Het Gouden Konijn

Prins Hendrikstraat 96 2518 HW Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Gouden Konijn

Kees P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Het Gouden Konijn is de moeite waard als je de eenvoudige, pure Italiaanse smaken wilt. Vooral de écht buffelmozzarella is de moeite waard. Het team zorgt dat je je meteen thuisvoelt!
Vegadenhaag .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
vrijdag 4 heerlijke pasta maaltijden afgehaald die vers worden bereid waar je bij staat. De pasta met zalm werd goed gewaardeerd door mijn ouders. Wij hadden de pasta met aubergine en tomatensaus die heel lekker was. de cheesecake smaakte zeer goed en de koffie die ik dronk terwijl ik wachtte was ook erg lekker. De eigenaars zijn heel gezellig. Een aanrader
ZjaZja .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Superleuke Italiaanse lunchroom/eethuis (laat je door de naam niet op het verkeerde been zetten). Hier afgelopen vrijdag met een vriendin naar toe geweest. Je voelt je hier meteen zo welkom. Genoten van de gezonde aardbeien/mango smoothies. Verder een heerlijke carbonara gegeten. Vers klaargemaakt! De koffie is hier ook zoals koffie hoort te smaken, zooo lekker. Natuurlijk was ik hier al eerder geweest om van hun lekkere gebak te genieten. Je kunt al dat lekkers hier ook gewoon afhalen. Alle producten zijn net als de mensen die het runnen, authentiek Italiaans (Napels), en... heel belangrijk, het is echt niet duur!
Tamar A.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Dit is zo'n leuke lunchroom! Ze maken er heerlijk Italiaans eten, hapjes, gebak en nog veel meer. Het team is ontzettend warm en hartelijk heeft heel veel passie voor eten en zijn altijd in voor een gezellig praatje. Dit allemaal voor een zacht prijsje, voor 6 euro heb je al een groot bord super lekkere pasta (helemaal vers gemaakt, net als al het andere eten). Ook de appelcake is fingerlicking good. Zelf drink ik geen koffie maar mijn moeder zei dat de koffie bij het Gouden Konijn net zo lekker was als in Italie (dus ook voor de koffie liefhebbers moet je daar zijn!). Het is gewoon echt de moeite waard om even naartoe te gaan, je zult er geen spijt van krijgen! Heerlijk!