Over het restaurant Het Havenhuis

Franse keuken met Hollandse twist

De keukenbrigade van dit restaurant maakt er elke week een bijzondere gelegenheid van. Niet alleen de in de keuken bereidde gerechten weten zij prachtig - en lekker - op tafel te zetten, ook staat de bediening bekend om hun prettige service en gastvrijheid. Naast de enorm goede sfeer binnen, is ook de omgeving een bezoek waard. Vlakbij de havens van Etten-Leur is het prachtig wandelen, voor of na je diner!

Meer informatie over restaurant Het Havenhuis

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11.00

Jouw recensie over het restaurant Het Havenhuis

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, duidelijke toelichting omtrent het driegangenmenu. Uitstekende bediening mooi opgemaakte borden, Gerechten goed op elkaar aangesloten. Kortom alles naar wens en zeker voor herhaling vatbaar
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
19 oktober via de AH actie bij dit restaurant gegeten. Mooie ambiance en zeer gezellige uitstraling. Ruim van opzet en je zit niet met de tafeltjes tegen elkaar. Helaas was de hertenbiefstuk op en werd er wild zwijn van gemaakt. Op zich is het eten goed maar niet bijzonder. De bediening daarentegen is bar en boos. Zo slecht kom je niet vaak tegen. Vragen of we wijn willen en vervolgens 15 minuten moeten wachten op de wijnkaart. Water bestellen dat nog net na het hoofdgerecht gebracht wordt. De bediening heeft allemaal een wijk en het kan zijn dat wij het net niet hebben getroffen. Er lopen twee jongens die continu aan het kijken waren en die hebben wij regelmatig gevraagd als we iets nodig hadden. De jongens gaven het dan weer door aan het meisje dat ons bediende. Maar die stond vaak een beetje naar de kassa te staren en hield in ieder geval niet de klanten in de gaten. Zonde! Heeft voor ons wel een deel van de sfeer bepaald. Voor ons geen tweede keer.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Zeer verrast door het mooie interieur en vriendelijke ontvangst. Lekker gegeten, gezellig gebabbeld, lekker koffietje achteraf, kortom een zeer geslaagde lunch die voor herhaling vatbaar is. Aanrader!!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Verrassingsmenu met wijnarrangement was prima. De wijn was in harmonie met de gang. Vlotte bediening en voldoende ruimte tussen tafels. Kortom heerlijk gegeten in een goede sfeer, fijne omgeving en prima bediening.
Tosca B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Bij het Havenhuis zijn wij nog nooit teleurgesteld!
Leuk personeel, prettige sfeer en heerlijk eten.
Gerechtjes zien er mooi uit, goed op smaak en de porties zijn precies goed. Ook genoeg keuze en nu weer een erg interessante nieuwe menukaart.
culinairevriend .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijke/attente bediening.
Bijna alle tafels zaten vol op dinsdag wat op zich al een heel goed teken is.
We komen zeker op korte termijn nog eens terug.
Jacques H.J. B.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Zeer lekker eten en goede bediening voor wie net even wat meer wilt dan ( standaard) ook het wijnarrangement sloot mooi aan op de gerechten . Wij hebben genoten en zullen zeker nog eens teruggaan .
Dirk V.
Marcdewit10 D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
zeer mooi en modern interieur leuk terras,we hadden het AH-3 gangen verrasingsmenu en dat was goed,aangepaste wijnen ook goed,bediening zeer vriendelijk en bekwaam.wij gaan zeker nogmaals genieten in het havenhuis.
Lia O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en prima wachttijden tussen de gerechten.
Mooie, sfeervolle lokartikel met een gemoedelijke sfeer.
Marianne0457 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Prima restaurant, uitgebreide kaart, ruime keus, prachtig opgemaakte borden met verrassende combinaties bijv. gedroogde venkel bij het grand dessert! Uitstekende , vriendelijke bediening! Een topper in Etten-Leur!
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We kregen niet de plaats die we gevraagd hebben terwijl onze reservering zonder voorbehoud geaccepteerd is.
Er was geen kaart, er werd meegedeeld dat er een verrassingsmenu was en je kon alleen aangeven of je allergieën had. Dus keuze wel of geen vlees, laat staan welk soort vlees, was niet mogelijk. Van het voorgerecht was de vis zo koud dat de smaak niet te proeven was. Bij het hoofdgerecht kwamen de frietjes erg laat toen we het gerecht zo goed als op hadden. De rekening was een verrassing, alleen de drank stond er op, het menu was van het huis. Toen het op betalen aankwam bleek dat fout en moest alsnog het gewone tarief betaald worden
em0220 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We waren hier al eerder, en ook deze keer was het bijzonder goed. Het interieur is ook erg mooi gedaan, warm en sfeervol.Vriendelijk en vlotte bediening en hulde aan de kok!
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Een verrassing! Heerlijk gegeten, verrassende combinaties, heerlijk van smaak en mooi oogemaakte
borden. Heel gastvrij en goede sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ruth M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs!
TheoGerts .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Geweldige bediening, vriendelijk personeel, totaal een geslaagde avond. Voor herhaling zeker vatbaar. ook voor onze vrienden was dit een geslaagde avond. Zonder dat er haast gemaakt werd of snel werd afgeruimd.
rian.kees .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
was heel goed eten sper lekker alleen een domper toen we binnen kwamen en eerste drankje kregen ging alles over 2 personen hun kleding ongelukje maar geen een excuus van niemand wel jammer
ook het water moesten we betalen terwijl we hadden gevraagd om water uit de kraan ze zei dat is gratis {dusniet}
verder heerlijk gegeten aanrader hoor
Coby G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Akoestiek is slecht, er is veel galm.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
gezellige ambiance waar het niet te lawaaierig is, ook niet als het druk is. Prima gegeten. Aardige spontane bediening, niet te lange wachttijden tussen de gangen door