Het Groene Paleis

Rokin 65 1012 KK Amsterdam Nederland Kaart
31-208203535

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Het Groene Paleis

Een zonnig terras op een nieuw en bruisend Rokin. Van de internationale kaart tot de Amsterdamse keuze. Een leestafel met een uitgebreid aanbod van kranten. Een bar waaraan je de werkweek breekt, bespreekt of vergeet. Van zakelijke bijeenkomsten, een gezellig diner tot een avondje uit. De hele dag geopend voor ontbijt, lunch, borrel en diner.

In 1903 sloot Het Groene Paleis op Rokin 65 zijn deuren, ‘onder veel protesten der Amsterdamse burgerij.’ 114 jaar later, krijgt de burgerij alsnog haar zin.

Welkom bij Het Groene Paleis!

Een bar en restaurant vol leven, wijn en eten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Groene Paleis

tram
  • : ja

Dagelijks 9.30 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Het Groene Paleis

Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Prima restaurant om lekker uit eten te gaan, nu ook te doen met het tweede menu gratis via AH........
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Jammer dat de bediening twijfelde of ik wel voldoende AH kaarten had ingediend. Eten verder lekker maar heb wel het idee dat je zonder korting een prijzig avondje hebt.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Erg lang wachten tussen de gerechten, zelfs een drankje dat je bij het hoofdgerecht besteld komt pas als je uitgegeten bent...en als het er nu heel erg druk was zou ik het enigzins kunnen begrijpen
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
De voorgerechten, gele paprika soep en gerookte zalm, waren uitstekend, net als de hoofdgerechten (Paleisburger en kabeljauwfilet). De cheesecake met rood fruit was prima, alleen de slagroom op de Dame Blanche kon beter. Fijne en vlotte bediening. Porties waren niet groot, maar wel voldoende.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijk gegeten en een fijne verjaardag kunnen vieren met leuk personeel!
Cat L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Het eten was redelijk, bij eerdere bezoeken (vlak na opening) was het beter. De service was slecht, niet klant en service gericht, personeel waarvan de dienst net over was zat op het terras luid en duidelijk te drinken en klagen. Het oogde in ieder geval onprofesioneel.
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Prima bediening. Gezellig en vlot.
Tip: Met de huidige warmte ook het tafelwater in koelers buiten!
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijke carpaccio met papperdam! De paleisburger was ok. Vriendelijk personeel!
Femke U.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Goed eten en vriendelijke bediening
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Het eten is matig gelet ook op prijs kwaliteit verhouding en de service is ronduit slecht. Bij het verplaatsen van het buitenterras naar binnen bleek (ondanks de eerdere bevestiging) dit niet te zijn door gegeven aan de keuken. Pas nadat wijzelf na een uur vroegen waar het eten bleef kwam men er achter dat de keuken niet wist dat voor onze tafel binnen moest worden gekookt. We werden binnen eerst verwezen naar een vieze tafel en zijn zelf aan een andere minder vieze ongedekte tafel gaan zitten; de water glazen werden pas gebracht toen wij daar om vroegen. Het restaurant was helemaal niet vol en de bediening had het dus niet druk maar liet na normale service te geven. Kortom: niet voor herhaling vatbaar.
Constance S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
We moesten helaas langer wachten op het eten omdat er een grote groep voor ons was. Misschien
handig omdat even te zeggen. Verder was alles prima.
Jennifer C.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
algemene indruk erg goed. alleen jammer dat je voor de 3 gangenmenu voor 35 euro weinig keus hebt voor 35 euro. vaak moet je 2 of 4 euro extra betalen.
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Beetje rumoerig, tegen het lawaaiige aan. Kaart is leuk met lekkere gerechten, wijnkaart heeft mooie selectie.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Uitgebreide kaart en aparte kaart met seizoensgerechten. Gezellige en vlotte bediening.
Wij waren er op vrijdagavond, tot onze verrassing speelde er zeer fijne live jazzmuziek. Dus heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Hier komen wij zeker terug!
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Lang wachten. De bediening was traag en niet echt geïnteresseerd/gemotiveerd, we hebben zeker 20 mensen zien weglopen simpelweg omdat er niemand naar hun toekwam.
Wij waren met z'n 3-en voor de lunch gekomen, waren bijtijds en zaten op het terras, prima plek.
Mijn wrap was duidelijk niet vers, kwam zo uit de koel(ijs)kast (sla verlept).
De zalm met ei was droog, geen boter bij het broodje (dat zou een hoop goed gemaakt hebben) en de geitenkaas salade zat weinig tot geen dressing op en verder was er ook weinig aan toegevoegd.
Kortom, wij gaan er niet terug komen, te lang wachten en het eten maakte niet veel goed...
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Lekker eten, super aardige bediening en voordelig met Iens deal!
Mohringg M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Blijft een prettig restaurant met vriendelijke bediening. Minpuntje dit keer was dat de hamburger een tikje te koud was. Werd opgelost door een nieuwe te bakken.
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Vind dat er een fijne sfeer hangt en er is een leuke kaart. Wel stond de achtergrondmuziek erg hard en hadden we het gevoel dat de bediening na ons hoofdgerecht erg traag werd.
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Prijs te hoog voor de geserveerde gerechten
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Fantastische bediening.
Eten was prima, maar met name de service en vriendelijkheid van het personeel was uitstekend. Ongekend voor Nederlandse begrippen.