Het gulden ABC

• : Parkeerplaats

• Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
miranda V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Deze avond hebben wij zalig gegeten. Zeer vriendelijk personeel die perfect oplet op de tijd tussen je voorgerecht en je hoofdgerecht. Wij zijn geholpen door Sven die onze avond prima verzorgt heeft! ????
Noah H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het oogde erg gezellig door het wat oudere interieur, wat het een echt pannenkoekenhuissfeertje gaf (er was naast pannenkoek ook spareribs en andere dingen te bestellen, maar wij waren er voor het onbeperkt pannenkoeken eten)
De pannenkoeken waren heerlijk! Vooral de special met zongedroogde tomaten en ui was voortreffelijk!
Ik zou er zonder twijfel nog een keertje heen gaan.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Bijzonder sfeervol restaurant op een leuke locatie met een zeer prettige en attente bediening. De zalmfilet smaakte heerlijk en last but not least, de prijs was ook schappelijk. We komen hier zeker nog een keer terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Vooral de spare ribs zijn een aanrader. Complimenten voor de kok. Het vlees viel zo van het bot.
M V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellig restaurant met heerlijk eten en gezellige bediening. Service en eten is top. Aanrader zit ook nog eens op een mooie plek in Delft
Johanna U.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het was ontzettend gezellig. Bediening erg leuk restaurant, lekker eten en bediening.
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuke spontane ontvangst alsook de bediening. Heerlijk rustig in een romantisch en warm ingerichte omgeving, genoten van een perect bereid varkensshaasje met een lekker wijntje.
nancy V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Onverwachts hier binnen gelopen, en dat is goed bevallen. Eerst een wijntje gedronken met brood kruidenboter en tapenade, smaakte heerlijk. Daarna een sate schotel, best een flinke portie, ik kreeg zeker de frieten niet op, maar het smaakte allemaal erg lekker, vooral de satésaus was erg goed! Lekker rustig getafeld, daarna een chocolade mouse en een zeer goede koffie! En dat voor niet veel geld. Je krijgt een goede kwaliteit en zeker flinke porties voor wat je betaald.
Mels D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk pannekoeken gegeten, ze zijn groot, goed belegd en dat voor een topprijs. De bediening verdient een pluim! 5/5 zou zo weer komen.
Belinda S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten tegen een zeer betaalbare prijs. Wij hadden de zalm en Saté. Beide voldoende en erg lekker. Bediening was erg gezellig en maakte ook tijd voor een praatje. Zeker een aanrader ;-)
dmprijs .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
we hebben hier een lunch als wel een diner gehad. Beide keren was het uitstekend. goede bediening, korte wachttijden en het eten was voortreffelijk.
mkerkhof02 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Onbeperkt pannenkoeken! Goedkoop en mega lekker! Enthousiaste jongeman in de bediening alleen stond hij alweer aan de tafel voordat je de pannenkoek ophad. Zal wel strategie zijn dat je niet zoveel eet :) verder top!
PaulineProef .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Op een mooie plek, heerlijk in de nazomerzon, even een borreltje gedaan bij het ABC.
De rosé is matig, het biertje goed. Breekbrood met smeersels net iets te simpel, dus voor borrel niet de goede prijs-kwaliteitverhouding.
jeenhaanstra .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Op een rustige maandagavond lekker gegeten met het gezin. Vlotte bediening in een gezellig decor. Geen uitgebreide menukaart maar toch voor ieder gezinslid wat wils.
vlegul .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gezellig restaurant met nette bediening en prima eten tegen schappelijke prijzen. Zeker een aanrader voor na een dagje Delft....!
marlavanprooijen .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Mooie locatie, lekker gegeten. Gebruik gemaakt van onbeperkt pannenkoeken eten. Jammer was dat na 1 pannenkoek gelijk gevraagd werd of we uitgegeten waren. Ook bij het bestellen van een appel pannenkoek werd ik aangekeken of ik gek was, omdat ze dacht dat ik een "aardappel" pannenkoek wilde... De appelpannenkoek smaakte uiteindelijk heerlijk
mariannevieveen .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
De pannenkoeken vinden wij thuis lekkerder. De geitenkaas salade viel een beetje tegen, geen dressing ? Omgeving is heel mooi. De bediening was goed.
cgtuinstra .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Een heel mooie plekje in het centrum van Delft! Het eten was prima en ondanks dat het heel druk was werden wij snel en correct geholpen.
michielstikkel .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Het is een gezellig restaurant. Ik heb niet veel van binnen gezien want we zaten op het terras.

Het eten was heerlijk(de ABC Burger en de Kipsaté). Tussendoor vragen of alles naar wens was maar ook niet te veel.
Veroniek88 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Vrijdagavond heerlijk hier gegeten. Ondanks de regenachtige dag zaten wij heerlijk op het verwarmende terras. Zeer vriendelijke bediening en het eten was heerlijk. Ik de overschotel van vis en mijn vriend de spareribs, het vlees was zo mals dat het van het bot af viel!
Zeker een plek om terug te komen!