Het Heerenlogement

Markt 31 4112 JR Beusichem Nederland Kaart

Over het restaurant Het Heerenlogement

In het restaurant kan je uitgebreid dineren, maar ook even snel genieten van een Heerenmaal. Net zo lekker, net zo welkom. Er wordt van woensdag tot en met zondag diner geserveerd. De dinerkaart wisselt wekelijks! Zo wordt het nooit saai, voor jou niet en voor de keukenbrigade niet!

Uiteraard worden er ook arrangementen aangeboden. Zowel voor in het restaurant als in de theaterzaal.

In het theater kunnen wij elk feestje verzorgen. Van kerstdiner tot kraamfeest. Van een bruiloft tot de verjaardag van je oma.
Voor een gezelschap van 15 personen of meer serveren wij een 3 gangen keuze menu.

Ook leuk, de opkamer kan je helemaal voor jezelf en jouw gezelschap bespreken, wel als je met minimaal 15 personen bent.

Meer informatie over restaurant Het Heerenlogement

kuiltjes .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Trudy J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Opnieuw heel lekker gegeten. Bij binnenkomst even zoeken naar de reservering,m aar alles kwam goed. leuke nieuwe gerechten op de kaart enuitgeprobeerd. Alles is natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak, maar de loempia was zeker heel lekker. Bij twijfel over de wijn bij het hoofdgerecht moesten we ze allebei maar even proeven om een goede keus te kunnen maken. Ook het Heerenmaal was een uitstekende keuze. We komen natuurlijk nog eens terug.
Mary K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Zoals altijd was het weer een heerlijke avond. Uitstekend gegeten en een vriendelijke gastheer zorgen ervoor dat je tevreden naar huis gaat.
jeanie R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Bijzonder vriendelijke ontvangst en die vriendelijkheid is de gehele avond gebleven. Attent, beleefd en voorkomend. Zo hoort het! Heerlijk gegeten, gerechten mooi opgediend, bijzondere borden. Ook daar wordt aandacht aan besteed. Goede wijnadviezen zonder opdringerig te zijn. Ondanks drukte ('t was op Kerstmis) kwam de kok aan tafel informeren of alles goed was. Uitstekend restaurant met goede sfeer.
Louis R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een prima kerstambiance. Vriendelijk personeel, het tempo van de “gangen” werd steeds afgestemd. Maar vooral heel lekker gegeten.
Trudy J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten. De bediening was super; erg oplettend en belangstellend. We komen zeker terug!!
Janick K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Afgelopen Zaterdag 16/12 was ik speciaal uit eten in het Heerenlogement voor het 30jarig huwelijk van mijn ouders. Ik kende de zaak alleen uit foto's van 30 jaar terug toen ze hier ook hadden gedineerd.

Het was in 1 woord fenomenaal. Heerlijk a la carte voor 5 gegeten met een speciaal dessert naderhand. Glaasje Prosecco bij binnenkomst was geregeld en het eten was heerlijk. Lekkere gerechten en ook ruim voldoende met lekkere bijgerechten erbij geserveerd.

De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam en mijn ouders hebben de zaak nog helemaal mogen zien en uitleg gekregen over toen en nu.

Entourage binnen was mooi. de akoestiek goed en de tafel voor ons zeer ruim. Prijs kwaliteit ook zeer zeker waard. Een aanrader voor iedereen om hier eens naar toe te gaan!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Goed eten voor een leuke prijs. Zowel proeverij van voorgerechten als hoofdgerechten waren erg lekker. En mooie locatie.
Mary K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gekozen voor de proeverij van hoofdgerechten. Dit was een goede keuze. Heerlijke kleine hoofdgerechtjes, uitstekend verzorgd en verrukkelijk van smaak. Ruim voldoende met een salade en frietjes erbij.
Ook altijd leuk, dat de eigenaar, tevens kok, langs komt om te vragen hoe het gesmaakt heeft en aandacht heeft voor de klanten.
Gré V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Met kinderen en kleinkinderen gegeten. Iedereen vond het erg lekker!! Ook nog rondleiding door pand gehad. Theater en oude keuken. We hebben genoten en komen zeker terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
we komen met enige regelmaat bij het Heerenlogement en nu maar eens tijd maken om iets te schrijven. Het restaurant is door Jelmer en Janneke overgenomen, nadat zij enkele jaren gewerkt hadden in De Prins in Buren. Wij noemden het wel eens Prins 2, en dat bedoelen we dan zeker niet negatief!. Nu is het toch een eigen stijl en twist die uit de keuken komt. Alles zeer betaalbaar en leuke gerechten. Wil je iets anders dan op de kaart staat? vertel het en zij doen hun best voor je!
Gelukkig hebben we met de kerst alweer een tafeltje kunnen reserveren en zien er naar uit....
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Komen hier vaker, want erg leuk eten, knus, klein dorpje, leuk restaurant met vriendelijke bediening. En het eten was echt heerlijk. Kan het je echt aanraden!
susaree .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
fantastisch gegeten en de hele familie, met tieners, was tevreden. de bediening was gewoon goed en vriendelijk. het grote minpunt was de akoestiek en licht op de bovenverdieping, tafelgenoten bijna niet te verstaan bij een volle bezetting van de tafels en te weinig licht om het menu te lezen, zelfs voor jonkies. voor de bediening: check even met je collega of er al gevraagd is of we nog wat willen, om de 5 minuten hadden we iemand anders aan tafel of we nog wat wilden drinken. onderbrak de gesprekken steeds.
De Enige Echte B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Fijne ambiance, attente bediening, kleine kaart maar hierdoor een hoge kwaliteit van de gerechten. Doordat de kaart vaak wisselt een aanrader.
B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Vooraf hebben we gekozen voor de proeverij, we werden verrast door de smaak en afwisseling van de 5 gerechten. Het hoofdgerecht was het Heerenmaal, ruim voldoende en heerlijk samen gesteld. We sloten af met een kaasplank en bijpassende port. We hebben genoten, de prijs/kwaliteitverhouding is goed op orde, wij komen zeker terug!
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst. Fraaie setting in oud gebouw. Prima eten voor redelijke prijs. Een gelegenheid om weer naar terug te komen.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Staat bekend als wat voor senioren. Nu blijkt dat het een gezellig restaurant is met vriendelijk personeel en uitstekend eten zonder zeuren als we iets extra's vragen.
Komen we zeken nog weer terug.
Nanno Evert B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
"oude liefde roest niet", het was te lang geleden dat ik mocht genieten van de kwaliteiten van dit restaurant. De ongedwongen sfeer en vooral de klant vriendelijkheid. Een verademing. Ik hoop dan ook binnen afzienbare tijd me hier weer te melden.
karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
het was heerlijk, gezellig en helemaal goed. Ik vond alleen van de bediening jammer dat ze geen verstand had van wijn en ook niets kon vertellen
Ren??e B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gezellig restaurant met goed eten.
Enig negatieve is dat de bezoekers van het theater kennelijk in het restaurant een pauzedrankje komen drinken.