Het Glaslokaal

Burchtplein 7 3452 Utrecht Nederland Kaart
31-306620583

Over het restaurant Het Glaslokaal

Bar-brasserie nieuwe stijl

De uitgebreide menukaart is gevuld met de lekkerste lunch- en dinergerechten uit de internationale keuken. Voor iedereen staat er wel wat lekkers op de kaart. Al dat heerlijks en de prettige bediening zorgen ervoor dat je met een grote glimlach huiswaarts gaat.

Meer informatie over restaurant Het Glaslokaal

Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag

7,2
Kan beter
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk rustig getafeld met zes personen.
Mbt Voorgerechten: de gamba's buiten de kaart tamelijk pittig (jalapenopepers)
Mbt Hoofdgerechten: diamant haas mals, dorade en sate wat aan de droge kant
Mbt toetjes: heerlijk. aardbeien/frambozen taartje met scroppino aanrader!
Verbetertips: voor de AH actie goedkoopste gerechten gratis - meestal dus minder dan 50% korting (slogan: 2e menu gratis). Rekening erg onoverzichtelijk.
mirjam129 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Via de ah iens actie gegeten, mooi weer dus heerlijk buiten op het terras. Ons tafeltje was niet schoon, klein minpuntje. Bediening erg vriendelijk. Voordeel geen beperking in keuze van de kaart. Voorgerechten, gamba's en oosterse salade prima. Hoofd gerechten diamanthaas, kabeljauw en sate ook oke. Toetjes cheesecake was top, creme brullee ook ruime portie! Alleen jammer dat er geen liefmans of andere fruitbiertjes te verkrijgen zijn. Hoort wel een beetje bij de zomer. Chardonnay was lekker. Al met al een geslaagd etentje
teusvc .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
opnieuw lekker genoten van een 3 gangen diner, met gebruik van AH kortingsbonnen,
eten was goed, drankjes werden tijdig vernieuwd, vriendelijke serveerster.
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Gisteren bij het Glaslokaal gegeten met de AH restaurant actie (6 pers. buiten op het terras). Mochten van alle gerechten van het driegangen menu gebruikmaken. Ondanks dat het erg rustig was hebben wij doorgaans lang moeten wachten om te bestellen en op ons eten. Het vlees was van goede kwaliteit. Parpadelle met seizoensgroente viel tegen, de pasta was smaakloos en je moest diep graven voor de groenten. Vooral de cheesecake achteraf was ontzettend lekker. Verder was de bediening wel erg vriendelijk en behulpzaam.
Eevie1 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Super lekker gegeten! Het was alleen erg jammer dat het super lang duurde voordat we konden bestellen, ons eten kregen enz. Bij het toetje hebben we zelf maar de menukaarten gepakt, aangezien die maar niet gebracht werden. Ook in het begin hebben we erg lang moeten wachten totdat ze kwamen met de menukaarten.
Het eten was wel super lekker! Als je hier gaat eten, dan moet je wel rekening houden met lange wachttijden, maar het eten is het zeker waard!
H J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Is er een andere baas? Ik weet gewoon niet waar ik zal beginnen.
Het is in ieder geval niet positief. Mooi weer, dus buiten zitten: de glazen wand is vol aanslag, viezigheid, spinnen en hun webben. Dit is niet van een maandje. Het duurde even voor dat de bestelling werd opgenomen. Het duurde langer voor het voorgerecht kwam. Het duurde ongehoord lang voor het hoofdgerecht kwam. Anderhalf uur.
Inmiddels maar naar binnen gegaan, het werd te koud.
Na navraag of de kok in staking was gegaan, werd ons eten geserveerd: FOUT! Mijn biefstuk was doorbakken :(, en alles was lauw. De gerechten omgekeerd, want wat doorbakken moest zijn was rauw tot medium.
"Sorry", dan hebben ze het omgedraaid". Goh, joh, maar een oplossing werd niet aangeboden. (Zou trouwens nog meer tijd in beslag nemen). Dus ik knaagde mijn schoenzooltje en dat van mijn man ging terug naar de keuken. Resultaat: we zaten apart van elkaar te eten. De frites zijn véél te zout.
Het nagerecht maar laten zitten.
