Het Groene Paleis

31-208203535

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Het Groene Paleis

Een zonnig terras op een nieuw en bruisend Rokin. Van de internationale kaart tot de Amsterdamse keuze. Een leestafel met een uitgebreid aanbod van kranten. Een bar waaraan je de werkweek breekt, bespreekt of vergeet. Van zakelijke bijeenkomsten, een gezellig diner tot een avondje uit. De hele dag geopend voor ontbijt, lunch, borrel en diner.

In 1903 sloot Het Groene Paleis op Rokin 65 zijn deuren, ‘onder veel protesten der Amsterdamse burgerij.’ 114 jaar later, krijgt de burgerij alsnog haar zin.

Welkom bij Het Groene Paleis!

Een bar en restaurant vol leven, wijn en eten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Groene Paleis

tram
  • : ja

Dagelijks 9.30 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Het Groene Paleis

mohringg M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Blijft een prettig restaurant met vriendelijke bediening. Minpuntje dit keer was dat de hamburger een tikje te koud was. Werd opgelost door een nieuwe te bakken.
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Vind dat er een fijne sfeer hangt en er is een leuke kaart. Wel stond de achtergrondmuziek erg hard en hadden we het gevoel dat de bediening na ons hoofdgerecht erg traag werd.
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Prijs te hoog voor de geserveerde gerechten
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Vond het een mooie locatie en de inrichting was erg gezellig. Wij hebben erg lekker gegeten. De bediening was echt prima en heel vriendelijk. Alleen het restaurant is groot, dus met een groot gezelschap is het zeer geschikt.
Bernard P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Goede en heerlijke salades gegeten
Mariëtte B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
We kregen via Iens 30%korting.Hoewel we er nog nooit waren geweest.De bediening was jong en vriendelijk.En wel goed opgeleid.En we hebben er lekker gegeten.Want dat is dan de hoofdzaak.
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Goed eten in Centrum Amsterdam!
Gemma V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Persoonlijk vond ik het erg druk aan het Rokin. Misschien is het in de winter binnen wat gemoedelijker.
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heerlijk gegeten en leuke bediening
Kitty T.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Prettige sfeer, prettige bediening en heerlijk eten.
nijltje .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Warme ontvangst, personeel vriendelijk, kaart met zeer diverse gerechten, samen een aantal voorgerechten besteld, hele mooie presentatie, smaakte allemaal even lekker!
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Mooie verrassing dit restaurant. Leuke menukaart en vriendelijk personeel.
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
verrassende combinaties in de gerechten .Superlekker gegeten.Vriendelijke bediening een nieuwkomer in Amsterdam maar een grote aanwinst.
Francine S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Voor- en hoofdgerecht heel lekker en gelukkig niet te veel. Bediening zeer voorkomend. Als het jazztrio speelt, is het geluidsniveau tamelijk hoog, maar we zaten er zo ver mogelijk vandaan.
Ernst M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Prima restaurant, eten was uitstekend, vlotte bediening. Was er met een 50% IENS actie. Maar had zonder problemen de gewone prijs betaald.
Robbert K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Ik kende Het Groene Paleis nog van de tijd dat het NRC-cafe was. Persoonlijk vind ik de inrichting niet gezellig, beetje allegaartje terwijl dit best leuk kan zijn. Ik zou kunnen meegeven dat een aantal planten en iets meer vintage-items de boel zouden verbeteren en dat bijv. shutters het licht zouden verbeteren. De bar is te modern ten opzichte van de rest van de meubels. We werden overigens zeer vriendelijk verwelkomd, iets wat de jongen bij iedere klant deed. De lunch was smakelijk, niet fancy, gewoon normaal. Prijs was ok voor Amsterdamse begrippen. Ik denk dat er uit deze zaak meer te halen valt ( zeker de locatie ) dan dat er op dit moment gedaan wordt.
Jorine I.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Hier kan je zeker terecht voor een fijne avond met heerlijk eten! Het eten was boven verwachting (vlees mals en pasta perfect!) en de bediening is erg vriendelijk en jong en vlot. Ze doen ontzettend hun best het naar je zin te maken. De zaak is groot, maar door de indeling hebben we toch intiem kunnen dineren. Een aanrader voor iedereen in Amsterdam!
Charlotte A.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Super lekker gegeten! Zowel vis als ravioli was lekker. Bediening is super vriendelijk!
Lucienne L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
goede gerechten, leuke bediening en leuke ambiance
Sue C.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018