Het Heerenhuis

Spilsluizen 9 9712 NR Groningen Nederland Kaart
31-503120438

Over restaurant Het Heerenhuis

Heerlijk eten in Groningen

Voel je helemaal thuis in deze gezellige zaak, gelegen aan de Spilsluizen. De inrichting is ontzettend fris en gezellig, het voelt als een gezellige woonkamer. De kaart is gevuld met heerlijke klassiekers, van een goed stuk vlees tot een perfect gebakken visje. De ideale plek voor een goed gesprek tijdens de lunch of een uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant Het Heerenhuis

Voordelig
Lang
Mike R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vriendelijke & vrolijke bediening. Goed eten en een leuke sfeer! Zeker aanrader wanneer je in Groningen een hapje wilt eten.
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Bediening is zeer vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer. Wachttijd op de gerechten was precies goed.
Greetwiese .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Een hele gezellige sfeer, erg vriendelijke bediening. Een groot minpunt was dat we heel erg lang op ons hoofdgerecht hebben moeten wachten. ook werd er niet goed opgelet of we nog een drankje wilden. Verder erg lekker gegeten
Hillll .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij 'tHeerenhuis.Zeer aardig personeel.We mochten alles van de kaart kiezen met de ah actie,dat was erg fijn!Het eten was echt heel goed en werd ook mooi opgediend.
Wij zijn echte fijnproevers en dit was genieten hoor!
Enigste minpuntje was dat het iets rumoerig was....
Stefan.holla .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Erg snelle, scherpe en aardige bediening. Lekker eten voor een goeie prijs. Locatie is erg mooi aan een gracht. Zeker een aanrader!
Leo91 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Bij het Heerenhuis mag je van de kaart bestellen tijdens de AH-actie: een pluspunt! Al onze gerechten waren heerlijk en goede porties. De bediening is zeer vriendelijk en we hebben heerlijk buiten op het terras gegeten. Zeker een aanrader!
BonenRia .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We hebben gezellig buiten kunnen eten kijkend over het water naar de voorbij varende bootjes. Het eten was goed en ruim voldoende. Aan te raden!!
Pjdegroot .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Kwaliteit en hartelijkheid. Voldoende ruimte om te zitten op goede stoelen. De bedienong was vriendelijk, alert en snel.
Swaniek .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We gingen eten met de bonnen van de AH restaurantactie. We hebben een fijne avond gehad bij Het Heerenhuis. We mochten alles van de kaart kiezen, dus dat was fijn. Het eten smaakte heerlijk en de bediening was super.
Zaandam1971 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Via de AH restaurantactie gereserveerd bij Het Heerenhuis. Heerlijk gegeten! Echt (bijna) alles klopt. De satésaus was erg zout, maar dat was het enige. Voor de rest; super vriendelijke bediening, heerlijk eten, mooi opgemaakte borden. Absoluut een aanrader!
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Prijs kwaliteit verhouding erg goed.
Heerlijk gegeten en een ruime keuze.
Leuke ambiance en zeer vriendelijke bediening.
Aanrader !!!!!!!
Kwikkwekkwak .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Lekker gegeten en erg leuke bediening. Jammer van de ontzettend vieze toiletten! En dat aan het begin van de avond... Wij vonden de inrichting ook niet heel gezellig maar ja dat is heel
persoonlijk. Edoch: eten was top!
Woosterveld .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Eten in een rustige ambiance bereid door een chef met sterallure.

