Het Hof van Bork

Woensdag en Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00
C.koeken74 K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gisteren hier gegeten, een erg gezellig restaurant.
De service was prima, het eten was ook lekker (vooral de kipspies) en dat voor een prima prijs.
De porties waren soms wat erg groot voor de tapas formule ,vind ik, kleinere porties zou fijner zijn geweest, dan konden we nog meer lekkers proeven.
Kortom een leuk en lekker etentje gehad!
Yvonne1963 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Sinds kort een nieuwe formule. We kwamen regelmatig bij Ma Gusta. De aankleding is wat frisser geworden maar nog steeds erg gezellig. De bediening uiterst correct en snel. Het eten wat in het midden van de tafel wordt gezet is goed maar niets bijzonders de porties zijn klein en het is de bedoeling dat je ze deelt wel raar dat het vaak ongelijke aantallen zijn ! Er is veel keus. Ook de huis wijnen, meerdere soorten wit en rood zijn prima en niet duur.
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Het oude tapas-restaurant is eind februari verbouwd en overgegaan op een ander concept; naast diverse tapas gerechten zijn er nu ook internationale kleine gerechten bijgekomen die volgens een all-you-can-eat formule besteld kunnen worden. De naam van het restaurant verwijst naar Baardwijk, een kleine plaats die inmiddels door Waalwijk opgeslokt is en nu een wijk vormt. De Waalwijkers (wollekers) spreken de wijknaam uit als “Bork”.
Het restaurant heeft intern ook een face-lift gekregen en ziet er fris en modern uit. De diverse rondes die wij bestelden werden in een prettig tempo op tafel gezet, voorzien van goede uitleg door de gastvrouw. Onder de gerechten die wij gekozen hadden zat een lekkere vitello tonato, terriyaki kip spies, mosselen met knoflook en kaas, gehaktballetjes in tomatensaus, kip spies met tzatziki en dadels met spek en honing. Smakelijk en goed klaargemaakt. Bij dit alles dronken we een prima fles rode huiswijn. We sloten af met een sorbet met vruchten en een brownie.
Een prettig restaurant met goede gerechten voor een goede prijs. Wij blijven komen.
KarinLeontine .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Aan het interieur is niet heel veel veranderd, het is wat lichter. Het is nog steeds tapas (zoals Me Gusta ook was) maar nu een all you can eat voor een vaste prijs (excl.drankjes). De kaart is wel veranderd, met vlgs.mij minder gerechtjes, maar nog steeds wel voldoende keus. Prijs kwaliteit verhouding is wat minder geworden. Leuk, maar niet voor te vaak.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Twee weken geleden gegeten op een woensdag. Gezellig druk. Vlotte, vriendelijke bediening. Veel keuze uit lekkere gerechtjes. Rondan crianza heerlijke wijn.