties. Zal wel met de social deal te maken hebben anders was het een scheve prijs/kwaliteit verhouding.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
We hadden bij reservering én bij binnenkomst/bestelling gemeld dat we om 19:30 uur weg moesten i.v.m. theatervoorstelling.
We aten 2 voorgerechten. Voor de tweede hebben we 2x gevraagd waar het bleef en dat werd om 19:25 geserveerd. Jammer! Het was niet eens druk...betere afstemming tussen bedoening en keuken nodig misschien.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
De bediening was rommelig, en lette niet goed op. De steak was te rauw van binnen en daarnaast bijna niet te kauwen. De patat was slap en bleek en er was nauwelijks groente bij (behalve een bakje appelmoes). Wij komen niet weer.
Fay C.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Bediening was onprofessioneel en brutaal. Wisten niks wat op de kaart stond. Bleef staan wachten en ging niet uit zichzelf terug naar de kassa/keuken om te vragen. Eten was half lauw/koud. Terug gestuurd maar bediening geloofde het eerst niet. Toen mijn spareribs weer terug kwam had de rest al haar eten op. Klein excuus gekregen maar verder niks aangeboden gekregen (soort van zoekt het lekker zelf uit). Tafel naast ons wachtte al een uur op het hoofdgerecht. Waar de grand dessert uit bestond wist bediening ook niet. Grand dessert bestond uit diepvries high tea zoetigheden. Bij uitserveren van toetjes geen bestek gekregen. Moesten het blijkbaar maar met de hand opeten. Erg ontevreden. Ga hier nooit meer heen. Gemidd 8.2 op iens veels te hoog voor dit amateuristisch restaurant!