Het Huis met de Duivengaten

Alteveerstraat 1 7906 CA Hoogeveen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Huis met de Duivengaten

Historisch overdonderd

Op het kruis van het historischere Hoogenveen staat een evenzo historisch restaurant. Het Huis met de Duivengaten. Een prachtige oude gevel siert de buitenkant. Van binnen een wit en modern interieur. Laat je overdonderen door de met zorg samengestelde Frans-internationale gerechten.

Meer informatie over restaurant Het Huis met de Duivengaten

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Het Huis met de Duivengaten

Benno S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Eten, zoals eten hoort te zijn.

Goede ingrediënten uit het seizoen en prima bereid.

Tartaar van het hoogveen rund als voorgerecht, is een echte aanrader.
Nies K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben lekker gegeten en het was gezellig vol
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
in één woord: de ontvangst, de kwaliteit van het het eten, de ambiance , de rust en de vriendelijkheid van de mensen: prima
gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Genoten
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben hier erg lekker gegeten met de voordeelactie van AH. De ontvangst was erg vriendelijk. Het enige minpuntje was dat we op de keuken uitkeken en we, nog voor ons eten op was, een chloorlucht roken, omdat de kokkin de keuken blijkbaar aan het schoonmaken was.
Verder heerste er een prettige, rustige sfeer in het restaurant en zouden we het, gezien het heerlijke eten en de aardige bediening, zeker anderen aanraden.
Hinke H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten! 2 jaar terug geweest met de AH actie, nu weer. Was wederom zeer geslaagd. Per gang keuze uit 2 of 3 gerechten. Bij voor- en hoofdgerecht kun je kiezen uit vlees, vis of vegetarisch. Dus goede samenstelling van het keuzemenu.
claudette D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
prima menu! bediening attent. Goede sfeer, mooie inrichting. Het restaurant oogt intiem.
We waren tevreden. ik ben er eerder geweest met de zelfde ervaring. Restaurant goed bezet.
Goede prijs kwaliteit verhouding in samenwerking met Appie. Al met al hebben we een leuke avond gehad en hebben ons vermaakt van 18.00 uur tot 20. 30 uur.
hgbeltman .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Fijn ontvangst, zelfs je jas wordt aangenomen en opgehangen. Met aangepaste menu kaart toch genoeg keus. Presentatie van de gerechten mooi. Bediening vriendelijk, correct en niet opdringerig. Communiceren over wanneer je het volgende gerecht wil ontvangen zou prettig kunnen zijn. We hadden net het broodje van het huis gekregen en kregen bijna tegelijkertijd het voorgerecht.
diana.wanders .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gezellige sfeer, heerlijk gegeten. Enige minpuntje dat het dessert al werd gererveerd terwijl wij onze wijn nog niet op hadden.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Nadat we hier vorig jaar hadden genoten van een 5 gangen jubileum menu keerden we hier nu weer terug. Mijn partner nam het 3 gangen verrassingsmenu, en hoewel het meestal dan het geval is dat de keuken iets maakt waar ze veel van op voorraad hebben, kreeg hij nu echt gerechten die niet op de kaart stonden. Dat was dus met recht: verrassing! Jammer alleen dat het bijpassende wijnarrangement niet soepel verliep, bij hoofdgerecht konden we nog redelijk op tijd aangeven dat we wachten op de wijn. Maar het dessert was al bijna op, voor we de aandacht konden trekken om te vragen waar de dessertwijn bleef. Jammer, omdat bij voorgerecht het wel goed/tegelijk verliep. Zelf had ik vooraf de pulled pork, wat echt een aanrader is! Bij de hoofdgerechten kregen we 2 soorten aardappel garnituur, heerlijke salade (die dressing, mmm) en een warme groente. Het is niet goedkoop eten hier, maar je proeft wel degelijk de kwaliteit.
Marijkewarmerdam .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Vriendelijk personeel,prima en voldoende eten leuk gedecoreerd op de borden.
Dit is echt een aanrader om eens heen te gaan.
HARTEBEEST .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
De ontvangst en de bediening was erg goed. Uit het AH keuze menu hebben partner en ik verschillende gerechten gekozen. Alle gangen oogden al goed en smaakten heel lekker.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij zijn in dit historische restaurant op deze mooie locatie in Hoogeveen
op 1 sept j.l. getrouwd. En hebben hier een leuk feestje en diner gehad. wat een heerlijke gerechten, top kok's en hele goede bediening. Gisterenavond onze huwelijks weken hier afgesloten met een AH diner bon. En weer was het heerlijk. Top restaurant.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij zijn 1 sept j.l. in dit monumentale restaurant getrouwd, hebben ons feestje gegeven en ge-dineerd. Gisterenavond onze vakantie hier afgesloten met een AH diner bon. Wat een geweldige locatie. En heerlijk eten.
Een top restaurant, met een super bediening. Bedank.
Hennie&Jannetta.
joke L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
prima voor elkaar, bediening regelmatig langs of het goed was en voldoende, kan zelfs bij besteld worden, maar was voor ons niet, nodig.Ruim voldoende.
Voor herhaling vatbaar.
Eunice S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Het eten was heerlijk smaakvol bereid. Het personeel is vriendelijk en bekwaam. Een fijn restaurant voor een heerlijk ontspannen avondje uit eten.
Femmy V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Gisteravond met z'n vieren van een Ah keuzemenu genoten, een heerlijke salade, duo van varken deze was heel erg lekker, en als toetje chocoladetaartje met ijs! Verrukkelijk ! Vriendelijke bediening ,we komen zeker weer terug!
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk gegeten, met bon van AH actie.
Lekkere gerechten waar je uit kon kiezen.
Kortom, ook zonder bon de moeite waard om weer eens heen te gaan.
trijniemarina2016 V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Evenals op 3 augustus was de ontvangst vriendelijk en gastvrij. We gingen buiten zitten en na de plensbui gingen de meesten naar binnen en dat levert extra werk op voor de bediening, maar ook dat gebeurde uiterst vriendelijk en efficiënt. Het eten was wederom heerlijk, kortom een aanrader!
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prima gegeten. Voorgerecht en hoofdgerecht van goede kwaliteit.
Een amuse vooraf zou echter niet misstaan.