Over het restaurant Het Havenhuis

Franse keuken met Hollandse twist

De keukenbrigade van dit restaurant maakt er elke week een bijzondere gelegenheid van. Niet alleen de in de keuken bereidde gerechten weten zij prachtig - en lekker - op tafel te zetten, ook staat de bediening bekend om hun prettige service en gastvrijheid. Naast de enorm goede sfeer binnen, is ook de omgeving een bezoek waard. Vlakbij de havens van Etten-Leur is het prachtig wandelen, voor of na je diner!

Meer informatie over restaurant Het Havenhuis

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11.00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Havenhuis

Arno V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Zeer verfijnde gerechten, mooie zeewolf gegeten. Bediening goed en vriendelijk, maar niet heel ervaren en duidelijk moeite met Engels.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zeer vriendelijk en deskundige medewerkers. Heerlijke gerechten. Beslist een aanrader.
gerard K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten , en de bediening was top .
Hanny N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk restaurant. Dicht bij huis en met rollator goed te doen. Goede klantvriendelijkheid.Ik kom er regelmatig met iedereen.
marianSSS .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De AH bonnen gebruikt, net een nieuwe menukaart, bijna alle tafels bezet maar desondanks een goede ontvangst en ontzettend vriendelijke bediening, goede info over het menu en de wijn, misschien door de drukte iets langer moeten wachten als normaal maar het eten was perfect,
Kortom zeker de moeite waard om nogmaals te gaan, ook zonder AH bonnen
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
verrassend adres, door ons via de AH restaurant site gekozen omdat wij halverwege onze reis van zeeland naar Limburg een lunchadres zochten.
Als het niet zover van ons huis zou zijn, kwamen wij zeker terug.
Culinairliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Op zich lekker gegeten met de A&H actie. De keuze en de porties waren prima. Bediening was vriendelijk maar niet erg oplettend. De akoestiek liet te wensen over daarentegen vonden wij het restaurant wel sfeervol ongericht.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima gegeten. 4 gangen verrassing gekozen.
Alle gangen erg lekker, mooi opgemaakt. Bijpassend wijnarrangement gekozen ook. Prima keuzes. Het zou wellicht leuker zijn wanneer het personeel wat meer af weet van de wijnen. Bediening deed verder erg hun best. Komen hier zeker weer!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, duidelijke toelichting omtrent het driegangenmenu. Uitstekende bediening mooi opgemaakte borden, Gerechten goed op elkaar aangesloten. Kortom alles naar wens en zeker voor herhaling vatbaar
Rian L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het was op een donderdagmiddag, vandaar dat het ook rustig was.
De bediening was heel jong en nog in de leer voor het horeca vak.
Vanuit de keuken was de opmaakt culinair bedoeld, maar smaak in verhouding vond ik matig, wel het dessert was perfekt opgemaakt en heerlijk van smaak.
Vanwege het 3-gangen verrassings menu had ik nu wel een dessert.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
19 oktober via de AH actie bij dit restaurant gegeten. Mooie ambiance en zeer gezellige uitstraling. Ruim van opzet en je zit niet met de tafeltjes tegen elkaar. Helaas was de hertenbiefstuk op en werd er wild zwijn van gemaakt. Op zich is het eten goed maar niet bijzonder. De bediening daarentegen is bar en boos. Zo slecht kom je niet vaak tegen. Vragen of we wijn willen en vervolgens 15 minuten moeten wachten op de wijnkaart. Water bestellen dat nog net na het hoofdgerecht gebracht wordt. De bediening heeft allemaal een wijk en het kan zijn dat wij het net niet hebben getroffen. Er lopen twee jongens die continu aan het kijken waren en die hebben wij regelmatig gevraagd als we iets nodig hadden. De jongens gaven het dan weer door aan het meisje dat ons bediende. Maar die stond vaak een beetje naar de kassa te staren en hield in ieder geval niet de klanten in de gaten. Zonde! Heeft voor ons wel een deel van de sfeer bepaald. Voor ons geen tweede keer.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Zeer verrast door het mooie interieur en vriendelijke ontvangst. Lekker gegeten, gezellig gebabbeld, lekker koffietje achteraf, kortom een zeer geslaagde lunch die voor herhaling vatbaar is. Aanrader!!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Verrassingsmenu met wijnarrangement was prima. De wijn was in harmonie met de gang. Vlotte bediening en voldoende ruimte tussen tafels. Kortom heerlijk gegeten in een goede sfeer, fijne omgeving en prima bediening.
Tosca B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Bij het Havenhuis zijn wij nog nooit teleurgesteld!
Leuk personeel, prettige sfeer en heerlijk eten.
Gerechtjes zien er mooi uit, goed op smaak en de porties zijn precies goed. Ook genoeg keuze en nu weer een erg interessante nieuwe menukaart.
culinairevriend .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijke/attente bediening.
Bijna alle tafels zaten vol op dinsdag wat op zich al een heel goed teken is.
We komen zeker op korte termijn nog eens terug.
Jacques H.J. B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De prijzen van de gerechten zijn niet aan de lage kant, maar de kwaliteit is er ook naar. Met een AH-restaurantkaart is dit financiële aandachtspunt niet meer aan de orde. Heerlijk eten, naar eigen keuze, goede bediening en een gezellige sfeer. Uitstekend!
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Zeer lekker eten en goede bediening voor wie net even wat meer wilt dan ( standaard) ook het wijnarrangement sloot mooi aan op de gerechten . Wij hebben genoten en zullen zeker nog eens teruggaan .
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Leuke lokatie , vriendelijk personeel en lekker eten
Marcdewit10 D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
zeer mooi en modern interieur leuk terras,we hadden het AH-3 gangen verrasingsmenu en dat was goed,aangepaste wijnen ook goed,bediening zeer vriendelijk en bekwaam.wij gaan zeker nogmaals genieten in het havenhuis.
Lia O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en prima wachttijden tussen de gerechten.
Mooie, sfeervolle lokartikel met een gemoedelijke sfeer.