Het Groene Pandje

Langstraat 74 3771 BH Barneveld Nederland Kaart

Over restaurant Het Groene Pandje

Genieten in een warme huiskamersfeer

Welkom in de gezelligste huiskamer van Barneveld! Bij Restaurant Het Groene Pandje kun je neerstrijken voor een kop koffie, een voedzame lunch of een uitgebreid diner. De hartelijke bediening zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt en zal je, waar nodig, helpen bij het bestuderen van de smaakmakende kaart. De keukenbrigade werkt vooral met producten van lokale ondernemers en houdt de seizoenen goed in de gaten. Kun jij aan je bord zien in welk seizoen we leven?

Meer informatie over restaurant Het Groene Pandje

Dinsdag vanaf 17:00
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 17:00

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten was op zich prima, op een paar iets te rauwe lamskoteletjes na. Er was een grote groep mensen en daardoor duurde het allemaal wat langer en kwam de bediening een beetje gehaast over. Er is niet een keer tussendoor gevraagd of alles na wens was, alleen standaard bij afruimen. Wel complimenten voor het verzorgen van een suikervrij dessert ivm diabeet.
Dirk F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het eten was lekker en de porties zijn groot en worden mooi gepresenteerd. Als amuses brood met Erwtensoep. Het erwtensoepje viel wat tegen. Als voorgerecht had ik een salade met eendfilet, waarbij ook weer brood zat, erg lekker. Als hoofdgerecht had ik een visschotel, met daarin malse zalm en heerlijke scampi, een aanrader. Als nagerecht een Advocaat Tiramisu, lekker maar met erg weinig advocaat.
Een vriendelijke en hartelijke gastvrouw. De eerste serveerster was duidelijk minder ervaren en moeilijk te verstaan en wist ook niet veel.
De omgeving vond ik zelf wat minder. Het Groene pandje ligt in een wat grauwe winkelstraat in het centrum van Barneveld. Het restaurant zelf is wel mooi ingericht, daar ligt het niet aan. Het restaurant is zeker aan te bevelen.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016

was een gezellige avond sfeer goed ... eten goed we hadden eendenborst die was uitstekend van smaak en lams duo die erg lekker was .. de bediening was goed ... in richting goed en schoon ,, dus een prima restaurant ......
G.harthoorn2 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Wij hadden gekozen voor de Eend in rode wijn saus als hoofdgerecht en als voor gerecht Mosterd Soep ,alles smaakte erg goed de Eend was erg mals,daarbij een heerlijke Port. En als afsluiting een heerlijk kopje koffie.
Anneliesth .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Een heerlijk gezellig restaurant. Super bediening erg vriendelijk en correct.
Het eten was ook erg goed.
We hebben met de AH bon gegeten, en daar hebben ze een speciale kaart voor.
Het voorafje krijg je gratis, wat ook erg lekker was.
Family.bouw .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
zaterdag met acht personen wezen eten
eten service en Decor is allemaal prima
als minpuntje hadden wij dat het best wel lang duurde voordat het eten kwam en dat de door ons bestelde varkenshaas (6x) wel erg kleine stukjes waren
L.kaper .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
De gastvrijheid vonden (ik schrijf mede namens mijn man) we heel prettig en ook de sfeer in het restaurant is aangenaam.
Het eten was van goede kwaliteit en de gele bietjes waren verrassend. De enige opmerking die ik heb, is dat het eten wat meer versierd opgediend zou kunnen worden, bijv. een toefje peterselie in de soep, een garnering bij de bietjes, bijv. karwijzaad of rode aalbessen. Dat maakt het geheel zonder al te veel moeite exclusiever.
Govertnellievanlagen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Goede sfeer! Makkelijk bereikbaar. Lekker gegeten, heerlijk malse varkenshaasjes, goede bediening, kortom voor herhaling vatbaar!
Woutjevandebunt .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016

Het restaurant was mij al bekend, ben al vaak bij jullie geweest.
Alle keren was het eten heerlijk.
Kom zeker nog een keer bij jullie eten
HenkHaandrikman .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Er is een mooie keus aan diverse voor- hoofd- en nagerechten. Vooraf wordt een broodje geserveerd met kruidenboter, dat heel verrassend, gratis is. Maar het zet wel gelijk de toon. Alle gerechten zijn erg smakelijk en worden mooi gepresenteerd. Wij komen zeker nog eens terug.
K.overeem .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Goede service, vriendelijke ontvangst, jassen werden aangenomen en weg gehangen.
we zijn daar via de AH actie gaan eten, kregen van het huis een plankje met een soepje en brood aangeboden, konden kiezen uit een uitgebreide menukaart, voor ieder wat wils.
Eten was van hoge kwaliteit, we hebben genoten !!
Jnijboer1 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Het eten was lekker. in het bijzonder voorgerecht en hoofdgang. De bediening zeer netjes
Maar de stoelen echt die zitten niet goed.
W.hoogerwerf .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Zoals het dessert werd opgediend, vruchtensorbet, is ons in het bijzonder opgevallen.
De hele entourage was geweldig, zijn zeer tevreden.
L.roestenburg .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Bediening was heel vriendelijk het was er gezellig druk.
Het eten was ook prima lekker eendenborst gegeten.
Er was een kerstmarkt er was daarom ook veel te zien en gezellig.
Kuiperjan .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
het was allemaal lekker !!!!!!!!!!!!!!!
Het was alleen jammer, sfeerloos was, er was maar één tafel bezet met 8 personen.
Verder was er de hele avond niets bijgekomen.
Vandijkdekock .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
We werden vriendelijk ontvangen en direct werden onze jassen aangepakt. Het eten was mooi opgemaakt en smaakte lekker.De bediening was keurig. Prijs en kwaliteit kwamen goed overeen. Een aanrader
H.jonker1 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
We hebben met onze vrienden heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. De hoeveelheid was goed en het eten was smaakvol. De bediening was goed.
Helga1X .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Vriendelijke ontvangst in sfeervolle omgeving waar gezellig kan worden geconverseerd zonder overbodige muzak. De gerechten zijn smaakvol, ook de presentatie.
Ik vond de visschotel heel goed.
Het Groene Pandje is wat mij betreft een aanrader.
Harskamper013845 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Leuk restaurantje. Vriendelijke mensen. Gewoon goed eten en een mooie sfeer. Stabiel als altijd... Gewoon een aanradee voor een leuke avond
Anniebrom .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Eten goed,bediening goed&vriendelijk.
Restaurant gezellig,misschien iets betere afzuiging, bij binnenkomst roken wij erg de vislucht van gerechten .
Maar was een gezellige avond.