Over restaurant Het Heden

Populaire Diner en Lunch spot op het Noordeinde

Restaurant Het Heden in Den Haag is gevestigd in een monumentaal pand aan de bekende winkelstraat 'Het Noordeinde'. Knusse tafeltjes, een gezellige bank met heerlijke kussens en de vriendelijke bediening zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt. Of je nu goed uit eten wilt, komt voor een uitgebreide lunch of alleen voor een kop koffie, bij Het Heden zit je goed.

In de zomer kan je hier heerlijk genieten in de tuin. Hier kan je terecht lunch, high tea, high wine, borrel en diner. De ene helft is overdekt met druivenranken en achterin kan je genieten van de zon.

Meer informatie over restaurant Het Heden

Thea1981 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Chantal A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heel erg lekker gegeten. Verassende smaken die niet overheersend waren. Erg vriendelijk personeel en een gezellige inrichting. High tea is overigens ook top, alles wordt vers gemaakt!
Cas S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Door Iens recensie vol verwachting naar dit restaurant gegaan! Maar we kunnen echt niet begrijpen waarom het zo goed aangeschreven staat! misschien hadden ze een slecht dag of iets dergelijks? we hadden hightea 2 voor de prijs van 1 maar we vonden dit eten niet eens 19,95 waard, de prijs van 1 hightea! het waren geen leuke of originele hapjes en ook niet lekker. alleen het gesneden brood was lekker maar dat kwam volgens ons gewoon van de bakker. er waren ook helemaal geen gerechtjes uit de streek, iets wat de kaart wel beloofd! personeel was ook te druk om ons te zien. kortom hier komen we nooit meer terug
Kim N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijke en gezellig middag gehad! Ik wet geen suiker dus de high tea was wat te zoet, maar de hartige hapjes waren heerlijk!
Dani D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het reserveren ging heel gemakkelijk en snel. En de ontvangt bij binnenkomst was erg aangenaam, we werden. op een een gezellige manier ontvangen. De thee werd goed bijgevuld..het koelde alleen snel af in de potten, misschien met een theelichtje eronder hou je het warmer.
Ik kom hier zeker nog een keer

