Het Grote Kabouterbos

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
John T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Een bijzonder leuke plek speciaal voor kinderen. Vlotte en correcte bediening. Lekker eten.
Een echte aanrader als je eens iets speciaals zoekt voor de hele familie
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Wat een leuk restaurant! Leuk personeel, mooi aangekleed restaurant, schattige openhaard. Veelzijdige keuze in pannenkoeken en een geweldig dessert! We hebben genoten en zullen hier zeker weer een keer terug komen!
Misschien nog een tip: 's avonds een omelet is ook heerlijk (mijn dochter is een echte ei liefhebber).
Smetsers .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Zondag 19 april met kinderen, aanhang en kleinkinderen na een fotoshoot heerlijk pannenkoeken gegeten.
Bijzonder gezellige sfeer, top voor de kinderen.
Door de robuuste tafels, die een wat grillig bovenblad hebben, een glas wijn over mijn overhemd; dat is minder. Gelukkig was de fotoshoot achter de rug.
Zeer teleurstellend zijn de toiletvoorzieningen, duidelijk te weinig. Eén damestoilet met een rij wachtenden, terwijl het niet echt druk meer was in het restaurant.
Totaalindruk: een kinderhand is gauw gevuld .......
Therese B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Ondanks de drukte van afgelopen zondag snelle service en vriendelijke bediening. Pannenkoeken waren heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar!
Suusie Q.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2012
Vandaag een 2e bezoek gebracht aan het Kabouterbos. Voor de 2e maal keurig bediend. Vriendelijke bediening, echt op kinderen gericht. Kindjes kunnen zich heerlijk vermaken in en om het restaurant. De pannekoeken smaken naar die van mijn oma vroeger dus kunnen voor mij niet stuk. Bestelling werd ook snel opgediend. De kids, en wij dus ook, hebben een leuke middag gehad.