Normaal was het prima, maar nu even niet en als het nu stampvol zou zijn en onderbezetting van personeel. Maar dat was het niet. Slordig en een simpele "sorry" maken dat wij hier voorlopig niet meer komen.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Ondanks dat het niet druk was, was de wachttijd erg lang. Voor zowel de gerechten als drank. Een half uur wachten op een simpel nagerecht vinden we echt niet kunnen. Er werden een paar fouten gemaakt bij het bestellen, zoals verkeerd bier en klein hoofdgerecht ipv normaal hoofdgerecht. De tweede helft van het hoofdgerecht kwam pas toen alles al op was, dus ook veel te laat. De smaak van de gerechten was redelijk, alleen de sauzen waren jammer genoeg erg zoet. Een gemiste kans om klanten te werven. We hadden hoop om weer een leuk vast restaurant in de buurt te vinden waar we vaker terecht kunnen, maar zoeken wel verder.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Prima gerechten en aangenaam uitgeserveerd. Keuze op de dinerkaart voldoende. Bediening ondanks grote drukte netjes en attent.
carola T.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Afgelopen zondag wilde mijn moeder en ik eens wat anders, en dus bedacht dat we hier het wel eens wilde proberen. Maar zoals al eerder gemeld.... niet om nog een keer terug te gaan. Veeeel te lang wachten!!! Snap het niet zo goed, er waren weinig tafels bezet, en toch moesten we wachten voor elk gerecht, en zelfs voor een drankje!! Dus gelijk bij het dessert de rekening gevraagd....die was er gelijk????
tondebondt .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Weer uitstekend gegeten in een prettige omgeving en met attente bediening.
Het hoofdgerecht (Surf en Turf) had iets warmer mogen zijn maar smaakte desondanks heerlijk.
Ondanks de plotselinge drukte toch lekker vlot bediend en dat is een compliment waard!
Ik ga hier zeker nog vaker lekker smikkelen.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Gezellige sfeer en aardige bediening. Het eten was lekker en de keuze uit een grote of kleine portie per gerecht is ideaal, ook als je met kinderen komt eten. Echt een aanrader!
Anneloes V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Bediening was langzaam, zij vergaten menukaarten te brengen en lieten ons lang wachten op drankjes ondanks dat het rustig was. Eten is prima, door Ah bonnen goed betaalbaar.
Teis T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Vanavond samen wéér heerlijk gegeten in het glaslokaal. :)) Persoonlijke, leuke bediening, echt goed eten voor een goede prijs, geen moment een leeg glas en samen knus (ruim genoeg opgezet om geen 'last' van de gesprekken van je buren te hebben). Kortom: top!!
Teis T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Samen wéér heerlijk gegeten in het glaslokaal! :)) Persoonlijke, leuke bediening, echt goed eten voor een goede prijs, geen moment een leeg glas en samen knus (ruim genoeg opgezet om geen 'last' te hebben van de gesprekken van je buren). Kortom: top!! Bedankt mensen van het glaslokaal!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gezellige avond gehad met lekker eten! Bediening is erg vriendelijk en spontaan. We komen zeker nog een keer terug. Prijs in combinatie met de AH actie precies goed voor de avond.
ys1968 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
ontvangst erg hartelijk, bediening weet heel goed wat er is gevraagd en controleert zelf de gerechten alvorens op te dienen.
Maaltijden flexibel aan te passen aan de menukaart.
Top!
tondebondt .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Hartelijke ontvangst en direct een tafel gekregen zoals ook bij de reservering gevraagd was.
Heerlijk gegeten in een lekkere relaxte sfeer en de bediening was zeer attent.
De rekening viel alleszins mee en we gaan zeker vaker in dit restaurant eten.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Mooi restaurant goed eten. Ik denk alleen dat het vanaf buiten een te luxe uitstraling heeft waardoor het best wel rustig is dat is echt jammer want je kan er super eten
m.stols .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
De ruimte doet wat oubollig aan door de klassieke kroonluchters, het is ook een grote ruimte en er zou wat meer privacy en sfeer gecreëerd kunnen worden door meer af te schermen met planten(bakken) of schermen.
HettyHelena .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Wij hadden een AH diner kaart en mochten uit de volledige menukaart kiezen. Enige minpuntje was dat het tochtte bij de terrasdeuren waar we zaten.