Het Kabinet Eten en Drinken

Lange Houtstraat 15 2511 CV Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

Wijn- en spijscombinaties waar je u tegen zegt

Kom naar de Lange Houtstraat in Den Haag voor een een heerlijke culinaire avond! Geniet van een gevarieerd menu met vele klassieke gerechten. Vergeet vooral niet naar de wijnkaart te vragen, deze presenteert het team met gepaste trots. Blijf vooral na het eten nog even aan de bar hangen voor een heerlijk drankje.

Meer informatie over restaurant Het Kabinet Eten en Drinken

• Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Zeer lekker en gezellig
Els D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Ontvangst en bediening was heel vriendelijk. Gerecht buiten de kaart verrassend lekker en voordelig geprijsd.
Op zaterdagavond rustig gegeten, vlotte bediening. Het was ook nog eens vlak naast ons hotel. Aanrader!
Paula S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten,leuke ontvangst en zeer prettige bediening.
Sfeervol ingericht en al in Kerst gehuld.
Ina E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening, we waren met 8 personen en we hebben meteen voor een volgende keer gereserveerd, helemaal top!!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heel gezellig, en sfeervol restaurant in gezellig authentieke straat in den haag. Wij hebben geboekt voor een voorstelling in het dillegentia theater, wat op loopafstand is. Ideaal!
Bas N.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Bijzonder lekker gegeten voor een erg goede prijs. De bediening was vlug en vriendelijk. Ik ga zeker nog een tweede keer.
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
De AH actie zorgt er toch voor dat je in restaurantjes komt waar je anders voorbij zou lopen. Of dat nu veranderd is bij het Kabinet? Helaas niet..

Eten was prima overigens, alleen werd er een toelage gerekend op sommige gerechten, zonder dat het ons van te voren gemeld was. Wees hier dus op voorbereid. Wat ons voornamelijk teleurstelde was de slechte service van de vrouwelijke bediening!

Geen aandacht, lang wachten, bestellingen die niet komen, collega’s de schuld geven, (extra geld in rekening brengen dus) en we weten nu dat thee drinken saai is.. Beetje jammerr!
( De jongen in de bediening was overigens top!)
Silvana C.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Het is een sfeervol en gezellig restaurant. Het eten is goed en de bediening is uitstekend. De opstelling van de eettafels is uitstekend en je zit lekker ruim. Het is een aanrader om hier te dineren.
Ilse C.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
De jongen die bediende was top! De vrouw echter niet. Ivm lactose intolerantie mag ik geen dessert dus vroeg ik om thee, na 3x te horen dat dit super saai was en ik een likeurtje zou moeten doen (wat ik niet wilde) zou ze het regelen maar ik moest sowieso wel 7,50 betalen ivm het Ah menu. Geen probleem natuurlijk maar Helaas heb ik nooit thee gekregen. Ze vroeg er uiteindelijk een keer na toen mijn vriendin haar dessert al ruim op had. Ze gaf toen haar collega (die al lang niet meer rond liep in ons gedeelte) de schuld. Ook de rekening duurde zo lang dat we zelf maar naar de bar zijn gegaan. Toen kregen we te horen dat ons voorgerecht extra kostte en dat we naar buiten moesten om geld te pinnen. Beide had eerder gezegd kunnen worden. Helaas werden wij door deze vrouw uit de bediening de hele avond zo goed als genegeerd wat het voor ons een erg negatieve ervaring heeft gemaakt. Jammer! Het eten was prima maar door de service komen wij hier niet meer terug.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijke voorgerechten (sashimi, ti pan, ravioli en carpaccio), maar de hoofdgerechten (spareribs, biefstuk en sliptong) vielen tegen. Spareribs waren erg droog en biefstuk was vrij taai (en medium, terwijl ik vroeg om rare). Nagerecht maar gelaten. Deel van de bediening gaf daar een sneer over (we aten met de Albert Heijn actie), want we móesten een nagerecht bestellen. Gelukkig was een andere dame netter en liet het erbij...
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Een aantrekkelijke menukaart en heerlijk gegeten.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Voor n gezellige, sfeervolle en goed diner is het hier goed toeven
Hans & Jane, Haarlem/Lunteren
Enine L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Het eten was prima, maar de service was onbeschoft, langzaam en had geen kennis van de producten. Het duurde lang voordat we werden geholpen en het eten liet ook op zich wachten. Toen ik vroeg of de tussendeur dicht mocht voor de tocht werd mij verteld dat ik ook achter in de zaak kon gaan zitten. Ook had ik de site bekeken voor de wijnkaart en toen ik vroeg of ik een specifieke wijn daarvan mocht hebben werd ik aangekeken alsof ik gek was. de huiswijn was op dus moesten we verplicht een duurdere wijn nemen. Tafel achter ons kreeg die wijn voor de prijs van de huiswijn en wij niet, arrogante bediening en zou er dus zeker niet meer terug gaan.
Astrid O.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten!!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Heel erg lekker gegeten, uitstekende keuken. Twee glazen Merlot huiswijn bij gedronken, was ook erg goed. Bediening was erg gezellig en vriendelijk. Restaurant zelf is sfeervol en gezellig ingericht Een absolute aanrader!
Gabriele L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Erg jammer. Het was druk en ze waren onderbezet. We moesten daarom al 20 minuten wachten totdat we drinken konden bestellen en de kaart kregen. Hierna nog 1 uur gewacht op het voorgerecht. Jammer, het eten was goed maar de service erg slecht door onderbezetting.
Hansje S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten!
Co V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Een bedienster op wel 30 klanten was minimaal ondanks de drukte bleef ze werkplezier uitstralen wij gaan zekker nog een keer hier eten
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Waren hier al eerder en onze mening hoeft niet bijgesteld te worden . goed dus
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De reservering was niet doorgekomen... simpele inrichting, black angus was erg goed en veel! Bediening vriendelijk. Heel gezellige en voorname buurt in den Haag.