Het Genot van Menheerse

Vingerling 3 3241EB Middelharnis Nederland Kaart

Over het restaurant Het Genot van Menheerse

Restaurant Het Genot van Menheerse is gevestigd in de Vingerling 3, een kenmerkend en beeldbepalend pand aan de haven van Middelharnis.
Menheerse is de naam Middelharnis in het Flakkee's dialect.
De keuken laat zich kenmerken door fraaie creaties van de chef waarbij altijd wordt gekeken naar de herkomst van producten, het liefst streek-en seizoensproducten maar vooral erg vers! Ons vlees komt direct van de slager en vis direct van de visafslag!

Meer informatie over restaurant Het Genot van Menheerse

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 23:00
- Lunch vanaf 11:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Het Genot van Menheerse

M.W. O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Vlotte bediening. Leuke sfeer aan de haven, zeker met mooi weer.
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Op zondag 24 juni hier gegeten. slechts drie tafeltjes bezet, dat geeft al te denken. Voorgerecht, gegratineerde oesters, was lekker. De zeetong was niet veel groter dan een sliptong, erg dun en erg smakeloos. Waarschijnlijk uit de vriezer. De Dame Blanche was werkelijk beneden alle peil. Veel ijs met een klein beetje donkerbruine pasta, die nauwelijks naar chocola smaakte. Degene, die ons bediende heeft de hele avond staan kleppen aan de tafel naast ons, uitermate storend en weinig geinteresseerd. We komen zeker niet terug
Reina A.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het eten was goed maar de kennis van de bediening liet wat te wensen over. Het duurde soms toch te lang. Soep werd gemorst geserveerd. Hierbij moesten we zelf aangeven dat de tafel schoongemaakt moest worden. Aangegeven bij voorgerecht geen vlees, toch wel. Wel verbeterd. De sorbet was mierzoet, laten staan. Werd niet gevraagd waarom.De Irisch coffee was niet te drinken, werd vervangen.De bediening moet allerter en nauwkeuriger zijn.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
vriendelijk personeel en lekker gegeten
Anco V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Wederom na de zoveelste keer heerlijk gegeten..de kaart mag weer aangepast worden want heb er alles al smakelijk van gegeten..
La V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Gewoon goed restaurant. Heerlijke uitsmijter gegeten. Reden om voor vanavond (Hemelvaartsdag) terug te komen met vrienden voor een diner.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Vanavond heerlijk verse groentesoep en asperges gegeten. De eigenares kwam ons gelijk verwelkomen. Er was gelijk een klik en niets was haar teveel. Ik ben pas geopereeerd en mijn zoon vroeg of ze even mijn asperges wilde snijden en dat deed ze ook gelijk. De meeste tafels waren gereserveerd en/of vol. Wij kwamen onverwacht en men maakte direct plaats. We hebben voor volgende maand gelijk gereserveerd voor mijn verjaardag.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Ontzettend lekker gegeten. Het voorgerecht was niet alleen heerlijk, maar ook zo geweldig met zorg opgemaakt. Een waar kunstwerk. Hoofdgerecht zag er ook zo prachtig uit met piepkleine kleuraccentjes. Bijna zonde om op te eten. De angus steak was perfect van smaak en de pepersaus een 10+. Zou ik ooit nog die spruitjespuree eten ? ja dus !
Bediening heel gezellig, efficient en kundig. Top !
Tot volgende keer.
mvanleest .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Sfeer, omgeving etc zijn prima. Alleen het eten is van een belabberd niveau.
Menu van € 25,00 gekozen. Soep was redelijk, hoofdgerecht kabeljauw met wat frutselgroente en slechte frites.
Kabeljauw smaakt nergens naar (diepvries), groente bedje met allerlei frutjes van groente waar geen smaak aan is. Wat een fantasieloze en slechte kok.
Nagerecht sorbet ijs, zo zoet heb ik t nog nooit gegeten
De nespresso mag dezenaam niet dragen, waardeloos.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
We hadden hier in de zomer al eens een wijntje en broodje gegeten en dat beviel goed. We hadden echter niet gelijk verwacht dat we hier goed zouden kunnen dineren. Alles was beter dan verwacht. Het was niet echt druk maar we kregen wel de laatste vrije tafel aan het raam met uitzicht op het haventje. We hadden zowel als voorgerecht als hoofdgerecht vis. Ik had de tong die groot genoeg was en goed gebakken, mijn partner de scampi's en die waren prima met een lekkere marinade. De sancerre smaakte er goed bij.
Addy S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het was een zeer sfeervolle omgeving, gezellig en goed verzorgd. Hartelijk dank hiervoor
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
We hebben echt heerlijk van de Chateaubriand gesmuld, gaan we zeker nog eens doen. L en G
F. V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Zaterdagavond met mooi weer buiten gedineerd. Fles witte wijn sauvignon blanc E 24, Surf en Turf (steak en coquilles) E 23, Zeetong E 25, vruchtensorbet en lemon curd toe, elk E 6,50. De prijs -kwaliteitsverhouing is uitstekend. De zeetong was van een mooi formaat en prima gebakken. De steak van de Surf en Turf, was kwalitatief goed maar niet rood zoals besteld, maar medium. Deserts waren heel creatief en bijzonder smakelijk. Het decor aan de haven is natuurlijk prima. Over de bediening dachten mijn tafeldame en ik verschillend. De bediendes bestaan voornamelijk uit jong en niet erg ervaren personeel. Wij waren het er over eens dat men erg vriendelijk was. Mijn tafeldame was enthousiast over de behulpzaamheid en de vriendelijkheid van de jonge bediende.(Die op haar verzoek een tafel aan het water had gereserveerd hoewel hij zij dat eigenlijk niet te mogen doen) Mij stoorde de slordigheid enigszins, er kwam telkens iemand anders en dat was niet echt afgestemd. Ook was men welk erg informeel. Ik vind het niet prettig met jij en jou aangesproken te worden door iemand die 40 jaar jonger is. Samenvattend goed gegeten, kwalitatief goede zaak, iets meer coördinatie in de bediening, en enige afstand zou het nog verder verbeteren.
Bernard T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
De mosselen vielen tegen. Taaie hap. dat verwacht je niet aan begin van het seizoen. Veel kapotte mosselen, dikke baarden, niet mals. De bediening wijt het aan de hangcultuur. Heb ik niet eerder mee gemaakt.
Liona B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
'T Genot van nu is helemaal top! De gerechten zijn top en de bediening is netjes, vriendelijk en zorgzaam. Ik ben helemaal gek van de mossels met sambuca! ( hoe kom je er op?). Mijn dochter vindt de XL burger te gek. (pas op want die is echt groot). Voor iedereen is er wat te vinden op de kaart. De prijs is ook heel erg goed!!! Restaurant 't Genot heeft er een paar vaste klanten bij!
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Prima gegeten en een echte verbetering met de nieuwe kaart! Bediening ging prima en het eten was goed optijd. Gelukkig werd alles gelijktijdig opgedient wat het eten ook fijn maakt.
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Helaas weinig restaurants open in Middelharnis voor de lunch op tweede Paasdag.
Gelukkig was Het Genot van Menheerse wel open.
Goed geluncht, vooral de garnalenkroketjes vielen in de smaak.
Vriendelijke bediening.

