Het Hert

Duur
Erg lang
K B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Slecht eten! Rauwe kip curry , erg slechte spareribs die niet van elkaar af te krijgen zijn in waterige saus. Duidelijk ontdooide tonijncarpaccio zonder smaak.Het personeel in de keuken heeft de kookkunst echt niet begrepen.....Wij gaan NOOIT meer heen. Het eten was zo slecht dat we de vriendelijke bediening het niet kon goedmaken.
Sophie1992 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Dit was de laatste keer voor ons bij het Hert. Er ging al van alles mis met de reservering en hoewel dit niet erg is, maakte het personeel het er niet beter op. De prijs-kwaliteit verhouding ligt ver uit elkaar. De carpaccio en tournedos zijn prima, maar voor de uitstraling van dit restaurant ligt de kwaliteit te laag. Daarnaast kan het qua personeel zeker beter in dit horecabedrijf. We moesten erg lang wachten op de drankjes en ook bij lege glazen duurde het opnemen van de bestelling erg lang. Het personeel komt ongeïnteresseerd over en alles wat je vraagt is teveel.
Er zit totaal geen passie in deze zaak en in dat geval ga ik liever mijn geld ergens anders brengen. Geen Hert meer voor ons
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Hier met en grote groep gisteren gegeten, makreel taartje met avocado mousse???? Geprakte gerookte makreel met veel graten en de mousse met a sort of mayonaise met???? Tournedos medium besteld met roquefortsaus, rare tournedos met champignonsaus, saus kon geruild worden, biefstuk misschien ook maar dan was de saus weer koud. Geen aanrader!
Marieke E.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
2 weken geleden hier gegeten. Het was lekker weer, dus in de gezellige tuin/terras gezeten. Heerlijk rustig gezeten met een drankje, maar dames van de bediening hadden er duidelijk weinig zin in. Chagerijnige gezichten. Steeds zelf om nieuw drankje moeten vragen, jammer! Want het eten smaakte goed en was duidelijk goede aandacht aan besteed!
Danique K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Afgelopen woensdag hier samen met een vriendin gegeten.
Service was zeer slecht, Er stonden 3 dames in de bediening, en ze liepen alle 3 chagrijnig rond.
1 van de dames ging aan de bar op een kruk zitten, terwijl ik een leeg glas had.
Wij komen hier niet meer terug!
Jordi_S .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Op het eten is niets aan te merken. Allemaal voldoende kwaliteit en sommige zelfs uitstekend.
Prijs/kwaliteit is ook goed.

De bediening is echter zeer matig en niet adequaat. 1 van de dames zat zelfs met haar telefoon te spelen aan de bar.
De ambiance is zoals je van een eetcafe mag verwachten. Beetje bruin, sfeervol en oubollig.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Leuk eetcafe in een leuke omgeving.
De kaart is op zich niet bijzonder maar alles is wel lekker en met zorg klaargemaakt.
Ik persoonlijk hou er niet van maar de gebakken lever met uien schijnt hier heeelijk te zijn, dus voor de liefhebber niet te missen!
Freek B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Een restaurant cq. eetcafe dat vol zit, is vaak een goed teken. En dat klopt. Leuk restaurant. Gemoedelijk. Prettige sfeer. Plezierige bediening. Voor het eten koos ik de ultieme test die slechts een korte periode in het jaar kan worden uitgevoerd: Asperges a la Flamande. Als dat niet lukt moet je nooit meer terugkomen. Wel lastig om daar de kwaliteit van een restaurant aan op te hangen. Maar goed, ze waren smakelijk, voldoende zacht en toch stevig en de aardappeltjes zoals ze horen. Ruime hoeveelheid geklaarde boter en een extra eitje op verzoek. Prima dus. De volgende keer tsjek ik de rest...
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Wij hebben gezellig gezeten aan het raam. het was heerlijk warm in het restaurant. De voorgerechten waren prima. Mijn hoofdgerecht goed, maar de Rib Eye van mijn zus was met zeen doorregen. Nu sturen wij ons gerecht niet vlug terug, maar we hebben hier wel een opmerking over gemaakt. Als antwoord krijg je dan dat het doorgegeven wordt naar de keuken. Daar doen we het dan maar mee.
Bakkers .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Bediening was bijzonder traag en bepaald niet vriendelijk. Nadat we drankje hadden gekregen, hebben we veel moeite moeten doen om de aandacht van een van de bij de bar staande dames te trekken om eten te kunnen bestellen. Gevraagd om een broodje voor het eten. Kwam niet. Nadat we nogmaals hadden gevraagd, kwam het eindelijk, maar meteen daarna ook het eten. Gewokte groenten met geitenkaas was een tegenvaller, zeker in verhouding tot de prijs. Soesjes als dessert zagen er verlept uit. Kwamen zo te zien uit de diepvries. Betalen viel ook niet mee. Uiteindelijk maar zelf naar de kassa gelopen. Al met al geen aanleiding om nog eens terug te komen.
Luudje .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Weer eens een keertje gegeten bij het Hert op zondag 28 februari 2016. Wederom uitstekend met goede bediening. Voorgerecht langzame jongens, je weet niet wat je proeft. Hoofgerecht spareribs, vond ik een ietsje pietsje te droog (komt waarschijnlijk door mijn kunstgebit) maar heb met mijn vrouw geruild voor de sliptongetjes in roomboter. Ook zeer goed te noemen en dat geldt ook voor de wijn. Het enige minpuntje vond ik mar dat heeft niets met de kwaliteit van eten te maken dat het nogal snel ging allemeaal.
Denver M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Glas was leeg en werd weggehaald zonder te vragen of we nog iets wilde drinken, jammer.