Groetjes D Kamerbeek
Brutusz .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig restaurant met een uitstekende keuken! Aanrader.We hebben het AH menu gehad wat werkelijk zeer goed van smaak was.We komen beslist nog eens terug!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heren toilet is aan renovatie toe, en dames toilet is niet bezocht.
Leuke presentatie van het eten en leuke, vlotte bediening.
Simonvantol .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
ontvangst was gezellig, de stoelen wankel ha ha,als je dat gevoel zou hebben eind van de avond, zou je denken het is de drank,
maar nits anders dan lof, eten leek weinig,maar voldoende,
ontzettend gezellige bediening, goede uitleg wat je gaat eten
en grappige,we aten van de AH bonnen, welke ik wilde inleveren,maar ze zeiden,niet nodig,
Compliment hoor. een aanrader
Peet S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
vandaag high tea 1 plus 1 gratis. wat een teleurstelling.
geen verse streekproducten maar rechtstreeks uit pak alleen het brood was vers.
stukjes van de borden af. gember en muntthee veel te laat gebracht. lang gewacht maar niet druk. de man achter de bar likte zijn vingers af bah.
rest van personeel onoplettend. wc zijn smoezelig. koud omdat deur steeds openging gordijn werd niet gebruikt.
Cas S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Zeer slechte high tea met hapjes uit de koeling en producten die niet zelf gemaakt waren. Alleen de boterhammen (!) waren vers en summier vers belegd. We hebben een half uur moeten wachten terwijl we hadden gereserveerd en het totaal niet druk was. We hebben ons bekrachtigd gedaan en als 'oplossing' kregen we gember op een stok en koffie op onze tafel neer gezet. Zonder enig overleg. We hebben direct gezegd dat we dat beide niet lusten en wat dan de oplossing zou zijn. het was 1 plus 1 gratis dus een beetje korting kon er niet meer vanaf vond ze. Maar ze zou overleggen en kwam vervolgens niet meer terug. Toen klachten aan andere dame voorgelegd maar die wist ook niet wat ze moest doen. Ineens stond er een zeer onvriendelijke en agressief ogende vrouw aan tafel. Na wat heen en weer gepraat zei ze "dan betalen jullie toch niks als jullie daar gelukkig van worden! En nu wil ik dat jullie MIJN zaak verlaten!" We kregen uiteindelijk nog een kwartiertje van haar want anders zou ze er" wel voor zorgen dat we de zaak zouden verlaten!" Wat een belachelijke behandeling!!! we wilden het niet gratis.....geef gewoon iets korting blijf beleefd en vriendelijk!!!
Door deze behandeling hebben we besloten idd NIET te betalen maar of ze hier iets van heeft geleerd?
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Met een vriendin een high tea gedaan bij het heden. Er kwam een etagere op tafel met hartig en zoet. Alles was lekker en ruim voldoende. Ook keuze uit heerlijke theesmaken en de super aardige jongeman in de bediening kwam regelmatig vragen of alles in orde was en vulde het theewater bij en kwam ook nog met verse munt! Hij liet ons de tuin nog zien, waar je met mooi weer heerlijk zit met de paleistuin als buren!
Tonnetjerond .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Lekker eten en een gezellige boel. Ik ga hier zeker nog eens heen. Enige jammere is dat ze geen alternatief hadden voor de standaard cola en icetea.
Kas L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met mijn vriendin speciaal naar Het Heden afgereisd voor de Hightea. We vonden de ambiance wel in orde maar niets was echt schoon. Bij de wc was geen zeep om je handen te wassen. de wc zegt altijd veel over de hygiëne van een etablissement! We moesten steeds lang wachten op personeel. de Hightea was zeer gewoontjes. Het was zeker niet vers bereidt wat wel zou moeten volgens het menu. Toen we weg gingen zei ook niemand ons gedag. Helaas viel het allemaal erg tegen, dit hadden we niet verwacht. We komen hier niet meer terug.
Yunita A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Echt een aanrader. Hadden een ah driegangen verassingsmenu, waarbij rekening gehouden werd met eventuele allergien. Alle gangen waren smaakvol, goede porties en top combinaties. Konden zelf een leuk tafeltje uitkiezen. Dennis had alle tijd voor ons en was super vriendelijk. Gezellig ingericht restaurant, we komen zeker terug!
Wielanda .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hadden gereserveerd om 19.30 uur, maar waren meer dan een uur te vroeg. Dit was geen enkel probleem en we konden zelf een plek uit kiezen. We vonden het een mooi gezellig restaurant met goede bediening en een erg gemoedelijke sfeer. Het eten was een verrassing en het was heel erg goed, we hebben dus een heel goede avond gehad bij Het Heden.
Elianne R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk verrassingsmenu, hele goede bediening en gezellig ingericht. Enige puntje: beetje kleine tafels verder dikke prima????????????
Jenny Z.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk verrassings menu gegeten vd AH restaurant actie met goed geadviseerde wijn erbij! De sfeer was gezellig en ontspannen en de bediening was erg vriendelijk! Aanrader!!
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met de Ah actie bij het Heden gegeten. Wij kregen een verrassingsmenu. Alle gerechten waren zeer smakelijk en mooi opgemaakt. De bediening zeer vriendelijk. Het Heden is een zeer sfeervolle en gezellige gelegenheid. Mooi ingericht in een mooi oud pand. De wijn was lekker en wij hebben genoten. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten. We hadden het drie gangen verrassingsmenu, precies goed om niet prop vol het restaurant te verlaten. Goede en gezellige service. Prachtige, grote tuin achterin voor de zonnige dagen.
Jeep O.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Van buitenaf oogt 'Het Heden' misschien niet heel bijzonder, maar eenmaal binnen wachtte ons een warm welkom in een sfeervolle ambiance. Het 3-gangen verrassingsmenu (AH restaurantactie) was voortreffelijk. Iedere gang was zorgvuldig bereid en smaakte heerlijk. De service was ook goed en niet te formeel. Ideaal restaurant voor een diner met partner, familie of vrienden. Wij komen graag nog eens terug!