Het Glaslokaal

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Het Glaslokaal

Bar-brasserie nieuwe stijl

De uitgebreide menukaart is gevuld met de lekkerste lunch- en dinergerechten uit de internationale keuken. Voor iedereen staat er wel wat lekkers op de kaart. Al dat heerlijks en de prettige bediening zorgen ervoor dat je met een grote glimlach huiswaarts gaat.

Meer informatie over restaurant Het Glaslokaal

Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag

Jouw recensie over het restaurant Het Glaslokaal

Edward K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Gezellig met de familie heerlijk gegeten.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Prima gegeten en gedronken. Helaas (zeker voor restaurant-eigenaar) wel rustig voor de zondagavond.
FamDamen .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Slecht ontvangst, tafels niet gedekt. 2 man personeel waarvan 1 de eerst dag, zij liep rond zonder enige interesse. Dus.
Eleonore V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
15 minuten op het terras gezeten en nog geen bediening gezien. Ben naar binnen gegaan om aan te geven dat we graag een hapje wilde eten. Krijg vervolgens een zeer wazige blik en de mededeling dat ze er aan komt. Na de bestelling duurt het vervolgens bijna een uur voordat we eindelijk kunnen eten. En het is niet eens druk! Eten was op zich wel goed, alleen een beetje zuinig met de patatjes. Bediening erg jong en onervaren en zeker niet gastvrij.
Christa K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Het personeel was vriendelijk, maar ze waren met weinig.
Een aantal gerechten en biertjes waren op, dus niet meer te kiezen.
Het eten was prima, maar niet helemaal in verhouding met de prijs.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Eten was goed. Allen was het zero stil in het restaurant.
Satish K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Op eerste pinksterdag hier gegeten. We kwamen te vroeg. Geen probleem. Men is erg flexibel omgegaan met onze wensen. Vriendelijk bediend en heerlijk gegeten.
Hier komen we nog terug!!
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten
Zizi-Yo V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Kortom belachelijk. We kwamen alleen even langs om een drankje te doen en een hapje te eten. Warme chocolade melk met slagroom, cassis, omelet en appeltaart. De hele tent was leeg en alsnog 15 minuten gewacht op de drankjes met het excuus dat de slagroom op was en ze nieuwe moesten halen. Vervolgens weer 20 minuten later eindelijk het eten. Verkeerd brood bij de omelet én de op de kaart warme appeltaart leek wel uit de vriezer te komen. Geen leuke sfeer, boven ons zat iemand ook nog eens luidruchtig te bellen. Geen aanrader
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Gezellige bediening en lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar
Jet D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk gegeten gezellige bediening die niet zoals de vorige x niet zo liep te trekken....
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wat een smerige glaswerk voor een Glaslokaal. Totaal geen sfeer en zeer gehorig pand. Bij dieetwensen overheerst verwarring waarna de groente (die toch ver te zoeken is) volledig verdwijnt. Twee cherrytomaatjes (rauw) op het bord in plaats van gegrilde tomaatjes. Bij navraag bleef het antwoord zeer vaag en kwam het er ongeveer op neer dat we hier nog blij mee moesten zijn. De friet was ook nog rauw. Tijdens de restaurantweek met 50% korting kennisgemaakt maar ik zou er geen stuiver meer voor hebben gegeven. Ook de actie (er liepen er meerdere) was hoogst verwarrend en ons antwoord werd tot driemaal toe niet genoteerd/onthouden. Zal hier niet meer heen gaan.
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Hoewel veel tafeltjes leeg waren, werden we toch in een hoekje weggestopt. Vervolgens werden we vaak 'vergeten' en kostte het moeitje om de aandacht te trekken van de bediening. Het eten zelf was wel heerlijk.
Olga B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk eten, fijne en vriendelijke bediening. Mooie locatie. Ga zeker nog een keer daar eten.
T. S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Op zich wel redelijk gegeten, maar dat was dan vooral omdat het via een IENS actie (50%) ging. Zonder de korting zou ik het zeker aan de veel te dure kant hebben gevonden.
Wel vind ik dat de bediening in orde was, vriendelijke, maar voor mijn gevoel nog net beginnende jonge dames.
Ik beschouw het in ieder geval niet als een aanrader.
eefhoog .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het was erg stil mede daardoor weinig sfeer
Helaas kwam de eendeborst vrijwel rauw geserveerd
die moest dus terug !!!
Volegende keer ander restaurant ?
Pas. Bediening was in orde
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Restaurant:
Leuke gezellige uitstraling.

Service:
Kan beter. Bediening stond op het punt een kapot glas (barst + hap eruit) op tafel te zetten. Bonnetje van het hoofdgerecht was gevallen en daardoor lang moeten wachten op het hoofdgerecht.

Eten:
Over het algemeen erg lekker. Groentes bij de Surf & Turf vielen wel wat tegen.

Conclusie:
Leuke en gezellige tent om een lekker hapje eten!
Kin T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker gegeten. Wel een beetje aan de dure kant. Dus zonder korting, zou ik niet zo snel ernaar toe gaan.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Goede kaart, voor ieder keuze genoeg.
50% korting op de eindrekening was natuurlijk helemaal super.
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
vriendelijk personeel, prijs
kwaliteit prima er wordt aandacht aan het eten en opdiening besteedt,heerlijk gegeten!