Het Kabinet Eten en Drinken

Lange Houtstraat 15 2511 CV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Wijn- en spijscombinaties waar je u tegen zegt

Kom naar de Lange Houtstraat in Den Haag voor een een heerlijke culinaire avond! Geniet van een gevarieerd menu met vele klassieke gerechten. Vergeet vooral niet naar de wijnkaart te vragen, deze presenteert het team met gepaste trots. Blijf vooral na het eten nog even aan de bar hangen voor een heerlijk drankje.

Meer informatie over restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Maandag t/m Zondag vanaf 15:00
- Diner vanaf 16:30

Ronnie L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Met AH actie voor het eerst hier gegeten. Prima eten, uitstekende bediening alleen het hoofdgerecht liet redelijk lang op zich wachten. Ik zou hier waarschijnlijk niet gaan eten zonder AH actie. Met AH actie was het al aan de dure kant.
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het was een gevarieerd menu, en het eten was echt lekker! Er was een fijne sfeer, en het restaurant zag er goed uit. Wij vonden de gastheer ook erg vriendelijk! Top restaurant!
Lynn D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Ik heb zondag met een groep van 4 bij het kabinet gegeten. Bij binnekomst werden wij vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. het eten was heerlijk en de gastheer was vriendelijk. Zelf had ik als hoogerecht de dry-aged rib roast, heerlijk vlees echt een aanrader. Wij komen zeker een keer terug!,
Fábio P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
toen ik binnen kwam, vond ik de sfeer al gezellig, de gastheer was vriendelijk en hielp ons snel! daarnaast was het eten echt lekker!!
Frans O.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Met 4 personen gegeten bij het Kabinet met AH kortingsbon. De serveerster vertelt dat het menu € 38,00 kost en het tweede menu dus gratis is. Ik meld vooraf dat op social deal exact hetzelfde menu voor € 17,00 aangeboden wordt. Waar is dan het voordeel van de AH actie? Tja, daar komt geen antwoord op. Ging ze overleggen. Na het diner volgt de mededeling dat het “een mooie aanbieding is. Tweede menu van € 38,00 gratis “.
Het eten:
Minimale porties en zeer matige kwaliteit. Vooraf: een fantasieloze carpaccio die meer deed denken aan een pakje broodbeleg van de super waar alleen het cellofaantje van af was gehaald en 2 minibruchetta’s met een rubberachtige klont mozzarella die van binnen te koud is met 2 rolletjes courgette.
Als hoofdgerecht de ondeugende gamba’s ( te weten 3 gamba’s van 4 cm met een stukje goedbereide kabeljauw in een soepachtige substantie) en beef tataki die wel smakelijk was maar weer een mini-portie. Daarbij een povere garnituur :voor 4 personen ronduit lachwekkend weinig.
Als dessert een bolletje ijs met een kleine cheesecake en een( = 1) in 4 partjes gedeelde aardbei .
Als klap op de vuurpijl kwam bij de rekening een presentje van 2 lollies ( let wel voor 4 personen!)
Kortom een teleurstellende avond met een overprijsd menu en slechte kwaliteit eten.
Wat ons zo verbaast is, dat deze acties toch bedoeld zijn om bekendheid voor de zaak op te bouwen, te zorgen dat klanten terug komen. Dit werkt nu averechts. Verkeerde zuinigheid !
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Onvriendelijke bediening. Eten was weinig. Hoofdgerecht Gamba's, krijg je 3 garnalen. Wij maakte gebruik van de actie 1 jarige gratis, maar dit verliep ook niet soepel. Prijzen op de menukaart online kwamen niet overeen met de prijzen op de menukaart in de zaak zelf. Wij komen hier niet meer terug.
fred.castenmiller .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
heerlijk gegetem met gebruikmaken d v.d kaarten van de AH actie, had door gegeven dat 1 persoon een gluttenallergie had en hebben daar rekening mee gehouden, erg rustig en jammer dat er geen aardappeltjes aanwezig waren omdat de patat niet in een aparte frituur gebaken wordt, de extra greonten die ik kreeg bestond uit uien en paprika., 2 hoofdgerechten van een andere kaart was geen probleem met een kleine bijbetaling
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
1e Pinksterdag gegeten met de AH actie, vooraf op de site gekeken welke keuze er was echter was er alleen te zien dat je een keuze kon worden gemaakt uit 3 voor en hoofd gerechten maar niet welke, het menu is nu wel bekend
Het eten was prima en mooi opgemaakt.
Porties niet erg groot, dus ben je een grote eter kun je tekort aan hebben
Verder prima avondje gehad
doris.henriquez.dh6 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Hele vriendelijke bediening. De keuzemenu bij de AH restaurantactie was uitgebreid en erg lekker. De gerechten waren zeer verfijnd klaargemaakt, zeker voor herhaling vatbaar.
