Het Groote Genoegen

Achter Het Stadhuis 10 5211 HN Den Bosch Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Het Groote Genoegen

Vlaamsche gezelligheid

Vlaamsch eetcafé Het Groote Genoegen is een mooie en gezellige locatie voor een onbezorgd avondje uit. Hier staat alles in het teken van culinaire verwenning. Geniet in goed gezelschap van de warme ambiance, smaakmakende gerechten en een mooi glas wijn. Er staan bij Het Groote Genoegen zowel Vlaamsche als regionale klassiekers op de kaart en dat zorgt nog weleens voor een lastige keuze. Gelukkig staat de enthousiaste bediening voor je klaat om je te adviseren waar nodig!

Meer informatie over restaurant Het Groote Genoegen

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Het Groote Genoegen

Monique H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het restaurant leent zich beter voor bier drinken met een hapje als dineren.
De wildstoofpot was zo gekruid met kaneel, anijs en laurierblaadje dat de specifieke wildsmaak verdwenen was.
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Met ons gezin van in totaal 8 personen, kinderen en partners, de proeverij ( 5gangen) gegeten met daarbij passende biertjes, gekozen door de kok.
Wij vonden dit heel goed! Het eten was heerlijk en verrassend, heel goed verzorgd. Het bier erbij was telkens goed gekozen. Voor de vegetariër onder ons was telkens een eigen gerecht, met passend biertje. De bediening vonden wij heel vriendelijk.
Wij hebben een prima avond gehad, een aanrader!
Mark O.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Vanwege theater tijd aangegeven. Prima binnen die tijd heerlijk gegeten zonder te haasten. Heel prettig.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Prima gegeten en vriendelijk geholpen, maar volgens mij waren ze een beetje onderbemand wat het duurde af en toe een hele tijd voordat een gang werd geserveerd, en ook niet altijd gelijktijdig. Ondanks dat: lekker gegeten en gedronken!
Peet D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk eten in gezellige ongedwongen ambiance met een bediening die echt geweldig was. Fijn om te zien dat iemand plezier in haar werk heeft!
Etienne S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Ober moest nof veel leren!

En de inrichting redelijk basic
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Lekker gegeten en genoten van het eten en het laatste herfstzonnetje op het dakterras.
Gertjan W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Leuke ambiance. Aanrader voor een smaakvol en plezierig avondje.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten; vissoep en Gentse stoverij. Heerlijk, smullen. Ook mijn kinderen vonden het smakelijk. Fijne sfeer, leuke bediening. Helemaal goed:)
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Prima, maar zeker niet uitzonderlijk. Gamba's terug gestuurd omdat die van rubber leken. Biefstuk was wel oké, maar ook niet geweldig. Lekker toetje wel!
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
7 gangen proeveeij was erg lekker met verschillende gerechten, fijne porties en verrassende biertjes
P. D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Wij hadden voor gisteren gereserveerd en bij aankomst mochten wij zelf een plek uitzoeken.
De menukaart werd gebracht en dit bleek de kaart voor een socialdealarrangement. Daar wij niet met SD gereserveerd hadden verontschuldigde de ober zichzelf en bood ons vervolgens aan per uitzondering gebruik te kunnen maken van dit menu. De juiste menukaart werd ook nog gebracht maar wij hadden als snel ons oog laten vallen op het keuzemenu van SD.
Omdat we een wit biertje wilde drinken maar geen keuze konden maken werd ons ook nog gratis een kleine bierproeverij aangeboden door deze enthousiaste ober en daar hebben wij uiteraard geen nee op gezegd.
Het eten, vissoep en gamba's met garnituur (voortreffelijke gaarheid), was heerlijk, De bijgeserveerde frites en salade waren ook erg goed. We kregen ook ruim voldoende vochtige doekjes voor bij de garnalen.
Als dessert stond op het SD menu koffie met chocolaterie. Wij hadden beiden geen trek in chocolade en op ons verzoek konden wij in plaats hiervan een glaasje sambucca krijgen.
Al bij al geweldig lekker gegeten met bediening door een uiterst gastvrije en enthousiaste ober bij wie klanttevredenheid nog echt hoog in het vaandel staat.
Larshessels .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
De (bier)proeverij met 5-gangen is een verrassende manier om verschillende soort bier te proeven. De gerechten waren iedere gang lekker, verrassend en mooi opgemaakt. De uitleg bij elk gerecht was interessant en smakelijk.
Myrna V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Helaas werd mijn opmerking dat mijn roasted pork rib de helft kleiner was dan die van de andere gasten , niet opgepikt door de bediening.
Verder moesten we meer drankjes afrekenen dan we hadden geconsumeerd. Deze waren wel besteld maar nooit gebracht.
Voortaan dus de rekening checken. Wij kwamen er achter omdat het gezelschap van 10 man elk individueel afrekende.
Tommy H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Vriendelijk personeel, de kok zelf kwam nog even vragen of alles naar wens was. Voor het menu de Puurverij gekozen. 5 gerechten met bij passend bier, echt een aanrader. Hier komen we zeker nog een keer terug.
Imke L.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Grootse teleurstelling is dat Het Groote Genoegen zich een bierbistro noemt, maar teleurstellend weinig verschillende biersoorten heeft.
Bediening was attent (helaas werd de 20% korting op de rekening wel vergeten).
Hoofdgerechten waren lekker. Bij de nagerechten was het de kwantiteit hoger dan de kwaliteit. Veel betekent niet altijd lekkerder...
Bij de aardbeien werd ander ijs geserveerd dan o, de menukaart stond, terwijl het bij ons juist om de combinatie hiervan te doen was.
Menukaart op internet is anders dan de menukaart in het restaurant zelf.
Gezellige avond gehad, maar over het algemeen was alles net niet wat we ervan verwacht hadden.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Leuke gerechten, verrassend, hele goede bediening. Wist veel over de gerechten maar vooral van de bijbehorende bieren.
Grote aanrader
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Vlaamse frieten zijn echt heerlijk! Stoofvlees was ook top. En ontzettend vriendelijke bediening. Als we weer eens in Den Bosch zijn, komen we graag terug
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Warme ambiance met informeel maar net onthaal. Mooie ‘biertjes’ van de tap.
Niets aan te merken op service en kwaliteit: prima en gezellig! Voor herhaling vatbaar.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heb op terras gezeten. Jammer dat er een plantenbak met uitgedroogde violen stond. Ook de muziek was te aanwezig. Vriendelijke bediening. Lekker gegeten.