Het Groene Paleis

Rokin 65 1012 KK Amsterdam Nederland Kaart
31-208203535

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Het Groene Paleis

Een zonnig terras op een nieuw en bruisend Rokin. Van de internationale kaart tot de Amsterdamse keuze. Een leestafel met een uitgebreid aanbod van kranten. Een bar waaraan je de werkweek breekt, bespreekt of vergeet. Van zakelijke bijeenkomsten, een gezellig diner tot een avondje uit. De hele dag geopend voor ontbijt, lunch, borrel en diner.

In 1903 sloot Het Groene Paleis op Rokin 65 zijn deuren, ‘onder veel protesten der Amsterdamse burgerij.’ 114 jaar later, krijgt de burgerij alsnog haar zin.

Welkom bij Het Groene Paleis!

Een bar en restaurant vol leven, wijn en eten.

Halve fles mineraalwater

JMTE V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Even snel een hapje gegeten tijdens het iens festival. Bediening was vriendelijk en snel, gerechten verrassend en lekker en de ambiance voor ons vroege tijdstip evengoed gezellig ondanks de grote ruimte. Prima spot!
Ton J.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten, prima ambiance, uitstekende bediening. Aanrader !
Patricia R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Voor het eerst hier gegeten. Het eten was erg lekker. We hadden de hamburger, kabeljauw en salade met zalm. Alles was erg mooi opgediend en goed van smaakt. Het personeel is erg vriendelijk en attent. Ga hier zeker nog n keer eten.
P.a. H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten inneem fijne ambiance en enige bediening ik kom zeker terug
herry H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Eerste keer dus wist niet wat te verwachten. Bediening was aangenaam, eten ook erg goed en ik hou zelf werk van grote sfeervolle tenten dus wat mij betreft vaker terug hier.
nico L.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Attente bediening en heel redelijke gerechten voor normale prijzen. De inrichting is niet echt ''gezellig", en de Jazz-muziek op de achtergrond is blijkbaar onvermijdelijk in die buurt. Goede locatie, die wat meer ambiance nodig heeft.
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Goede ontvangst Menu is okee Keuze genoeg Relatief grote wijnkaart Goede gerechten Lekker gegeten
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Best wel druk veel lawaai
Lex H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Super bediening door Jonathan!!???? Hij draait zelfs verzoeknummers en speelt piano bij het afscheid.....
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Aangenaam zitten, ik zag ook de ruime leuke zithoek voor drankjes met grote ramen en gezellig uitzicht.
Alles in een romantische nakerst sfeer en hele leuke service. Als 'start' een fijn en zeer goed begin voor mij.
Voorgerecht bieten carparcio, werkelijk zachte beet met zuurtje. Heerlijk gegarneerd.
Daarna een malse tounedos. Smolt op de tong. De garnering iets te zwaar en te nat.
Daarbij een heerlijke wijn.
Kortom een zeker terugkom-paleis.
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We hebben nog nooit zo lekker gegeten. Van alle obers die we hebben ontmoet, was er geen één zo leuk als jonathan. Hij bleef Ehm hij bleef maar komen met zijn wijn en overheerlijk eten. Nee ik weet het niet. Nee je moet niet schrijven wat ik zeg. Jonathan the beste, we love HIM! Als er een oscar, nee een emmy, bestaat die? Wij vinden dat hij een grote salarisverhoging verdient. Ja ja ja! Dus baas van Jonathan, hij heeft onze avond perfect gemaakt! Ofzoiets, maak er maar wat leuks van. Haha
Beatrix N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Alles eigenlijk ok,het is een gezellig restaurant.
Alleen de hoeveelheid wijn is wel echt heel mini, een royaler glas zou zeker
Vriendelijker staan en dat moet kunnen voor 4,50 euro.
Een minpuntje was wel dat je niet vanzelf de juiste rekening krijgt,
je moet vragen om de korting.Dat ging overigens eerst ook nog verkeerd.
Maar verder aan te bevelen.
vittorio D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Mooie locatie en sfeervol , bediening is aardig maar is nog niet op elkaar ingespeeld te weten : te lang voordat de drankjes er zijn en er wordt weer gevraagd of we al besteld hadden. Toiletten behoeven wel aandacht de handzeep dispensers waren beiden leeg. Eten is voldoende maar tegen het luxe tarief aan. Maar vanwege de 30 procent actie van Iens een goede prijs/ kwaliteit gevoel aan overgehouden.
Muzaffer G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Goede locatie, niet een gigantische kaart maar veel variatie. Restaurant zelf is erg mooi en open. Service was erg goed.
jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het zou iets knusser kunnen d. m.v. een afscheiding tussen de tafeltjes.
sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
prima tent. bediening is leuk en vlot. prijs kwaliteit verhouding ook goed. verlichiting te fel. dat moet je even dempen.
de Leu D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Mooie locatie, lekker de ruimte. Bij binnenkomst niemand om je te ontvangen. . . ik moest op zoek naar iemand ! Bij "Kippetje in de Pan" had ik heel iets anders verwacht. . . een lekker kippetje met saus, waarom staat er anders bij in de pan. Nu een geroosterde kip in een pan geserveerd. Pan voegt niets toe, zorgt er alleen maar voor dat het onhandig eet. Kip smaakte prima, maar was totaal niet wat ik verwachte !
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Eten was uitstekend. De bediening was niet alert in het begin. Het was lang wachten voordat we aandacht kregen. Uiteindelijk gezellig gegeten.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
op Zondag 3 december hier gegeten en gelijk een fan! Kip in het pannetje en de bendeborst op boekenkool waren super! zeer innovatief in bereiding en in presentatie. Bediening per vriendelijk. Hier komen we zeker terug!