Het Glaslokaal

31-306620583

Speciale deals

Over het restaurant Het Glaslokaal

Bar-brasserie nieuwe stijl

De uitgebreide menukaart is gevuld met de lekkerste lunch- en dinergerechten uit de internationale keuken. Voor iedereen staat er wel wat lekkers op de kaart. Al dat heerlijks en de prettige bediening zorgen ervoor dat je met een grote glimlach huiswaarts gaat.

Meer informatie over restaurant Het Glaslokaal

Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag

Jouw recensie over het restaurant Het Glaslokaal

Marissa V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
leuke tent maar doorgaans erg rustig. eten is echter altijd goed. na het eten laat de bediening wel wat te wensen over betreffende koffie of meer wijn.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening!
Ronald N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Onlangs met 2 gezinnen hier gegeten. Op zich is de kwaliteit van het eten goed, echter de hoeveelheid was bijzonder (schandalig?) weinig. Ik had de 'Surf en turf' besteld en kreeg 3 (hele kleine) blokjes diamanthaas en 3 (hele kleine) gamba's. Hierbij werden 3 plakjes wortel geserveerd. Daarnaast werden niet alle gerechten gelijk uitgeserveerd, waardoor niet iedereen tegelijk kon eten. Jammer.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en zeer correcte bediening. Aanrader!
Rineke S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De akoestiek is ronduit slecht, op te lossen met plaatsen van panelen en doeken in de inrichting
blitt .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten was heerlijk en het was gezellig. Mijn vriendin en ik hebben vis gegeten en het dessert was verrukkelijk. We hebben een gezellige avond gehad.
Cees U.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Er was een misverstand met de keuken ten aanzien van het voorgerecht.
Kan gebeuren maar dat was ook het geval met het hoofdgerecht?
De bestelde wijn kwam met het toetje mee geen enkele excuses.
Er werd niet tijdens het eten gevraagd of alles genoeg was, we kwamen dus wat te kort.
Het eten was zeker niet vers bereid maar kwam wat smakeloos uit de diepvriezer naar ons idee. Dus slechte bediening en matig eten
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
wachttijd redelijk omdat ons nagerecht was vergeten te serveren. Wel werd direct excuses gemaakt en gratis koffie/thee aangeboden wat wij niet hebben aangenomen.
kristien V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Super gezellig en een mooie omgeving. Het restaurant is van binnen gezellig maar kan wel iets rumoerig zijn omdat het hoog is en er geen gordijnen zijn. Omdat het rustig was viel het op onze avond erg mee. Het eten was heerlijk en het personeel was erg gezellig. Zeker een aanrader.
sjouk.ben .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Bediening erg aardig, eten heerlijk. Wacht wel wat lang op je eten. Sfeer en locatie erg gezellig. Eten heerlijk vers en erg lekker
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het Glaslokaal is een leuk restaurant. Naast de goede kaart waar voor ieder wat wils op staat heeft het restaurant een prettige sfeer. Ik raad het Glaslokaal zeker aan!
Dirkje T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was goed,hoofdgerecht had iets meer kunnen zijn maar we hadden een bon van AH en dan moet je 3 gangen diner nemen en dan heb je genoeg.
Familie S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Organisatie loopt niet waardoor we er van 6 tot half tien hebben doorgebracht en pas om 8uur het eerste gerecht verscheen. En dat terwijl we vroeg gingen eten ivm de aanwezigheid van een baby.
silvia.lagerberg .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
heerlijk gegeten, goede smaken, verse producten, goede porties
gezellig, leuke bediening die echt contact maken. het was top!!
Dana V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten was goed, niet bijzonder. Maishoen was voor mijn gevoel te rauw gebakken. Chocolade taart van de dagmenu had ik een verse verwacht, maar deze leek helaas aan iets uit de vriezer. Vanillaijs had veinig smaak.
De serveester was aardig, maar ze was alleen voor de hele lokaal, dus alles duurde veel te lang.
M.H.J.M. E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het lokaal is moeilijk beheersbaar in temperatuur, aan het eind van her bezoek vpnden wij het te warm. Verder was iedereen tevreden.
deborahstam .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Leuke locatie en goed eten
Ruime menukaart
Vriendelijk personeel!
Goede prijs en kwaliteit verhouding
Een echte aanrader!
Marleen P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten. Menukaart met andere mogelijkheden dan meest gangbare, normale gerechten. Verrassend!
----------------------
Bernard H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Maar als om het kwartier gevraagd wordt of alles naar wens is is dat iets te veel van het goede. Som sliep de bediening elkaar in vriendelijk voor de voeten.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Rustige zaterdagavond en toch problemen met afstemmen binnen de bediening. Duurde lang voordat we de kaart kregen. Eenmaal aan het voorgerecht was ineens het hoofdgerecht al klaar. Timing is dus niet de sterkste kant. Qua eten was de keuze prima en de gerechtn goed qua grootte.