Het Havenhuis

Geerkade 19 4871 CK Etten-Leur Nederland Kaart
31-767620602

Over restaurant Het Havenhuis

Franse keuken met Hollandse twist

De keukenbrigade van dit restaurant maakt er elke week een bijzondere gelegenheid van. Niet alleen de in de keuken bereidde gerechten weten zij prachtig - en lekker - op tafel te zetten, ook staat de bediening bekend om hun prettige service en gastvrijheid. Naast de enorm goede sfeer binnen, is ook de omgeving een bezoek waard. Vlakbij de havens van Etten-Leur is het prachtig wandelen, voor of na je diner!

Meer informatie over restaurant Het Havenhuis

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11.00

Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk genoten van een 3 gangen verrassingsmenu met mijn broertje. Het was heerlijk. Vriendelijke ontvangst, zeer vriendelijke serveerster, mooie zaak. Wij gaan zeker terug. Jammer dat ik geen foto's kan uploaden!
BoukS .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten was prima maar het had met wat meer groenten mogen zijn. bij de kalfswangetjes zat een half blaadje witlof dat had wel wat meer mogen zijn.
K. V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Verrassend restaurant, fijne sfeer en veel ruimte tussen de tafels, wat erg prettig was. Heerlijk gegeten. Gereserveerd via IENS ivm de AH-actie. Tegen onze verwachting in konden we gewoon van de kaart eten. Het 2e (iets goedkopere) gerecht was gratis. Aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

Enige puntje wat ik kan bedenken; de herfstsalade was wat te groot voor een voorgerecht.
Theoria J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Jammer dat regels belangrijker zijn dan klantenbinding. Als je (na aftrek van de bonnen) voor bijna 200,- besteedt en je gaat moeilijk doen over aftrek van de AH bonnen dan heb je volgens mij niet goed begrepen hoe je aan klantenbinding kunt werken. Vooral irritatie als op de rekening Ricard staat waarvan de serveerster zei dat ze dat niet in het assortiment hadden !!!!!
Anjabielars .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke vlotte bediening. Gezellig restaurant. Aanrader!! Heerlijke carpaccio op, goed gebakken tournedos , zalig dessert..........
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het was in een woord"HEERLIJK"!!!
LaraKuiper .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Geweldige ambiance. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Eten was geweldig en super mooi opgemaakt.
Alleen maar lof....
Een puntje van verbetering, de toiletten/deuren/klinken kunnen beter bijgehouden worden..
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het was zonde om het hoofdgerecht op te eten: een plaatje gewoon.
Dissonant de prijs van het tafel water in fles. Ik had niet opgelet om om kraanwater te vragen.
Ruimte is erg hoog, waardoor geluid redelijk versterkt terug komt.
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een op en top goede zaak, smakelijke gerechten, goede en correcte bediening. Staat echt garant voor het heerlijke avond ! Wij komen hier al jaren en het blijft een van onze favorieten.
Kim_oomens .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vriendelijk ontvangst, gezellige inrichting, vriendelijk personeel, iets te lange wachttijden, erg rumoerig.
Verbeterpunt: toiletten
Jawelten .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Lekker gegeten in dit mooie restaurant! Vlotte bediening, rustige sfeer, ligging, alles in orde. Gerechten ook fraai opgemaakt.
Miep0603 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het was erg druk en daardoor was de wachttijd lang. Vooral voor onze kleinzoon was dit niet prettig. Het restaurant was ook niet ingesteld op de ontvangst van kinderen.
MissMoose .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Voor de tweede keer in het Havenhuis gegeten was weer voortreffelijk en vriendelijk personeel en goed eten, eten wordt leuk opgediend
Een aanrader
ConnieMeulblok .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het Havenhuis is een mooie locatie. De diverse medewerkers in de bediening waren goed op de hoogte van de gerechten en de mogelijkheden. Men leek plezier te hebben in het werk en was vrolijk en beleefd. De gerechten waren mooi opgemaakt. Men kwam heel geregeld vragen of we nog wat wilden drinken, dus we hadden het gevoel continu "in beeld" te zijn, zonder dat men opdringerig over kwam. We hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie en vonden de prijs-kwaliteitsverhouding daarom uitstekend. Als men voor het volledige bedrag dezelfde hoeveelheid serveert, zou ik de gerechten aan de dure kant vinden. Maar wellicht serveert men voor de "volle prijs" grotere porties. Alle tafels waren bezet en wij vonden het wel erg rumoerig. Men had een vergissing gemaakt in de bediening en bood ons daarom de koffie "van het huis" aan. Wat ons betreft was de vergissing wel jammer, maar geen ramp en we vonden dit dus een ruime compensatie en geweldig gebaar. Super! Lekkere sfeer, dus zeker voor herhaling vatbaar! Gezellig avond gehad.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Netjes geholpen en met de AH kaarten kon je gewoon alles nemen wat je wilde behalve het verrassingsmenu.
Zonder te vragen werd de rekening aangepast aan de AH kaarten.
Vivi D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Gastvrij ontvangst, fijne tafel aan het raam conform verzoek. Zelfs met de Restaurantactie krijg je geen aangepast menu maar kan je gewoon a la carte bestellen. Tafelgenote en ik hebben genoten van de kwalitatief zeer goede en mooi opgemaakte gerechten. Huiswijn heerlijk, wachttijd tussen gangen prima. Amuse, brood met smeersels en gratis karaf water erbij. AANRADER!
Guust D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Gisteren heerlijk gegeten,grote klasse.
Met de AH aktie keuze uit heel de mooie kaart en 2" gerecht gratis.
Klasse was de opmaak van de borden vooral het dessert een plaatje,succes .
Corne V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Wij hebben zondag 2/10 in Het Havenhuis gegeten (gebruik gemaakt van de AH actie). Duurde enige tijd voordat we de menu kaarten mochten ontvangen. Keuze was enigszins beperkt (jammer dat verrassingsmenu geen onderdeel uit maakt van de actie).
Eten was prima, helaas kon bij het kaasplankje niet de gevraagde 10yo port worden geserveerd (als excuus werd aangedragen dat er vorige dag een grote groep was geweest waarvan een aantal mensen dit had besteld). Zeer spijtig dat er zo slecht wordt gelet op de voorraden, en men de klant niet op voorhand hiervan op de hoogte stelt (voorkomt teleurstelling). Leuk gebaar had geweest om de klant bv dan een glaasje standaard port van het huis aan te bieden, maar deze creativiteit was de bediening niet gegeven.
Wuigel .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Heerlijk gegeten met AH actie.
Mooie locatie.
Vriendelijk en gedreven personeel. Veel uitleg over de gerechten.
We zijn vol lof over de verrassingen op het bord! Daar houd ik van. Knap van de koks om van iets simpels zo bijzonder te maken. Jammer dat we op 2 uur rijden wonen. We zullen het Havenhuis zeker aanbevelen aan vrienden in de buurt!
Olga K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Hartelijke en persoonlijke bediening. Hielden de klanten goed in de gaten. Eten is snel opgediend en was erg lekker (lunch).