Het Groene Paleis

Rokin 65 1012 KK Amsterdam Nederland Kaart
31-208203535

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

30% korting op je rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Het Groene Paleis

Een zonnig terras op een nieuw en bruisend Rokin. Van de internationale kaart tot de Amsterdamse keuze. Een leestafel met een uitgebreid aanbod van kranten. Een bar waaraan je de werkweek breekt, bespreekt of vergeet. Van zakelijke bijeenkomsten, een gezellig diner tot een avondje uit. De hele dag geopend voor ontbijt, lunch, borrel en diner.

In 1903 sloot Het Groene Paleis op Rokin 65 zijn deuren, ‘onder veel protesten der Amsterdamse burgerij.’ 114 jaar later, krijgt de burgerij alsnog haar zin.

Welkom bij Het Groene Paleis!

Een bar en restaurant vol leven, wijn en eten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Groene Paleis

tram
  • Kom je met de auto?
    Parkeren bij Waterlooplein garage, Bijenkorf garage, tourbussen stop op het Rokin 3 minuten loopafstand, prive garage bij uitzondering.
  • : ja

Dagelijks 9.30 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Het Groene Paleis

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
op zaterdag hier een eenvoudige lunch genoten. Eten is goed , bediening fantastisch, vriendelijk, opmerkzaam, actief. Wat een genot en de floormanager - een parel.
Sally D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Het eten smaakte ons absoluut niet! De service was wel goed. Het interieur was nogal slordig de bar stond bomvol troep en zag er niet uit. Teleurstellend...
T.M H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
gemoedelijke sfeer, gunstige ligging nette bediening
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Kozen dit restaurant vanwege de goede reviews. In werkelijdheid viel het enorm tegen. De sfeer is een beetje nachtclubachtig. Hadden de gerookte zalm vooraf die er niet uitzag zoals we het verwachten en voor het hoofdgerecht de ribeye. Veel te rood en te veel vet. Nee teruggaan doen we niet.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Netjes. Goed eten. Lokaal speciaalbier te duur, maar zeker met AH absoluut waar voor je geld. Fijne locatie, goede sfeer en inrichting. Ik blijf terugkomen.
Roeland D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker gegeten met goede bediening. Alleen was het de avond dat wij hier aten erg rumoerig.
Ezra M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
De ontvangst en bediening was erg goed en prettig. Het allerleukst was de live-muziek door de zeer enthousiaste muzikanten. Gerechten waren prima en tempo was goed.
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
aardige bediening, alleen soms wat vergeetachtig, lekker gegeten
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Gezellige ambiance en ruime keuze gerechten! De kabeljauw was voortreffelijk!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
een echte paleis.................................................................................................................
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
De bediening is erg aardig en snel. Ze hebben plezier in hun werk en dat merk. Ze maken persoonlijk contact en zijn open en vriendelijk.
Ik was er met de Ah bon en was echt verbaasd met het lekkers wat ik via deze actie gewoon voorgeschoteld kreeg. Garnalen vooraf zag er super mooi uit en daarnaast smaakten alle gerechten heerlijk. Echt een aanrader!
Nora .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Het Groene Paleis is een prachtig afspreekpunt voor een bijeenkomst met vrienden uit verschillende windstreken, dichtbij het CS van Amsterdam. De inrichting is mooi, de service goed en heel handig met een "omdraailampje" voor bediening: wit is neutraal, draai het om en het wordt rood en er komt heel spoedig iemand langs, Perfect geregeld. De gerechten, Paleisburger en boerderijk-ip waren redelijk maar qua smaak wel bijna saai te noemen. De Gnocchi zijn wat beter klaargemaakt. We zaten hier met de Iens aanbieding 30% korting, heel fijn want we vinden 27 euro voor een flesje huiswijn nogal duur.
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
De sfeervolle inrichting wordt nogal verpest door twee immense tv-schermen met sportuitzendingen.
Het eten smaakte goed, maar in de uren daarna kreeg ik echt absurd veel dorst. Het was waarschijnlijk veel te zout. Jammer.
Anouk P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Erg vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.
Zou er zeker nog een keer naartoe gaan.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Dank voor de goede zorgen en het lekkere eten!
Dede K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
reservering was niet doorgekomen, 5 keer gevraagd hoe ik heette tijdens het eten nog. langzame service, eten vrij smakeloos. helaas, wel mooie locatie.
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Eten was lekker. Entourage goed. Het turn light op de tafel een prima gadget om attentie te krijgen. Wel de bestelling aan de keuken doorgeven!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Nette tent, duur bier. Goed eten met diverse kaart. Niet druk, centrale locatie maar niet 'in de loop'. AH actie. All good in tha hood.
Roos J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten, met de AH restaurant actie, personeel was super aardig, en vlotte bediening, zeker een aanrader
Nora .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Een zeer gastvrije ontvangst; de meeste medewerkers staan vrolijk en openhartig op de werkvloer (inderdaad,, de meeste, niet allemaal). Gelukkig een reservering met 30% korting via Iens, anders had ik de prijs/kwaliteit verhouding minder aangenaam gevonden. (een flesje huiswijn voor 27,- vind ik redelijk veel) Een prima menukaart met voldoende vegetarische mogelijkheden voor mijn tafelgenote; lekkere geitenkaassalade en Gnocchi met tomaat en mozzarella. Mijn carpaccio was heerlijk en de boerderij-kip was ook prima. We komen vast nog een keer terug in dit mooie en sfeervolle etablissement.