Meer informatie over restaurant Het IJsselpaviljoen

Maandag t/m Vrijdag vanaf 09:00
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Chequita30 X.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Simpel, maar goed eten. Mals vlees, wel erg grote porties.
De bediening is erg vriendelijk.
Heerlijk in het nazomerzonnetje op het terras aan het water.
W.joly .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Zondag 28 augustus met 23 pers. gegeten, het bekende Bourgondisch tafelen. We kregen de mooiste plek van het restaurant en werden zeer vlot bediend. Ik had o.a. 2 Belgische gasten aan tafel die veel in sterrenrestaurants eten, maar die waren vol lof over het concept en de kwaliteit hiervan. Ook onze zoon die general manager is bij een 5 sterrenhotel in Haining in China en veel gewend is was zeer te spreken over de kwaliteit en de bediening. Dit was voor mij een 2e bezoek aan het Ijsselpaviljoen en we gaan er nog veel vaker komen.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk gegeten, bier en wijn zijn rijkelijk gevloeid.
Voorheen kreeg je gewoon zoals het hoort, een glas water standaard bij je wijn.
Nu blijkt ineens, dat je een fles moet kopen.
.......en ja hoor 5,50 euro voor een flesje water.
Schandalig.
En dan kom je hier al jaren als vaste klant.
Thijs7881 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Vorige week gegeten. Bij aankomst werden we naar een tafeltje gebracht en werd er een placemat voor onze neus gelegd. Na ruim 25 minuten kwam er iemand anders vragen of we wat wilden drinken. Drinken wilden we, maar natuurlijk ook graag iets te eten. Bleek dat de gerechten op de placemat stonden en dat we dit zelf op een kaartje moesten noteren (soort all-in sushi idee). De kaartjes met een pen waren ze vergeten op tafel te zetten...Het was handig geweest als dit ons uitgelegd was. Uiteindelijk hadden we na ruim uur (bijna 5 kwartier) zitten de eerste twee gerechtjes. Volgende gerechtjes duurden weer een half uur. O, en dat we twee gerechtjes per keer mochten bestellen, was ons ook niet verteld. Hele slechte service en ontzettend lang wachten. We kregen daardoor erg weinig te eten en dat maakte het duur. De gerechtjes waren overigens heerlijk! De bediening was verschrikkelijk...Voor ons niet nog een keer.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Vanavond met gezin gegeten. Teleurstellend. Eerst laat de ober bier over mijn dochter, dochter's jas en tas vallen. Verontschuldigingen volgen welke worden aanvaard (het beste paard enz.) T-bone steaks van gemiddelde kwaliteit (met pezige/taaie stukken) arriveren met messen waarmee je nog net een stuk boter mee kunt snijden. Het verzoek (we moesten het vragen) om behoorlijke steakmessen werd pas na ruim een kwartier na herrinering gehonoreerd. Bij afrekenen moesten we onze bestelling doorgeven, wisten ze niet goed bij de kassa.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Hier met vriendinnen geluncht. Smakelijke kroketten, de frites waren iets te lang gebakken. De salades waren smakelijk.Lekkere droge witte huiswijn en een zeer prettige bediening.
Uitzicht op de IJssel is prachtig,jammer dat er niet genoeg parasols waren om wat uit de zon te zitten. Prima voor een lunch bij een dagje uit en redelijke prijzen.
W.joly .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We waren met een gezelschap van 10 personen en hadden een tafel gereserveerd.
We hadden een leuke plek met een mooi uitzicht. De bediening was zeer vriendelijk en correct.
Het was voor mij de eerste keer dat ik aan een Sushi menu zat en ik vond het hartstikke leuk, ontspannend en heerlijk. Je mocht per sessie 2 mogelijkheden kiezen en dat net zo vaak als je op kon, dat gold ook voor de toetjes. Ik heb 5 keer een sessie van 2 hapjes genomen en 1 keer 2 toetjes. Wij hebben getafeld van 18.00 tot 21.30 uur en het was een zeer leuke ervaring en voor herhaling vatbaar.
Cynthia B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Nieuwe menu kaart uitgeprobeerd. Onbeperkt aan rondes maar max 2 hapjes pp. De bediening is aardig en snel. Eten was niets op aan te merken behalve de maiskolf..dan verwacht ik echte een kolf en geen baby mais.
Riewartvlaarhoven .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Gisteravond met mijn familie hier heerlijk gegeten. Voor het eerst gebruik gemaakt van de nieuwe kaart met wereldse gerechten in de vorm van tapas. Het eten was absoluut geweldig en elk gerecht was zorgvuldig opgemaakt en bereid, aan elke gerecht was veel aandacht besteed. Ook de bediening was erg snel en beleefd. Een echte aanrader voor iedereen!
Paul_Apeldoorn .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Ijsselpaviljoen heeft recentelijk zijn formule veranderd. In plaats van het traditionele à la carte is er nu een lijst met kleine hapjes,. Wij kozen voor de mini-formule à €15,- p.p. waarvoor je 6 gerechtjes mag uitzoeken. Die werden vlot geserveerd en smaakten uitstekend.
Bediening was geduldig en hulpvaardig.
Een aanrader.
Mies05 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Keuze uit onbeperkt sushi of de a la carte. Super combi als je het mij vraagt. Aangezien ik dol ben op sushi en mijn vriend meer van de spareribs is. De sushi was heerlijk, alles was vers en er word veel vis gebruikt! Mijn vriend koos voor een 3gangen menu. Rundercarpaccio, spareribs en dame blanche toe. Alledrie lekker! Bediening vergat soms wel eens drinken te vragen oid maar verder niets op aan te merken. Ik was wel blij dat ze niet om de minuut aan mijn tafel stonden zoals je bij een all you can eat wel vaak ziet. Super dus! Aanrader, wij gaan hier vaker komen. Prijs kwaliteitsverhouding is goed. Bier wel iets aan de dure kant.
Doradruif .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Mooie plek aan de Ijssel. Mooi terras. Geitenkaas salade, was zeer karig. Ijsbergsla met geitenkaas en weinig aanvullends.....Wij waren er om 16.30, maar konden de lunchkaart niet meer krijgen, omdat deze om 17.00 zou veranderen in dinerkaart. Vreemd.....doe dan maar de dinerkaart. Willen we om 16.45 bestellen, zegt die dame dat we niet kunnen bestellen, omdat het nog geen 17.00 uur. Zeg jij het maar?????
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Redelijk restaurant waar later een Sushi deel aan toegevoegd is. Dus maar ook de onbeperkt Sushi genomen. De eerste vraag was waarom het onbeperkt heet als je maar maximaal vijf rondes mag bestellen en ijs ook een ronde is. Dit bleek later een onterechte vraag, want vijf rondes is ook voor een grote eter meer dan genoeg. Wat onwennig en veel te jong personeel, maar doet wel erg de best en super vriendelijk. De rondes komen redelijk snel te tafel, alleen jammer dat niet alles tegelijk komt. Zo kan het dus voorkomen dat een zijn ronde al op heeft, terwijl de ander nog wacht.

