Het Heinenhoes

- Diner vanaf 18:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Na een vriendelijke ontvangst in een gezellige eetkamer was het verassingsmenu echt een aangename verassing.
Verse streekproducten, goed bereid. Een aanrader als je van verassingen houdt.
Dank u voor deze mooie woorden. Graag tot een volgende keer, u bent van harte welkom!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Het Heinenhoes is zo'n leuke verrassing die je niet verwacht in een klein dorpje zoals Anderen! Bij binnenkomst waan je je in een eetkamer met diverse tafelsettings en een kleine balie. De keuken is in het naastgelegen gebouw. Wij kozen voor een hoge tafel. De attente gastvrouw lichtte ons het menu toe. Dat menu is eigenlijk altijd een verrassing waarbij gekozen kan worden tussen 3 gangen met vis of vlees naar keuze als hoofdgerecht of een 2 of 3 gangen hapjesmenu waarbij je per gang 3 kleine gerechtjes krijgt. Wij houden van verrassing en afwisseling en kozen voor het 3 gangen hapjesmenu. Alle gerechten worden bereid met streekproducten. Bij het voorgerecht sprongen de lamsham en de makreel eruit, bij het hoofdgerecht de lamsprocureur en bij het desert de panacotta met bosvruchten. Bij het hoofdgerecht viel de kip met pesto wat tegen maar dat is minder vervelend door de keuze voor het hapjesmenu, er lagen nog 2 andere gerechtjes die erg lekker waren! Leuk was verder dat de kok halverwege de avond alle tafels af ging om te vragen of alles naar wens was. Kortom, een leuke verrassende avond met lekker eten en vriendelijke mensen.
Carres .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
In het Heinenhoes kom je binnen in een woonkamer-atmosfeer. We moesten op een bel drukken om de attente gastvrouw op ons 'af' te krijgen. Ze bood ons het verrassings-proeverij-menu aan. Het pompoensoepje was voortreffelijk. Als hoofdgerecht werd ons een proeverij van diverse lekkere gerechten geserveerd. Met o.a. een stofpeertje en eend. Prima witte huiswijn en rode dessertwijn. Aan het eind viel ook de rekening nog mee.