Over het restaurant Het Heden

Populaire Diner en Lunch spot op het Noordeinde

Restaurant Het Heden in Den Haag is gevestigd in een monumentaal pand aan de bekende winkelstraat 'Het Noordeinde'. Knusse tafeltjes, een gezellige bank met heerlijke kussens en de vriendelijke bediening zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt. Of je nu goed uit eten wilt, komt voor een uitgebreide lunch of alleen voor een kop koffie, bij Het Heden zit je goed.

In de zomer kan je hier heerlijk genieten in de tuin. Hier kan je terecht lunch, high tea, high wine, borrel en diner. De ene helft is overdekt met druivenranken en achterin kan je genieten van de zon.

Meer informatie over restaurant Het Heden

Jolandaj .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
mdavis .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben met de AH actie heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu was zeker een verrassing, zowel qua smaak als qua presentatie. De bediening is uiterst vriendelijk. We hebben een top-avond gehad.
tgerretzen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hier gegeten met de AH dinerbon, het was weer heerlijk alles goed verzorgt ... nette tafel met stoffen servet, vriendelijke bediening ze hielden ook rekening met mijn allergieen ... eten was erg lekker ... vooraf / hoofdgerecht en dessert ... het was een verrassingsmenu .... voor een grote eter zou ik aanraden vooraf brood te nemen en ook frietjes bij te bestellen daar het allemaal wel ietsje meer zou mogen zijn, maar alla een menu is gratis en dan moet je niet zeuren als alles lekker is.
Rschakel .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We werden hartelijk ontvangen. Moesten even wachten op ons gereserveerde tafeltje. Bij de bar namen we alvast een glas wijn. Het eten was prima, lekkere gebakken dorade. Voorgerecht en nagerecht smaakte heerlijk. We zaten vlakbij de ingang wat telkens bij binnenkomst en vertrek van gasten een flinke koude golf met zich meebracht.
M V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten was smaakvol en goed bereid, het was precies genoeg en werd vlot geserveerd. Het was een verrassingsdiner, dus begrijpelijk dat ze vrij 'goedkoop' eten serveerden (plakjes eend voor, kabeljauw hoofd). Personeel was erg vriendelijk en legde alles goed uit. Rond acht uur werd het wel erg druk en door de vele tafeltjes in een kleine ruimte rumoerig. Maar zeker een aanrader.
stratmar .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met AHbon krijg je een menuvoorstel, waarbij je je wensen wel kenbaar kunt maken, maar het heeft een verrassingselement. Vinden wij wel leuk en scheelt keuze stress. Voorgerecht; zuurkool met appel en eendenborst= heerlijk. Hoofdgerecht zeebaars werd kabeljauw, maar ook voortreffelijk gebakken. Simpel is goed.
Op verzoek; geen ijs in het dessert; geen probleem en erg smakelijk. We komen gauw terug.
flodur49 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Er heerst een prettige sfeer, de ontvangst is vriendelijk, jassen worden weggehangen. Goede uitleg bij de gerechten. We gaan zeker nog een keer terug.
JbbvM .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Vriendelijke bediening welke ons een leuk plekje toewees in het restaurant. Het menu was een verrassingsmenu en dit hebben we uitgebreid met 1 extra gang. Dit vonden ze wel wat moeilijk. We hadden vis vooraf en kregen hertencarpaccio als tussengerecht. Mijn inziens (horeca-achtergrond) heeft echte top combinatie. Maar het was wel lekker. De Black Angus was erg rood (hij was over de pan heen gelopen) maar zeer goed te doen, volgende keer zou ik hem wel iets meer medium willen hebben.
Het restaurant is wat rumoerig en soms wat lang wachten.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met de AH-actie een lekker verrassingsmenu gegeten. We hadden vroeg gereserveerd (half zes) en werden vriendelijk en adequaat ontvangen en bediend. Intussen stroomde de zaak vol en (daardoor?) moesten we nogal lang wachten op het hoofdgerecht. Daarna werd er echter prima rekening gehouden met onze tijdsdruk bij het nagerecht en de rekening. Al met al een leuke eet-ervaring in een gezellige ambiance en leuke "gouwe ouwe"-muziek. Zónder bon zouden we dit restaurant aan de dure kant gevonden hebben
doris.henriquez.dh6 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vriendelijke bediening. Verrassingsmenu van AH restaurants tiene was lekker. Je kon je eigen tempo bepalen wat betreft hoe snel je wilde dat de gerechten doorkwamen.
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heel fijn restaurant! Prima eten (AH verrassingsmenu). Fijne bediening en gezellige sfeer. We waren hier voor het eerst en komen zeker terug. Aanrader!
Tammie1980 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk laten verrassen met met 5 gangendiner van de kok en bijpassend wijnarragement. Erg genoten! We hadden heerlijke plek met zn tweetjes op het 'balkon'.
Jetty R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Hartelijke ontvangst' personeel denkt mee, we hebben een fijne avond gehad met heerlijk eten! absoluut een aanrader, mooie lokatie in het centrum!
Philip L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gegeten met AH-restaurant actie. We kregen het verrassingsmenu. Vooraf werd gevraagd naar voorkeuren en dieetwensen. Hiermee werd keurig rekening gehouden. Het verrassingsmenu was inderdaad verrassend lekker.
De bediening was uiterst vriendelijk en correct. We komen zeker terug.
macaron .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
de dames achter de bar zijn behoorlijk lawaaierig met de flessen, om de vijf minuten loopt de afwasser met vaat langs de tafel
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vriendelijk, gastvrij en prima eten het was gewoon goed en heel erg lekker dus een aanrader kom zeker nog eens keer terug
Hugo B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Leuk, gezellige eetgelegenheid in het centrum van Den Haag. een goede kaart met een prima prijs kwaliteitverhouding. Kom hier zeker nog een keer terug.
liesbethbrouwer .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk 3 gangen verrassingsmenu met de ah restaurantbonnenactie.
Enige minpuntje was dat de muziek iets te hard aanstond, foutje van mijzelf om niet aan te geven om het iets zachter te zetten.
Mirjam O.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Op zaterdag 10 december at ik hier met drie vrienden het driegangen AH-menu. Met allergieën werd goed rekening gehouden. De bediening was vlot en vriendelijk. Ik had echter van het eten hogere verwachtingen op basis van de recensies. Het was niet meer dan eetcaféniveau. De groente van het voorgerecht was slap, de dressing te zout. De zalm was te ver gegaard en ook erg vet. Het was wel goed te eten, maar niet bijzonder. Dat gold ook voor het nagerecht. Bovendien is het erg rumoerig. De toiletten vond ik niet schoon, alle hoeken waren bedekt met spinnenwebben en het was er smoezelig. Ik zou hier niet zo snel weer naartoe gaan.