Het Kabinet Eten en Drinken

Lange Houtstraat 15 2511 CV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Wijn- en spijscombinaties waar je u tegen zegt

Kom naar de Lange Houtstraat in Den Haag voor een een heerlijke culinaire avond! Geniet van een gevarieerd menu met vele klassieke gerechten. Vergeet vooral niet naar de wijnkaart te vragen, deze presenteert het team met gepaste trots. Blijf vooral na het eten nog even aan de bar hangen voor een heerlijk drankje.

Meer informatie over restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Maandag t/m Zondag vanaf 15:00
- Diner vanaf 16:30

Jouw recensie over het restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

MichaelJoke .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Prima eten en aardige meisjes in de bediening. Echter wel een geluk dat het niet heel druk is want dan zouden deze bedieningsmeisjes het niet aankunnen qua onervarenheid. Op de muur stond een actie dat je op zondag je schoonmoeder gratis mee uit eten kon nemen, echter bij het afrekenen dacht het meisje dat wij een grapje maakte en bij navraag zaten er weer haken en ogen aan, terwijl die niet bij de actie stonden beschreven. Nu zagen wij die per toeval en willen we hier niet heel moeilijk over doen maar valt dit toch tegen als je het leest tijdens het eten en de bediening dan niet eens weet dat de actie bestaat en niet duidelijk is dat je aan een voorwaarde moet voldoen. Tegenvaller!
anja_deruiter .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuke vlotte bediening, maar niet de hele avond...Na het hoofdgerecht hebben wij in best lang moeten wachten om 1. het nagerecht te kunnen bestellen 2. voordat dit op tafel kwam. Erg jammer, want daardoor zaten we een beetje op hete kolen. Mensen die na ons waren gearriveerd, gingen veel eerder weg. Zij zullen deze minpuntje dus niet hebben ervaren. Qua prijs vind ik de voorgerechten prijzig. Die neem ik normaliter nooit, dus kom ik hier nog wel eens terug.
Yvo S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De gerechten klinken mooi op de kaart, maar zijn niet meer dan redelijk. Het voorgerecht (gemengde Sashimi) was goed, het hoofdgerecht (DRY aged steak) lauwwarm, en zonder veel smaak. Een kleddertje dat voor groenten door moest gaan, en een paar frietblokjes maakten het compleet. Een bakje Ben n Jerries geserveerd op een bord als toetje? Echt? Of een droog appeldingetje? Nee, dan liever mijn oma's appeltaart.
De bediening was extreem langzaam (het eerste drankje werd na ca. 15min opgenomen), en niet professioneel. Ben benieuwd wat kabinetsleden daar van vinden.....
Elisabeth I.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met AH restaurantactie gegeten. Helemaal top! Geen aparte menu maar gewoon a la carte. Eten en bediening was fantastisch en de sfeer ook. We komen zeker terug!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Met groep van 4 personen voor’ t eerst hier gegeten. Druk voor een woensdagavond. Eten was smakelijk : lekker voorgerecht, idem biefstukje. Miste de groente.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Jammer dat je voor water moet betalen,maar Top we kregen alle zes het voordeel van de AH restaurantactie! Hadden maar 1 kaart bij ons. Maar voordeel voor allen. Gezellig en goed gegeten!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Na het eten hadden we een voorstelling in de Schouwburg. Door langdurige file veel later dan gepland in het restaurant. Door personeel en keuken werd hier geweldig op ingespeeld. Helemaal top. Datzelfde geldt voor het eten. Als hoofdgerecht een perfecte dry aged rib roast. Dat we een AH-kortingsbon hadden, had geen enkele invloed op hetgeen werd gepresenteerd. Wij komen hier zeker nog terug!
ajatuin .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gisteravond met 9 personen hier heerlijk gegeten. Enige minpuntje: de bediening was erg druk en gehaast. Dat kwam soms wat onvriendelijk over.
Jannie Z.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We waren hier met de AH-actie en dan is de prijskwaliteitsverhouding normaliter gunstig tot erg gunstig. We moesten nu €64,- afrekenen, normaal het dubbele, dus dat kwalificeer ik nu als prima. Als voorgerecht hadden we een combinatie van de voorgerechten van de kaart. Het een smaakte beter dan het andere, in het algemeen niet heel bijzonder, helaas. Hoofdgerechten waren beter: sliptong en kalfsspareribs. Met prima wijnen er bij, dat wel. Toetje cheesecake was lekker, maar oh oh, wat moesten we er lang op wachten. Een betere bezetting van de bediening en/of keuken is toch wel de uitdaging voor dit restaurant.
Floor63 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
lekker gegeten wel wat chaotisch bij binnenkomst erg druk!
daardoor ook zeer rumoerig maar dat werd later op de avond wel beter.
gezellige en vriendelijke bediening
ook in dit restaurant geldt dat groente een ondergeschoven kindje is bij de gerechten...
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Op de menukaart staan voldoende heerlijke gerechten. Kortom Het Kabinet is een een echte aanrader.
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Lekker gegeten met de ah-kaart. We konden van de kaart kiezen. Wel 3gangen en geen koffie ipv toetje.
Wij wilden geen toetje en hebben de koffie apart betaald. Locatie is voor herhaling vatbaar.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellig top-restaurant in Den Haag

