Het Halve Maentje

Nieuwesluisweg 44 4511 Breskens Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Halve Maentje

Franny V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Na een fietstocht van Nieuwvliet-bad naar Breskens. Heerlijk gegeten op een mooi terras lekker uit de wind en in de schaduw. Zeer vriendelijk personeel. De garnalenkroketten waren erg smakelijk, ook de vissalade en het broodje tonijn zagen er goed uit en waren volgens mijn man en moeder erg goed
Martijnwtb .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Super gegeten, was voortreffelijk! Echt een aanrader! Vooral de mixed grill was erg goed! Lekker mals van de gril. Zo heb ik hem nog niet vaak gegeten!
Mira N.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Gister heerlijk genoten op terras.... zon scheen en zat heerlijk windvrij! heerlijke vissoep gegeten.
werd zeer vriendelijke geholpen!
Josephine E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Echt een strandpaviloen met prachtig uitzicht over het water.
Achter glas in de zon prima genieten van een drankje en/of een hapje.
Prima bediening en zeer vrindelijk personeel
Diverse malen tijdens onze vakantie geweest voor een drankje met borrelhap.
Deze is aan te raden.
ook met diverse vrienden hier gegeten.
Mix gril wordt vaak gekozen en is erg goed.Maar ook de vis is lekker.
Mochten we in de toekomst nog eens naar Breskens gaan,gaan we zeker weer hier eten