Een prima plekje aan de haven van Middelharnis!
JonnydB .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
In eerste instantie toch getwijfeld om hier te gaan eten gezien de eerdere recensies.
Maar wat een genot om hier te eten. Varkenshaas gegeten zoals ik hem nog nooit gegeten heb, mijn vrouw had een entrecote welke subliem was, bediening was aardig we voelden ons bij binnenkomst al welkom. Voor ons een aanrader en we komen zeker terug.
Marjolijn T.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
et restaurant is door de kinderen overgenomen. De presentatie van de gerechten op de borden is mooi. De hoeveelheid qua prijs veel te weinig. Friet moet je nu extra betalen en heb je echt wel nodig om voldoende te hebben gegeten. Bediening matig. Veel personeel maar ongeorganiseerd qua bediening. Lopen door elkaar heen, je moet of lang wachten of je hebt je gerecht veel te snel. Eten was koud en heb ik teruggegeven. Jammer hoor, want we kwamen hier in het seizoen een aantal keer omdat het eten goed was en de bediening hartelijk. We hoorden dat de ouders nu het restaurant aan de haven van Herkingen hebben overgenomen, we zullen daar zeker binnenkort gaan eten. Het Genot voor ons ff niet meer.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Restaurant is niet erg bijzonder ingericht wel goede ambiance. Bediening was erg hulpvaardig en gastvrij. Nam uitgebreid de tijd en wist goed waar ze het over had, terwijl ze nog in opleiding was. Eten was uitmuntend gepresenteerd op het bord en ook erg lekker. Kregen het eten niet echt tegelijk maar kan me voorstellen dat dat niet altijd mogelijk is. De spruitenmoes was een tikje smaakloos maar verder geen opmerkingen. Al bij al een heerlijke avond gehad en wij komen hier zeker vaker!