Het gulden ABC

Markt 34 2611 GV Delft Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het gulden ABC

• : Parkeerplaats

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Het gulden ABC

Gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Gekozen voor het onbeperkt pannenkoeken eten, vooraf te reserveren. Prijstechnisch zeer gunstig. 1 gezinslid had glutenvrij maar kreeg thuis wat last, mogelijk 1 pannenkoek niet glutenvrij?
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijke pannenkoek gegeten op een gezellig terras met vriendelijke bediening.
Coen T.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Prima, vind 15 euro voor een burger met friet wel prijzig. Verder prima!
Ogier S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Er bestond eerst wat verwarring over onze reservering omdat ze IENS reserveringen nog in hun oude reserveringssysteem terecht komen. Dus als je arriveert gelijk melden als je via IENS gereserveerd hebt.

Hier spareribs gegeten met zijn tweeën. Lekkere grote units. En het vlees is zo mals dat je het eraf kan slurpen. Ik had hier ook een Heineken Biertegoed verzilverd maar stond later toch op de rekening. Na dit aangegeven te hebben was het ook zo opgelost, maar let er dus even op als je de rekening gepresenteerd krijgt.
Henri Z.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
sfeervol geheel, prima ontvangst en bediening!. zeer voor herhaling vatbaar????
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Vangst van de dag (roodbaarsfilet) en spareribs zeer smakelijk, heerlijk warm opgediend, zoals het hoort. Aardig personeel, leuke sfeer, heerlijke wijn.
We hebben genoten. Een aanrader!
irene S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Vandaag hier geluncht met mijn zus. Het eten was lekker en de bediening vlot en aardig. Het is een oud, sfeervol pandje, wel met veel trapjes. Wij behoorden nog niet tot de categorie die hier problemen mee heeft maar voor heel oude mensen is dit niet zo geschikt. We komen hier vast nog wel eens terug.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Menukaart niet bestudeerd omdat duidelijk was wat we gingen eten: spareribs.
Deze waren heerlijk mals en het vlees viel zo van het bot.
Vriendelijke en attente bediening. Eenvoudige inrichting die goed past bij de jnformele sfeer die Het gulden ABC uitstraalt.
Hier kom ik zeker nog eens terug voor ‘onbeperkt spareribs’ (alleen op woensdag en donderdag).
H.J V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Eten is geweldig, evenals de bediening, sfeer en ligging. Kom zeker terug en zal het anderen aanraden.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Gezellig en goed restaurant in hartje centrum van Delft. Vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit van de pannenkoeken goed. Aanrader.
L. M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Lekker gegeten met vlotte en vriendelijke bediening. Jammer van het misverstand door het nieuwe betaalsyste, maar snel en professioneel rechtgezet! Tot de volgende keer!
Renske M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijke pannenkoeken gegeten! Voor 8,50 onbeperkt pannenkoeken eten is een leuke actie!! Vanwege de drukte duurde het wat langer maar dat was geen probleem want zo kon de vorige pannekoek wat zakken.
Rens M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Afgelopen week gezellig met groep gaan eten. Reserveren via internet lukte niet, dus gebeld. Werd heel goed in behandeling genomen. Gezellig interieur. Niet al te groot beetje knus, veel hout. Terras aan de markt echt een aanrader, maar voor het eten had men i.v.m. serveren liever dat we binnen plaatsnamen. Was daar wel wat aan warme kant. Personeel waren jongere medewerkers die enthousiast waren, echt er zin in hadden. Dachten ook leuk mee. Hebben allen alleen hoofdgerecht genomen, hebben van alles wat genomen, zalmfilet, burger, sate. Alles lekker, en gaar. We hoefden niet al te lang op het gerecht te wachten, en men vroeg zelfs of we nog even wilden wachten met gerecht, zodat we rustig drankje eerst konden doen. Er werd ons voldoende gevraagd of alles naar wens was, en of we nog een drankje wilden. Na het eten hebben we op het buitenterras nog behoorlijk wat biertjes gedronken, en ook daar was de service goed. We vertrokken als laatste en men liet ons rustig nog even zitten, zonder weg te kijken. Uiteindelijk 33 euro p.p. kwijt. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Afgelopen donderdag heerlijk wezen eten bij Het gulden ABC. Waar we eerst konden genieten van de prima service op het terras hebben we
dit later voortgezet onder de luifel met 3 heerlijke geserveerde gerechten. de bediening en de verleende service waren helemaal top en kom graag nog eens langs om te genieten van het gulden ABC.
Tom Z.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Onbeperkt pannekoeken gegeten en zoals altijd super lekker! snel en goed geholpen. verse pannekoeken. helemaal top! prijs kwaliteit is perfect. een echte aanrader als je lekker pannekoeken wil eten en geen zin hebt om ze zelf te bakken.
Yolanda B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
ik vind dit altijd zo jammer. onbeperkt pannekoeken eten maar met regels die krijg je te horen als je daar bent. tafel veel te klein geen sfeer en steeds terug komen voor drinken.
Maar waarom glas wijn 5 euro een cola 2.50 dit zijn geen prijzen voor zo een eenvoudige tent.
pannenkoeken boerderij uiteinlijk voordeliger en veeeeeel meer sfeer.
als je klaar bent krijg je een kaartje voor positief referenties en kan je winnen een diner voor 2.
Ze dwingen je zo gewoon.
Maar dit is onze ervaring en ben niet uit voor een etentje maar wel voor eerlijkheid. voor ons nooit meer het GULDEN A B C
stefanie P.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Voorafgaand aan ons eerste bezoek aan Delft, inventariseerden we naar een restaurant voor het diner.
Het betrof een verjaardagsetentje waarvoor we even van tevoren keken wat er in Delft te bieden is.

