Het Havenhuis

Geerkade 19 4871 CK Etten-Leur Nederland Kaart
31-767620602

Over het restaurant Het Havenhuis

Franse keuken met Hollandse twist

De keukenbrigade van dit restaurant maakt er elke week een bijzondere gelegenheid van. Niet alleen de in de keuken bereidde gerechten weten zij prachtig - en lekker - op tafel te zetten, ook staat de bediening bekend om hun prettige service en gastvrijheid. Naast de enorm goede sfeer binnen, is ook de omgeving een bezoek waard. Vlakbij de havens van Etten-Leur is het prachtig wandelen, voor of na je diner!

Meer informatie over restaurant Het Havenhuis

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11.00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
psolvkinderen .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Een heerlijke warme avond bij het Havenhuis
Prachtige en smaakvolle gerechten ,en een bijzonder aardige bediening !!
Chapaeau. !!
Merie S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Fantastisch gegeten in een erg sfeervolle omgeving! Fijne, attente bediening! Alle complimenten en een echte aanrader!!!
fambuiks .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Mooie gerechten met ook voldoende heerlijke groenten erbij. Lekker buiten kunnen zitten. We komen zeker nog een keer terug.
Colinda V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten met AH restaurant actie. Zeer ruime keuze en prettige bediening. Gaan er zeker nog een keer terug. Aanrader!
famvisser.2 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We hebben gegeten met de AH-actie. Mooie locatie, vriendelijke bediening, lekkere amuse, goede gerechten welke een kunstwerkje op het bord waren. Ruime porties. Kortom: een zeer geslaagde avond.
ria F.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijke gerechten, ruime keuze en mooie ambiance.
Kwaliteit voor een betaalbare prijs en een top inrichting.
Bediening was korrekt, snel en met kennis van de kaart
abroeken .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Lekker gegeten via AH restaurantactie. Gerechten waren maar, maar redelijk prijzig.
Sfeervol ingericht, bediening vriendelijk en attent
WJSMvB .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Afgelopen zaterdag weer een hapje wezen eten in dit prachtige restaurant. We blijven ons elke keer weer verbazen over de constante kwaliteit en service die ze te bieden hebben.
De balans tussen het eten en de daarbij geselecteerde wijnen was weer helemaal perfect! Ook werden deze beide uitmuntend goed en leuk toegelicht door de attente jongeman die ons bediende en waarbij we ons erg op ons gemak voelde en mee konden lachen. De smaken van het eten waren erg goed op elkaar afgespeeld en de proporties waren goed + erg mooie opmaak van de borden.
Ons zien ze hier zeker binnenkort weer terug!
Adje M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Zondagmiddag High Thea gehad wat er was was heerlijk ,jammer dat er maar een meisje in de bediening stond duurde met zo'n grote groep erg lang maar kan zij niets aan doen
Ook geen overvloed aan hapjes al met gaan we niet nog eens doen
Margond .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Wat een fantastisch restaurant is dit.
Zondagavond hebben we met 6 personen een avondje genoten van de culinaire kunsten van het Havenhuis!
We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Het restaurant is zeer sfeervol ingericht en het was gezellig druk.
De gerechten die we gekozen hadden waren erg lekkere en de bijbehorende wijnsuggesties sloten er goed bij aan.
Het vlees in de diverse voor- en hoofdgerechten was supermals en precies zo gebakken zoals we het gevraagd hadden. Complimenten voor de kok!
Ook de vis was bijzonder smakelijk en heerlijk zacht. Het bijbehorende garnituur en de zelf gemaakte frietjes gingen schoon op omdat het allemaal zo lekker was.
De verschillende desserts die we kozen waren een feestje ( ook het voor- en hoofdgerecht trouwens ) om te zien en en een nog groter feest om op te eten.
Zelf mag ik niet alles i.v.m. allergieën, maar daar werd op vakkundige en op een zeer smakelijke wijze rekening mee gehouden en aanpassingen voor gedaan.
Kortom: vriendelijke, attente bediening , sfeervolle ambiance, en heerlijk eten en drinken.
Het Havenhuis voldoet aan alles voor een gezellig en heerlijk avondje genieten!
We komen zeker terug
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Gezellige ambiance en heerlijk gegeten!
Alexander H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Jammer genoeg had het restaurant geen kaart in het Engels, maar dit ka je ook niet van iedereen verwachten.

De lunchkaart was erg beperkt met de broodjes, uitsmijters en de 2 salads.
Frits P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Niets op aan te merken. Het was niet erg druk vanwege karnaval. De gerechten kwamen daardoor snel achter elkaar.
p S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met Ah bon hier heerlijk gegeten! je zit hier rustig, tafels staan niet dicht bij elkaar. we komen hier vaker en altijd goed !
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk eten, leuke bediening en een sfeervolle inrichting . Wij hebben een heerlijk 3 gangen diner gegeten . Zelfs de koffie was heerlijk.
lonaveraa .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was erg lekker. Het was smaakvol op de borden gelegd. De porties waren precies goed. De bediening was zeer goed en erg vriendelijk.
wim_gaby .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Geluncht met de AH-actie. Zaten gezellig bij het raam en met een aardige bediening. Borden waren leuk opgemaakt en alles smaakte goed. Ook de wijn er bij was lekker. Hadden een voldaan gevoel.
pietellyrietveld .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Een van de beste restaurants waar wij ooit geweest zijn. Vriendelijke ontvangst, mooie entourage, prima bediening en bovenal: een uitstekende maaltijd. Een 10 geven we alleen als alles perfect is maar dat zijn we nog nooit tegengekomen; het havenhuis komt er wel in de buurt van.
Hannie- .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben vaker bij het Havenhuis gegeten. Dit keer was het minder goed. De keuze op menukaart was (voor ons) niet zo. Voor- en nagerecht prima maar de hoofdmaaltijd viel tegen. Bijna geen groenten, het vlees (mix van sucade en biefstuk) niet geweldig. De sucade bevatte veel vet en de biefstuk had enkele spieren.
Bovendien waren er klanten die een hond meegebracht hadden die onder tafel lag. Het was weliswaar een rustig dier maar zijn baas wreef af en toe behoorlijk door zijn langharige vacht. Dit vinden wij niet hygiënisch. Een hond hoort niet in een luxe restaurant thuis!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hebben echt heel lekker gegeten met zeer goede bediening ! Lekkere hapjes vooraf gekregen ! Het 3 gangen menu was echt heel goed ! en als laatste een koffie met Amaretto die ons goed smaakte !