Het Indisch Veerhuys

Havenhoofd 7 1353 PN Almere Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      spekkoekijs met pandan crème en fruit
      spekkoekijs met pandan crème en fruit

Over het restaurant Het Indisch Veerhuys

Het voormalig Veerhuys in Almere is onlangs weer geopend onder de nieuwe naam Het Indisch Veerhuys. Eigenaar Tim van Heije heeft al meer dan twintig jaar een reputatie opgebouwd in Almere met zijn catering & event services. Maar na twee succesvolle seizoenen met zijn Foodtruck Sate Bak-Kar, wist hij het zeker; terug naar zijn Indische roots.

Een nieuw restaurant in Almere met uitsluitend traditionele gerechten op de kaart. Een plek waar het Indische 'thuisgevoel' door warme sfeer en authentieke smaken zorgen voor een kleine betovering.

De Indische cultuur is er een van delen. Wanneer men eten deelt, worden zij aan elkaar verbonden. Geheel volgens Indische traditie bestaat ons menu dan ook uit uitgebreide rijsttafels, Indonesian streetfood, traditionele saté en kleine gerechtjes om zelf je menu samen te stellen.

Meer informatie over restaurant Het Indisch Veerhuys

25 en 26 december geopend

Jouw recensie over het restaurant Het Indisch Veerhuys

Finniedeijs D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Heerlijk!
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Heerlijk gegeten ,hele aardige bediening en sfeer en muziek brachten mijn broer en mij terug naar onze roots
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Zeer vriendelijke eigenaar, heerlijk eten, mooie locatie en goede sfeer.
Else B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Heerlijk gegeten maar helaas vonden waarschijnlijk meer mensen dat. Het buffet was al behoorlijk aan het “leeg raken”
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Jammer vonden wij dat er alleen diepe borden waren. En, wij aten van het buffet, was het onduidelijk of wij voor iedere gang een schoon bord mochten pakken. Maar we komen zeker terug voor de Indische Rijsttafel.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Met zijn 4en gekozen voor de etagere met 19 gerechtjes. Gezellige entourage en lief personeel.
H H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heel fijn restaurant met vriendelijk personeel. Fijne sfeer en, niet onbelangrijk, heerlijke gerechten.
Stans H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heel vriendelijk en hartelijk ontvangen, heerljk eten, sfeervol ingericht met leuke achtergrond muziek.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Top!
Micky V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
goed gegeten, bediening beetje onervaren doch zeer Vriendelijk. Indische gerechten zijn van een goede smaak. De presentatie van het nagerecht was simpel. Eten met een AH bon dan is het een gunstige prijs, anders te prijzig. Komen zeker terug om a la cart te eten, willen de sate gambing en sotosoep te proberen.
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Degelijk Indonesisch!
Louisa V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Gastvrije ontvangst, snelle bediening, warme uitstraling van het restaurant, en heerlijk eten. Wij komen zeker terug.
Birgitte V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Het eten was goed van smaak, AH menu viel wat tegen. Voorgerecht rijstepap met kipbouillon simpel maar ok, toetje ook erg simpel en niet bijzonder. Buffet was goed van smaak maar snel en vroeg op en werd niet bijgevuld helaas. Karaf kraanwater voor naast de wijn was duur en fles bijvullen zelfde hoge bedrag niet echt ok. Sfeer was goed en aankleding ruimte ook prima
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Prachtig ingerichte rustige ambiance, erg vriendelijk personeel, mooie manier van presenteren.
Zeker de moeite waard om daar te gaan eten als je van Indische gerechten houdt.
Wij hebben daar al menige keren gegeten, je blijft er terug komen.
Orlando A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten, echt een aanrader, met vriendelijke personeel
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Keuze warme gerechten kon uitgebreider duurde vrij lang voordat de soep werd opgediend, wel gezellige sfeer en entaurage
Nora T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Bijzonder ingericht restaurant, met mooie oosterse attributen.
De bediening is uitermate vriendelijk en het eten beviel prima.
Danny P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Het was gezellig, mooie lokatie, lieve mensen en lekker eten
Een aanrader,..!!
Ans.kamp V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
het eten was goed en de sfeer zeer prettig. we hebben rustig kunnen eten. Lijkt me een aanrader in de zomer als je op het terras kan zitten aan het water.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Het eten was erg lekker, en de bediening zeer vriendelijk. Erg mooie inrichting ook. Wij komen hier zeker terug