Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Het Groote Genoegen

Vlaamsche gezelligheid

Vlaamsch eetcafé Het Groote Genoegen is een mooie en gezellige locatie voor een onbezorgd avondje uit. Hier staat alles in het teken van culinaire verwenning. Geniet in goed gezelschap van de warme ambiance, smaakmakende gerechten en een mooi glas wijn. Er staan bij Het Groote Genoegen zowel Vlaamsche als regionale klassiekers op de kaart en dat zorgt nog weleens voor een lastige keuze. Gelukkig staat de enthousiaste bediening voor je klaat om je te adviseren waar nodig!

Meer informatie over restaurant Het Groote Genoegen

• Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten!
George S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Een super leuk restaurant waar we genoten hebben van de "Pruuverij met Lef". Geweldig lekker!
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Geen wijn in deze "bier"-gelegenheid, of toch ......... ? Nog een fles goedkope Sangiovese gevonden .....
Het brood was oud, wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht lang, eten niet warm, witte wijnsaus vergeten, rekening niet juist ........
We hebben het niet allemaal gemeld; soms zit het er gewoon niet in!
Noortje T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Genoten van een heerlijke high bier. Gerechten zijn met zorg bereid. Ook voor de vegetariër een echte aanrader! Voor herhaling vatbaar.
N V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Wij hebben het goed naar onze zin gehad Wij komen zeker terug
Lion T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Correcte en vriendelijke bediening. Smaakvolle late lunch. De Vlaamse patat was mogelijk iets te lang gefrituurd.
Aanrader: 12uurtje
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten en fijne bediening
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij hebben hier een moordspel gedaan, moordvlucht, erg leuk!! Eten was ook prima en veel keuze uit lekker biertjes. Zaal was gezellig en het terras boven ook. Aanrader!
Machiel V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prima tent. Gezellig en goed. Porties aan de grote kant.
Werner E.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
we waren de enigen in het restaurant gisteren dus.............................
R.G. H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prima 4 gangen menu gegeten. Ze service was erg goed. Zeker een adres om nog eens terug te komen.
Tineke T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten en gezeten.
diana D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Bediening was snel en erg aardig, salade carpaccio was ook prima. Het toilet, trap en menukaarten mogen wel een sopje krijgen.
Raimond777 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Gisteren gegeten. Geen goede ervaring. Bestelling werd - ondanks twee keer uitleggen - niet begrepen. Voorgerecht gelijktijdig met hoofdgerecht geserveerd. Kwaliteit eten past niet bij de prijs. Veel herhaling in de verschillende gangen: maaltijdsalade bevatte voor een groot deel dezelfde ingrediënten als het voorgerecht (salade, gerookte kip, knoflookdressing).

Wij komen hier al bijna 20 jaar en nooit een slechte ervaring gehad. Lijkt alsof restaurant is overgegaan naar andere eigenaar of er is een andere kok.
Gertjan W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten !!!!!
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De gedurfde proeverij als verjaardagscadeau gekregen. Super leuk concept. 5 heerlijke gerechten met 5 bijpassende bieren. Eten was gewoon super. En de combinaties met de verschillende bieren maakten het helemaal compleet. De service was ook top! En de sfeer in deze zaak was ook goed. We gaan dit zeker nog eens doen.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Het restaurant heeft wat weg van een bruin café. De inrichting is vrij donker.
De muziek is hard en overheersend.
Het eten is goed maar niet heel bijzonder. Bediening is vriendelijk en vlot.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Op 1 april hier met 6 personen gegeten. Na de hartelijke ontvangst naar onze tafel begeleid, we hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu en ik mag zeggen het stelde niet teleur.
Als voorafje een mooi opgemaakt bord met salade en Italiaanse ham, met speciale dressing. Hierna gevolgd door een cappuccino van tomatensoep met truffel en crème erop.
Het hoofdgerecht bestond uit tournedos en Angus beef, natuurlijk met salade en frietjes.
Tot slot een dessert van cheesecake met limoenijs, een fijne afsluiter.
Het personeel is zeer deskundig en vriendelijk, de ambiance gezellig en het eten heel lekker en betaalbaar, dus zeker een aanrader!
Aj A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Aardig personeel met oog voor details. Goede kwaliteit van het eten. We komen zeker nog eens terug. Ruime keuze op de kaart voor elk wat wils.
cees S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Goede kwaliteit. Prettige bediening met goede tips. Met vier oud-collega's echt lekker gegeten.