Het Grote Zand

6,7
6,5
Dajo R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Als gast op het park zijn we hier enkele keren gaan eten. Telkens was het eten "wel aardig", maar de bediening.... Dit kan gewoon ECHT niet. Deze dames hebben echt geen flauw idee waar ze mee bezig zijn.

Zelfs als vakantiehulp dien je toch enigszins een idee hebben waar je mee bezig bent.
Er werden zoveel fouten gemaakt dat het te ver gaat om die allemaal op te sommen. Eén voorval dient echter niet onvermeldt te blijven:

Wij komen om 17:30 in een leeg restaurant, we hebben gereserveerd en worden naar een tafel gebracht, na een kwartiertje komt de dame die ons heeft geplaatst vragen wat we willen drinken. Na nog eens 20 minuten worden er drankjes naar onze tafel gebracht. De dame die ons de drankjes brengt heeft gelijk een verzoek: Of wij een tafel willen opschuiven, want deze tafel is gereserveerd. 35 minuten wachten in een leeg restaurant en dan vragen op je even een tafel wil opschuiven. Met gastvrijheid heeft het niets te maken.

Het eten is redelijk te noemen, met betere bediening en een schoon en opgelapt interieur kun je er best aardig eten.

Zeker niet voor herhaling vatbaar.
Arjen B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Aangezien we verbleven in 1 van de huisjes op dit vakantiepark, ook gekozen om een keer in het restaurant te eten. Ik raad het niet aan, de snoekbaars (dagschotel) werd begeleid door zeekraal (het is geen zeevis) en was qua smaak niet top. Geen sausje, minimale kruiden maar wel (te) sterke vissmaak. Bijgerechten waren niet bijzonder. Gekookte witlof waarbij de harde en nogal bittere kernen niet waren verwijderd, te zoete rabarber (met aardbeien?), klein bakje aardappelgratin en frietjes. Ook hier geen sausjes.
Bediening was wel correct.
Jeandixke .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Dit restaurant maakt onderdeel uit van het bungalowpark met dezelfde naam.
Wij waren verrast door de kwaliteit en de prijsstelling van het eten.
Het personeel is attent en vlot!

Op 4 juni was het heerlijk warm, we hebben dan ook op het terras gegeten.

Als voorbeeld van wat wij gegeten hebben noem ik graag één van de twee dagschotels (van die dag) : slibtongen. Twee heerlijk in roomboter gebakken tongetjes, gelegen op zeekraal.
Aanvullend : goede frieten, warme groenten en salade. Ook was er aardappel gratin, maar de gebruikte kaas leek niet smeltende strooikaas.
Deze dagschotel kostte € 15.
Voor een paar euro meer at mijn tafelgenoot een schnitzel die in 2 groottes te bestellen was. De kleine maat was al een flinke hoeveelheid.

(Omdat wij op het bungalowpark verbleven hebben we ook eenmaal de 'bakplaat' besteld bij het restaurant. In de bungalow hebben wij genoten van een flinke hoeveelheid vlees (6 soorten!), veel groenten, 3 sausjes, stokbrood en kruidenboter. Ook dit was de prijs € 17,50 per persoon zeker waard!)