Het gulden ABC

Markt 34 2611 GV Delft Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het gulden ABC

• : Parkeerplaats

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Rookruimte , Terras , Wi-Fi
L. M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Lekker gegeten met vlotte en vriendelijke bediening. Jammer van het misverstand door het nieuwe betaalsyste, maar snel en professioneel rechtgezet! Tot de volgende keer!
Renske M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijke pannenkoeken gegeten! Voor 8,50 onbeperkt pannenkoeken eten is een leuke actie!! Vanwege de drukte duurde het wat langer maar dat was geen probleem want zo kon de vorige pannekoek wat zakken.
Rens M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Afgelopen week gezellig met groep gaan eten. Reserveren via internet lukte niet, dus gebeld. Werd heel goed in behandeling genomen. Gezellig interieur. Niet al te groot beetje knus, veel hout. Terras aan de markt echt een aanrader, maar voor het eten had men i.v.m. serveren liever dat we binnen plaatsnamen. Was daar wel wat aan warme kant. Personeel waren jongere medewerkers die enthousiast waren, echt er zin in hadden. Dachten ook leuk mee. Hebben allen alleen hoofdgerecht genomen, hebben van alles wat genomen, zalmfilet, burger, sate. Alles lekker, en gaar. We hoefden niet al te lang op het gerecht te wachten, en men vroeg zelfs of we nog even wilden wachten met gerecht, zodat we rustig drankje eerst konden doen. Er werd ons voldoende gevraagd of alles naar wens was, en of we nog een drankje wilden. Na het eten hebben we op het buitenterras nog behoorlijk wat biertjes gedronken, en ook daar was de service goed. We vertrokken als laatste en men liet ons rustig nog even zitten, zonder weg te kijken. Uiteindelijk 33 euro p.p. kwijt. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Afgelopen donderdag heerlijk wezen eten bij Het gulden ABC. Waar we eerst konden genieten van de prima service op het terras hebben we
dit later voortgezet onder de luifel met 3 heerlijke geserveerde gerechten. de bediening en de verleende service waren helemaal top en kom graag nog eens langs om te genieten van het gulden ABC.
Tom Z.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Onbeperkt pannekoeken gegeten en zoals altijd super lekker! snel en goed geholpen. verse pannekoeken. helemaal top! prijs kwaliteit is perfect. een echte aanrader als je lekker pannekoeken wil eten en geen zin hebt om ze zelf te bakken.
Yolanda B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
ik vind dit altijd zo jammer. onbeperkt pannekoeken eten maar met regels die krijg je te horen als je daar bent. tafel veel te klein geen sfeer en steeds terug komen voor drinken.
Maar waarom glas wijn 5 euro een cola 2.50 dit zijn geen prijzen voor zo een eenvoudige tent.
pannenkoeken boerderij uiteinlijk voordeliger en veeeeeel meer sfeer.
als je klaar bent krijg je een kaartje voor positief referenties en kan je winnen een diner voor 2.
Ze dwingen je zo gewoon.
Maar dit is onze ervaring en ben niet uit voor een etentje maar wel voor eerlijkheid. voor ons nooit meer het GULDEN A B C
stefanie P.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Voorafgaand aan ons eerste bezoek aan Delft, inventariseerden we naar een restaurant voor het diner.
Het betrof een verjaardagsetentje waarvoor we even van tevoren keken wat er in Delft te bieden is.

De website zag er uitnodigend uit; ondanks het geringe aanbod van gerechten, keken we uit naar ons bezoek aan Restaurant Het Gulden ABC.
Het voorgerecht was heerlijk, lekker vers brood met smeersels is een aanrader.
Het hoofdgerecht liet even op zich wachten en het bord was iets minder gevuld dan we gehoopt hadden.
Is op zich geen probleem. We bestelden extra friet en sla bij onze varkenshaas.

