Het Glaslokaal

Burchtplein 7 3452 MJ Utrecht Nederland Kaart
31-306620583

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Het Glaslokaal

Bar-brasserie nieuwe stijl

De uitgebreide menukaart is gevuld met de lekkerste lunch- en dinergerechten uit de internationale keuken. Voor iedereen staat er wel wat lekkers op de kaart. Al dat heerlijks en de prettige bediening zorgen ervoor dat je met een grote glimlach huiswaarts gaat.

Meer informatie over restaurant Het Glaslokaal

Egon D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Zeer fijn geholpen en heel gastvrij , ze deden alles om ons het naar de zin te maken .
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Goede bediening, vriendelijk en attent, lekker gegeten
Jantine K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekker gegeten, goede bediening, prima avond gehad!
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellig. Rustig. Hartelijke bediening. Verdienen meer klandizie.
Yolanda R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
We hebben hier lekker gegeten en werden vriendelijk ontvangen.

Helaas bleek de tournedos uitverkocht, maar de saté smaakte ook prima. De entrecote en croute was ietsje droog - jammer- maar qua smaak wel goed. Wat opviel was het feit dat de borden bijna leeg werden gepresenteerd. Bij de saté een mini bakje atjar en bij de entrecote een heel klein beetje groente.. samen een bakje frietjes met mayo en dat was het.

Zolang je 50% korting ontvangt vind ik de prijzen in overeenstemming met het geleverde eten. Voor de volle prijs zou ik hier niet terugkomen.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Erg lekker gegeten in een erg mooie tent. In het begin niet erg druk en de bediening lijkt daardoor wat onrustig. Als het later druk is duurt alles ineens wat lang, niet vervelend maar het kan wel beter!
M. B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Met vriendinnen en onze 7 kinderen lunch gegeten in het Glaslokaal. Al bij binnenkomst zagen we rollende ogen en een zucht. We hadden de jassen nog niet uit, of onze bestelling werd opgenomen. We voelden ons hierdoor niet welkom. Terwijl we wachtten op het eten, gingen de kinderen spelen in het speelkeukentje. Ze liepen regelmatig terug naar de tafel. Gekukkig zaten we aan de zijkant, dus stoorden we daar andere gasten niet mee. Toch kwam de eigenaar naar ons toe om te waarschuwen, dat de kinderen niet zo moeten 'rennen' ivm gevaar (bv hete thee op dienblad) De manier waarop dit werd gezegd stond ons niet aan, het leek een berisping en we voelden ons hierdoor nog minder welkom. Die hete thee leek een smoes, want de kinderen liepen niet waar de serveersters liepen. Ze renden wel soms, waarop we de kinderen hebben aangesproken. Toen we eenmaal klaar waren met eten, speelden de kinderen weer in de aangewezen speelhoek. Ze klommen op een bank, dus was ik onderweg om hen te vertellen dat dat niet mag. De serveerster zag dit ook en zag mij ook aankomen. Ondanks dat ik ze wou aanspreken, heeft zij de kinderen op een niet zo aardige toon aangesproken. Ik vond dit ongepast, omdat ik er al bij stond. We zijn met een naar gevoel weg gegaan en komen hier niet meer terug. Aan de eigenaar van het Glaslokaal de tip: hang een bordje op dat kinderen niet welkom zijn of start en restaurant in een minder kinderrijke omgeving.
B5 H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
We hebben hier vanavond heerlijk gegeten met het Primera actie keuzemenu! Zowel de tournedos als de eedeborst en ook de saté varkenshaas waren van uitstekende kwaliteit. Voor- en nagerechten waren ook prima! Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Twee karaffen met water werden gratis geserveerd. Entourage was prima. Gezellige ronde tafel met z'n vijven.
Kortom: een fantastische avond en we komen zeker nog een keer terug!
Renee L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Voor een kop koffie naar binnen gegaan bij het glaslokaal met vier personen. Bij binnenkomst was het al meteen duidelijk dat er complete chaos heerste. We hadden een plekje vlakbij de bar en na 10 minuten werd onze bestelling opgenomen, vier warme dranken en de lunchkaart. Na 20 minuten wachten kwam er een ander van de bediening opnieuw vragen of wij iets wilde bestellen, wij gaven aan dit al gedaan te hebben en vroegen waar het bleef. Antwoord; de warme dranken duren 10-15 minuten. Na 40 minuten gewacht te hebben zijn we weggelopen en naar een tentje verderop gegaan, zelfde bestelling, gelijke drukte, binnen 7 minuten op tafel.
Marissa V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
leuke tent maar doorgaans erg rustig. eten is echter altijd goed. na het eten laat de bediening wel wat te wensen over betreffende koffie of meer wijn.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening!
Ronald N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Onlangs met 2 gezinnen hier gegeten. Op zich is de kwaliteit van het eten goed, echter de hoeveelheid was bijzonder (schandalig?) weinig. Ik had de 'Surf en turf' besteld en kreeg 3 (hele kleine) blokjes diamanthaas en 3 (hele kleine) gamba's. Hierbij werden 3 plakjes wortel geserveerd. Daarnaast werden niet alle gerechten gelijk uitgeserveerd, waardoor niet iedereen tegelijk kon eten. Jammer.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en zeer correcte bediening. Aanrader!
Rineke S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De akoestiek is ronduit slecht, op te lossen met plaatsen van panelen en doeken in de inrichting
blitt .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten was heerlijk en het was gezellig. Mijn vriendin en ik hebben vis gegeten en het dessert was verrukkelijk. We hebben een gezellige avond gehad.
Cees U.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Er was een misverstand met de keuken ten aanzien van het voorgerecht.
Kan gebeuren maar dat was ook het geval met het hoofdgerecht?
De bestelde wijn kwam met het toetje mee geen enkele excuses.
Er werd niet tijdens het eten gevraagd of alles genoeg was, we kwamen dus wat te kort.
Het eten was zeker niet vers bereid maar kwam wat smakeloos uit de diepvriezer naar ons idee. Dus slechte bediening en matig eten
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
wachttijd redelijk omdat ons nagerecht was vergeten te serveren. Wel werd direct excuses gemaakt en gratis koffie/thee aangeboden wat wij niet hebben aangenomen.
kristien V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Super gezellig en een mooie omgeving. Het restaurant is van binnen gezellig maar kan wel iets rumoerig zijn omdat het hoog is en er geen gordijnen zijn. Omdat het rustig was viel het op onze avond erg mee. Het eten was heerlijk en het personeel was erg gezellig. Zeker een aanrader.