Het Huis met de Duivengaten

Alteveerstraat 1 7906 CA Hoogeveen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Huis met de Duivengaten

Historisch overdonderd

Op het kruis van het historischere Hoogenveen staat een evenzo historisch restaurant. Het Huis met de Duivengaten. Een prachtige oude gevel siert de buitenkant. Van binnen een wit en modern interieur. Laat je overdonderen door de met zorg samengestelde Frans-internationale gerechten.

Meer informatie over restaurant Het Huis met de Duivengaten

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Het Huis met de Duivengaten

Jan B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Zeer klantgericht goede kwaliteit van het eten. Vriendelijk personeel!
Jeltje S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
We werden onvriendelijk ontvangen en moesten 3 uur zitten voor 3 gangen. Een hele lange zit terwijl de bediening ons niet zag zitten. Vooral de vriendelijkheid van de “cheffin” liet te wensen over
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Wat een geweldige plek om te eten, we hebben enorm genoten! Het eten was fantastisch. Wij komen terug.
Rita R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wij hebben genoten van een heerlijk etentje onder het genot van een chardonnay, top!!
miranda S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Inrichting is niet heel gezellig...maar verder erg tevreden. Heerlijk eten goed personeel
Dieneke B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Fijn dat we een andere tafel kregen dan de gereserveerde 6 pers.tafel vlak bij de wc
deur en in/uitgang.
We vonden de wachttijden aan de lange kant.
Wietske S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Een gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten. Is echt een aanrader.
Benno S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Eten, zoals eten hoort te zijn.

Goede ingrediënten uit het seizoen en prima bereid.

Tartaar van het hoogveen rund als voorgerecht, is een echte aanrader.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten is altijd erg lekker en wordt mooi opgediend. Hele fijne bediening en het restaurant is sfeervol ingericht. Zeker een aanrader
Nies K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben lekker gegeten en het was gezellig vol
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
in één woord: de ontvangst, de kwaliteit van het het eten, de ambiance , de rust en de vriendelijkheid van de mensen: prima
gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Genoten
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben hier erg lekker gegeten met de voordeelactie van AH. De ontvangst was erg vriendelijk. Het enige minpuntje was dat we op de keuken uitkeken en we, nog voor ons eten op was, een chloorlucht roken, omdat de kokkin de keuken blijkbaar aan het schoonmaken was.
Verder heerste er een prettige, rustige sfeer in het restaurant en zouden we het, gezien het heerlijke eten en de aardige bediening, zeker anderen aanraden.
Hinke H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten! 2 jaar terug geweest met de AH actie, nu weer. Was wederom zeer geslaagd. Per gang keuze uit 2 of 3 gerechten. Bij voor- en hoofdgerecht kun je kiezen uit vlees, vis of vegetarisch. Dus goede samenstelling van het keuzemenu.
claudette D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
prima menu! bediening attent. Goede sfeer, mooie inrichting. Het restaurant oogt intiem.
We waren tevreden. ik ben er eerder geweest met de zelfde ervaring. Restaurant goed bezet.
Goede prijs kwaliteit verhouding in samenwerking met Appie. Al met al hebben we een leuke avond gehad en hebben ons vermaakt van 18.00 uur tot 20. 30 uur.
hgbeltman .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Fijn ontvangst, zelfs je jas wordt aangenomen en opgehangen. Met aangepaste menu kaart toch genoeg keus. Presentatie van de gerechten mooi. Bediening vriendelijk, correct en niet opdringerig. Communiceren over wanneer je het volgende gerecht wil ontvangen zou prettig kunnen zijn. We hadden net het broodje van het huis gekregen en kregen bijna tegelijkertijd het voorgerecht.
diana.wanders .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gezellige sfeer, heerlijk gegeten. Enige minpuntje dat het dessert al werd gererveerd terwijl wij onze wijn nog niet op hadden.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Nadat we hier vorig jaar hadden genoten van een 5 gangen jubileum menu keerden we hier nu weer terug. Mijn partner nam het 3 gangen verrassingsmenu, en hoewel het meestal dan het geval is dat de keuken iets maakt waar ze veel van op voorraad hebben, kreeg hij nu echt gerechten die niet op de kaart stonden. Dat was dus met recht: verrassing! Jammer alleen dat het bijpassende wijnarrangement niet soepel verliep, bij hoofdgerecht konden we nog redelijk op tijd aangeven dat we wachten op de wijn. Maar het dessert was al bijna op, voor we de aandacht konden trekken om te vragen waar de dessertwijn bleef. Jammer, omdat bij voorgerecht het wel goed/tegelijk verliep. Zelf had ik vooraf de pulled pork, wat echt een aanrader is! Bij de hoofdgerechten kregen we 2 soorten aardappel garnituur, heerlijke salade (die dressing, mmm) en een warme groente. Het is niet goedkoop eten hier, maar je proeft wel degelijk de kwaliteit.
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Vriendelijk personeel,prima en voldoende eten leuk gedecoreerd op de borden.
Dit is echt een aanrader om eens heen te gaan.
HARTEBEEST .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
De ontvangst en de bediening was erg goed. Uit het AH keuze menu hebben partner en ik verschillende gerechten gekozen. Alle gangen oogden al goed en smaakten heel lekker.