Eten was niet bijzonder maar smaakte verder wel goed. Vonden het erg donker in het restaurant iets meer licht zou mogen.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Na een middag rondgewandeld te hebben in Naarden gingen we bij Het Hert naar binnen om wat te eten.

Het decor ziet er zeer gezellig uit. Was erg warm binnen, dat wel.

Bij binnenkomst hebben wij zelf een tafel uitgezocht achterin de zaak met uitzicht op de keuken.
Duurde vrij lang voor wij aandacht kregen van het bedienend personeel. Lunchkaart werd op de tafel gegooid terwijl de bediening langsliep. De drankjes werden zonder inschenken op de tafel gezet.De servetten en het bestel werden ook op een hoopje op de kopse kant van de tafel gelegd.
Toen er, na 25 min, iemand kwam om onze bestelling op te nemen hebben wij gevraagd om een kinderstoel voor ons kindje. Deze mochten we zelf wel pakken uit de gang als we er een wilde.

Toen na 20 min het eten gebracht werd, zag dit er goed uit. Krokketten op normale sneetjes brood, Ijskoude/bijna bevroren carpaccio op kleine stukjes bruin brood en en een tosti voor de kleine.
Eten smaakte goed, maar voor de prijs hadden we er meer van verwacht.

Galois .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Prima eetcafé.
We hebben er geluncht, wat aanvankelijk niet de bedoeling was. Maar kennelijk is er weinig open in Naarden-Vesting op een maandag :-)

Vriendelijke bediening, maar ze hebben wel wat weinig oog/aandacht voor de klant. Er mogen wat mij betreft wel wat meer woorden vanaf dan alleen 'eet smakelijk'.