Helaas kon de extra sla (salade) niet gebracht worden; en op de extra patat hebben we minstens 25 minuten moeten wachten.
Onze borden waren al leeg en opgehaald, toen we onze extra patat kregen. Dit hoorde tijdens het hoofdgerecht te worden gebracht.
Toen we aangaven dat we het erg vervelend vonden, zolang op onze extra portie patat te moeten wachten, werd ons gezegd dat er niets in de prijs verrekend kon worden. We moesten deze patat gewoon betalen, omdat we het wel opgegeten hadden. Geen oprechte excuses of tegemoetkoming (€3 minder betalen) dus.
De manier waarop ons dit gezegd is, stelden wij niet op prijs.
Jammer, dat we geen extra service ontvingen. hierdoor gaan we de volgende keer wel ergens anders naar toe, helaas.
Liza V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
We mochten gaan zitten waar we wilden, ook al was de reservering op een tafel gezet. Dus toen mochten we lekker gezellig buiten zitten bij de kachel. Erg leuk dat dit kon! De spareribs waren lekker. Het had nog leuker/lekkerder geweest als je ook dipsausjes voor de ribs erbij kreeg.
Mariëlle K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Gisteren erg lekker gegeten bij het gulden ABC. Gelijk bij binnenkomst gevraagd wat we wilden drinken en of we al wisten welke pannenkoek we wilden. Zo hoefden we niet lang te wachten en kregen waar we voor kwamen. Ook wanneer het bord leeg was, werd er direct gevraagd of we nog een pannenkoek wilden. De service was dus erg goed! Ook de pannenkoeken waren heerlijk!
miranda V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Deze avond hebben wij zalig gegeten. Zeer vriendelijk personeel die perfect oplet op de tijd tussen je voorgerecht en je hoofdgerecht. Wij zijn geholpen door Sven die onze avond prima verzorgt heeft! ????
Noah H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het oogde erg gezellig door het wat oudere interieur, wat het een echt pannenkoekenhuissfeertje gaf (er was naast pannenkoek ook spareribs en andere dingen te bestellen, maar wij waren er voor het onbeperkt pannenkoeken eten)
De pannenkoeken waren heerlijk! Vooral de special met zongedroogde tomaten en ui was voortreffelijk!
Ik zou er zonder twijfel nog een keertje heen gaan.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Bijzonder sfeervol restaurant op een leuke locatie met een zeer prettige en attente bediening. De zalmfilet smaakte heerlijk en last but not least, de prijs was ook schappelijk. We komen hier zeker nog een keer terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Vooral de spare ribs zijn een aanrader. Complimenten voor de kok. Het vlees viel zo van het bot.
M V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellig restaurant met heerlijk eten en gezellige bediening. Service en eten is top. Aanrader zit ook nog eens op een mooie plek in Delft
Johanna U.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het was ontzettend gezellig. Bediening erg leuk restaurant, lekker eten en bediening.
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuke spontane ontvangst alsook de bediening. Heerlijk rustig in een romantisch en warm ingerichte omgeving, genoten van een perect bereid varkensshaasje met een lekker wijntje.
nancy V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Onverwachts hier binnen gelopen, en dat is goed bevallen. Eerst een wijntje gedronken met brood kruidenboter en tapenade, smaakte heerlijk. Daarna een sate schotel, best een flinke portie, ik kreeg zeker de frieten niet op, maar het smaakte allemaal erg lekker, vooral de satésaus was erg goed! Lekker rustig getafeld, daarna een chocolade mouse en een zeer goede koffie! En dat voor niet veel geld. Je krijgt een goede kwaliteit en zeker flinke porties voor wat je betaald.
Mels D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk pannekoeken gegeten, ze zijn groot, goed belegd en dat voor een topprijs. De bediening verdient een pluim! 5/5 zou zo weer komen.
Belinda S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten tegen een zeer betaalbare prijs. Wij hadden de zalm en Saté. Beide voldoende en erg lekker. Bediening was erg gezellig en maakte ook tijd voor een praatje. Zeker een aanrader ;-)
dmprijs .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
we hebben hier een lunch als wel een diner gehad. Beide keren was het uitstekend. goede bediening, korte wachttijden en het eten was voortreffelijk.