Het Havenhuis

Geerkade 19 4871 CK Etten-Leur Nederland Kaart
31-767620602

Over het restaurant Het Havenhuis

Franse keuken met Hollandse twist

De keukenbrigade van dit restaurant maakt er elke week een bijzondere gelegenheid van. Niet alleen de in de keuken bereidde gerechten weten zij prachtig - en lekker - op tafel te zetten, ook staat de bediening bekend om hun prettige service en gastvrijheid. Naast de enorm goede sfeer binnen, is ook de omgeving een bezoek waard. Vlakbij de havens van Etten-Leur is het prachtig wandelen, voor of na je diner!

Meer informatie over restaurant Het Havenhuis

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11.00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
abroeken .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Lekker gegeten via AH restaurantactie. Gerechten waren maar, maar redelijk prijzig.
Sfeervol ingericht, bediening vriendelijk en attent
Adje M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Zondagmiddag High Thea gehad wat er was was heerlijk ,jammer dat er maar een meisje in de bediening stond duurde met zo'n grote groep erg lang maar kan zij niets aan doen
Ook geen overvloed aan hapjes al met gaan we niet nog eens doen
Margond .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Wat een fantastisch restaurant is dit.
Zondagavond hebben we met 6 personen een avondje genoten van de culinaire kunsten van het Havenhuis!
We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Het restaurant is zeer sfeervol ingericht en het was gezellig druk.
De gerechten die we gekozen hadden waren erg lekkere en de bijbehorende wijnsuggesties sloten er goed bij aan.
Het vlees in de diverse voor- en hoofdgerechten was supermals en precies zo gebakken zoals we het gevraagd hadden. Complimenten voor de kok!
Ook de vis was bijzonder smakelijk en heerlijk zacht. Het bijbehorende garnituur en de zelf gemaakte frietjes gingen schoon op omdat het allemaal zo lekker was.
De verschillende desserts die we kozen waren een feestje ( ook het voor- en hoofdgerecht trouwens ) om te zien en en een nog groter feest om op te eten.
Zelf mag ik niet alles i.v.m. allergieën, maar daar werd op vakkundige en op een zeer smakelijke wijze rekening mee gehouden en aanpassingen voor gedaan.
Kortom: vriendelijke, attente bediening , sfeervolle ambiance, en heerlijk eten en drinken.
Het Havenhuis voldoet aan alles voor een gezellig en heerlijk avondje genieten!
We komen zeker terug
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Gezellige ambiance en heerlijk gegeten!
Alexander H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Jammer genoeg had het restaurant geen kaart in het Engels, maar dit ka je ook niet van iedereen verwachten.