Kortom: prima eetcafé, prima prijzen, niets meer en niets minder.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het is een geweldig eetcafe in het centrum van de oude Vesting Naarden. De menukaart werd heel handig gepresenteerd. Niet zo'n dik boek wat je door moet bladeren maar gewoon een onderlegger waar later het bord op kwam te staan. Hierop stonden op overzichtelijke wijze alle voor-, hoofd- en nagerechten vermeld. Als voorgerecht koos mijn vrouw voor "langzame jongens" (slakken) en ik voor het Thaise soepgerecht. Voortreffelijk! De hoofdgerechten, de gamba's (de keuze van mijn vrouw) en de saté het Hert (van gemarineerde varkenshaas) waren een ware lust voor de tong. De bediening was heel deskundig en zeer attent en deed alle moeite om rekening te houden met allergie. Bij veel restaurants moet je, als je online reserveert, aangeven of iemand ergens allergisch voor is, en dan moet dat nog uiteindelijk ter plekke worden gezegd tegen de bediening, dus heeft de vermelding online geen enkele zin. Hier is dat niet het geval. Gewoon tegen de bediening zeggen en men houdt er rekening mee. Alle lof. De inrichting is heel gezellig. Klassiek, passend bij de oude Vesting. Een echte aanrader.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Blij dat ik voorgaande recensies niet vooraf gezien heb, want ik heb er heerlijk gegeten. Toegegeven: de bediening oogde wat 'ongeïnteresseerd', maar was toch uitermate vriendelijk. Dus ik denk dat 'klagers' wat sneller naar het wapen van de recensie grijpen dan mensen die gewoon lekker hebben zitten eten...
Parkeren in dit Anton Pieck-stadje is veelal toch wel een dingetje, maar we konden gelukkig toch na wat capriolen de auto in de buurt stallen.
Het restaurant is authentiek, druk en gezellig. Drukte betekent veelal goede kwaliteit en daar werden we zeker niet in teleurgesteld.
Het rode Merlot-huiswijntje is wat ruim beprijsd voor de kwaliteit. Lekker slobberwijntje, maar niet echt bijzonder.
Na twee voortreffelijke uiensoepjes ga ik voor de Rib Eye: een machtig stuk vlees dat perfect gebakken is. De roquefortsaus past hier voortreffelijk bij. Ferme patatten in de schil - inclusief mayonaise! - erbij en dus een ferme maaltijd.
Ook de eendenborst van mijn vrouw (op haar bord, uiteraard) is voortreffelijk. Iets minder ruim bemeten dan mijn rib eye, maar ook hier kunnen we duidelijk over zijn: niks mis mee!
Omdat we lekker zitten en het verder prima naar de zin hebben in de fraaie serre gaan we ook voor een toetje. De cheesecake is prima, de dame blanche vind ik wat krap aan de maat. Het lekker van de dame blanche is immers de warme chocoladesaus. Als die er in de keuken al overheen gedaan is, dan is de warmte eraf en dat is jammer. Zo'n klein kannetje dat je zelf kunt schenken had ik zeker gewaardeerd.
De rekening valt alleszins mee: nog geen tachtig euro. En dat was dit bezoekje zeker meer dan waard!
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Voor de 2-de keer gegeten. Helaas was de reservering niet doorgekomen, ondanks de bevestigingsmail, maar er was een tafeltje.p vrij gelukkig. Gekozen voor de zalm. Deze was lekker maar wel helemaal gaar, mag van mij wat rose. Er was geen groente bij het hoofdgerecht, dat maakt het wel kaal. De bediening is vriendelijk.
Annettk .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Al meerdere keren bij Het Hert gegeten. Eten in Naarden Vesting is sowieso gezellig. Afgelopen zomer meerdere keren buiten gegeten, dit keer binnen. Weer wat uitgezocht van de regelmatig wisselende kaart. Noorse garnalencocktail vooraf. Knapperige rode uitjes erdoor en een bijzonder smaakvol sausje erover. Zalmforel als hoofdgerecht die precies goed op de huid was gebakken. Een paar kleine graatjes erin, maar heerlijk op smaak. Als nagerecht de chocolademousse genomen. Romig zoals een mousse hoort te zijn, erg machtig, maar geheel naar binnen gewerkt. En 'last but not least' een prima wijnkaart. Niet heel uitgebreid, maar beter een paar toppers dan 10 middelmaatjes. Een fles Côtes de Thongue Chardonnay van Domaine Des Motarals als begeleidend wijn. Mijn favoriete witte wijn bij visgerechten overigens. Deze wijn werd toevallig ook een stukje verderop geschonken; bij het Arsenaal .. betaalde daar ooit meer dan het dubbele voor een fles!! De verrassing was de rekening; iets minder dan € 110,- voor drie personen. Kortom, prijs/kwaliteit scoort hier heel hoog. En niet vergeten te melden; de bediening is vriendelijk, niet opdringerig en niet overdreven; gewoon zoals het hoort. We komen beslist weer terug hier.
Amuyt .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Voor een eetcafé vind ik 140 euro voor 4 personen best aan de prijs. Eten was daarnaast echt smakeloos: coq au vin (op een spies) zat totaal geen smaak aan en zelfs met de saus kwam het niet in de buurt - wijn had er waarschijnlijk naast gestaan maar wijn er in geloof ik niet. Na 1 stukje kip niets meer ervan gegeten ook geen rauwe champignons die ook aan de spies zaten. Dan maar salade met gekookt ei maar ei was keihard en niet vers gekookt. Geklaagd en de serveerster zou het doorgeven aan de keuken - ter genoegdoening kregen we gratis koffie. Maar decafé was er niet, dus voor mij geen koffie. Toen maar een toetje besteld, cheesecake maar ook deze was volkomen smakeloos. Zelden zo slecht gegeten!
Kan me niet voorstellen dat de kok tevreden is over zijn eigen gerechten.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Helaas was de bediening zo slecht dat ik hier nooit meer kom eten. Walgelijk. In slecht Nederlands staat een incompetente kelnerin je te woord, helaas vergeet ze zo ongeveer alles wat je besteld. Ik heb hier een opmerking over gemaakt en kreeg een grote mond. Ik geef mijn geld liever ergens anders uit en kreeg bij het verlaten van het restaurant het idee dat men dit prima vindt...liever geen kritische klanten.