Over het restaurant Het Gulden Vlies

De eetkamer van Alkmaar

Bij Het Gulden Vlies in het centrum van Alkmaar weten ze nog hoe het hoort. Dit is gastvrijheid van de oude stempel. Zonder al teveel gedoe, maar met eerlijke gerechten in gulle porties. Tel daar het eeuwenoude pand bij op en je nostalgische avond uit is compleet!

Meer informatie over restaurant Het Gulden Vlies

- Bar 12:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Het Gulden Vlies

wilmavalk .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Klassiek en ook best groot restaurant, gevarieerde keuzes op de kaart.
Opnemen van het eten een beetje rommelig maar uiteindelijk lekker genoten van de kip en de schol
Goede wijn erbij ook, prima prima.
Iris R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Hoofdgerecht was een stoofpotje. Was een smaakloos gerecht met veel teveel verschillende soorten aardappelen. Waarbij hopelijk het vlees wel gestoofd wad maar de rest overduidelijk niet. Alle groenten waren hard. Werd niet beleefd gevraagd of het had gesmaakt. Grootste deel laten liggen. Gemeld dat ik het niet lekker vond. Kreeg wel een reactie. Die was ja als je het samen doet word het pap. Mooie manier om de kookkunsten van de kok te beschrijven. Niet in staat is een lekkere stoofschotel te kunnen presenteren. Compensatie aanbod. Koffie. Drink geen koffie en heb net een half liter water opgedronken. Geen aanrader.
Bianca A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Goed geholpen door vriendelijk personeel. Het bestelde eten was snel klaar en smaakte heerlijk. De prijs was goed in verhouding tot de kwaliteit.
Dini J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
prima gegeten een aanrader
Denisemetz .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk buiten gegeten, hele leuke bediening. De kaart was uitgebreid en konden bijna niet kiezen wat we moesten nemen, we hadden alle 5 een goede keuze gemaakt.
Antoinette K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
In het gezellige Alkmaar in dit restaurant goed gegeten. Het driegangenmenu waarvan ik gamba's, biefstuk in de vorm van black angus steak nam afgerond met een scroppino en koffie, maakten de avond zeer geslaagd. Een aanrader en zeker om terug te gaan.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eten was matig van smaak. Een van de gerechten werd niet gelijktijdig opgediend, er was een fout met het noteren gemaakt. Dit vleesgerecht kwam toen de rest al uitgegeten was en het vlees was nagenoeg rauw. Teleurstellend dus. Personeel was vriendelijk en bood excuses aan. Gerecht en een consumptie werden niet gerekend. Nagerecht was prima.
scstadelman .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Van het AH menu was het voorgerecht lekker, het hoofdgerecht (vis) zag er niet echt smakelijk uit en was erg vet, het nagerecht heb ik niet genomen. Jammer dat hierin geen keuze was. Het bedienend personeel deed zijn uiterste best.
scstadelman .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Van het AH menu was het voorgerecht zeer smaakvol, het hoofdgerecht (vis) zag er niet smakelijk uit (erg vettig). Er was jammergenoeg geen keuze in het nagerecht. Deze niet genomen. Niet echt bijzonder, geen reden om weer terug te komen
Constantia D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Er was een zeer grote groep mannen aanwezig die zeer rumoerig waren. Maar ja daar kan het restaurant niets aan doen. We hadden een rustige plek gevraagd ivm gehoorstoornis van een van ons. Pech....
trudy47 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben enorm lekker gegeten bij Het Gulden Vlies! Het duurde echter 'behoorlijk lang voordat ons voorgerecht opgediend werd. De serveerster kwam ons, na ruim 'n half uur, vertellen dat het briefje met onze bestelling erop weggewaaid was... met excuses. Het eten heeft veel goedgemaakt; wij komen zeer zeker nog eens terug!!
Marijtel .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
AH keuzemenu gegeten. De heilbot was waterig, smakeloos en de bijbehorende groente met aardappeltjes op het bord, zag er smakeloos uit en dit was het ook.
Twee tafelgenoten hadden een vegetarisch gerecht met quorn, met als resultaat dat de tongen en tanden van onze gasten zwart werden. Het dessert was prima.
Bediening alert en vriendelijk.
jos L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten het 3 gangen menu met de AH bonnetjes, de bediening was prima en zeer vriendelijk. Lekker glas wijn erbij, leuke avond gehad.
rscknol .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ik ben al meermaals in dit restaurant wezen eten en elke keer tot volle tevredenheid. Fijne sfeer, goed eten en een vriendelijke bediening. Zeker voor verdere herhaling vatbaar.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de maaltijd, en een diverse aan smaaksensaties. Top dus. Het Gulden Vlies gaat zo naar een hoger level. Een keurige en gastvrije bediening. Wij gaan zeker dit nog een overdoen.
Berthan S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Prima restaurant in Alkmaar met aardige bediening. Er was een aparte Albert Heijn menu wat verrassend lekker was. Prijs/kwaliteit was goed.
jan S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We zijn al vaker in het gulden vlies geweest en voorheen was het niet altijd geweldig, maar deze keer klopte het verhaal wel, goede bediening , mooie en goede maaltijd, niets om over te mopperen.
Kasper F.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gegeten met AH menu, het was boven verwachting. Iets aan de dure kant, maar erg vriendelijke bediening en erg lekker gegeten.
wil V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
7 december hebben we gebruik gemaakt van restaurant actie van A.H.
en werden bij binnenkomst hartelijk verwelkomt .wij kregen al snel de bestelde drankjes en speciale ah-menukaart en werd uitgelegd wat de bedoeling was. na onze keus gemaakte hebben begon het heerlijke genieten van het uitstekende menu. voor herhaling vatbaar.
Maria Wilhelmina Josepha W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het voorgerecht was prima, evenals het nagerecht. Hoofdgerecht viel tegen. Bijna smakeloos. Het was een AH arrangement. Dat scheelt met de normale keuken. In november en december voor deze laatste ontmoeting a la carte gegeten. Prima.
Ik ben dus erg teleurgesteld.