Over het restaurant Het Gulden Vlies

De eetkamer van Alkmaar

Bij Het Gulden Vlies in het centrum van Alkmaar weten ze nog hoe het hoort. Dit is gastvrijheid van de oude stempel. Zonder al teveel gedoe, maar met eerlijke gerechten in gulle porties. Tel daar het eeuwenoude pand bij op en je nostalgische avond uit is compleet!

Meer informatie over restaurant Het Gulden Vlies

Maandag t/m Zaterdag 09:30 - 02:00
- High Tea 11:00 - 18:00
- Bar 12:00 - 02:00
- High Tea 11:00 - 18:00
- Bar 12:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
trudy47 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Marijtel .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
AH keuzemenu gegeten. De heilbot was waterig, smakeloos en de bijbehorende groente met aardappeltjes op het bord, zag er smakeloos uit en dit was het ook.
Twee tafelgenoten hadden een vegetarisch gerecht met quorn, met als resultaat dat de tongen en tanden van onze gasten zwart werden. Het dessert was prima.
Bediening alert en vriendelijk.
jos L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten het 3 gangen menu met de AH bonnetjes, de bediening was prima en zeer vriendelijk. Lekker glas wijn erbij, leuke avond gehad.
rscknol .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ik ben al meermaals in dit restaurant wezen eten en elke keer tot volle tevredenheid. Fijne sfeer, goed eten en een vriendelijke bediening. Zeker voor verdere herhaling vatbaar.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de maaltijd, en een diverse aan smaaksensaties. Top dus. Het Gulden Vlies gaat zo naar een hoger level. Een keurige en gastvrije bediening. Wij gaan zeker dit nog een overdoen.
Berthan S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Prima restaurant in Alkmaar met aardige bediening. Er was een aparte Albert Heijn menu wat verrassend lekker was. Prijs/kwaliteit was goed.
jan S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We zijn al vaker in het gulden vlies geweest en voorheen was het niet altijd geweldig, maar deze keer klopte het verhaal wel, goede bediening , mooie en goede maaltijd, niets om over te mopperen.
Kasper F.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gegeten met AH menu, het was boven verwachting. Iets aan de dure kant, maar erg vriendelijke bediening en erg lekker gegeten.
wil V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
7 december hebben we gebruik gemaakt van restaurant actie van A.H.
en werden bij binnenkomst hartelijk verwelkomt .wij kregen al snel de bestelde drankjes en speciale ah-menukaart en werd uitgelegd wat de bedoeling was. na onze keus gemaakte hebben begon het heerlijke genieten van het uitstekende menu. voor herhaling vatbaar.
Maria Wilhelmina Josepha W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het voorgerecht was prima, evenals het nagerecht. Hoofdgerecht viel tegen. Bijna smakeloos. Het was een AH arrangement. Dat scheelt met de normale keuken. In november en december voor deze laatste ontmoeting a la carte gegeten. Prima.
Ik ben dus erg teleurgesteld.
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten, snelle bediening maar het was ook niet druk we waren vroeg voor de vrijdagavond.
Jammer dat er geen uitleg was bij de gerechten welke werden geserveerd, zoals het proeverijtje als voorgerecht.
Smulpapen_uit_BoL .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prijs/kwaliteit niet in balans waarschijnlijk toch iets hogere prijs voor het AH menu gerekend zodat de ´2e persoon gratis´werd gecompenseerd. Teleurstellend.
Zerha .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Verrassende combi's in het proeverijtje als voorgerecht! Hadden eend met iets met rode kool als hoofdgerecht, heerlijk dessert. Heel vriendelijke bediening! Kortom leuke avond gehad! Aanrader!!
Inmaeningrid .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Al jaren een zeer leuk ingerichte, gezellig restaurant ! Echter het eten zeer onder de maat ! Van het voorgerecht t/m het dessert !
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
wij waren met AH 2e menu gratis bij het Gulden Vlies, kregen keus uit 2 voorgerechten en 3 hoofdgerechten, alles was heerlijk en zeer vriendelijke bediening!
E-tje7 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten in een kroeg is niet echt mijn ding. Slechte bediening, weinig tijd voor de gast. 2e gratis is wassen neus. Voor deze mini porties kun je geen €35 vragen
Mary W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De bediening was allert. Verder heb ik niets te melden. Ik heb hierboven alles al vermeld. Ik vind 120 tekens wel heel erg veel.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We waren op tijd t regende.wr hadden er zin in.vrij snel wilt u wat drinken .jus niet echt lekker erg dun .donker biertje. voorgerecht.geitenkaas goed te eten.proeverij .redelijk soepje was lauw.jammer de restgoed.
Hoofdgerecht eendeborst met rodekool en kastange puree.was goed heet.eigenlijk wel lekker.nog wat te drinken wijntje en biertje .toen vrij lamg gewacht op dessert stroopwafelparfou.was lekker maar zo lang op moeten wachten.de aankleding int geheel vonden we saai onaantrekkelijk bediening had t druk dus niet veel tijd .volgende keer gaan we het ergens anders proberen
Annie D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eten was heerlijk Het personeel was vriendelijk je kon met vragen terecht ik ben heel erg te vreden
Masja A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Aardbeien met slagroom als AH menu toetje. SCHANDALIG!! oh en de service.. toen ik als serveerster werkte lette ik op of mensen iets wilden of als hun glas bij a leeg was.. hier kijken ze, maar toch niet.. sta je signalen te geven dat je iets te drinken bestellen wilt, kijken ze langs je heen.. kan gebeuren, maar continu. Het eten daar is lekker, maar het AH menu een ENORME afknapper.. mag ook meer groente in. sorry kok.