De meeste restaurants in Den Haag zijn niet zo best, maar gisterenavond merkten we dat het ook anders kan: Het was wel een zeer voordelige actie van Social Deal, maar we hadden graag de normale prijs betaald. Kreeft, malse gemarineerde biefstuk met goed gekozen sauzen en garnering, prima klaar gemaakt. Moet nog wel iets sneller worden opgediend, 50 minuten is te lang, maar het was erg druk en daar zal wel aan gewerkt worden. Zaak heeft problemen gehad door slechte bereikbaarheid, verbouwing straten, maar nu doen ze hun uiterste best weer terug te komen. Bediening bijzonder. Het meisje dat ons serveerde, genaamd Lynn, is goud waard. Zeer vriendelijk, gezellig om mee te praten maar ondertussen werkt ze hard om haar andere taken goed te doen . De jongen, een soort bedrijfsleider (?) ook prima. . Prijs/kwaliteitsverhouding niets op aan te merken.
De zaak is sfeervol en dat kan van verreweg de meeste restaurants in Den Haag niet gezegd worden helaas.
Ik ben zelf meesterkok en heb twee restaurants gehad, dus het deed mij extra goed dat dit soort restaurants ook in Den Haag bestaan.
P.Zee
F.S. C.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Het was een zeer geslaagd diner! Eten was bijzonder goed en de bediening ook!
We komen heel graag weer terug! Zowel wat betreft het voorgerecht, hoofdgerecht als het dessert !
Monica S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Leuk restaurant om een keer te eten met de AH-actie. De gerechten zagen er prachtig uit maar smaakten minder goed dan ze eruit zagen. Ik had een Wagyu carpaccio die niet echt smaakvol was en kalfsspareribs met frites. De hoeveelheid spareribs was enorm (drie heel lange stukken waarvan ik er maar één op kon) maar ook dat vlees was niet echt smaakvol. De piepkleine salade van piepklein gesneden rauwe groenten was echt te ... eh ja... rauw. Het dessert van sorbetijs was goed. De koffie ook. De bediening was heel vriendelijk, alert en snel. Wij vonden het prettig dat we van de kaart konden kiezen en de prijs van alle gerechten samen door de helft ging omdat het AH-actie-menu al vervallen was. En dat ik de ongegeten spareribs mee mocht nemen in een 'doggie bag'. We hebben een gezellig avond gehad maar ik zou - zeker als ik het volle pond moest betalen - niet snel naar dit restaurant terug gaan (ik vind het niet leuk om dit te schrijven want volgens mij deden ze hartstikke hun best!).
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij hebben alle 4 lekker gegeten (en gedronken) maar wat ik teleurstellend vond was dat ik een Ben & Jerry dessert uitgekozen had maar dat zat ook nog gewoon in het bakje. Dat zag er wel heel simpel uit.
Suggestie: uit het bakje storten en dekseltje er op zetten o.i.d.
Ti V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Op 23/08 met een dinerbon van de grote kruidenier gegeten. De bediening is heel plezierig. Wij hoefden niet erg lang te wachten op onze lekkere carpaccio, heel fijn van smaak en de coquilles (tussengerecht) die echt zeer goed waren. De ravioli met truffelaroma was goed van smaak maar een beetje grof. De wijnen waren erg lekker. Zoals te verwachten op deze locatie zijn de prijzen aan de maat. Als met € 28 bovenaan deze site de menuprijs wordt bedoeld is dat onjuist.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Erg vriendelijk personeel. Het restaurant is net en leuk ingericht met een ruime opzet voor de tafels. Gerecht zouden wat groter mogen zijn voor de prijs
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We waren met vrienden en maakten gebruiken de AH actie. We werden vriendelijk en gastvrij ontvangen. De gerechten waren vers en smaakten prima. Gezellige ambiance. Kortom voor herhaling vatbaar.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Een aantal keer bij Het Kabinet gegeten, waaronder een keer eerder met de AH Restaurantactie.

Helaas viel ons bezoek deze keer een beetje tegen. Het personeel was vriendelijk, daar lag het niet aan. Het viel me echter op dat de porties deze keer nogal klein waren en de gerechten minder verrassend dan ze in mijn beleving de vorige keer waren.