Het Heerenhuis

Spilsluizen 9 9712 NR Groningen Nederland Kaart
31-503120438

Over het restaurant Het Heerenhuis

Heerlijk eten in Groningen

Voel je helemaal thuis in deze gezellige zaak, gelegen aan de Spilsluizen. De inrichting is ontzettend fris en gezellig, het voelt als een gezellige woonkamer. De kaart is gevuld met heerlijke klassiekers, van een goed stuk vlees tot een perfect gebakken visje. De ideale plek voor een goed gesprek tijdens de lunch of een uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant Het Heerenhuis

Diner: woensdag t/m zaterdag

Jouw recensie over het restaurant Het Heerenhuis

Evert B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellig aan de bar , vriendelijk personeel en de maaltijd heerlijk
Voor herhaling vatbaar leuke entourage. Heerlijk avondje uit
J C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hadden mosterd soep besteld en was lauw wij vinden soep moet heet voor de rest super gezellig .
Een goede locatie inrichting heel goed en gezellig.
Tiny P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We werden goed bediend. In verband met een dieet ,werd er goed na gekeken wat er mogelijk was.
Alleen de tafels met een wijnrek kast er tussen ,vond ik te dicht op elkaar.Je kon de gesprekken volgen .Dus niet veel privacy. Verder gezellig en goed restaurant.
Wil G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een prima ontvangst.
Ondanks de actie van AH, toch van de kaart kunnen eten.
Het eten was heerlijk, prachtig opgediend en de bediening was Top.
Een heerlijke avond gehad daar. gezellige locatie, waar je, je gelijk thuis voelt
Dus voor ons, zeker een aanrader voor iedereen.
Mocht ik een cijfer geven, dan zou het een 10 zijn.
Theo E.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima ambiance,vriendelijke bediening,uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
Konden uit de kaart ons eigen 3gangen menu samenstellen wat een pre is.
Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!
marco D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
eten was goed maar niet bijzonder redelijk lang gewacht op gerechten en miste toch wel dingen op de gerechten die wel op kaart stonden zoals bij nagerecht stond vermeld verschillende bereidingen van rabarber heb ik niet gezien
jo73 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Vriendelijke en attente bediening.
Vooraf nog wat brood met boter.
Al het eten was gewoon goed. Geen poespas maar lekker eten. Wij hadden biefstuk, saté en kaasfondue, dit waren kwalitatief goede producten.
AnnSlo .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prachtig terras aan de ring met uitzicht op de gracht. Veel huisgemaakte producten en dat proef je. Voor wie van lekker eten in een stadse sfeer houd is dit een absolute aanrader!
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prima gegeten. Leuk ontvangst en de gelegenheid gekregen om aan het water van de Spilsluizen een borrel te drinken. Attent personeel. Al met al goed.
tineke.romen R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heel verrassend vanwege het zeer warme onthaal, we voelden ons erg welkom. We kwamen met natte regenpakken binnen die direct een goed plekje kregen om te drogen, super! Er werd moeite gedaan om te kijken of we alsnog buiten konden eten omdat het niet meer regende. We kwamen bij dit restaurant terecht met de AH-restaurantactie, maar daarvan was niets te merken. Het was top!
TJHX .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Leuke en blije bediening! Goede sfeer. Lekker biefstukje. Top: Gedacht aan mijn e-nummer vrije wens! Tip: het toilet. Die reclame poster kan echt niet en zeep en toiletpapier was op.
Emily M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heel erg lekker gegeten! Gerechten zoals biefstuk met friet klinken simpel, maar zijn ongelofelijk lekker klaar gemaakt met veel oog voor detail en nieuwe elementen die het naar een heel ander niveau tillen. Service was erg goed met vriendelijk personeel. Al het bestelde eten was erg goed, maar als je ook maar een beetje van chocolade houdt, neem het chocolade dessert. Daar zul je echt geen spijt van hebben!
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Zeer goed eten, de kaart biedt veel bijzondere gerechten.
Service was erg vriendelijk en netjes.
Ambience was prima, binnen gezellig en een ruim terras bij de gracht.
guidovanelst .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten en veel speciaalbieren aanwezig. Entourage is wat informeel, maar voor onze groep prima. Rustige plek en toch loop je zo het centrum in.
Maaike O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We konden kiezen van de gehele kaart. Meerdere vega opties, dus dat was fijn! We hebben lekker en uitgebreid gegeten. Er was fijne wijn en goede service, wat wil je nog meer?!
Iemi H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Onverwacht lekker gegeten en gastvrij als AH klantjes met alle egards ontvangen. Het was weliswaar rumoerig door straatwerkzaamheden maar dat laat onverlet dat we met prachtig weer heerlijk buiten hebben kunnen eten.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De bediening was erg vriendelijk en de mogelijkheid om van tafel te wisselen was geen probleem. Het eten was bijzonder en een aangename verrassing. Wij hebben zeer zeker genoten van alles. Zeker een reden om terug te gaan.
danielle V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Hier heerlijk gegeten. Snelle bediening en ook vriendelijk personeel. Fijn sfeervol restaurant op een mooi plekje en in een prachtig pand. Echt genoten!
Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Hier gegeten met 5 personen afgelopen week. Het 3-gangen menu was heerlijk, maar voordat het hoofdgerecht werd opgediend werd het heel rumoerig in de tent. Een groep had het restaurant ondertussen ook afgehuurd om een verjaardag te vieren en ons werd verzocht om ons nagerecht ergens anders te eten in de zaak. We kregen een plekje aangewezen aan een lange tafel voor 20 man, wat erg ongezellig was. Dit was rond half 9. We werden gewoon weggekeken en we hoorden de bediening over ons praten. Het eten was goed, maar dit vonden we toch écht niet kunnen. Hier gaan we niet meer heen!
CBoom .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Ik kwam als moeilijke gast eten met een fodmap dieet voor mijn darmen en maag waarbij ik vrij weinig mag eten, toen ik binnenkwam hadden ze zich al helemaal ingelezen over wat ik wel en niet mocht hebben. Top service en ik heb heerlijk gegeten! Echt een aanrader, ook voor iemand met een allergie ed. !!