Het Heerenlogement

Markt 31 4112 JR Beusichem Nederland Kaart

Over het restaurant Het Heerenlogement

Een heerlijke rollercoaster aan smaken

Stap de drempel over en laat het culinaire avontuur beginnen! Neem de tijd en geniet van het allerbeste uit de klassieke Franse keuken. Je bent hier echt een avond uit, aan alles is gedacht. Het enige wat jij hoeft te doen is genieten!

Meer informatie over restaurant Het Heerenlogement

Ren??e B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
FlorisHenning .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima gegeten met AH restaurantbon. Keuze uit de gehele kaart, prettige bediening. Voorgerecht proeverij is een goede keuze, evenals de diamanthaas!
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten met familie! Mooie opmaak van de borden en kwalitatief goed eten. Bediening is aardig en correct. Daarnaast een heerlijke fles wijn.
Toos G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij kwamen in het kader van de AH-restaurantactie. Konden kiezen uit de hele kaart en kregen van alle drie de gangen de goedkoopste gratis. Het eten was uitstekend, alleen was er nauwelijks groente bij, alleen wat salade. Op dezelfde tijd at er een gezelschap van een stuk of tien mensen, waardoor het nogal rumoerig was en wij moeite hadden elkaar te verstaan; de akoestiek is niet geweldig. (Vroeger hingen er zware gordijnen en was dit beter.)
Arnold K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Goed gegeten in dit sfeervolle restaurant. Eenvoudige kaart, wachttijden tussen de gangen is niet te kort of te lang. De borden zijn netjes opgemaakt. Vriendelijke bediening, die bij drukte het overzicht wel kwijt raakt.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening, goede sfeer.
Konden ala carte eten met de AH Iens actie. een flinke korting op de rekening.
dhfisscher .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Leuk gezellig restaurant waar wij prima gegeten hebben. Attente en vriendelijke bediening. Goede wijn. Prijs/kwaliteitsverhouding oké. Komen zeker weer eens terug.
Gré V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een heel leuk restaurant. We komen zeker nog een keer terug.
De bediening was zeer attent en heel vriendelijk.
Toiny K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Dit restaurant heeft een kleine/eenvoudige kaart met verrukkelijke gerechten. We mochten een drie gangen diner kiezen en de gerechten werden met goede tussenposes geserveerd.
De wijn erbij was heerlijk .
Een leuk restaurant waar je vaker terug kan gaan.
GPS-wandelaar .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Sfeervol restaurantje in een prachtig, oud pand. Het is netjes, zonder te chic te zijn. De jonge ober lijkt niet heel ervaren, maar doet het prima.
Het eten is van een goede hoeveelheid en wordt verzorgd gepresenteerd. De prijzen zijn zoals je ze verwacht. Als de menukaart regelmatig verandert, zoals we vernomen hebben, dan is dat zeker een reden om terug te komen.
Ellen C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten en je had het gevoel dat je heel erg welkom bent. Heb al gereserveerd voor 1e kerstdag. We hebben er nu al zin in.
Toos R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Je voelt je heel welkom in het mooie restaurant met lieve bediening.
Top dat je gratis tafelwater krijgt en brood met smeersels.
De Sauvignon Blanc was wat minder. De Pinot die ik daarna nam, was beduidend beter.
Het dessert was heerlijk. Voor- en hoofdgerecht kan ietsje beter.
Toch fijne avond gehad.
Powerwoman .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie en mochten a la carte eten. Geen vastgesteld menu en voldoende keuze. De service was uitstekend. Zo kregen we zonder erom te vragen een karaf water die niet in rekening werd gebracht. De bediening was zeer vriendelijk en correct en het eten was subliem. We hadden een T-bone steak en deze was om te zuigen. Het hoofdgerecht werd vergezeld van heerlijk, knapperige groenten, frites en een salade. Ook de voorgerechten waren voortreffelijk en de sorbet was een mix van heerlijk ijs. Alles werd mooi geserveerd in een prettige ambiance. Voor ons een dikke 10!!!!
Ton N.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Prachtige locatie, vriendelijk personeel. Heerlijke gerechten, vooral de combinatie van voorgerechten. Vleesgerechten heerlijk mals, gebakken/ gegrild precies conform wat we gevraagd hadden. Dessert in de vorm van een "grand dessert" met 5 heeerlijke "kleine" gerechtjes. Een plek om nog eens een keertje naar toe te gaan!
Marije E.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Gastvrije en warme ontvangst, eten was verrukkelijk! Rondleiding gehad van eigenaar. Komen zeker spoedig terug! Prijzen heel redelijk en heerlijke wijn!
Wieske M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Erg leuke en gezellige locatie...erg vriendelijk personeel en het eten, grandioos, voortreffelijk, m jammie erg leuk opgemaakt.
Germi V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten met 6 personen. De bediening was erg goed en het eten superlekker!
Zeker voor herhaling vatbaar :-)
r.j.kayim .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het eten en ontvangst was heel erg lekker.
Sfeer en bediening erg vriendelijk
Het dopsplein,deed aan vroeger denken.
Kortom het was allemaal dik voorelkaar.
Trudie T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten, mooie ambiance, goeie wijnen: aanwinst in Beusichem!

(Stom dat deze recensie 120 karakters moet bevatten)