Het Indisch Veerhuys

Havenhoofd 7 1353 PN Almere Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Het Indisch Veerhuys

Het voormalig Veerhuys in Almere is onlangs weer geopend onder de nieuwe naam Het Indisch Veerhuys. Eigenaar Tim van Heije heeft al meer dan twintig jaar een reputatie opgebouwd in Almere met zijn catering & event services. Maar na twee succesvolle seizoenen met zijn Foodtruck Sate Bak-Kar, wist hij het zeker; terug naar zijn Indische roots.

Een nieuw restaurant in Almere met uitsluitend traditionele gerechten op de kaart. Een plek waar het Indische 'thuisgevoel' door warme sfeer en authentieke smaken zorgen voor een kleine betovering.

De Indische cultuur is er een van delen. Wanneer men eten deelt, worden zij aan elkaar verbonden. Geheel volgens Indische traditie bestaat ons menu dan ook uit uitgebreide rijsttafels, Indonesian streetfood, traditionele saté en kleine gerechtjes om zelf je menu samen te stellen.

Meer informatie over restaurant Het Indisch Veerhuys

Jouw recensie over het restaurant Het Indisch Veerhuys

Eric M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Was een goed buffet met zeer vriendelijke bediening, maar de stoelen zijn zeer oncomfortabel. Daarom was het niet fijn om lang te dineren
Iveekeren V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Het buffet stond al lang waardoor het eten niet echt vers aandeed en te doorgekookt/gebakken was. De bediening was erg traag.
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Te duur en niet echt authentiek Indisch maar erg vernederlands. Bediening wel vriendelijk.
Annie K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Wij hebben prima gegeten. Het was wel iets minder dan wij hadden verwacht.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Jammer, bij een 3 gangenmenu, denk ik niet dat je geen keuze hebt, maar verplicht van het buffet moet eten. Ik vond het buffet zeer krap opgesteld. Loeihete lepels in bakken, of helemaal geen lepel te vinden. Je bord kan je nergens ff neerzetten om wat handiger op te scheppen. Ook heb ik lekkerder Indonesisch gegeten als hier. Voor mij geen aanrader.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk authentiek Indonesisch eten! We werden snel en vriendelijk geholpen. Mijn vrouw vroeg om een specifiek gerecht buiten de kaart. Dat was geen probleem en werd keurig verzorgd. Een plek waar we zeker vaker gaan komen!
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten, zeker voor een ah actie, genoeg keus voor een hoofdgerecht, voor en nagerecht geen keus, wij vonden het wel erg lekker, maar als je dit niet lust, is er geen andere keus.
Personeel was super vriendelijk
Zeker een aanwinst voor Almere haven
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Leuk om via de AH actie kennis te maken met dit restaurant. Genoten van een heerlijke rijsttafel in buffet vorm. Lekkere soep vooraf en een dessert na. Gaan zeker nog eens terug,
Jasperien V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wat een gezellig avondje uit eten had moeten worden, draaide uit op een teleurstelling. De reservering was niet doorgekomen, de bestelling van de drankjes vergeten en we moesten een uur wachten op het eten. Toen we eindelijk konden aanschuiven voor het buffet, bleek er bijna niks meer te liggen. Het restje rijst dat er lag was hard en koud, ook de rest van het eten was lauw en de bakken werden al geruime tijd niet meer aangevuld. Uiteraard hebben we het gemeld. Het restaurant putte zich uit in verontschuldigingen en gaf een flinke korting op de rekening. Een combinatie van drukte en gebrek aan personeel bleek de reden. Maar als een restaurant de drukte niet aan kan, lijkt het mij logisch om geen nieuwe reserveringen meer aan te nemen.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Prima eten met AH kaart buffet was goed en warm eten
Marcelina V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Wij hebben hier gegeten nav de AH restaurant actie.
Ik vind het lastig om een beoordeling te schrijven, om positief te beginnen: restaurant is leuk ingericht en bediening is vriendelijk. Bij de restaurant actie stond niet aangeven dat het een buffet betrof, op de Iens site leek het alsof je a la Carte kon bestellen. Als wij van te voren hadden geweten dat het een buffet was, hadden we niet gereserveerd. Nu zaten we er en hebben we van het buffet gegeten. Eten was erg lekker, maar men moet het buffet wel vaker aanvullen. We hadden nu net het gevoel dat we steeds de restjes aan het opeten waren. Ook was er op de buffettafel geen ruimte om de zware deksels van de warmhoudschalen neer te leggen, waardoor het lastig was om eten op te scheppen. Deze opmerkingen zijn bedoelt als positieve feetback. Nogmaals het eten was heerlijk en met kleine veranderingen in de organisatie van het buffet wordt het een perfect avondje uit.
Dennis T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Goede ontvangst in mooi ingericht restaurant, lekker gegeten, kinderen waren er ook blij mee.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Was lekker. Wij zijn vegetarisch en konden van een groot deel van het buffet mee-eten. Van de Ah aktie werd volop gebruik gemaakt hier. Goede kwaliteit!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Mooi gelegen restaurant met authentieke inrichting en vriendelijk personeel. Wij waren blij dat we buiten konden zitten, want binnen was echt te warm. Wij maakten gebruik van een buffet. Veel keuze en goede smaak, behalve de nasi kuning, maar dat is een persoonlijke smaak en toetje, spekkoekijs met pandanslagroom vond ik te zoet.
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Lekker authentiek eten. Alles zelf gemaakt. Met de AH-actie konden we onbeperkt van het buffet eten. Vooraf een lekker soepje en spekkoekijs als toetje. Heerlijk. Aardige mensen met persoonlijke aandacht.
Christina K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Eten was helaas koud, bij het restaurant bleek het niet om een menu te gaan maar om een buffet, bakken waren vaak leeg. Haar op het eten. Lang wachten. Wel erg vriendelijke bediening.
Angelique J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Meerdere malen moeten vragen om een drankje, dat kwam dan een half uur later. Het toetje hebben we 3 keer om moeten vragen en uiteindelijk kwam het toetje, bleek het een bolletje ijs met gekleurde slagroom en een takje erin al versiering. Waarom dan zo lang moeten wachten? De gehele zaak zowel binnen als buiten stond vol met afwas, tijdens het afrekenen moest je daaroverheen reiken. We hadden ons er enorm op verheugd als kenners van de Indonesische keuken, maar komen niet meer terug.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Op het eten niets op te merken dat was heerlijk ,maar buiten mag wel wat gebeuren binnenwand het gezellig.