De lunchkaart was erg beperkt met de broodjes, uitsmijters en de 2 salads.
Frits P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Niets op aan te merken. Het was niet erg druk vanwege karnaval. De gerechten kwamen daardoor snel achter elkaar.
p S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met Ah bon hier heerlijk gegeten! je zit hier rustig, tafels staan niet dicht bij elkaar. we komen hier vaker en altijd goed !
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk eten, leuke bediening en een sfeervolle inrichting . Wij hebben een heerlijk 3 gangen diner gegeten . Zelfs de koffie was heerlijk.
lonaveraa .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was erg lekker. Het was smaakvol op de borden gelegd. De porties waren precies goed. De bediening was zeer goed en erg vriendelijk.
wim_gaby .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Geluncht met de AH-actie. Zaten gezellig bij het raam en met een aardige bediening. Borden waren leuk opgemaakt en alles smaakte goed. Ook de wijn er bij was lekker. Hadden een voldaan gevoel.
pietellyrietveld .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Een van de beste restaurants waar wij ooit geweest zijn. Vriendelijke ontvangst, mooie entourage, prima bediening en bovenal: een uitstekende maaltijd. Een 10 geven we alleen als alles perfect is maar dat zijn we nog nooit tegengekomen; het havenhuis komt er wel in de buurt van.
Hannie- .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben vaker bij het Havenhuis gegeten. Dit keer was het minder goed. De keuze op menukaart was (voor ons) niet zo. Voor- en nagerecht prima maar de hoofdmaaltijd viel tegen. Bijna geen groenten, het vlees (mix van sucade en biefstuk) niet geweldig. De sucade bevatte veel vet en de biefstuk had enkele spieren.
Bovendien waren er klanten die een hond meegebracht hadden die onder tafel lag. Het was weliswaar een rustig dier maar zijn baas wreef af en toe behoorlijk door zijn langharige vacht. Dit vinden wij niet hygiënisch. Een hond hoort niet in een luxe restaurant thuis!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hebben echt heel lekker gegeten met zeer goede bediening ! Lekkere hapjes vooraf gekregen ! Het 3 gangen menu was echt heel goed ! en als laatste een koffie met Amaretto die ons goed smaakte !
Hanneman .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ontvangst prima, op verzoek een ander tafeltje was geen bezwaar. Maar toen begon het wachten, latere tafels kregen eerder een menukaart/amuse als wij. Glazen stonden niet op tafel; kortom; het was rommelig. Bij de eerste gang was de wijn vergeten van het wijnarrangement. Verder verliep het prima. het meisje werkte er pas, dus het rommelig is haar vergeven, maar wel fijn dat ze dat ven meldde, dat verzacht de pijn, alle begin is moeilijk.
De gerechten zagen er mooi uit. Voorgerecht kabeljauw/foccacio en eendenrilette was prime, de eendenrilette heerlijk. Ik zou er alleen iets van heel dunne geroosterde toast met zeezout bij doen. Hoofdgerechten waren prima (hert/parelhoen en vangst van de dag, als was de vis ietwat uitgedroogd, ws te lang onder de salamander gestaan?). De frites waren vergeten, maar daarom kregen we koffiethee gratis aangeboden. Prima opgelost. Toetjes waren divers: chocolademousse prima. maar het proeverij van desserts bestond uit 3 maal slagroom, i stukje koek en 2 kleine wafeltjes chocolade en 1 bol ijs. Dat noem ik eerder een proeverij van slagroom als iets anders, dus die viel enorm tegen. En....lapsang souchon thee na, dat maakt weer veel goed.... Kortom, we hebben kennis gemaakt via de AH-actie, waardoor de prijs uiteraard enorm goed was. Maar bij een ? normale rekening is de prijs/kwaliteit niet gunstig te noemen.
sas0909 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
van de kaart gegeten alles was prima we kregen een goede uitleg, ik wilde graag een glas wijn wat zowel bij mijn voorgerecht paste als hoofdgerecht. Ook daar konden ze me een goede keus bieden, dat het gehele team vrij jong is geen enkel probleem, er zat voldoende tijd tussen de gangen in.
sas0909 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
op dinsdag 3 januari 2017 hier gegeten met mijn man wat goed bevallen zowel de service als het eten waren van goede kwaliteit, de dame die vond hielp vond het wel grappig dat wij vanuit Arnhem hier kwamen eten, we vertelde dat we in een hotel Trivium sliepen en bewust voor dit restaurant gekozen hadden omdat men geen standaard kaart had. De gehele team is vrij jong wat totaal niets afdeed aan de service en kwaliteit een prima avond gehad
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu is echt een aanrader! Wijn buiten de kaart gedaan. Vraag om de Valpolicella Ripasso.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Met vrienden samen via AH actie gegeten bij het Havenhuis. Je mag gewoon uit de kaart kiezen, dat is altijd fijner dan een speciaal menu voor de actie. Alles is goed verzorgd en er wordt vriendelijk bediend.
Leuk is dat je per gerecht een bijpassende wijn per glas kunt bestellen.
Incs .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Om 12u30 gereserveerd en aanwezig voor de lunch, om 13u00 werd het eerste drankje gebracht. Om 13u40 kwam het voorgerecht. Om 14u25 ben de auto maar gaan verzetten omdat de 2 uur parkeerschijf-tijd op was en het hoofdgerecht nog moest komen. Tussen hoofdgerecht, nagerecht en een kopje koffie zat nog ruim een uur; om 15u42 hebben we de rekening gevraagd.

Management: zorg dat je personeel de tijd en ruimte heeft om het vak te leren; hier wordt niemand denk ik gelukkig van. Ruim drie uur over een lunch doen is in elk geval niet wat wat wij onder 'goed' verstaan.
Merie S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Met de AH actie hier gegeten. Je kan gewoon van de kaart eten en je betaald alleen het duurste voor-, hoofd- en nagerecht. Super oplossing en vrije keuze! En het was heerlijk.