Het Huis met de Duivengaten

Alteveerstraat 1 7906 CA Hoogeveen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Huis met de Duivengaten

Historisch overdonderd

Op het kruis van het historischere Hoogenveen staat een evenzo historisch restaurant. Het Huis met de Duivengaten. Een prachtige oude gevel siert de buitenkant. Van binnen een wit en modern interieur. Laat je overdonderen door de met zorg samengestelde Frans-internationale gerechten.

Meer informatie over restaurant Het Huis met de Duivengaten

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag Gesloten

A T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Zonder AH-aktie zou ik zelf dit menu niet nemen. Persoonlijk hou ik niet van bladerdeeg gerecht. Voor mij hoort het bij een voor- of bijgerecht.
Jeep O.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Met mijn vriendin gegeten met de AH actie. 3-gangen keuzemenu. Vooraf de steak, als hoofdgerecht de heekfilet en de choco als dessert. Smaakte erg goed en de bediening was uitstekend. Aanrader!
Tina R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, kwaliteit van het eten én drinken is erg goed. Leuke,vriendelijke bediening en ook het restaurant op zich is erg mooi.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wij zijn met de AH-restaurantactie geweest. Vast 3-gangen menu met voldoende keus: vlees/vis/vegetarisch en keuze uit 2 nagerechten. De hoeveelheden waren voor ons precies goed, maar we hadden ook nog wel garnituur bij kunnen vragen. We hebben een heerlijke avond gehad. Lekker gegeten en fijne bediening.
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening en uitstekend eten. Mooie porties en goed van smaak. Zondermeer een aanrader!
macve .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Een bijzonder aangename verrassing om in dit restaurant te eten. Driegangenmenu met mooi opgemaakte, zeer smakelijke gerechten. Bediening was met aandacht en vriendelijk. Goede wijn voor een zeer schappelijke prijs begeleidde de maaltijd.
Hier rijd je voor om.
jlbel .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Het eten was heerlijk en bijzonder. We werden zo snel mogelijk geholpen omdat onze familie nog met de trein mee moest. Dat was heel fijn.
Benita Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Fijn dat hier de wijnglazen nog normaal worden gevuld! Bij de meeste andere restaurants krijg je een bodempje wat met 1 slok weg is.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Een gezellige sfeer. Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten.
Voor de vegetariër beperkte keus, maar er wordt gezocht naar een passende oplossing.
grimmli1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Hebben genoten van het AH menu. Wel enigszins beperkte keuze maar ontegenzeggelijk smakelijk. Knapperige viskroketjes, goed op de huid gebakken heekfilet en mooi opgedist en smakelijk dessert. Zeer attente bediening, prima huiswijn en voldoende keus op de bierkaart met name van plaatselijke brouwerij.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Dit is een leuk rustig restaurantje waar je heerlijk kunt eten. De bediening doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Natuurlijk is er altijd wel iets om te verbeteren (de rode wijn was aan de warme kant, had wat koeler gemogen) maar dat kan geen reden zijn hier niet heen te gaan. Heel prettige sfeer en zoals eerder gezegd; mooie smaakvolle gerechten.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Fijne avond gehad met mijn man. Bij ons om de hoek heerlijk gewoon lopend heen en lekker bijten kunnen zitten. Doen we zeker vaker.
Sjoerd H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Super gegeten, goede bediening en prettige entourage.
m.preusterink .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en correcte bediening. Goed wijnadvies. De mogelijk om zowel binnen als op het terras te kunnen zitten. Gezellige inrichting.
We komen binnenkort terug.
Cees R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Keurig verzorgd menu van goede kwaliteit en leuke ambiance voor herhaling vatbaar leuk restaurant met authentieke details
tinydejonge .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
We zijn hartelijk ontvangen,een goede bediening , en het eten was uitstekend, we hebben er erg van genoten.met vriendelijke groet Alie en Tiny
FO F.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gedineerd in sfeervolle ambiance. Voor-, hoofd- en nagerecht waren goed op elkaar afgestemd. Versheid van o.a. groentes was een pré. Bediening op-maat. Kortom een echte accommodatie om nog eens terug te komen, ook al is die niet om-de-hoek.
jacques E.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Samen (echtpaar) hebben we genoten van zowel ontvangst, bediening als de maaltijd. We hadden beide zowel voor- als hoofdgerecht verschillende gerechten, die als keuze in het kader van AH-arrangement , werden aangeboden. Het geheel zag er eer smakelijk uit en was voortreffelijk bereid. Het vlees exact goed gebraden zoals was gevraagd. Een voortreffelijk restaurant waar we graag zullen terug komen.
AngeliqueZ80 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten, prima keuzemenu voor de aanbieding van AH restaurantactie.
Fijn terras, ietwat drukke weg maar daardoor genoeg te zien. Supervriendelijke bediening !
Femmy V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten , prettige sfeer en zeer vriendelijke bediening ! Hadden het AH menu ,vooraf de salade , daarna varkenstrio en ter afsluiting ijs met chocolade taart!! Super!!