Het Indisch Veerhuys

Havenhoofd 7 1353 PN Almere Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      spekkoekijs met pandan crème en fruit
      spekkoekijs met pandan crème en fruit

Over het restaurant Het Indisch Veerhuys

Het voormalig Veerhuys in Almere is onlangs weer geopend onder de nieuwe naam Het Indisch Veerhuys. Eigenaar Tim van Heije heeft al meer dan twintig jaar een reputatie opgebouwd in Almere met zijn catering & event services. Maar na twee succesvolle seizoenen met zijn Foodtruck Sate Bak-Kar, wist hij het zeker; terug naar zijn Indische roots.

Een nieuw restaurant in Almere met uitsluitend traditionele gerechten op de kaart. Een plek waar het Indische 'thuisgevoel' door warme sfeer en authentieke smaken zorgen voor een kleine betovering.

De Indische cultuur is er een van delen. Wanneer men eten deelt, worden zij aan elkaar verbonden. Geheel volgens Indische traditie bestaat ons menu dan ook uit uitgebreide rijsttafels, Indonesian streetfood, traditionele saté en kleine gerechtjes om zelf je menu samen te stellen.

Meer informatie over restaurant Het Indisch Veerhuys

Jouw recensie over het restaurant Het Indisch Veerhuys

Peter En Simone D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Tafels staan ruim opgesteld, maar toch veel lawaai door de kale stenen wanden. Veel te weinig bedienend personeel, daardoor te lange wachttijd. Kwaliteit van het vlees erg matig. Varkenssate was meer vet dan vlees. Amsterdamse zilveruitjes in de atjar? Nee, dat wordt geen tweede bezoek voor ons. Jammer, want Almere kan best een goed Indonesisch restaurant gebruiken.
Henk .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het restaurant kon de drukte niet aan.
Eten was prima
Gisella B.
Heerlijk Indonesisch eten!
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Het is er erg aan genaam.
S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk gegeten, aardige bediening, goede uitleg over de gerechten. Sfeervolle inrichting, mooie locatie, een aanrader!
Samantha B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Alberheijn actie gedaan. Erg lekker gegeten. Als voorgerecht rijstsoep. Hele aparte beleving, maar kon het zeer waarderen. Daarna een lopend buffet. Heerlijke vleesgerechten waarvan het vlees heerlijk mals en gaar was. Lekkere bijpassende bijgerechtjes. Je kan en mag zo veel eten als je op kan.

Vriendelijk personeel. Voor de volgende keer zouden ze van mij wat vaker mogen vragen of we nog wat willen drinken. Verder meer dan prima!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wij hebben hier met vrienden gegeten met de AH restaurant bon. Vooraf een heerlijk soepje (had iets meer gemogen) toen mocht je eten zoveel als je wil van het buffet. Prima verzorgd en op tijd aangevuld. Het toetje werd weer uitgeserveerd en was verrukkelijk! Onze vriend is zelf Indonesisch, maar gaf zijn goedkeuring aan alle gerechten. Het restaurant zelf ziet er geweldig mooi uit van binnen en ligt op een prachtplek met uitzicht over het water en de haven van Almere-haven. Enige minpuntje was de bediening, duurde allemaal wat lang voordat je iets kreeg. Of moest voor de tweede keer naar bestelde drankje vragen, die dan pas kwam toen ik al bijna klaar was met de hoofdmaaltijd. Maar zeker aan te raden!
Josan S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Gerechten van het buffet tijdig aanvullen. Achtergrondmuziekje zou leuk zijn.
Bediening was niet erg attent, we waren met drie personen en ze brengen soep (waar we om moesten vragen) voor vier personen, tevens kregen we de rekening voor de verkeerde tafel.
We hebben een leuke avond gehad en genoten van het bufftet!
Zeker een aanrader!
B S.
Ga zo door.
Winnie R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Ik vond het gezellig, maar niet voor een tweede keer wat het eten bereft!
Natasja R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Ik vond het buffet maar magertjes, en qua smaak was het ook niet heel bijzonder. We moesten lang wachten op de soep en het drinken en dat ging ook nog mis. Misschien dat alla Carte wel aan te bevelen is, maat dat weet ik niet
Tiny R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Prima sfeer, goed eten !
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Wij gingen na het lezen van de recensies met een dubbel gevoel vanavond daar heen.

Maar hebben een positieve ervaring en de klachten waren niet herkenbaar.
Kan natuurlijk zijn dat ze dingen nav de recensies veranderd hebben.

Vriendelijke bediening, goede uitleg, eten was warm en je mocht zoveel en zo vaak opscheppen als je wilt, ook werd er aangegeven dat als er iets op was je dit kon aangeven en het aangevuld wordt.

Kortom wij hebben heerlijk gegeten en genoten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Leuke sfeer, prima bediening!
Jeroen O.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Was erg lekker maar de wachttijd tussen de gerechten was lang
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de bon van de AH restaurant weken. Lekker rijstensoep met kip vooraf en daarna een buffet met verschillende warme en koude groente en vleesgerechten. Het toetje was ijs met spekkoek smaak en groen slagroom.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Via de AH bon kennis gemaakt met dit restaurant. Het eten was prima, lekker voorgerecht, soepje en daarna een goed gevuld buffet, en een fijn dessert. Al met al prima gegeten , gaan zeker nog een keer terug.
José
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Ik heb om uitleg gevraagd hoe het systeem daar werkt, er ging een glas drank over tafel, eten was lekker.
Jeanette K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het buffet was eenvoudig, rundvlees was uitgedroogd. Er stond bij de diverse gerechten niet wat het was. Bediening aardig, entourage Indisch maar niet heel erg sfeervol. Voor dit buffet zou ik geen €35,00 p.p. over hebben. Maakte nu gebruik van de AH-actie.
Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Prachtige Balinese inrichting, ontzettend vriendelijke en gastvrije bediening en het eten is heerlijk!