Allereerst een compliment betreffende de keuze van dineren. Dit kan gewoon van de kaart en elk gerecht is mogelijk. Er is mogelijkheid tot buiten dineren op het terras maar binnen is er ook volop ruimte. Het restaurant is klassiek ingericht met comfortabel meubilair. Het personeel is niet opdringerig wat drinken betreft en staat niet gelijk bij je als het glas net leeg is. Het eten is zeer verzorgd en netjes opgemaakt. Zelf hebben wij gekozen als vooraf een proeverij van gerechten. Een aanrader met zeer verrassende en mooi opgemaakte gerechtjes. Als hoofdgerecht hebben we gekozen voor een surf en turf. Prachtige gamba's met een goed gegrilde biefstuk op een bed van pastinaakpuree. Het nagerecht werd koffie met diverse zoetigheden. Op een bordje zijn 4 dessertjes waaronder een huisgemaakte chocoladelolly met hazelnootvulling en hierbij hebben we 2 wijntjes per persoon gedronken, welke trouwens voortreffelijke huiswijnen zijn, en moesten uiteindelijk slechts ca. 45 euro afrekenen.

Al met al een dikke aanrader voor privédinertjes maar ook zakelijk zal het goed overkomen.
Margaspaan67 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Prima gegeten . Het was heerlijk. Vriendelijk personeel. Zo er zeker weer heen gaan. We zaten er vd AH actie. Maar dat maakte geen verschil. Een evhte aanrader
Theresia En Miro H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Hele fijne vriendelijk bediening. Met ah actie overal uit kiezen. Heerlijke gerechten, heerlijk terras ( kon je zelfs reserveren!) echt een top etentje!
Gladys M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het was lekker eten, grote porties waardoor we niet aan het toetje kwamen. Het was gezellig druk. We komen zeker terug.
LEKKER2016 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Mijn zoon en ik vierden het feit dat hij zijn bachelor wijsbegeerte gehaald heeft. De bediening bleef geduldig en vriendelijk terugkomen aan onze tafel terwijl wij honderduit spraken zonder ons een blik op de kaart te gunnen. De onvergetelijke integere glimlach van de ober toen bleek dat de biertjes die mijn zoon had uitgekozen niet voorradig bleken, maar het kwam goed. Gewapend met een sherry en bier genoten we van de mosterdsoep, heerlijk. Met het glas in de ene hand en de lepel in de andere heb ik genoten van de ontspannen en open sfeer. Geen obers die tien keer komen vragen of het smaakt of of we al iets anders willen drinken. Gewoon relaxed ons ding laten doen. dat is wat het Heerenhuys doet, je gewoon je gang laten gaan. Mijn zoon gaf aan dat hij met de dansvereniging, die gebruik maakt van de ruimte boven het restaurant, dit wekelijks ervaart. Hoewel ik geen nagerecht type ben, heb ik gesmuld van de koffie met lekkernijen van het huis. Reden erbij om vaker vanuit Limburg naar Groningen te komen ;)
Groeten Floris en Jet
Paulschuren .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het eten was goed, maar niet perfect. Af en toe miste ik een pure smaak bij een aantal gerechten. Opmaak van de borden was mooi en verzorgd. Service helemaal goed met veel gevoel voor de wensen van de klant. Het decor enigszins verouderd en niet heel gezellig. De muziek stond wel heel zachtjes en dat deed een beetje afbreuk aan de sfeer (mensen gaan automatisch zachtjes praten etc).
Elly Schipper .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Bij binnenkomst was er niemand die ons verwelkomde. Ik ben toen maar naar de bar gelopen om te vragen waar de voor ons gereserveerde tafel stond. Jammer. Daarna verliep alles uitstekend. De bediening was hartelijk en kindvriendelijk. De jongste van het gezelschap (8) amuseerde zich prima in de speelhoek, het zusje (9 1/2) was deze ontgroeid. Ze waren tevreden met hun kinder menu. De goed gegaarde spareribs werden geprezen. De bitterbal van droge worst en Old Amsterdam was heel smakelijk, de kalfssucade wat flets van smaak.
S V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Mooie locatie. Zijn er al meerdere keren geweest met de kinderen. Perfect om als ouders te borrelen en te eten. Kinderen kunnen spelen in de kinderhoek. Zeer gastvrij en bediening kindvriendelijk. Eten sluit mooi aan bij de entourage.