Het Glaslokaal

Burchtplein 7 3452 Utrecht Nederland Kaart
31-306620583

Over restaurant Het Glaslokaal

Bar-brasserie nieuwe stijl

De uitgebreide menukaart is gevuld met de lekkerste lunch- en dinergerechten uit de internationale keuken. Voor iedereen staat er wel wat lekkers op de kaart. Al dat heerlijks en de prettige bediening zorgen ervoor dat je met een grote glimlach huiswaarts gaat.

Meer informatie over restaurant Het Glaslokaal

Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Nel S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was prima. De Rundercarpaccio was uitstekend, en de Saté van varkenshaas was ook erg goed! Alleen moesten wij anderhalf uur wachten op het hoofdgerecht. Wij hadden als dessert friandises plus koffie of thee naar keuze voor 8,25. Dit dessert is echt een aanfluiting. Een gewoon kopje koffie met 2 niet al te lekkere chocolade, 1 ieniemienie boterkoekje en een super klein spekkoekje.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ik had op die dag zelf gebeld met de vraag of wij een half uurtje later konden komen. Dit was niet de bedoeling want ze hadden onze tafel nodig om 20.00 uur. Ik vond dat vreemd want op ons gemak eten was er dus niet bij. Maar goed wij daarheen.
Vervolgens duurde het heel lang voordat we ons drinken en eten konden bestellen. Daarna nog lang gewacht op ons voorgerecht. We hoorde en merkte aan de mensen aan de andere tafels om ons heen al dat er veel gemopperd werd.
Wij kregen na ruim een uur eindelijk ons voorgerecht. Het hoofdgerecht kwam er redelijk snel achteraan. Vervolgens een uur zitten te wachten om het dessert te bestellen en daarna nog bijna 3 kwartier voordat we het kregen. Een drankje tussendoor hebben we ook na 2x vragen en 45 min later ontvangen. Het was sneu voor het personeel zij kregen allemaal boze mensen aan de tafels.
Uiteindelijk hebben we er 4,5 uur gezeten voor een 3 gangen menu.
Het klopt logistiek totaal niet in dit restaurant.
Mij zien ze niet meer terug.
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Allereerst een plek gekregen in een koude doorloop naar het toilet. en vervolgens maar wachten op eten dat niet kwam. Na anderhalf uur kwam het voorgerecht. En pas toen kreeg ik te horen dat het bestelde hoofdgerecht er niet meer was. Daarna weer heel lang wachten op de hoofdgerechten. Geserveerd met twee hapjes groente, te triest voor woorden. Dessert kwam net wat sneller, maar i totaal uren zitten wachten. En met ons vele andere gasten. Zal zeker niet terug gaan naar dit restaurant.
J D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Op een zaterdag 19-11 wezen eten. Was heel druk. Personeel kon de drukte niet aan. Avond verliep heel chaotisch. We moesten steeds aan de bediening vragen of we iets konden bestellen. En als we iets besteld hadden moesten we vragen waar het bleef.
Eten was goed.

Helaas gemiste kans. Wij gaan er niet meer naar toe...
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij waren er op een drukke zaterdagavond. Eens maar nooit weer. Lange wachttijden, verkeerde bestellingen, matig eten. De baas wilde na een verzoek van ons, niet eens met ons praten. Ons zul je er niet meer terugzien.
Arnold T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Je kunt heel goed terecht voor een gezellige avond, in het weekeind vol maar gezellig, wachttijd is dan wel wat langer.
Wij vinden dat geen probleem.
Het eten is goed, niet goedkoop maar wel kwaliteit, dat staat bij ins hoog in het vaandel, dan gaan we iets minder vaak ,maar je weet dat het o.k is, ook met een volle bezetting wordt er aandacht aan besteed.
voor ons een van DE beste restaurants.
Ewoud K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
4 man gegeten.
Allen met de ah actie.

Erg lekker. Niet alle bediening en keukenpersoneel weet precies hoe het moet maar de gastvrouw (Esmee) maakt dit meer dan goed.

