Het Huis met de Duivengaten

Alteveerstraat 1 7906 CA Hoogeveen Nederland Kaart

Over restaurant Het Huis met de Duivengaten

Historisch overdonderd

Op het kruis van het historischere Hoogenveen staat een evenzo historisch restaurant. Het Huis met de Duivengaten. Een prachtige oude gevel siert de buitenkant. Van binnen een wit en modern interieur. Laat je overdonderen door de met zorg samengestelde Frans-internationale gerechten.

Meer informatie over restaurant Het Huis met de Duivengaten

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Doriendeweerd .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De ontvangst ging wat rommelig, de stoelen waren hard en niet comfortabel, maar het eten, voor-, hoofd- en nagerecht was fantastisch! De bediening was vriendelijk.
Johanklunder .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten ,stoofpotje verukkelijk, arretjescake ,echt een aanrader, vriendelijke bediening, mooie ambiance, komen zeker een keer terug
Tessa H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We kwamen hier lunchen met de AH-actie. Maar het was echt een gewoon 3-gangen menu en ik had verwacht dat het een lunch menu was geweest, het was erg lekker, maar wel erg veel voor 13 uur s'middags en we hadden het niet verwacht, dat was een beetje jammer.
Maar wat we hebben gehad was heerlijk, we komen zeker een keer terug om gewoon iets van de lunchkaart te nemen of een keer te dineren.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezellig en knus restaurant. Goede en vriendelijke bediening.
Wij aten hier met een kaart van AH en hadden daardoor, helaas, alleen de keuze van een beperkt keuzemenu.
Alles smaakte prima, maar bij het hoofdgerecht vond ik de portie vlees wat klein, net als de warme groente en salade, maar dat kon probleemloos bijgevuld worden.
Zeker een locatie om naar terug te gaan, op de gewone kaart staan veel dingen die me erg lekker lijken.
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Leuk restaurant met veel keuze aan lekkere gerechten op de kaart.
Vriendelijke ontvangst. Er wordt meegedacht en geadviseerd over de gerechtenkeuze.
Bediening was vlot en netjes.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten, allemaal verse producten en borden mooi opgemaakt. Het voorgerecht bestond uit gerookte forel met een mousse van forel, deze waren voortreffelijk. Ook mijn vriendin had een heerlijk voorgerecht n.l. de mosterdsoep met stukjes spek. Het hoofdgerecht bestond voor mij wederom uit vis n.l. drie soorten gegrilde vis met een heerlijk botersausje. Het andere hoofdgerecht was ook voortreffelijk, rundstoofpotje waarin diverse groenten en stukje biefstuk met rode wijnsaus. Het nagerecht met de chocolade mousse en stukjes chocolade, en de pannacotta met stukjes ananas maakten het helemaal af. We komen beslist weer.
tinydejonge .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij vonden het eten uitstekend. Alles was prima naar wens. Alleen de muziek mocht wel wat anders zijn, was niet onze smaak, voor in een restaurant. Met vriendelijke groet Tiny en Alie
Evelyne S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Een heerlijke plek en gastvrije omgeving om met familie en vrienden samen te zijn. Een knus restaurant Waar de keuze uit zorgvuldig samengestelde gerechten reuze is en de verschillende smaaksensaties zmooi op elkaar afgestemd zijn!! Er wordt goed ingespeeld m.b.t. Vervangende gerechten bij bv. lactose en gluten intolerantie. Prettig advies bij de juiste wijnkeuze als je het zelf niet goed weet. Alles ziet er zeer verzorgd uit!!!
Klein aandachtspuntje zijn de toiletten die voor mn. oudere bezoekers (te) laag zijn. Investeren in hogere potten is een idee dat ik Het Huis graag aanreik.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij "Het Huis met de Duivengaten". De bediening was erg aardig en attent. De tijd tussen de gerechten was precies goed. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Markniemeijer .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Je kunt hier heerlijk eten in een hele prettige sfeer. Bediening is adequaat, heeft goede timing en weet waar ze het over hebben. Ze adviseren wijn die goed past bij het gerecht. En ze staan open voor feedback, heel erg prettig.
