Het Jagershuis

Meer informatie over restaurant Het Jagershuis

Dinsdag t/m Zondag

Blomverca .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het Jagershuis is een net maar gedateerd restaurant. De borden waren netjes opgemaakt, het eten was smaakvol enigszins matig geproportioneerd. Dessert waren prima. De bediening was in het begin vriendelijk, later op de avond toen er vaste klanten binnenkwamen werd de bediening minder. Het gevoel van niet welkom te zijn begon te groeien zeker nadat klanten werden verwelkomt door een hand schuddende eigenaar. Waardeer elke klant zie het als gunst dat ze de zaak bezoeken, er is vergelijkbare concurrentie genoeg in de buurt.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Leuk terras achter, mooie sfeer.
Kabeljauwfilet was perfect gegaard, maar had meer op smaak mogen zijn.
Creme brulee was redelijk, niet geweldig.
Bediening was correct.
Goed restaurant verder.
Nathaniel .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Het eten was prima. Lekker bruin brood, goede boter, tapenade. Ons voorgerecht carpaccio was zeer smakelijk: mals vlees, dressing van olijfolie en balsamico, wat sla, parmezaan, pijnboompitten.
De tournedos was mals, met een madeirajus en dadels.
Enige minpunt waren de ronduit slechte frites. Slap en niet gaar.

Helaas werd het plezier van dit lekkere eten toch echt teniet gedaan door de ongeinteresseerde houding van de bediening. Dat zalige brood (en de verdere gangen) werd zonder enige uitleg of glimlach op tafel gezet, de gerechten buiten de kaart plichtmatig opgedreund. De tegelijkertijd bestelde frites kwamen lang nadat het hoofdgerecht op was (zonder iets van een "sorry" en zelfs niet meer met een "smakelijk eten").

Kwalitatief een best goed restaurant, maar de jongeman die ons bediende paste niet in dit concept :(
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Nostalgisch Jagerhuis letterlijk en figuurlijk. Simpel eten maar vers en zeer goed. Carpaccio flinterdun en heerlijk van smaak evenals de tournedos goed mals en smaak uitstekend. Je voelt je alsof je midden in het bos zit met een vriendelijke bediening.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Toevallig dit restaurant uitgekozen en wat een treffer. Het eten was zonder uitzondering voortreffelijk. Vooraf de symfonie van vis. De beste paling, garnalen, zalm ooit! Als hoofdgerecht had mijn man de lamsrack. Zacht, roze en heel smaakvol met zoete ui en wel heel erg lekkere huisgemaakte frites. Ook mijn zeebaars met risotto was erg lekker. Eigenaar ontving ons hartelijk en vertelde smakelijk over de gerechten. Prettige no nonsense sfeer. Wij komen graag nog eens terug!
Enthoven01 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Valentijnsdag. Drie weken geleden heb ik een tafeltje voor twee gereserveerd om 18.30 uur om er zeker van te zijn dat we een plekje hadden op 14 februari. Bij de reservering afgesproken om eerst even aan de bar een borreltje te drinken. Dus zoals afgesproken eerst aan de bar maar daar kregen we de menukaart al snel en binnen een paar minuten kwam er al iemand vragen of we al een keuze gemaakt hadden terwijl we nog aan het kijken waren. Maar om een lang verhaal kort te maken.We stonden om 19.55 uur buiten na een 3 gangenmenu. Dus wat een romantisch diner moest worden werd een snelle hap met het gevoel dat we er gewoon uitgewerkt zijn om plaats te maken voor de volgende reservering Op de rekening stonden twee consumpties meer dan dat we hadden gekregen en de koffie was lauw. Dus geen punten gescoord bij mijn geliefde. Dit verwacht je niet van zo n duur exclusief restaurant.
Angelica B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Prima verzorgd viergangenmenu met wijnarrangement. Lamsrack voortreffelijk. Wijnen subliem.
Met vier personen gedineerd op zaterdagavond. Bediening is vriendelijk, decor soort 'Engels chic'. Voor en na het diner mogelijkheid om in de lounge op Chesterfield bankstellen te relaxen met een drankje. Gezellige en ontspannen avond uit beleefd.
Manuel D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Dit keer gekozen voor het menu, eendenleverpate vooraf en hoofd hertenbiefstuk. Bij voorgerecht werd een glas madeira aanbevolen, niet echt iets wat ik zou uitkiezen maar het was een sublieme combi.
Fantastisch restaurant met uitstekende kaart en zoveel kennis van zaken dat het je sprakeloos laat.
Walrus .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Na enige tijd weer eens bij het Jagershuis wezen eten.
We werden hartelijk onthaald , je bent hier echt welkom.
Het eten is nog steeds perfect de bediening is zeer attent , niet te traag en niet te snel , ook de eigenaar maakt tijd om bij alle gasten een gezellig praatje te maken.
Wij hadden als vooraf de kreeft die uitstekend smaakte en de symfonie van paling , zalm en garnalen die ook uitstekend was.
Als hoofdgerechten hadden we de zeetong en hertenhaas , allebei de gerechten waren perfect.
De nagerechten waren ook prima.
Alle lof voor dit restaurant , we gaan hier vaker eten.
Kabri .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Het eten is goed, lekkere smaken. Lang wachten op de gerechten, wel goede uitleg. Weinig uitleg over de wijnen. Wat erg storend is dat er in het portaal word gerookt, mensen laten vaak de deur open staan waardoor de geur van rook het restaurant in komt. Dit is voor ons een reden om niet terug te komen.
Elske-B .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Dinsdag 23 juli kwamen wij om 19.30uur binnen bij het Jagershuis. Er was niemand die ons welkom heette. Na 2x goede avond te hebben geroepen en door de zaak heen te hebben gekeken, het achtergelegen terras ontdekt. Op het terras aangekomen waren 4tafeltjes bezet en ondanks de rustige sfeer werden wij nog niet aangesproken! Een ober/gastheer en serveerster liep rond en ging weer naar binnen.

We zijn aan een tafeltje gaan zitten en 15minuten later kwam de serveerster vragen wat wij wilde drinken. Wij hebben 2x de menukaart aan haar gevraagd en om 20.15uur hadden we deze nog niet. Naar binnen gelopen en aan de gastheer gevraagd of wij de menukaart mochten?

Deze werd ons uiteindelijk gebracht en vanaf dat moment ging het allemaal soepel. Een extraatje van het huis werd op tafel gezet. Radijsjes met een heerlijk sausje. Daarna volgde ons voorgerecht, een Carpaccio (heerlijk) en een voortreffelijke tournedos. Als nagerecht hadden wij een schaaltje met verse aardbeien en ijsschaafsel in een apart glaasje. Het was erg lekker en er was zorg besteed aan het opmaken van de schaaltjes.

We willen de kok complimenteren voor het heerlijke eten maar de binnenkomst/ontvangst verdiend absoluut geen pluim! Gasten willen zich welkom voelen bij binnenkomst!
Daan7 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Onlangs een keer in dit restaurant uiteten geweest. Voldoende gescoord, maar ook niet echt veel meer. Ik zou het afronden op een 6.3. We moesten heel lang wachten tussen de gangen door 3,5 uur voor 3 gangen zonder koffie is wat mij betreft traag. Het eten wordt netjes gepresenteerd opgediend. Lekkere smaken, verse produkten, maar niet dat extra wat je zou verwachten kijkend naar de prijs van de gerechten. Het wild menu is een aanrader. Bediening wat koeltjes en zakelijk