Het Heden

Noordeinde 148 2514 GP Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Het Heden

Populaire Diner en Lunch spot op het Noordeinde

Restaurant Het Heden in Den Haag is gevestigd in een monumentaal pand aan de bekende winkelstraat 'Het Noordeinde'. Knusse tafeltjes, een gezellige bank met heerlijke kussens en de vriendelijke bediening zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt. Of je nu goed uit eten wilt, komt voor een uitgebreide lunch of alleen voor een kop koffie, bij Het Heden zit je goed.

In de zomer kan je hier heerlijk genieten in de tuin. Hier kan je terecht lunch, high tea, high wine, borrel en diner. De ene helft is overdekt met druivenranken en achterin kan je genieten van de zon.

Meer informatie over restaurant Het Heden

• Af te huren , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Het Heden

Karin N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
De tuin is natuurlijk de verrassing van dit restaurant. Heerlijk voor een drankje en hapje samen met het super vriendelijke personeel een echte aanrader !
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Lekker eten, en zeer vriendelijke bediening, echt goed om nog eens terug te gaan
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Met het gezin zijn we bij Het Heden gaan eten. Het was heerlijk weer dus we hadden een tafeltje in de tuin gereserveerd. Het was gezellig druk waardoor het wat langer duurde, op zich niet erg, maar toen we het op een gegeven moment koud kregen, konden we niet naar binnen omdat daar geen bediening liep. Dat was wel een beetje raar. Al met al echt lekker gegeten, maar de service kan altijd wel beter. Het was jammer dat de poon op was, want die had ik graag gekozen, maar het alternatieve visgerecht was ook lekker.
Winny V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk geluncht in de leuke tuin !!
Wesley S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Ter gelegenheid van een cabaret voorstelling deze avond in Diligentia hebben een vriend en ik gebruik gemaakt van het aanbod voor een 3- gangen verassingsmenu op vertoon van onze theaterkaarten.
Alle 3 de gangen waren erg op smaak en stuk voor stuk verrassend qua combinaties. Daarnaast is de aanwezigheid van speciaalbier van de tap goed voor een extra glimlach op ons gezicht. De bediening was uiterst vriendelijk. Ga zo door
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Gewoon goed eten en hoorde sfeer
ingriddavids .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Hele lekkere entrecotes gegeten á 23,50 per persoon. Paste erg goed bij de IPA van Leffe die ze hier hebben. Uitstekend! De persoonlijke bediening maakte het af. Als het zomer is komen we terug. Dan is de tuin weer open.
ronmans .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Afgelopen zaterdag een familiediner gehad. Het was ronduit een teleurstellende ervaring. Het Heden bleek (die avond?) kon de groep van 16 personen niet aan. De service en afstemming met de keuken, alsmede de aandacht was ronduit slecht. We moesten ruim 1,5 uur (!!) op het voorgerecht wachten. Het surprise menu was wisselend van kwaliteit. Het vishoofdgerecht was goed om in ieder geval een positief punt te noemen. Er was dus geen sprake van een juiste prijs-kwaliteitverhouding. Zeker geen aanrader !!
De tafel van Ria S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Het was voortreffelijk en zeer gemoedelijk
Henk B.
in een sfeervol restaurant op een zeer vriendelijke wijze ontvangen en geholpen. De geserveerde gerechten waren fraai opgemaakt en van uitstekende kwaliteit. Vergezeld van een goed glas wijn een heerlijke avond gehad
sijmen D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was heerlijk en het personeel was heel vriendelijk en beleefd. Deels van de inrichting kon beter. De tuin zag er echt super leuk uit
Cora W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wat een heerlijke plek om even te lunchen. Je waant je even in een andere wereld. De bediening was erg attent en accuraat. Het eten was goed, al had er wat minder knoflook in de soep gemogen. Het is zeker een aanrader, en ik kom er graag nog eens terug.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Drankjes wat te duur (huiswijn, sap). Verder prima!
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Gezellig restaurant. Oogt klein maar is groot. Vriendelijk personeel. Open keuken, midden in de zaak.
Ælse R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wij waren helemaal tevreden, maar het was nog wel rustig zondag 12.15 uur
Cosmas F.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Heerlijk eten en fijne bediening voor een nette prijs.
De inrichting doet gezellig aan met veel hout. Wij werden snel en vriendelijk ontvangen. De bediening vonden wij erg fijn. Het 3-gangen verrassingsmenu was vol van smaak en zag er ook fantastisch uit.
Lydia P.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Het eten is van hogere kwaliteit,
dan je in eerste instantie door de sfeer van eetcafé verwacht. Echt een aanrader!
Hennie O.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Prima eten!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zo'n verrassingsmenu is natuurlijk erg leuk en de gerechten waren ook best een verrassing. er smakelijk, met een goede uitleg. Het was behoorlijk vol en desondanks hoefden we niet erg lang te wachten. Alles sloot ook keurig aan.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het was nog rustig en we konden zelf een tafeltje uitkiezen, zelfs die bij het raam! Zeer vriendelijke bediening!
Het eten werd snel geserveerd en was goed op smaak. Het kindermenu voor onze dochter viel ook in de smaak bij haar en ons dessert vond ze ook erg lekker - wij trouwens ook!
Het was een beetje rumoerig, waardoor het ook niet erg was als onze dochter een beetje rommelde en dolde.
Sfeervolle inrichting
Yanna T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten! We hadden het verrassingsmenu en waren aangenaam verrast. Het personeel was erg vrolijk en vriendelijk. Dat is zeker een pluspunt van het Heden.