Het Huis met de Duivengaten

Alteveerstraat 1 7906 CA Hoogeveen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Huis met de Duivengaten

Historisch overdonderd

Op het kruis van het historischere Hoogenveen staat een evenzo historisch restaurant. Het Huis met de Duivengaten. Een prachtige oude gevel siert de buitenkant. Van binnen een wit en modern interieur. Laat je overdonderen door de met zorg samengestelde Frans-internationale gerechten.

Meer informatie over restaurant Het Huis met de Duivengaten

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Het Huis met de Duivengaten

Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij zijn in dit historische restaurant op deze mooie locatie in Hoogeveen
op 1 sept j.l. getrouwd. En hebben hier een leuk feestje en diner gehad. wat een heerlijke gerechten, top kok's en hele goede bediening. Gisterenavond onze huwelijks weken hier afgesloten met een AH diner bon. En weer was het heerlijk. Top restaurant.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij zijn 1 sept j.l. in dit monumentale restaurant getrouwd, hebben ons feestje gegeven en ge-dineerd. Gisterenavond onze vakantie hier afgesloten met een AH diner bon. Wat een geweldige locatie. En heerlijk eten.
Een top restaurant, met een super bediening. Bedank.
Hennie&Jannetta.
joke L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
prima voor elkaar, bediening regelmatig langs of het goed was en voldoende, kan zelfs bij besteld worden, maar was voor ons niet, nodig.Ruim voldoende.
Voor herhaling vatbaar.
Eunice S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Het eten was heerlijk smaakvol bereid. Het personeel is vriendelijk en bekwaam. Een fijn restaurant voor een heerlijk ontspannen avondje uit eten.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk gegeten, met bon van AH actie.
Lekkere gerechten waar je uit kon kiezen.
Kortom, ook zonder bon de moeite waard om weer eens heen te gaan.
Femmy V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Gisteravond met z'n vieren van een Ah keuzemenu genoten, een heerlijke salade, duo van varken deze was heel erg lekker, en als toetje chocoladetaartje met ijs! Verrukkelijk ! Vriendelijke bediening ,we komen zeker weer terug!
trijniemarina2016 V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Evenals op 3 augustus was de ontvangst vriendelijk en gastvrij. We gingen buiten zitten en na de plensbui gingen de meesten naar binnen en dat levert extra werk op voor de bediening, maar ook dat gebeurde uiterst vriendelijk en efficiënt. Het eten was wederom heerlijk, kortom een aanrader!
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prima gegeten. Voorgerecht en hoofdgerecht van goede kwaliteit.
Een amuse vooraf zou echter niet misstaan.
sgvspijker .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij hebben een heerlijk ah-menu gegeten. Echt een avondje-uit! Alle gerechten waren voortreffelijk klaargemaakt. Mooi opgemaakte borden, hetgeen ook zeer smakelijk oogt.

Wij komen zeker terug en bevelen dit restaurant ten zeerste aan.

Frens en Truus van Spijker.
hulse359 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We waren bij het Huis met de Duivengaten vanwege de AH actie. reservering prima geregeld. Het drie gangen keuze menu (€34,50) was prima en smakelijk. En voldoende om een keuze naar eigen smaak te maken.
De bediening prettig vriendelijk en adequaat. Onze ervaring met dit restaurant waar we vaker, ook buiten acties om, eten is goed. We gingen ook nu weer erg voldaan naar huis.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
op 9 augustus dineerde mijn partner en Ik bij het Huis met de Duivengaten. Een prachtige locatie op het ooit mooie "kruis" van Hoogeveen dat zo treffend beschreven wordt in de literaire hoogstand "publieke werken" Zonder te weten waarom waren mijn verwachtingen hoog gespannen. Misschien daardoor viel de werkelijkheid een beetje tegen. We kregen een uitstekend 3 gangenmenu geserveerd. De bediening was niets op aan te merken. En toch bereikte de keuken niet een exclusief niveau.
visser-smit .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Met vrienden hebben we voor het eerst, en zeker niet voor het laatst, gegeten bij dit restaurant met de kaarten van de AH-actie. Vooraf was een schelpdieren-allergie gemeld, maar intussen had een andere tafelgenoot een gluten-vrij dieet. Hier werd probleemloos rekening mee gehouden. En ook met kleine aanpassingen van de kaart (geen saus of saus apart) en desgevraagd werd zonder problemen een extra schaaltje overheerlijke salade met veel hazel- en walnoten gebracht. Kortom: een gezellige avond en overheerlijk gegeten.
Barthilde F.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
was een heerlijk ontspannen avond , met heerlijk eten wat ook goed was opgemaakt . Compliment voor de kok.
bediening vriendelijk , ontspannen .
famvanhal .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het eten was prima, maar niet uitzonderlijk. We werden ontvangen op een manier, die uitdrukte: wat komt u hier eigenlijk doen? Met name de blonde dame in de bediening bleef de rest van de avond weinig vriendelijk en dus ongastvrij. Elk woord was blijkbaar teveel, terwijl ze tegen andere gasten (bekende blijkbaar) wel heel vriendelijk kon doen. We hebben ons voor het eerst tijdens de AH-acties ook als zodanig behandeld gevoeld. Wij zullen er niet terug komen.
trijniemarina2016 V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
De ontvangst was vriendelijk en de bediening correct en efficiënt. Het eten was lekker en de sfeer goed. Vorige keer was er een hol effect vanwege de kale vloeren, maar dat was nu veel minder zodat het makkelijker praten was.
Kortom, mijn indruk is dat het Huis zich steeds verbetert qua sfeer en uitstraling en ook de kaart is goed met leuke gerechten. Het wordt een Grand Café en dat is leuk.
joziassebr .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We waren zeer verrast over het menu was eens wat anders en lekker ook.
Leuke dames en een mooi pand.
Aantebevelen om te gaan eten.
Jannie
Jetze V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Onze eerste ervaring met het restaurant was erg positief. Wij hebben gezellig buiten zitten eten. Omdat we gebruik maakten van de AH-actie, was de menukeuze beperkt (zoals van te voren aangegeven) maar toch hebben we voortreffelijk gegeten. Dat hebben we wel anders meegemaakt met soortgelijke acties! Al met al is het Huis met de Duivengaten een echte aanrader, waar we zeker vaker gaan eten, met of zonder actie.
Anne Marie D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heel goed gekookt, maar niet heel erg origineel. Lekkere wijn.
Ik kreeg de indruk dat er tekort aan menskracht was. Dessert duurde wat lang, maar was de moeite van het wachten waard.
Ligging niet optimaal, maar binnen lekker rustig.
Jammer genoeg zat ik niet lekker, m'n stoel was te hoog (ben 1.64 m).
Dit was een probeersel met de AH-actie en ondanks de -overigens opbouwend bedoelde- kritiekpuntjes, gaan we zeker nog eens eten!
Wessel J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We werden op een plezierige manier ontvangen en benaderd. De maaltijd was uitstekend verzorgd en uiterst smakelijk. We zijn zeker op een positieve manier verrast door dit restaurant.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het eten was goed,Het duurde soms wel een poosje voor we werden bediend. We zaten buiten en daar was toch af en toe wel veel lawaai van brommers,motoren en auto,s. Het was ook een doorgaande weg.