De website zag er uitnodigend uit; ondanks het geringe aanbod van gerechten, keken we uit naar ons bezoek aan Restaurant Het Gulden ABC.
Het voorgerecht was heerlijk, lekker vers brood met smeersels is een aanrader.
Het hoofdgerecht liet even op zich wachten en het bord was iets minder gevuld dan we gehoopt hadden.
Is op zich geen probleem. We bestelden extra friet en sla bij onze varkenshaas.

Helaas kon de extra sla (salade) niet gebracht worden; en op de extra patat hebben we minstens 25 minuten moeten wachten.
Onze borden waren al leeg en opgehaald, toen we onze extra patat kregen. Dit hoorde tijdens het hoofdgerecht te worden gebracht.
Toen we aangaven dat we het erg vervelend vonden, zolang op onze extra portie patat te moeten wachten, werd ons gezegd dat er niets in de prijs verrekend kon worden. We moesten deze patat gewoon betalen, omdat we het wel opgegeten hadden. Geen oprechte excuses of tegemoetkoming (€3 minder betalen) dus.
De manier waarop ons dit gezegd is, stelden wij niet op prijs.
Jammer, dat we geen extra service ontvingen. hierdoor gaan we de volgende keer wel ergens anders naar toe, helaas.
Liza V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
We mochten gaan zitten waar we wilden, ook al was de reservering op een tafel gezet. Dus toen mochten we lekker gezellig buiten zitten bij de kachel. Erg leuk dat dit kon! De spareribs waren lekker. Het had nog leuker/lekkerder geweest als je ook dipsausjes voor de ribs erbij kreeg.
Mariëlle K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Gisteren erg lekker gegeten bij het gulden ABC. Gelijk bij binnenkomst gevraagd wat we wilden drinken en of we al wisten welke pannenkoek we wilden. Zo hoefden we niet lang te wachten en kregen waar we voor kwamen. Ook wanneer het bord leeg was, werd er direct gevraagd of we nog een pannenkoek wilden. De service was dus erg goed! Ook de pannenkoeken waren heerlijk!
miranda V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Deze avond hebben wij zalig gegeten. Zeer vriendelijk personeel die perfect oplet op de tijd tussen je voorgerecht en je hoofdgerecht. Wij zijn geholpen door Sven die onze avond prima verzorgt heeft! ????