Het Groene Paleis

Rokin 65 1012 KK Amsterdam Nederland Kaart
31-208203535

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Het Groene Paleis

Een zonnig terras op een nieuw en bruisend Rokin. Van de internationale kaart tot de Amsterdamse keuze. Een leestafel met een uitgebreid aanbod van kranten. Een bar waaraan je de werkweek breekt, bespreekt of vergeet. Van zakelijke bijeenkomsten, een gezellig diner tot een avondje uit. De hele dag geopend voor ontbijt, lunch, borrel en diner.

In 1903 sloot Het Groene Paleis op Rokin 65 zijn deuren, ‘onder veel protesten der Amsterdamse burgerij.’ 114 jaar later, krijgt de burgerij alsnog haar zin.

Welkom bij Het Groene Paleis!

Een bar en restaurant vol leven, wijn en eten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Groene Paleis

tram
  • Kom je met de auto?
    Parkeren bij Waterlooplein garage, Bijenkorf garage, tourbussen stop op het Rokin 3 minuten loopafstand, prive garage bij uitzondering.
  • : ja

Dagelijks 9.30 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Het Groene Paleis

Judith B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Dank voor de goede zorgen en het lekkere eten!
Dede K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
reservering was niet doorgekomen, 5 keer gevraagd hoe ik heette tijdens het eten nog. langzame service, eten vrij smakeloos. helaas, wel mooie locatie.
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Eten was lekker. Entourage goed. Het turn light op de tafel een prima gadget om attentie te krijgen. Wel de bestelling aan de keuken doorgeven!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Nette tent, duur bier. Goed eten met diverse kaart. Niet druk, centrale locatie maar niet 'in de loop'. AH actie. All good in tha hood.
Roos J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten, met de AH restaurant actie, personeel was super aardig, en vlotte bediening, zeker een aanrader
Nora .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Een zeer gastvrije ontvangst; de meeste medewerkers staan vrolijk en openhartig op de werkvloer (inderdaad,, de meeste, niet allemaal). Gelukkig een reservering met 30% korting via Iens, anders had ik de prijs/kwaliteit verhouding minder aangenaam gevonden. (een flesje huiswijn voor 27,- vind ik redelijk veel) Een prima menukaart met voldoende vegetarische mogelijkheden voor mijn tafelgenote; lekkere geitenkaassalade en Gnocchi met tomaat en mozzarella. Mijn carpaccio was heerlijk en de boerderij-kip was ook prima. We komen vast nog een keer terug in dit mooie en sfeervolle etablissement.
Alice W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Goed ontvangst, bediening en eten super allemaal! Eten heeft een goede twist, net even anders. Aanrader!
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het was heerlijk!
M.C. K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Fijne lunch gehad. Super vriendelijke en vlotte bediening. De gerechten stonden snel op tafel en waren echt lekker. Grote porties en waar voor je geld. Wij gingen met een goed gevoel de deur uit en komen hier zeker terug.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Vandaag heerlijk op het terras geluncht.
Prima prijs kwaliteit verhouding
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Helaas door grote groep borrelaars achterin was het met zijn tweeen eten niet te doen omdat we elkaar niet verstonden. Daarnaast 5 kwartier moeten wachten op ons gerecht v
Pietermini V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Wij hebben er letterlijk én figuurlijk VOLDAAN genoten!
Personeel heel attent en voorkomend!
Een echte aanrader!!
Sanniedv D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Zojuistsamen met goede vriendin prima gegeten met AH bon. Vriendelijke, vrolijke bediening en goed verzorgde 3 gangen, ook ruimschoots voldoende. Televisieschermen hoeft van mij niet maar is niet echt storend, muziek was wel wat te hard en niet echt sfeervol/neutraal. Tijdens eten hoor ik liever wat meer relaxter achtergrond muziek, maar dat is persoonlijk. Al met al een plek om terug te komen.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
bijzonder lekker gegeten met prima bediening op mooie locatie
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijke oesters gegeten. Attent personeel en goede locatie!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Mijn dochter heeft haar 15e verjaardag met haar vrienden bij jullie gevierd en vond het een geweldige ervaring.
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We hebben lekker gegeten. De gerechten waren smaakvol en werden mooi gepresenteerd. Leuk personeel!
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Dit weekend echt gezellig en lekker gegeten bij dit geweldige restaurant.
Waren met een groep van 8 personen en er was een gigantisch grote ronde tafel voor ons gereserveerd. Echt top.
Gaan hier zeker vaker terug komen.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Prima restaurant om lekker uit eten te gaan, nu ook te doen met het tweede menu gratis via AH........
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Jammer dat de bediening twijfelde of ik wel voldoende AH kaarten had ingediend. Eten verder lekker maar heb wel het idee dat je zonder korting een prijzig avondje hebt.