Het Huis met de Duivengaten

Alteveerstraat 1 7906 CA Hoogeveen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Huis met de Duivengaten

Historisch overdonderd

Op het kruis van het historischere Hoogenveen staat een evenzo historisch restaurant. Het Huis met de Duivengaten. Een prachtige oude gevel siert de buitenkant. Van binnen een wit en modern interieur. Laat je overdonderen door de met zorg samengestelde Frans-internationale gerechten.

Meer informatie over restaurant Het Huis met de Duivengaten

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Vriendelijk en gezellig personeel. Is voor herhaling vatbaar.
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten, en de bediening was super vooral het advies geven van wat voor wijntje te drinken bij welk gerecht was erg handig !!
José O.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
een restaurant met goede gerechten ,sfeer en bediening.
J.C.W. S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
we hebben heerlijk gegeten
femmypeursum .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het was een heel gezellige, lekkere en fijne lunch waarin we rustig met elkaar konden bijpraten.
De bediening was super !!!
Zeer attent !!!
dankjewel...
Evelien W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellig klein restaurant. Heerlijk verrassingsmenu gehad. Komen zeker weer terug.
Lucille A.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Erg gezellig en lekker gegeten met mijn moeder en twee dochters. Zalige proeverij met ons 4 tjes gedeeld, dat was eigenlijk al voldoende maar we hadden ook een hoofdgerecht besteld... ook deze was lekker. Vriendelijke bediening en het zat helemaal volgeboekt! Van buiten en binnen erg mooi pand.
sjoerd-dijkstra .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Goede ervaring. Een restaurant in de regio om wel eens vaker naartoe te gaan. De AH-restaurantactie is een prima promotiemiddel.
aaldert N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
ontvangst zeer vriendelijk, voor de 2e keer gebruik gemaakt van de actie van A.H en is zeker voor herhaling vatbaar om bij jullie weer te besteden
debie6836 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Netjes lunch afgesproken, bleek er alleen een dinerkaart te zijn!! We konden dus niet lunchen met onze ah restaurantactie. De lunch volgens de kaart, kwam pas na 45 minuten op tafel en was van een matige kwaliteit. Mede door enkele zeer luid sprekende gasten in de ruimte met slechte acoustiek was het bepaald niet aangenaam zitten. Jammer, voor ons een duidelijk onvoldoende als geheel.
Martara .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk en voordelig gegeten met de ah actie ! Leuk keuzemenu, voor elk wat wils. Het restaurant zit in een schitterend oud pand.
femmypeursum .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
super gezellig, attent en verzorgd en bovendien lekker !!!!

Heerlijk ook dat het drie-gangenmenu van AH als lunch genoten kan worden....
doriendeweerd .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De ontvangst ging wat rommelig, de stoelen waren hard en niet comfortabel, maar het eten, voor-, hoofd- en nagerecht was fantastisch! De bediening was vriendelijk.
johanklunder .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten ,stoofpotje verukkelijk, arretjescake ,echt een aanrader, vriendelijke bediening, mooie ambiance, komen zeker een keer terug
Tessa H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We kwamen hier lunchen met de AH-actie. Maar het was echt een gewoon 3-gangen menu en ik had verwacht dat het een lunch menu was geweest, het was erg lekker, maar wel erg veel voor 13 uur s'middags en we hadden het niet verwacht, dat was een beetje jammer.
Maar wat we hebben gehad was heerlijk, we komen zeker een keer terug om gewoon iets van de lunchkaart te nemen of een keer te dineren.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezellig en knus restaurant. Goede en vriendelijke bediening.
Wij aten hier met een kaart van AH en hadden daardoor, helaas, alleen de keuze van een beperkt keuzemenu.
Alles smaakte prima, maar bij het hoofdgerecht vond ik de portie vlees wat klein, net als de warme groente en salade, maar dat kon probleemloos bijgevuld worden.
Zeker een locatie om naar terug te gaan, op de gewone kaart staan veel dingen die me erg lekker lijken.
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Leuk restaurant met veel keuze aan lekkere gerechten op de kaart.
Vriendelijke ontvangst. Er wordt meegedacht en geadviseerd over de gerechtenkeuze.
Bediening was vlot en netjes.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten, allemaal verse producten en borden mooi opgemaakt. Het voorgerecht bestond uit gerookte forel met een mousse van forel, deze waren voortreffelijk. Ook mijn vriendin had een heerlijk voorgerecht n.l. de mosterdsoep met stukjes spek. Het hoofdgerecht bestond voor mij wederom uit vis n.l. drie soorten gegrilde vis met een heerlijk botersausje. Het andere hoofdgerecht was ook voortreffelijk, rundstoofpotje waarin diverse groenten en stukje biefstuk met rode wijnsaus. Het nagerecht met de chocolade mousse en stukjes chocolade, en de pannacotta met stukjes ananas maakten het helemaal af. We komen beslist weer.
tinydejonge .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij vonden het eten uitstekend. Alles was prima naar wens. Alleen de muziek mocht wel wat anders zijn, was niet onze smaak, voor in een restaurant. Met vriendelijke groet Tiny en Alie
Evelyne S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Een heerlijke plek en gastvrije omgeving om met familie en vrienden samen te zijn. Een knus restaurant Waar de keuze uit zorgvuldig samengestelde gerechten reuze is en de verschillende smaaksensaties zmooi op elkaar afgestemd zijn!! Er wordt goed ingespeeld m.b.t. Vervangende gerechten bij bv. lactose en gluten intolerantie. Prettig advies bij de juiste wijnkeuze als je het zelf niet goed weet. Alles ziet er zeer verzorgd uit!!!
Klein aandachtspuntje zijn de toiletten die voor mn. oudere bezoekers (te) laag zijn. Investeren in hogere potten is een idee dat ik Het Huis graag aanreik.