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk 3 gangen gegeten. Gezellige sfeer, vriendelijke en behulpzame bediening. Helaas zat ik na het voor en hoofd gerecht zo vol dat ik de kaasplank niet meer op kon. Maar alles smaakte voortreffelijk, wij komen zeker terug
Dax B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met 4 personen. Carpaccio is erg lekker, evenals de Waqyu burger. Bediening was vriendelijk en en professioneel , en kon veel informatie geven over de wijnkaart. Aanrader: het Cornet biertje van de tap, heerlijk! Komen zeker terug.
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Opvallend niet erg druk op Valentijnsdag. Ingehuurde zanger past niet bij de zaak en maakte zeker in de leegte dan ook een wat verloren indruk. Bediening vriendelijk en adequaat. Eten lekker, maar zou wat spannender kunnen.
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Via Social deal hier gegeten 3 gangen menu a la carte. Een aantal jaar geleden kwamen wij hier graag: goede wijnen, uitmuntend eten. Maar helaas dit was een grote teleurstelling. Half leeg restaurant. Hoofdgerecht (stoofpotje) was koud, nadat het opgewarmd was bleek het niet lekker: erg droog en niet goed van smaak. De tournedos medium-rare was bijna well done. Ter compensatie kregen we een koffie met likeur aangeboden. Uiteindelijk klopte de rekening ook niet, is de koffie als dessert van het menu gerekend en stond ons echte dessert op de rekening. We komen niet terug. Jammer.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
met de appie actie hier gegeten. prima eetcafe, wijn bijzonder goed, eten is ok. ik vond de ravioli wat vettig en het toetje wat summier. ook de service was erg traag.. en het restaurant zat half vol
Yunita A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prima eten, maar niet bijzonder. De steak was wel erg goed en mals. Waren er met de Ah restaurant actie, maar toen het opeen gegeven moment erg lang duurde met het nagerecht hebben we besloten weg te gaan. Het vreemde was dat daar niets over gezegt werd. Niet even gevraagd of het allemaal naar wens was en of we niet nog het toetje wilden.
frankenjeannie D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima tent, kom er graag en ben kind aan huis. Vrolijk en opgewekt jong personeel. Altijd een extraatje als tussengerechtje. Regelmatig nieuwe gerechtjes. Lekkere wijn.
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het Kabinet is gewoon een prima restaurant, met een paar erg leuke gerechten op de kaart en dat alles in een ongedwongen sfeer, kortom wij waren hier voor de eerste keer, maar zeker niet voor de laatste keer.
D D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Jammer dat het gecommuniceerde menu voor de AH actie niet wordt waargemaakt. Waar eerst wordt gesproken over een menu met oa buikspek en tournedos, moeten we in het restaurant zelf 12 euro extra betalen. Ondanks dat zij hebben erkent dat het inderdaad eerder op de website stond, 'maar helaas niets aan kunnen veranderen'. Jammer, maar het eten was verder van goede kwaliteit!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Zeer nette ontvangst, we kwamen via de AH-restaurantactie en dan kun je gewoon uit het menu kiezen met wellicht wat bijbetalen (wat wij niet hoefden). We gaven aan dat we toch wat haast hadden ivm een theatervoorstelling die avond, daarop werd vlot ingespeeld zonder dat er aan kwaliteit werd verloren en dus zeker een aanrader!
Mees .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We kozen voor het Kabinet, omdat we daar bij eerdere gelegenheden lekker hadden gegeten met een prettige bediening. Er leek sprake van een geheel vernieuwde bezetting.
Als hoofdgerecht kozen we beiden voor shrimps. Zag er leuk uit, grote garnalen op een stokje met kop en staart er aan. Helaas bleken de shrimps lauw en ongeveer de helft was papperig. Toen we er wat van zeiden, konden we wel iets anders bestellen, maar de shrimps waren op. Hebben we niet gedaan in de hoop dat de overige shrimps wel knapperig zouden zijn. Dat viel tegen, zodat we er uiteindelijk een stuk of zes lieten staan. Het hoofd van de bediening vroeg bij het afruimen geroutineerd of het allemaal gesmaakt had.......oh sorry!
Wij vroegen voor bij het dessert een passend likeurtje. "Ik zou het niet weten, ik drink nooit likeur" was de reactie.
Tegen het afrekenen liep het hoofd van de bediening langs en op ons wenken gaf hij aan er
aan te komen. Even later stond hij gezellig met de rest van de bediening glazen te drogen. Toen ik aandacht vroeg zwaaide hij (!!!!!) en ging vrolijk verder met de glazen. De rekening vervolgens aan een andere passerende medewerker gevraagd. We waren benieuwd hoe men met het mislukte hoofdgerecht zou omgaan. Stond dus gewoon in volle glorie op de rekening. Na een opmerking daarover ging men lang in beraad en werden uiteindelijk 2 likeurtjes van de rekening gehaald. Dat hebben we geaccepteerd, maar voorlopig dus niet meer naar het Kabinet.