Het Heerenhuis

Spilsluizen 9 9712 NR Groningen Nederland Kaart
31-503120438

Over het restaurant Het Heerenhuis

Heerlijk eten in Groningen

Voel je helemaal thuis in deze gezellige zaak, gelegen aan de Spilsluizen. De inrichting is ontzettend fris en gezellig, het voelt als een gezellige woonkamer. De kaart is gevuld met heerlijke klassiekers, van een goed stuk vlees tot een perfect gebakken visje. De ideale plek voor een goed gesprek tijdens de lunch of een uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant Het Heerenhuis

Maandag 08:30 - 23:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 08:30 - 23:30
Zaterdag

AnnSlo .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prachtig terras aan de ring met uitzicht op de gracht. Veel huisgemaakte producten en dat proef je. Voor wie van lekker eten in een stadse sfeer houd is dit een absolute aanrader!
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prima gegeten. Leuk ontvangst en de gelegenheid gekregen om aan het water van de Spilsluizen een borrel te drinken. Attent personeel. Al met al goed.
tineke.romen R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heel verrassend vanwege het zeer warme onthaal, we voelden ons erg welkom. We kwamen met natte regenpakken binnen die direct een goed plekje kregen om te drogen, super! Er werd moeite gedaan om te kijken of we alsnog buiten konden eten omdat het niet meer regende. We kwamen bij dit restaurant terecht met de AH-restaurantactie, maar daarvan was niets te merken. Het was top!
TJHX .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Leuke en blije bediening! Goede sfeer. Lekker biefstukje. Top: Gedacht aan mijn e-nummer vrije wens! Tip: het toilet. Die reclame poster kan echt niet en zeep en toiletpapier was op.
Emily M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heel erg lekker gegeten! Gerechten zoals biefstuk met friet klinken simpel, maar zijn ongelofelijk lekker klaar gemaakt met veel oog voor detail en nieuwe elementen die het naar een heel ander niveau tillen. Service was erg goed met vriendelijk personeel. Al het bestelde eten was erg goed, maar als je ook maar een beetje van chocolade houdt, neem het chocolade dessert. Daar zul je echt geen spijt van hebben!
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Zeer goed eten, de kaart biedt veel bijzondere gerechten.
Service was erg vriendelijk en netjes.
Ambience was prima, binnen gezellig en een ruim terras bij de gracht.
guidovanelst .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten en veel speciaalbieren aanwezig. Entourage is wat informeel, maar voor onze groep prima. Rustige plek en toch loop je zo het centrum in.
Maaike O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We konden kiezen van de gehele kaart. Meerdere vega opties, dus dat was fijn! We hebben lekker en uitgebreid gegeten. Er was fijne wijn en goede service, wat wil je nog meer?!
Iemi H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Onverwacht lekker gegeten en gastvrij als AH klantjes met alle egards ontvangen. Het was weliswaar rumoerig door straatwerkzaamheden maar dat laat onverlet dat we met prachtig weer heerlijk buiten hebben kunnen eten.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De bediening was erg vriendelijk en de mogelijkheid om van tafel te wisselen was geen probleem. Het eten was bijzonder en een aangename verrassing. Wij hebben zeer zeker genoten van alles. Zeker een reden om terug te gaan.
danielle V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Hier heerlijk gegeten. Snelle bediening en ook vriendelijk personeel. Fijn sfeervol restaurant op een mooi plekje en in een prachtig pand. Echt genoten!
Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Hier gegeten met 5 personen afgelopen week. Het 3-gangen menu was heerlijk, maar voordat het hoofdgerecht werd opgediend werd het heel rumoerig in de tent. Een groep had het restaurant ondertussen ook afgehuurd om een verjaardag te vieren en ons werd verzocht om ons nagerecht ergens anders te eten in de zaak. We kregen een plekje aangewezen aan een lange tafel voor 20 man, wat erg ongezellig was. Dit was rond half 9. We werden gewoon weggekeken en we hoorden de bediening over ons praten. Het eten was goed, maar dit vonden we toch écht niet kunnen. Hier gaan we niet meer heen!
CBoom .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Ik kwam als moeilijke gast eten met een fodmap dieet voor mijn darmen en maag waarbij ik vrij weinig mag eten, toen ik binnenkwam hadden ze zich al helemaal ingelezen over wat ik wel en niet mocht hebben. Top service en ik heb heerlijk gegeten! Echt een aanrader, ook voor iemand met een allergie ed. !!
Mike R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vriendelijke & vrolijke bediening. Goed eten en een leuke sfeer! Zeker aanrader wanneer je in Groningen een hapje wilt eten.
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Bediening is zeer vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer. Wachttijd op de gerechten was precies goed.
greetwiese .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Een hele gezellige sfeer, erg vriendelijke bediening. Een groot minpunt was dat we heel erg lang op ons hoofdgerecht hebben moeten wachten. ook werd er niet goed opgelet of we nog een drankje wilden. Verder erg lekker gegeten
Hillll .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij 'tHeerenhuis.Zeer aardig personeel.We mochten alles van de kaart kiezen met de ah actie,dat was erg fijn!Het eten was echt heel goed en werd ook mooi opgediend.
Wij zijn echte fijnproevers en dit was genieten hoor!
Enigste minpuntje was dat het iets rumoerig was....
stefan.holla .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Erg snelle, scherpe en aardige bediening. Lekker eten voor een goeie prijs. Locatie is erg mooi aan een gracht. Zeker een aanrader!
leo91 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Bij het Heerenhuis mag je van de kaart bestellen tijdens de AH-actie: een pluspunt! Al onze gerechten waren heerlijk en goede porties. De bediening is zeer vriendelijk en we hebben heerlijk buiten op het terras gegeten. Zeker een aanrader!
BonenRia .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We hebben gezellig buiten kunnen eten kijkend over het water naar de voorbij varende bootjes. Het eten was goed en ruim voldoende. Aan te raden!!