Over het restaurant Het Heden

Populaire Diner en Lunch spot op het Noordeinde

Restaurant Het Heden in Den Haag is gevestigd in een monumentaal pand aan de bekende winkelstraat 'Het Noordeinde'. Knusse tafeltjes, een gezellige bank met heerlijke kussens en de vriendelijke bediening zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt. Of je nu goed uit eten wilt, komt voor een uitgebreide lunch of alleen voor een kop koffie, bij Het Heden zit je goed.

In de zomer kan je hier heerlijk genieten in de tuin. Hier kan je terecht lunch, high tea, high wine, borrel en diner. De ene helft is overdekt met druivenranken en achterin kan je genieten van de zon.

Meer informatie over restaurant Het Heden

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00
Zondag 11:00-17:00

Sluitingstijd

disndag t/m zondag: 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Het Heden

ronmans .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Afgelopen zaterdag een familiediner gehad. Het was ronduit een teleurstellende ervaring. Het Heden bleek (die avond?) kon de groep van 16 personen niet aan. De service en afstemming met de keuken, alsmede de aandacht was ronduit slecht. We moesten ruim 1,5 uur (!!) op het voorgerecht wachten. Het surprise menu was wisselend van kwaliteit. Het vishoofdgerecht was goed om in ieder geval een positief punt te noemen. Er was dus geen sprake van een juiste prijs-kwaliteitverhouding. Zeker geen aanrader !!
De tafel van Ria S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Het was voortreffelijk en zeer gemoedelijk
Henk B.
in een sfeervol restaurant op een zeer vriendelijke wijze ontvangen en geholpen. De geserveerde gerechten waren fraai opgemaakt en van uitstekende kwaliteit. Vergezeld van een goed glas wijn een heerlijke avond gehad
sijmen D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was heerlijk en het personeel was heel vriendelijk en beleefd. Deels van de inrichting kon beter. De tuin zag er echt super leuk uit
Cora W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wat een heerlijke plek om even te lunchen. Je waant je even in een andere wereld. De bediening was erg attent en accuraat. Het eten was goed, al had er wat minder knoflook in de soep gemogen. Het is zeker een aanrader, en ik kom er graag nog eens terug.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Drankjes wat te duur (huiswijn, sap). Verder prima!
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Gezellig restaurant. Oogt klein maar is groot. Vriendelijk personeel. Open keuken, midden in de zaak.
Ælse R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wij waren helemaal tevreden, maar het was nog wel rustig zondag 12.15 uur
Cosmas F.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Heerlijk eten en fijne bediening voor een nette prijs.
De inrichting doet gezellig aan met veel hout. Wij werden snel en vriendelijk ontvangen. De bediening vonden wij erg fijn. Het 3-gangen verrassingsmenu was vol van smaak en zag er ook fantastisch uit.
Lydia P.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Het eten is van hogere kwaliteit,
dan je in eerste instantie door de sfeer van eetcafé verwacht. Echt een aanrader!
Hennie O.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Prima eten!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zo'n verrassingsmenu is natuurlijk erg leuk en de gerechten waren ook best een verrassing. er smakelijk, met een goede uitleg. Het was behoorlijk vol en desondanks hoefden we niet erg lang te wachten. Alles sloot ook keurig aan.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het was nog rustig en we konden zelf een tafeltje uitkiezen, zelfs die bij het raam! Zeer vriendelijke bediening!
Het eten werd snel geserveerd en was goed op smaak. Het kindermenu voor onze dochter viel ook in de smaak bij haar en ons dessert vond ze ook erg lekker - wij trouwens ook!
Het was een beetje rumoerig, waardoor het ook niet erg was als onze dochter een beetje rommelde en dolde.
Sfeervolle inrichting
Yanna T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten! We hadden het verrassingsmenu en waren aangenaam verrast. Het personeel was erg vrolijk en vriendelijk. Dat is zeker een pluspunt van het Heden.
Ada H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben bij het Heden via de AH actie gegeten. Het verrassingsmenu was voortreffelijk! De bediening was zeer gastvrij, kortom wij komen graag een keer terug.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Op de valreep nog kunnen genieten van het AH verrassingsmenu. Vlotte informele bediening die gelaste aandacht bestede aan de jarige in ons midden. Heerlijk gegeten in een leuke ambiance!
mdavis .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben met de AH actie heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu was zeker een verrassing, zowel qua smaak als qua presentatie. De bediening is uiterst vriendelijk. We hebben een top-avond gehad.
tgerretzen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hier gegeten met de AH dinerbon, het was weer heerlijk alles goed verzorgt ... nette tafel met stoffen servet, vriendelijke bediening ze hielden ook rekening met mijn allergieen ... eten was erg lekker ... vooraf / hoofdgerecht en dessert ... het was een verrassingsmenu .... voor een grote eter zou ik aanraden vooraf brood te nemen en ook frietjes bij te bestellen daar het allemaal wel ietsje meer zou mogen zijn, maar alla een menu is gratis en dan moet je niet zeuren als alles lekker is.
Rschakel .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We werden hartelijk ontvangen. Moesten even wachten op ons gereserveerde tafeltje. Bij de bar namen we alvast een glas wijn. Het eten was prima, lekkere gebakken dorade. Voorgerecht en nagerecht smaakte heerlijk. We zaten vlakbij de ingang wat telkens bij binnenkomst en vertrek van gasten een flinke koude golf met zich meebracht.
M V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten was smaakvol en goed bereid, het was precies genoeg en werd vlot geserveerd. Het was een verrassingsdiner, dus begrijpelijk dat ze vrij 'goedkoop' eten serveerden (plakjes eend voor, kabeljauw hoofd). Personeel was erg vriendelijk en legde alles goed uit. Rond acht uur werd het wel erg druk en door de vele tafeltjes in een kleine ruimte rumoerig. Maar zeker een aanrader.
stratmar V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met AHbon krijg je een menuvoorstel, waarbij je je wensen wel kenbaar kunt maken, maar het heeft een verrassingselement. Vinden wij wel leuk en scheelt keuze stress. Voorgerecht; zuurkool met appel en eendenborst= heerlijk. Hoofdgerecht zeebaars werd kabeljauw, maar ook voortreffelijk gebakken. Simpel is goed.
Op verzoek; geen ijs in het dessert; geen probleem en erg smakelijk. We komen gauw terug.