Meer informatie over restaurant Het IJsselpaviljoen

Maandag t/m Vrijdag vanaf 09:00
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Het IJsselpaviljoen

Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
et eten was fantastisch, maar voor het bedrag wat je betaald was de service echt slecht te noemen. Het lijkt erop dat ze hier maar wat doen.
Wat ging er allemaal mis op onze avond?
1. Gerechten die wij niet besteld hadden werden bij ons aan tafel gebracht.
2. Gerechten die wij wel bestelden kregen we 2x over niet.
3. De carpaccio had onder de warmhoudplaat gestaan en was warm, dat voelde je al aan t bord en werd gewoon uitgeserveerd, teruggestuurd en een nieuwe gekregen.
4. Toen wij even buiten waren werd onze tafel afgeruimd. Toen we terug kwamen was de tafel bijna leeg waarop ik zei we zijn nog niet klaar. Drinken werd weer neergezet, op 1 latte machiato na.
5. De lepels waren weg en we waren nog met dessert bezig. Toen de desserts gebracht werden vroegen we om lepels, na 5 minuten maar een lepel gepakt van de tafel van de buren.

Kortom echt een avond om snel te vergeten, voor 200 euro met 4 personen gaan we de volgende keer fijn ergens anders naar toe...
Jo H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk gegeten van de tapaskaart. Dit maakte ons dagje weg compleet. Prima bediening en overheerlijke gerechtjes. Het was een feest om steeds weer wat uit te mogen kiezen. De kaart is zeer uitgebreid. Ook de nagerechtjes in de vorm van tapas is genieten. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug. Een echte aanrader.
Twizzler .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Bijzonder onvriendelijk personeel. Een glas kraanwater was niet te krijgen. Het eten is goed maar dat valt volledig in het niet door het onvriendelijke personeel.
Chequita X.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Simpel, maar goed eten. Mals vlees, wel erg grote porties.
De bediening is erg vriendelijk.
Heerlijk in het nazomerzonnetje op het terras aan het water.
w.joly .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Zondag 28 augustus met 23 pers. gegeten, het bekende Bourgondisch tafelen. We kregen de mooiste plek van het restaurant en werden zeer vlot bediend. Ik had o.a. 2 Belgische gasten aan tafel die veel in sterrenrestaurants eten, maar die waren vol lof over het concept en de kwaliteit hiervan. Ook onze zoon die general manager is bij een 5 sterrenhotel in Haining in China en veel gewend is was zeer te spreken over de kwaliteit en de bediening. Dit was voor mij een 2e bezoek aan het Ijsselpaviljoen en we gaan er nog veel vaker komen.
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk gegeten, bier en wijn zijn rijkelijk gevloeid.
Voorheen kreeg je gewoon zoals het hoort, een glas water standaard bij je wijn.
Nu blijkt ineens, dat je een fles moet kopen.
.......en ja hoor 5,50 euro voor een flesje water.
Schandalig.
En dan kom je hier al jaren als vaste klant.
Thijs7881 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Vorige week gegeten. Bij aankomst werden we naar een tafeltje gebracht en werd er een placemat voor onze neus gelegd. Na ruim 25 minuten kwam er iemand anders vragen of we wat wilden drinken. Drinken wilden we, maar natuurlijk ook graag iets te eten. Bleek dat de gerechten op de placemat stonden en dat we dit zelf op een kaartje moesten noteren (soort all-in sushi idee). De kaartjes met een pen waren ze vergeten op tafel te zetten...Het was handig geweest als dit ons uitgelegd was. Uiteindelijk hadden we na ruim uur (bijna 5 kwartier) zitten de eerste twee gerechtjes. Volgende gerechtjes duurden weer een half uur. O, en dat we twee gerechtjes per keer mochten bestellen, was ons ook niet verteld. Hele slechte service en ontzettend lang wachten. We kregen daardoor erg weinig te eten en dat maakte het duur. De gerechtjes waren overigens heerlijk! De bediening was verschrikkelijk...Voor ons niet nog een keer.
Steve T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Vanavond met gezin gegeten. Teleurstellend. Eerst laat de ober bier over mijn dochter, dochter's jas en tas vallen. Verontschuldigingen volgen welke worden aanvaard (het beste paard enz.) T-bone steaks van gemiddelde kwaliteit (met pezige/taaie stukken) arriveren met messen waarmee je nog net een stuk boter mee kunt snijden. Het verzoek (we moesten het vragen) om behoorlijke steakmessen werd pas na ruim een kwartier na herrinering gehonoreerd. Bij afrekenen moesten we onze bestelling doorgeven, wisten ze niet goed bij de kassa.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Hier met vriendinnen geluncht. Smakelijke kroketten, de frites waren iets te lang gebakken. De salades waren smakelijk.Lekkere droge witte huiswijn en een zeer prettige bediening.
