Het Groote Genoegen

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Het Groote Genoegen

Vlaamsche gezelligheid

Vlaamsch eetcafé Het Groote Genoegen is een mooie en gezellige locatie voor een onbezorgd avondje uit. Hier staat alles in het teken van culinaire verwenning. Geniet in goed gezelschap van de warme ambiance, smaakmakende gerechten en een mooi glas wijn. Er staan bij Het Groote Genoegen zowel Vlaamsche als regionale klassiekers op de kaart en dat zorgt nog weleens voor een lastige keuze. Gelukkig staat de enthousiaste bediening voor je klaat om je te adviseren waar nodig!

Meer informatie over restaurant Het Groote Genoegen

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Het Groote Genoegen

Hannah D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We eten hier een paar keer per jaar en komen altijd graag terug. Fijne sfeer en goed eten. Geen luxe maar wel een bourgondische gelegenheid. Tot de volgende keer maar weer.
B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Voorgerechten zeer goed, sfeer prima en leuke bediening. Het is een aanrader. De biefstuk viel mij wat tegen maar werd goed gemaakt door de lekkere salade.
Tia M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten, vooral de vissoep in iris coffeeglas was niet alleen leuk om te zien maar ook erg lekker!
Kortom een aanrader!
emdd .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
We gaan hier wel vaker een biertje drinken of lynch maar nu voor het eerst s avonds gegeten met een social deal bon .
Erg vriendelijk ontvangen, leuke uitleg over diverse biertjes, goede service en erg lekker gegeten. Stoofpot rundvlees zeker een aanrader!!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Goed. ////////////////////////////////////////;;;;;;;(;;;;;;;;;;;;,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,'',,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
De Gentse stoverij was echt buiten gewoon lekker. Er werd salde bij geserveerd. dat vond ik niet zo passen bij deze schotel. Verwacht daarbij spuitjes of gekookte witlof. Dus een warme groente.
Coralie K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Erg lekker gegeten, krijgt meer dan genoeg voor een goede prijs. Ook de bediening was attent, en een gezellige ambiance.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
het eten was heerlijk en verrassend, echt belgisch genieten. de sfeer was goed, gezellig druk.
Irmgard V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Mijn moeder was er van overtuigd dat de tomatensoep e/o de balletjes uit blik waren.
De klodder aardappelpuree in het stoofvlees vonden we beide erg onsmakelijk.
Vlees was erg lekker maar verpest door die flauwe klodder. Vlgs. personeel: standaard decoratie...
Mark O.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Prettig gegeten. Informeel projectteam diner werd prima ontvangen. Ervaren internationale professionals, dus gewend in restaurants te eten, waren aangenaam verrast. Met IENS korting ook goed binnen budget zonder zuinig te hoeven doen. Prima.
Berdine K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We zaten in een ruimte met een andere groep van 8 mannen. Deze werden dronken en aanstootgevend. Ze staken zelfs frietzakjes in de brand en benaderde de vrouwelijke gasten van onze kant. Na aangeven bij het personeel werd er lafjes gevraagd aan de mannen om zich te gedragen. Toen er weer 12 bier naar die kant ging was het voor ons duidelijk dat de horeca gelegenheid voor omzet kiest en niet voor dienstverlening. Erg teleurgestellend aangezien we een heel bijzonder diner hadden te vieren.
Anne-Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Leuk voorgerecht plankje met worst en heerlijke ham, gezellig om dat met tweeën te eten met een lekker biertje erbij, zowiezo veel keuze uit lekkere biertjes van het vat.
Hoofdgerecht choque au vin , en schelvis waren royaal en smaakten zeer goed
Geen behoefte meer aan nagerecht , maar heerlijk kopje koffie met likeurtje genomen
Prijs kwaliteit was helemaal top. Gaan we zeker vaker naar toe
Im1981 L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Gezellig en lekker gegeten.
Attente en vriendelijke bediening.
De keuze in verschillende bieren was voldoende, maar voor een Vlaams eetcafe misschien wat beperkt.
Gertjan W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Leuke ambiance. Bierproeverij was heerlijk. Mooie uitleg van de ober over het bier wat bij het eten past. Kortom een gezellige avond met een lekker biertje en eten.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Leuk en enthousiast personeel en heerlijke biertjes. Top. Aanrader!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Biertjes erbij zijn top!
ilse D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Niet heel spannend maar prima voor de lunch. Helaas moesten we lang wachten op onze drankjes.
Margriet P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Ondanks de redelijk uitgebreide kaart viel de keuze tegen omdat meerdere gerechten op waren. Daarnaast stond er slechts 1 vegetarisch gerecht op de kaart, waardoor een avondje geen vlees of vis niet echt een optie is.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Tafeltje gereserveerd op 2e kerstdag. Naast een kerstmenuutje kon er ook gewoon a la carte besteld worden, prima. Prettige bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding. Leuke no nonse sfeer.
John U.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Mooie ambiance, heerlijk eten(mag wat minder zout gebruiken), veel mooie biersoorten ook op de tap en in de fles, maar ook goede wijnen, vriendelijk personeel, dus altijd weer een feest om hier te zijn.