Het Haventje van Urk

Wijk 2 15 8321 EP Urk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Haventje van Urk

SyHellen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Een gezellig terras op een prima lokatie. Maar het eten is beneden eetcafé kwaliteit. De spareribs schotel "met diverse sausjes" bleek alleen met mayo voor de frietjes te komen. "Maar er zit toch dinges op?" Dat was de marinade. Het vlees zelf was muf en waarschijnlijk gefrituurd in de pan waar ook de vis in wordt "gebakken". Als je hier eet, bestel dan vis. Alhoewel ik zelf verstokt roker ben, merk ik dat ik het toch niet fijn vind als er om mij heen gerookt wordt.
Pluspunten: gezellig interieur, en de bediening was erg vlot en vriendelijk.
Scherpbier .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Op het terras begonnen en toen het begon te regenen naar binnen gegaan. Heerlijk "plate" gegeten, kibbeling met salade en friet. Goed portie, smakelijk, goed warm en snel op tafel! Erg vriendelijke bediening die goed aandacht aan de gasten besteden. Aanrader..
trainz .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Net met z'n tweeën gegeten bij dit eetcafé. Het broodje met kruidenboter vooraf was prima. De kipsaté met frites en salade die volgde, was echter zeer matig. Kipsaté kwam uit de frituur en was niet goed gaar. Frites en bolletje salade waren redelijk. Al met al geen aanrader.
Proever Jan .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Gisteren de lunch gebruikt in het Haventje van Urk. Binnen een gezellig bruin eetcafé, maar buiten twee gezellige terrassen, waarvan 1x overdekt. De lunch was méér dan voortreffelijk. broodjes zoals je die maar zelden tegenkomt. vriendelijk personeel en heerlijk weer om je eens te laten verwennen. Een aanrader om eens langs te gaan.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Een warme zomerdag.En mooi terras,maar door de harde wind ging er een parasol aan de loop en werd het een beetje gevaarlijk.Maar het werd weer goed gemaakt door het vlotte en attente personeel.
Het eten was redelijk alleen de patat was wel heel veel.Ik schat de hoeveelheid op ongeveer 400% van de benodigde hoeveelheid.Jammer dat door de wind alles zo snel afkoelde
dat de helft koud was voordat er je er aan toe kwam.
Wel een terras om lekker lang te zitten.