Uitzicht op de IJssel is prachtig,jammer dat er niet genoeg parasols waren om wat uit de zon te zitten. Prima voor een lunch bij een dagje uit en redelijke prijzen.
w.joly .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We waren met een gezelschap van 10 personen en hadden een tafel gereserveerd.
We hadden een leuke plek met een mooi uitzicht. De bediening was zeer vriendelijk en correct.
Het was voor mij de eerste keer dat ik aan een Sushi menu zat en ik vond het hartstikke leuk, ontspannend en heerlijk. Je mocht per sessie 2 mogelijkheden kiezen en dat net zo vaak als je op kon, dat gold ook voor de toetjes. Ik heb 5 keer een sessie van 2 hapjes genomen en 1 keer 2 toetjes. Wij hebben getafeld van 18.00 tot 21.30 uur en het was een zeer leuke ervaring en voor herhaling vatbaar.
Cynthia O.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Nieuwe menu kaart uitgeprobeerd. Onbeperkt aan rondes maar max 2 hapjes pp. De bediening is aardig en snel. Eten was niets op aan te merken behalve de maiskolf..dan verwacht ik echte een kolf en geen baby mais.
riewartvlaarhoven .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Gisteravond met mijn familie hier heerlijk gegeten. Voor het eerst gebruik gemaakt van de nieuwe kaart met wereldse gerechten in de vorm van tapas. Het eten was absoluut geweldig en elk gerecht was zorgvuldig opgemaakt en bereid, aan elke gerecht was veel aandacht besteed. Ook de bediening was erg snel en beleefd. Een echte aanrader voor iedereen!
Paul_Apeldoorn .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Ijsselpaviljoen heeft recentelijk zijn formule veranderd. In plaats van het traditionele à la carte is er nu een lijst met kleine hapjes,. Wij kozen voor de mini-formule à €15,- p.p. waarvoor je 6 gerechtjes mag uitzoeken. Die werden vlot geserveerd en smaakten uitstekend.
Bediening was geduldig en hulpvaardig.
Een aanrader.
doradruif .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Mooie plek aan de Ijssel. Mooi terras. Geitenkaas salade, was zeer karig. Ijsbergsla met geitenkaas en weinig aanvullends.....Wij waren er om 16.30, maar konden de lunchkaart niet meer krijgen, omdat deze om 17.00 zou veranderen in dinerkaart. Vreemd.....doe dan maar de dinerkaart. Willen we om 16.45 bestellen, zegt die dame dat we niet kunnen bestellen, omdat het nog geen 17.00 uur. Zeg jij het maar?????
M M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Redelijk restaurant waar later een Sushi deel aan toegevoegd is. Dus maar ook de onbeperkt Sushi genomen. De eerste vraag was waarom het onbeperkt heet als je maar maximaal vijf rondes mag bestellen en ijs ook een ronde is. Dit bleek later een onterechte vraag, want vijf rondes is ook voor een grote eter meer dan genoeg. Wat onwennig en veel te jong personeel, maar doet wel erg de best en super vriendelijk. De rondes komen redelijk snel te tafel, alleen jammer dat niet alles tegelijk komt. Zo kan het dus voorkomen dat een zijn ronde al op heeft, terwijl de ander nog wacht.

Het eten is redelijk tot goed, de kaart is wel minder uitgebreid dan in menig ander Sushi restaurant. Ook voor de degene die geen Sushi lust is er genoeg te kiezen, ook frituur zoals patat. De verschillende Shushi's leken wel steeds door een ander gemaakt te zijn. Sommige smaakten niet goed en vielen ook uit elkaar, terwijl een ander weer te lekker voor woorden was.

Redelijk tot goede restaurant. Een en ander wel voor verbetering vatbaar, maar zeker voor herhaling vatbaar. Leuk personeel ook.....
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Wij lunchten bij deze lekker ruime & lichte zaak aan de IJsselkade.
Op het riante terras, met uitzicht op de rivier, genoten we van heerlijke huisgemaakte mosterdsoep (en een matige tosti).

Prima plek om op een zonnige dag even uit te rusten, tijdens wandeling of fietstocht.
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Restaurant is overgenomen door een Japanse eigenaresse.
Naast de franse kaart is er nu ook een Sushi kaart (All you can eat)
...Echt een aanrader op hier een keer te gaan eten !!!