Het Heerenlogement

Markt 31 4112 JR Beusichem Nederland Kaart

Over het restaurant Het Heerenlogement

In het restaurant kan je uitgebreid dineren, maar ook even snel genieten van een Heerenmaal. Net zo lekker, net zo welkom. Er wordt van woensdag tot en met zondag diner geserveerd. De dinerkaart wisselt wekelijks! Zo wordt het nooit saai, voor jou niet en voor de keukenbrigade niet!

Uiteraard worden er ook arrangementen aangeboden. Zowel voor in het restaurant als in de theaterzaal.

In het theater kunnen wij elk feestje verzorgen. Van kerstdiner tot kraamfeest. Van een bruiloft tot de verjaardag van je oma.
Voor een gezelschap van 15 personen of meer serveren wij een 3 gangen keuze menu.

Ook leuk, de opkamer kan je helemaal voor jezelf en jouw gezelschap bespreken, wel als je met minimaal 15 personen bent.

Meer informatie over restaurant Het Heerenlogement

Lijn 46

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Het Heerenlogement

Ton D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
De proeverij als voorgerecht was lekker maar niet gebalanceerd. Ook een proeverij voor 2 personen serveren met daarin gerechten die niet deelbaar zijn is een beetje vreemd.
Het hoofdgerecht was een enorme teleurstelling. Spareribs waren ontzettend droog en de biefstuk was ook droog (voor het eerst sinds jaren de biefstuk niet geheel opgegeten) ook was er een schrijnend gebrek aan groenten. De hele discussie over gezond en vezelrijk eten lijkt aan het Heerenlogement voorbij te zijn gegaan.
Het desert was wel weer redelijk. Advies aan het management. Eet veel bij andere restaurants dan zie je dat de kwaliteit die jullie deze zaterdag leverden zwaar tekort schoot. Jammer maar gelukkig hebben we veel plezier beleefd met ons gezelschap ondanks het zeer teleurstellende eten.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten, goede service, terrasstoelen konden beter.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het eten is heerlijk alleen het personeel kijkt niet vriendelijk dat kan beter
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Leuk restaurant met lekker eten. Goede bediening en lekker buiten kunnen zitten! top! Ga zo door!
Prijs is goed voor wat je krijgt!
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Wat hebben wij hier vanavond heerlijk gegeten! Gelukkig niet een hele uitgebreide kaart, dat maakt het kiezen alleen maar moeilijker. Maar voor elk wat wils. De gerechten zijn zeker niet standaard, maar verrassend en errug lekker.
Wij komen hier vast en zeker vaker.
Walter M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
goed gegeten in de historische omgeving van oude herberg in een Betuws dorp aan de Lek - ontvangst zeer gastvrij en het eten prima - kleine kaart
Jolien K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Spontaan besloten te gaan eten. Online geboekt en we werden heel hartelijk ontvangen. Heel vlot kwam ons eten op tafel. Lekker avondje.
Josien D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij het Heerenlogement. Erg vriendelijke en attente bediening. Het restaurant is leuk ingericht, knus om lekker te zitten. Goede kaart met smaakvolle gerechten. Het is een stukje rijden voor ons, maar we gaan zeker nog eens terug
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellige en rustige gelegenheid. Leuke gevarieerde kaart. Bediening is niet opdringerig maar wel attent.
Voor herhaling vatbaar!
mringel .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Het eten is altijd erg lekker, mooi opgemaakt en leuk opgediend. De eigenaar en het personeel geven je een welkom gevoel. De eigenaar komt vaak ook even zelf aan de tafel. Wij komen er graag!
p.benschop .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Prima gegeten, mooie gerechten met een zacht prijsje. We hebben met onze afdeling gegeten in de opkamer. Een schitterende locatie om samen te zijn. Gerechten zijn prima en met een paar kleine aanpassingen kunnen deze de verwachting nog meer waarmaken al dan niet overtreffen. Ik doel daarbij bijvoorbeeld op de blokjes tomaat bij de zalm, of het ontbreken van een mooi lang gegaard en ook goed gelakt stuk buikspek ipv een plakje bij de 3xslow cooked varken. Al met al een prima ervaring, met ruimte voor verbetering.
HaroldMakaske .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Dit was een zeer positieve verrassing! Prachtige ambiance. Direct na binnenkomst een fles water met brood op tafel. Heerlijke wijn mogen proeven. Top! Binnenkort terug om dan ook naar hun theater te gaan. Een aanrader!
Walter B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening is top!
Nadine H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Erg leuk restaurant, prima kaart met mooie gerechten tegen schappelijke prijs, Beusichem mag zich gelukkig prijzen met het Heerenlogement
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Zeer gastvrij onthaal in het prachtige pand van het Heerlogement. Heerlijke versproducten, duidelijk met zorg bereid. Een aanrader!
henkruger .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening lekker los, maar niet te. Er werd prima rekening gehouden met de tijd tussen de gangen voor ons bezoek aan het theater. Prijs-kwaliteitverhouding stond ons zeer aan.
Kortom: heel plezierige avond gehad en lekker genoten van alles.
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wij komen hier vaak. Wij vinden het eigenlijk altijd (zeer) goed en nemen niet meer de moeite een recensie achter te laten. Deze keer was het uitzonderlijk goed. Daarom nu wél een recensie.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Zowel de bediening als het eten was zeer goed
G. V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Onverwacht gegeten op Valentijnsdag. Zoals altijd was het weer heerlijk.
M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. bijzondere gerechten. We hadden allemaal iets anders. alles was verrassend. Hierbij een zeer vriendelijke bediening.