Eten was heerlijk en niet onbelangrijk voldoende hoeveelheid.
We hebben gelachen met het personeel en voelden ons meer dan welkom.
Hier gaan we zeker naar terug.
Tondebondt .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben in een hele prettige sfeer kunnen genieten van de vlotte bediening, leuke ambience en heerlijke gerechten.
In het verleden liet vooral de bediening wat te wensen over maar dat hebben ze nu helemaal onder controle.
Mijn complimenten en wij zullen zeker nog vaker gaan eten bij het glaslokaal!
Cvb S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het was erg druk moesten heel lang wachten ruim 1 uur op het voorgerecht. Totaal 3,5 uur gezeten in Zeer rumoerige grote koude ruimte, wij zaten aan de buitenkant dat tochtte onzettend, ik heb een jas over mijn benen gelegd rug ijskoud. Bediening vriendelijk. Eten goed maar echt niet warm. Friet werd gebracht toen was het vlees bijna op. Lang wachten op de rekening. Toilet vies en niks werkte, zeep, papieren handdoek e.d.
Marmotje L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Bij binnenkomst werden wij vriendelijke ontvangen. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Het bedienend personeel heeft volgens mij geen vaste tafels om te bedienen. Zo heb je iedere keer iemand anders aan je tafel en gaat het heel soms mis met de communicatie. Zo had ik net een glas wijn besteld (nog niet ontvangen), toen er vlak daarna door iemand anders werd gevraagd of ik nog iets wilde drinken. Misschien slim om het bedienend personeel vaste tafels te geven. De gerechten zijn oké, maar niet heel spannend. De kwaliteit van het eten is goed. Wat erg leuk is aan de kaart is dat je bij het hoofdgerecht kan kiezen voor een kleine of een grote maaltijd.
Carolijn Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met de AH actie bij Glaslokaal gegeten. De gerechten waren met zorg bereid en je hebt de keuze uit een klein of groot hoofdgerecht, wat ideaal is voor de kleinere eter, want op deze manier kon ik toch 3 gangen eten.

Heerlijk gegeten en leuke sfeer!
Kjeld G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het eten was goed en er was een gevarieerde keuze het duurde echter heel lang voordat de gerechten geserveerd werden. Dat was erg jammer, te weinig personeel in de keuken?
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het Glaslokaal is een mooi en sfeervol ingericht pand met mooie kroonluchters. Prettige sfeer.
De maaltijden vonden wij helaas niet heel geweldig. Mijn kogelbiefstuk was heel taai. Medium besteld maar hij lag behoorlijk rare op mijn bord. Ik heb de helft laten liggen...zonde. Mijn man had een hamburger besteld. Hij kreeg deze niet op. Mijn schoonmoeder had een kleine portie saté besteld, maar kreeg een grote. Nu is dat niet zo erg natuurlijk...maar slordig is het wel. Stokbrood met roomboter besteld, maar we kregen kruidenboter.
Wij vonden het lang duren voordat we de maaltijden kregen. Een 2e drankje bestelling bleek ook een uitdaging.
Al met al zijn wij helaas niet heel enthousiast over het Glaslokaal. Hopelijk nemen ze de feedback ter harte.
Augusta V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Bij binnenkomst bleek dat onze reservering via Iens niet goed was verlopen. Het restaurant had voor twee personen doorgekregen ipv voor vier personen. De eigenaar van het restaurant kon daar dus niets aan doen. Omdat het restaurant vol zat, duurde het wel even voordat we een tafeltje hadden. Er werd niet heel flexibel mee omgegaan. Het duurde vervolgens erg lang voordat het eten uitgeserveerd werd. Het eten maakte echter alles goed. Erg lekker eten en het zag er allemaal heel mooi uit. De bediening was erg vriendelijk en baalde volgens mij zelf ook dat alles (vanuit de keuken?) zo traag ging.

Kortom, erg goed eten en vriendelijk personeel, maar logistiek kan er bij dit restaurant nog wel wat verbeteren!
L.K. D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met uit eten gaan. 3uur zijn we in het restaurant geweest waarbij het eten onder gemiddeld was. Hier komen we echt nooit meer. Bij binnenkomst al lang moeten wachten op drinken en we moesten zelf om de kaart vragen. Dat hadden we als voorteken moeten zien... na de bestelling van het voor en hoofdgerecht hebben we halfuur gewacht, wat nog redelijk was. Toen onze borden leeg waren duurde het een halfuur voordat het werd afgeruimd en moesten zelf bij de serveerster aangeven. Toen werd pas aan de keuken doorgegeven dat ze konden beginnen met het maken van de hoofdgerechten. Meerdere malen aangegeven dat we lang aan het wachten zijn en de serveerster ging in discussie dat het helemaal niet waar was. Na 40 min wachten kregen we onze hoofdgerechten. De biefstukken waren well done terwijl we medium rare hadden besteld. We werden totaal genegeerd en hadden geen zin om het terug te brengen en opnieuw te wachten. Ook nu weer duurde het lang om de lege borden te laten afruimen. We hadden ook nog ijs besteld en daar doen ze een halfuur over om te scheppen. En als uitsmijter hadden ze nog een extra drankje op onze rekening gezet terwijl we dat niet hadden besteld.
L.K. D.
Antoinettepr .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Vriendelijke dames in de bediening. Twee wat koude gerechten werden snel vervangen. Het eten was lekker. Dus een aanrader!
M L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
het eten was heerlijk! Goede kwaliteit en smaakcombinaties. De meiden van de bediening waren ook super vriendelijk en goed. De baas mag dankbaar zijn met deze leuke meiden. Volgende x weer eten bij het glaslokaal.