Femmypeursum .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het was fijn om samen met iemand die ik jaren niet had gesproken, bij het "Huis met de Duivengaten" als lunch het drie-gangenmenu van AH te kunnen gebruiken.... !!!
G S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het was een 3-gangen-diner van de AH-actie. Verrassend was dat er een aparte menukaart was voor AH-zegelspaarders. Ben dus benieuwd hoe het is om er te zijn buiten de actie.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Eten 9
decor 8
service 9
Terwijl we eigenlijk à la carte wilden eten, viel de keuze van mijn partner op het 5 gangen verwendiner. En om het compleet te maken nam hij er een passend wijnarrangement bij. Dus laat de verwennerij maar beginnen! Hij heeft genoten. Bediening was attent, gaf goede toelichting van het eten en de wijn en in voor een praatje. Uitblinker was de krokant gebakken roodbaars op risotto en het dessert (3 zoete lekkernijen) vergezeld van 3 dessertwijnen. Ik nam zelf 3 gangen à la carte. Al met al was het geen goedkoop etentje, maar het geld meer dan waard. Als we weer in de buurt zijn komen we hier zeker weer eten.
Femmypeursum .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
we werden correct en behulpzaam geholpen met een rolstoel die even verplaatst moest worden vanwege de ruimte tussen de tafeltjes.
Marita Z.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Lekker eten in een gezellige sfeer. Wel was het binnen in het restaurant erg lawaaierig. Een speciaal AH restaurant menu kaart waar je uit verschillende gerechten kon kiezen. Van te voren een suikervrij na gerecht gevraagd en dat was er ook zonder extra kosten. Groente werd aangevuld als het op was. Zeer prettige bediening in ontspannen sfeer.Van buiten een mooi oud pand van binnen strak modern.
Schepers-r .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht was lekker,dessert niet genomen,
Koffie daar voor in de plaats.
Service was goed en decor was gezellig.
Macve .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Klein sfeervol restaurant in een oud karakteristiek pand. Uitgekiend 3 gangenmenu, prachtig opgemaakte gerechten en heerlijk van smaak, vooral de "duo rund" smolt op de tong.
De vriendelijke bediening maakte de mooei avond compleet.
Jvs612 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, de gerechten zagen er verzorgd en smaakvol uit. Voorgerecht, hoofdgerecht en toetje, alle drie goed.
De bediening was vriendelijk en attent. Kortom, het was er prima. Wij gaan er zeker weer eens heen!
MWH .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten heerlijk, goed menu voor de AH actie en mooie wijnen.
Vooraf een carpaccio met met oude kaas erover en als hoofdgerecht een duo van stoofvlees en biefstuk. Vlees was heel erg mals. Ook voldoende en lekkere bijgerechten.
als afsluiter vanille-ijs met panna cotta.
Mijn vrouw is voor de vegetarische opties gegaan en deze waren ook uitstekend.
De tijd tussen de gangen vonden wij ook precies goed en de bediening erg vriendelijk.
zeker een tip voor anderen en gaan hier vast nog een keer heen.
Gaan we vaker doen.
Jacky K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Hier van een lunch via a.h actie gebruik gemaakt.vooraf carpaccio. Erg lekker goed op smaak. Hoofd had ik groenten quiche, risotto vond ik niet lekker. Te donker waardoor kaas bitter smaakte. Het ei droog /rul en slappe gare groente. Partner had biefstuk die oké was. Ik kreeg iets anders. Wat prima was.
Nagerecht koos ik voor kaasplank (meer prijs ) en partner vanille pannacotta. Mooi opgemaakt en lekker
Bediening is vriendelijk en doet hun best om je te verwennen. Dikke 10!