Over het restaurant Het Havenhuis

Franse keuken met Hollandse twist

De keukenbrigade van dit restaurant maakt er elke week een bijzondere gelegenheid van. Niet alleen de in de keuken bereidde gerechten weten zij prachtig - en lekker - op tafel te zetten, ook staat de bediening bekend om hun prettige service en gastvrijheid. Naast de enorm goede sfeer binnen, is ook de omgeving een bezoek waard. Vlakbij de havens van Etten-Leur is het prachtig wandelen, voor of na je diner!

Meer informatie over restaurant Het Havenhuis

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11.00

h.a.geleijns .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Erg lekker gegeten met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel in geweldige ambiance. Vooral doorgaan zo.ZIen uit naar vervolg.
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Dit was voor ons de eerste keer in het Havenhuis. De omgeving was leuk, het restaurant van binnen ook. We vonden het eten erg goed: veel smaak en leuk opgemaakt. De bediening uitstekend. Het enige nadeel: teveel lawaai! De materialen die gebruikt zijn voor het restaurant zijn hard, er is niets dat (b.v. schelle kinderstemmen) iets kan verzachten.
cwigbers .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke en zeer attente bediening! Zonder problemen werd een ander glas wijn geschonken toen de eerste niet zo beviel.
hvdweele .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
smaakvolle gerechten ,mooi opgemaakte borden en voldoende , prijs kwaliteit ok, komen er nog eens terug
bediening correct
J.A. R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
heerlijk gegeten met ah kaart. je kon uit de hele kaart kiezen. goedkoopste gerecht werd er afgehaald. ze schenken ook heerlijke wijnen.
lyda.aarts .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prima maaltijd , heerlijk bereid en prachtig gepresenteerd. Hartelijk personeel. Mooie ambiance en de bediening was uitstekend.
Louis B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Prima gegeten.
joke H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
werden goed ontvangen eten was er lekker we hoefden niet lang te wachten ook al waren we van de actie van ah werden net zo goed geholpen voor herhaling vatbaar
jwburg .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Goede bediening ,vriendelijk personeel ,zeker voor herhaling.Jammer dat wij met 3 personen op 21 oktober niet kunnen komen met de AH kaart het zit vol.
tondiepstraten .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Op donderdag met familie gegeten. Het was winderig op het terras daarom binnen op het. groot balkon gezeten. De bediening was vriendelijk en het 3 gangen diner was prima. Wat alleen stoort was het feit, dat onze glazen constant in de gaten werden gehouden, wat inhield, dat er steeds weer gevraagd werd of je nog iets wilde drinken. Wij vinden 3 drankjes echter voldoende. Verder prima
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Sfeervol restaurant. Wel wat te warm binnen. En als tip voor het personeel: loop eens een keer tussendoor de toiletten in. Ik weet niet waarom het gebeurd, maar regelmatig ligt er toiletpapier naast de toilet op de grond.
Achiel V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en uitstekende bediening. Zowel voor-,hoofd- en nagerecht waren van uitstekende kwaliteit. Gezellige inrichting.
Kyra K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten met een grote groep. De vissoep kun je niet overslaan bij het Havenhuis. De rode wijn eigenlijk ook niet. Erg vriendelijk personeel. Goede sfeer!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het is niet voor het eerst dat we weer aangenaam verrast werden van de gerechten van het Havenhuis. Dinsdag 1 augustus heerlijk daar gegeten. Mijn vrouw had vooraf de Vitello Tonato, ik het buikspek. Het zijn vooral de verschillende smaken van de "bordcomposities" die het iedere keer weer zo bijzonder maken. En het oog wil ook wat; wat een plaatjes .....Bij het buikspek vond ik het stukje brood te groot en te droog...Het duo van lam spande de kroon bij de hoofdgerechten. De procureur van lam smolt werkelijk weg..
Berend T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heel gezellig met vrienden gedineerd. Ontvangst was zeer positief met meer dan voldoende aandacht voor de gasten. Geen speciaal AH-Iens menu, maar kiezen uit de kaart voor alle voor-, hoofd- en nagerecht.
Leuke keuze mogelijkheden en supermooie presentatie van alle gangen. Uitstekend gegeten in een vriendelijke entourage. Voor herhaling vatbaar.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Met vrienden lekker gegeten, voorgerecht perfect, hoofdgerecht kan beter (vlees gevraagd voor medium maar was meer doorbakken), nagerecht prima (kaasplankje er weinig).
Tonny L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben de avond bij het Havenhuis als goed ervaren. Personeel was vriendelijk, attent en correct.
We hebben op het terras gezeten en dat was gezellig.
john K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
positief is dat je met de ah kaart van de kaart kunt bestellen.
negatief is de matigheid van de gastvrouw en twee vliegen rond de tafel tijdens het eten.
Louise G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Prima eten en een mooie locatie. Vriendelijke bediening maar soms duurde het wel wat lang
Gert-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Leuk, modern restaurant met goed eten. Het was druk en de jonge equipe was daar (nog) niet op ingesteld. Maar we hadden geen haast, dus erg was het niet. Aanrader.