Het Glaslokaal

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Het Glaslokaal

Bar-brasserie nieuwe stijl

De uitgebreide menukaart is gevuld met de lekkerste lunch- en dinergerechten uit de internationale keuken. Voor iedereen staat er wel wat lekkers op de kaart. Al dat heerlijks en de prettige bediening zorgen ervoor dat je met een grote glimlach huiswaarts gaat.

Meer informatie over restaurant Het Glaslokaal

Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag

7,2

Jouw recensie over het restaurant Het Glaslokaal

M.H.J.M. E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het lokaal is moeilijk beheersbaar in temperatuur, aan het eind van her bezoek vpnden wij het te warm. Verder was iedereen tevreden.
deborahstam .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Leuke locatie en goed eten
Ruime menukaart
Vriendelijk personeel!
Goede prijs en kwaliteit verhouding
Een echte aanrader!
Marleen P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten. Menukaart met andere mogelijkheden dan meest gangbare, normale gerechten. Verrassend!
----------------------
Bernard H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Maar als om het kwartier gevraagd wordt of alles naar wens is is dat iets te veel van het goede. Som sliep de bediening elkaar in vriendelijk voor de voeten.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Rustige zaterdagavond en toch problemen met afstemmen binnen de bediening. Duurde lang voordat we de kaart kregen. Eenmaal aan het voorgerecht was ineens het hoofdgerecht al klaar. Timing is dus niet de sterkste kant. Qua eten was de keuze prima en de gerechtn goed qua grootte.
Harry N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
3 tafels bezet op een zaterdagavond geeft te denken. Voorgerecht over het algemeen goed, alleen bij de carpaccio een beetje teveel sla en te weinig carpaccio. Een stukje stokbrood bij de zalmtartaar zou niet misstaan. Hoofdgerecht was redelijk. Bij één van ons werd echter de zalm koud en rauw opgediend. Nieuwe werd snel geregeld maar kwam pas op tafel toen de rest al was uitgegeten. Jammer en was qua bezetting van het restaurant zeker niet nodig. Dessert was oké.
Kathy M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Die avond was leuk....de volgende twee dagen was erger. Ik was er op een donderdag avond en de volgende twee dagen was ik overgeven met korts. Ik had iets verkeerd gegeten daar! Zo al en al mijn ervaring was niet goed.
Martha W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Al wel 6 x hier wezen eten maar dit was de 2e keer dat een gerecht (dit keer de zalm) bedorven was. Het stonk en was zo slecht dat niet opgegeten kon worden. Wel nieuwe voor gekregen na melding.
Overigens het voorgerecht was prima
willemfreen .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
we zijn hier al vaker geweest en dat is niet omdat we ontevreden waren, we hebben weer genoten van het eten en het personeel was weer heel vriendelijk, we komen zeker weer terug.
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het was heel rustig voor een zaterdagavond dus een beetje afwachtend hoe het eten zou zijn maar het was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima eten maar niet bijzonder.
Mosterdsoep was echt te zout en voor 3 plakjes stokbrood bij de salade een euro vragen vind ik niet "klantvriendelijk".
Mieke A.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Eten was prima , maar het was erg rustig. Toen wij om 18.45 uur op zaterdag kwamen zat er nog een persoon te eten. Er kwamen daar na nog een paar eten. Vreemd voor een zaterdag avond
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten!!!
Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en behulpzaam!!!
In een woord Geweldig.
Hier komen we meer.
fred B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
leuk restaurant met prima eten. was erg rustig maar was vakantie tijd. Ga zeker nog een keer terug toptptptptptptptptptptptp
Hannie O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk buiten kunnen zitten.Bediening was goed en de uitleg over het 3 gangen menu duidelijk.Groente wat weinig had iets meer bij de vis verwacht (simpel)
De doperwten waren te hart maar Saté was prima.Voor mij een 7 waard.
P.J. W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
hebben buiten gegeten,leuke plaats in het centrum van Vleuter-weide. bediening prettig ,goede uitleg van de kaart
Binnen zag het er donker uit..
Dirkje T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We waren met ons 2.Heerlijk gegeten.Bediening was goed en vriendelijk.Het was mooi weer dus konden we buiten zitten.Het is voor herhaling vatbaar.
riniwillemse .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het dessert was teleurstellend, het citroenijs was met een wijnsoort aangelengd
De pannenkoek voor een kleinzoon was veel te vet
De patat was zeer zout.
biancavanderwolf .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Eten is prima met de AH actie, anders vind ik de gerechten erg duur tov wat je krijgt.
We hadden een carpaccio en bij 1 zat wel erg veel azijn op. Beetje jammer.
W.A. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ik kwam met mijn zoon die in een rolstoel zat en we zijn ook hiermee goed geholpen.
Het Glaslokaal is altijd prima en gezellig.