Het Graanpakhuis

- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

Roos71 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Al meerdere keren hier gegeten (koffie, lunch, diner). Het eten is altijd erg lekker. De Japanse vitello tonato is mijn favoriet. Laatst met een vriendin geweest die allergieën heeft. De kok kwam aan tafel bespreken wat ze wel of niet mag. Ook zij heeft heerlijk kunnen eten die avond. De ruimte is leuk ingericht, de bediening is erg vriendelijk en er heerst een gezellige sfeer. Wij zullen er nog vaak blijven komen.
Sitadotingahuizinga .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij het Graanpakhuis. Bijzondere combinaties (Japanse vitello tonato) , uitstekend bereidde vis (de special van de dag, heilbot) met smakelijke garnituur en,last but not least, een "to die for" toetje (pavlova).
Heerlijk ongedwongen, attente bediening, en een veelbelovende chef in de keuken! En dat voor een menu prijs van net niet 30 euro. Wij komen hier zeker terug! Een aanwinst voor de regio!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijk gegeten in t Graanpakhuis, zeer gezellige inrichting, ongedwongen sfeer,, prijs kwaliteit helemaal oke. Personeel vriendelijk. Voldaan terug naar Limburg????
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Na gereserveerd te hebben zijn we hier op een zondag wezen dineren. Bij het bestellen bleek dat bijna de helft niet (meer) te bestellen was (op). Kwaliteit van het eten is goed, garnituur en hoeveelheid zijn karig. Prijs/kwaliteit niet helemaal in verhouding.
RobertdM .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Geluncht in Het Graanpakhuis. Leuke inrichting en ongedwongen ambiance. Ik ga hier graag een keertje nog dineren als ik de menu kaart zo zie!
SB2 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Het Graanpakhuis is een aanwinst voor de regio. Met een gezelschap van 3 hier gegeten en alledrie enthousiast. Als voorgerecht steak tartare, groente tompoes en ravioli en als hoofdgerecht bavette, entrecote en lamshaas. Alles is van een voortreffelijke kwaliteit. De garnituur was van verse, goed gecombineerde producten. We dronken hierbij een smakelijke cabernet sauvignon, prima! De bediening is heel plezierig. Hier gaan we vaker naar toe
Tineke R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Een prima aanwinst voor Vijfhuizen! Heerlijk gegeten in het heel mooi gerestaureerde graanpakhuis. De steak tartare was echt uitstekend; precies goed van temperatuur en mooi opgemaakt! De mannen aan tafel lieten zich de gamba's als voorgerecht goed smaken! Mijn poussin had best nog wel iets gaarder gemogen maar de smaak was heerlijk. De bavette en het rack of lamb leverden tevreden gezichten op. Kortom; voor herhaling vatbaar!
HelenK .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Heerlijk geluncht met een ex-collega. Leuke locatie, supervriendelijke bediening.
We hebben genoten van de broccolisoep met Gorgonzola en daarna van het visplankje.
Overheerlijk zelfgemaakt tonijnsalade, rode zalm, gebakken roodbaarsfilet.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Moniquerobheemskerk .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Met onze vrienden hier voor het eerst gegeten. Wat het eerst ooviel was de leuke inrichting. We werden zeer enthousiast ontvangen en we hebben heerlijk gegeten. Onze vriendin is veganistisch, en ze hadden er alles aan gedaan om een fantastisch menu voor haar samen te stellen, chapeau!!
Kortom, we komen zeker terug.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Prachtig nieuwe aanwinst voor Vijfhuizen. Mooi gerestaureerd pakhuis met precies de goeie atmosfeer. Redelijk eenvoudige kaart, lekker eten. Vooraf knoflook gamba's met peper, hoofdgerecht winterkabeljauw met romige spinazie en een crême brule toe. Alles prima gegaard en mooi op smaak. Makkelijke Sauvignon Blanc erbij, die ietwat hinderlijk werdt bijgeschonken, maar da's mijn persoonlijke irritatie bij alle restaurants die dit doen. Wat echt niet kan is de zaak om 21.30 uitvoerig vast gaan schoonmaken, tot het luidruchtig schrobben van de vloer aan toe. Alle gasten nog aan de tafeltjes, die sterk het gevoel krijgen te moeten vertrekken. Heel ongastvrije ervaring..... Zijn overigens gewoon open tot 22.00
Karijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij het Graanpakhuis in Vijfhuizen, wat een aanwinst. Absoluut positief: prijs kwaliteit verhouding. Goed eten, puur, mooi bereid, ook niet moeilijk doen over flessen water op tafel. Erg verzorgd allemaal.
Voor verbetering vatbaar:
Inderdaad wordt er vanaf 21.30 uur uitgebreid schoongemaakt, je krijgt dan door de open geuren ook alle heerlijke schoonmaakgeuren mee. dat vind ik beetje storend. Maar ja, niet schoonmaken is natuurlijk ook geen optie.
Werden bediend door een jongen die nog in training was. moest het nog echt leren maar daar stond tegenover dat de dames die de tent runden die avond alles erg goed in de smiezen hielden.
Primabikken .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Prachtige plek in Vijfhuizen, het graanpakhuis. Mooi opgeknapt en heel gezellig binnen. Mooie ruimte voor beleving. Met mijn vrouw en kinderen gegeten. Lekker eten, prima prijzen, kortom , een aanwinst voor Vijfhuizen. Wij komen zeker terug, ook voor zakelijke besprekingen en lunch.