Het eten is redelijk tot goed, de kaart is wel minder uitgebreid dan in menig ander Sushi restaurant. Ook voor de degene die geen Sushi lust is er genoeg te kiezen, ook frituur zoals patat. De verschillende Shushi's leken wel steeds door een ander gemaakt te zijn. Sommige smaakten niet goed en vielen ook uit elkaar, terwijl een ander weer te lekker voor woorden was.

Redelijk tot goede restaurant. Een en ander wel voor verbetering vatbaar, maar zeker voor herhaling vatbaar. Leuk personeel ook.....
JEO .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Afgelopen weekend heb ik hier sushi gegeten en ik kan niet anders zeggen dan dat het heerlijk was.
De bediening is erg vriendelijk en alert, bestellingen werden snel gebracht, een ruime opzet van de tafels en ontzettend lekkere sushi! Tussendoor werd ons aangeboden om gratis een nieuw gerecht van de kaart te proeven met een Japans drankje erbij. Erg leuk en het was heerlijk. Het Ijsselpaviljoen is een echte aanrader.
Iana .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Vanavond hier voor de eerste keer sushi gegeten en waren buitengewoon verrast! Wat een aanwinst voor Zutphen!! Na een alleraardigst welkom worden we naar de garderobe geleid en vervolgens naar onze tafel. Een ruime opzet en niet zoals in menig Sushi restaurant, tafeltje aan tafeltje. De kaart (koud/warm) ziet er aantrekkelijk uit en het aanbod is zeer ruim. Voor wat betreft de kwaliteit van de gerechten, daar kan ik kort over zijn, VOORTREFFELIJK! Het is allemaal even vers en wordt met aandacht voor detail gemaakt. Dat proef je en zie je dan ook in ieder gerecht terug! Ook wordt er bij het uitserveren aangegeven wat het is, en wordt het voor diegene neergezet die het besteld heeft. Dat is bijzonder prettig want bij grote groepen wil je het overzicht nog wel eens kwijtraken wie wat besteld heeft. Al met al; heerlijk eten, een betrokken gastvrouw, keurige en alerte bediening, brandschone toiletten en onbetaald parkeren voor de deur, wat wil je nog meer!
iris C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Super restaurant aan de ijssel. Heerlijke sushi! je kunt proeven dat alles vers word gemaakt en dat er verse producten worden gebruikt. De warme gerecht zien er erg mooi uit en je kunt zien dat er aan ieder bordje veel aandacht word besteed.
Ook de eigenaren zijn erg betrokken met hun gasten. dat is erg leuk om te zien.

Wie een avondje lekkere Sushi wilt eten moet zeker een keer naar het Ijsselpaviljoen!
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Wij lunchten bij deze lekker ruime & lichte zaak aan de IJsselkade.
Op het riante terras, met uitzicht op de rivier, genoten we van heerlijke huisgemaakte mosterdsoep (en een matige tosti).

Prima plek om op een zonnige dag even uit te rusten, tijdens wandeling of fietstocht.
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Restaurant is overgenomen door een Japanse eigenaresse.
Naast de franse kaart is er nu ook een Sushi kaart (All you can eat)
...Echt een aanrader op hier een keer te gaan eten !!!
Berkelaer .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Visgerechten smakeloos. Lang wachten, terwijl er maar weinig gasten waren op een doordeweekse dag. De vaste kok is recent vertrokken. Prettige bediening, die zich ook wat geneerde. Waarschijnlijk een leerling kok aan het roer. Voor deze prijzen mag je toch echt een gediplomeerde kok in de keuken verwachten. Er is nog een een vacature. Hiermee doe je je gasten geen plezier. Hoop dat de nieuwe eigenaren zich dit aantrekken.