Het Heerenlogement

Markt 31 4112 JR Beusichem Nederland Kaart

Over het restaurant Het Heerenlogement

In het restaurant kan je uitgebreid dineren, maar ook even snel genieten van een Heerenmaal. Net zo lekker, net zo welkom. Er wordt van woensdag tot en met zondag diner geserveerd. De dinerkaart wisselt wekelijks! Zo wordt het nooit saai, voor jou niet en voor de keukenbrigade niet!

Uiteraard worden er ook arrangementen aangeboden. Zowel voor in het restaurant als in de theaterzaal.

In het theater kunnen wij elk feestje verzorgen. Van kerstdiner tot kraamfeest. Van een bruiloft tot de verjaardag van je oma.
Voor een gezelschap van 15 personen of meer serveren wij een 3 gangen keuze menu.

Ook leuk, de opkamer kan je helemaal voor jezelf en jouw gezelschap bespreken, wel als je met minimaal 15 personen bent.

Meer informatie over restaurant Het Heerenlogement

Lijn 46

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Het Heerenlogement

B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellige en rustige gelegenheid. Leuke gevarieerde kaart. Bediening is niet opdringerig maar wel attent.
Voor herhaling vatbaar!
mringel .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Het eten is altijd erg lekker, mooi opgemaakt en leuk opgediend. De eigenaar en het personeel geven je een welkom gevoel. De eigenaar komt vaak ook even zelf aan de tafel. Wij komen er graag!
p.benschop .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Prima gegeten, mooie gerechten met een zacht prijsje. We hebben met onze afdeling gegeten in de opkamer. Een schitterende locatie om samen te zijn. Gerechten zijn prima en met een paar kleine aanpassingen kunnen deze de verwachting nog meer waarmaken al dan niet overtreffen. Ik doel daarbij bijvoorbeeld op de blokjes tomaat bij de zalm, of het ontbreken van een mooi lang gegaard en ook goed gelakt stuk buikspek ipv een plakje bij de 3xslow cooked varken. Al met al een prima ervaring, met ruimte voor verbetering.
HaroldMakaske .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Dit was een zeer positieve verrassing! Prachtige ambiance. Direct na binnenkomst een fles water met brood op tafel. Heerlijke wijn mogen proeven. Top! Binnenkort terug om dan ook naar hun theater te gaan. Een aanrader!
Walter B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening is top!
Nadine H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Erg leuk restaurant, prima kaart met mooie gerechten tegen schappelijke prijs, Beusichem mag zich gelukkig prijzen met het Heerenlogement
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Zeer gastvrij onthaal in het prachtige pand van het Heerlogement. Heerlijke versproducten, duidelijk met zorg bereid. Een aanrader!
henkruger .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening lekker los, maar niet te. Er werd prima rekening gehouden met de tijd tussen de gangen voor ons bezoek aan het theater. Prijs-kwaliteitverhouding stond ons zeer aan.
Kortom: heel plezierige avond gehad en lekker genoten van alles.
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wij komen hier vaak. Wij vinden het eigenlijk altijd (zeer) goed en nemen niet meer de moeite een recensie achter te laten. Deze keer was het uitzonderlijk goed. Daarom nu wél een recensie.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Zowel de bediening als het eten was zeer goed
G. V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Onverwacht gegeten op Valentijnsdag. Zoals altijd was het weer heerlijk.
M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. bijzondere gerechten. We hadden allemaal iets anders. alles was verrassend. Hierbij een zeer vriendelijke bediening.
Louis R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten. Prettige ambiance, prima bediening en heerlijke gerechten. Aanrader voor een ieder die een gezellige avond wil hebben met een lekker hapje eten en drankje.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een rustige wat landelijke sfeer. Vriendelijke bediening. Doet wat huiselijk aan. Een meer dan voortreffelijke hertenstoof en een goed glas koffie.
derwaa .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten, mooi opgediend en smaakte voortreffelijk!!
Het is wel een beetje rumoerig, inrichting is erg smaakvol, mooie kleuren gebruikt.
Bertus V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Daarna naar het theater! Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Daarna naar het theater! Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Daarna naar het theater!
kuiltjes .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker gegeten in gezellige ambiance. Porties precies goed zodat je je niet over eet. Je ziet dat met liefde klaar gemaakt is.
Trudy J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Opnieuw heel lekker gegeten. Bij binnenkomst even zoeken naar de reservering,m aar alles kwam goed. leuke nieuwe gerechten op de kaart enuitgeprobeerd. Alles is natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak, maar de loempia was zeker heel lekker. Bij twijfel over de wijn bij het hoofdgerecht moesten we ze allebei maar even proeven om een goede keus te kunnen maken. Ook het Heerenmaal was een uitstekende keuze. We komen natuurlijk nog eens terug.
Mary K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Zoals altijd was het weer een heerlijke avond. Uitstekend gegeten en een vriendelijke gastheer zorgen ervoor dat je tevreden naar huis gaat.
jeanie R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Bijzonder vriendelijke ontvangst en die vriendelijkheid is de gehele avond gebleven. Attent, beleefd en voorkomend. Zo hoort het! Heerlijk gegeten, gerechten mooi opgediend, bijzondere borden. Ook daar wordt aandacht aan besteed. Goede wijnadviezen zonder opdringerig te zijn. Ondanks drukte ('t was op Kerstmis) kwam de kok aan tafel informeren of alles goed was. Uitstekend restaurant met goede sfeer.