Het Genot van Menheerse

Vingerling 3 3241EB Middelharnis Nederland Kaart

Over restaurant Het Genot van Menheerse

Elke dag een nieuw visje

Dit restaurant heet niet voor niets 'het genot van Menheerse'. Niet alleen het eten, maar ook de locatie en de sfeer zijn een genot van een bezoek. Met elke dag een nieuw visje op de menukaart is het hier elke dag genieten. Reserveer snel een tafel en geniet van de fijne sfeer in Middelharnis!

Meer informatie over restaurant Het Genot van Menheerse

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 23:00
- Lunch vanaf 11:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Liona B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
'T Genot van nu is helemaal top! De gerechten zijn top en de bediening is netjes, vriendelijk en zorgzaam. Ik ben helemaal gek van de mossels met sambuca! ( hoe kom je er op?). Mijn dochter vindt de XL burger te gek. (pas op want die is echt groot). Voor iedereen is er wat te vinden op de kaart. De prijs is ook heel erg goed!!! Restaurant 't Genot heeft er een paar vaste klanten bij!
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Prima gegeten en een echte verbetering met de nieuwe kaart! Bediening ging prima en het eten was goed optijd. Gelukkig werd alles gelijktijdig opgedient wat het eten ook fijn maakt.
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Helaas weinig restaurants open in Middelharnis voor de lunch op tweede Paasdag.
Gelukkig was Het Genot van Menheerse wel open.
Goed geluncht, vooral de garnalenkroketjes vielen in de smaak.
Vriendelijke bediening.

Een prima plekje aan de haven van Middelharnis!
JonnydB .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
In eerste instantie toch getwijfeld om hier te gaan eten gezien de eerdere recensies.
Maar wat een genot om hier te eten. Varkenshaas gegeten zoals ik hem nog nooit gegeten heb, mijn vrouw had een entrecote welke subliem was, bediening was aardig we voelden ons bij binnenkomst al welkom. Voor ons een aanrader en we komen zeker terug.
Marjolijn T.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
et restaurant is door de kinderen overgenomen. De presentatie van de gerechten op de borden is mooi. De hoeveelheid qua prijs veel te weinig. Friet moet je nu extra betalen en heb je echt wel nodig om voldoende te hebben gegeten. Bediening matig. Veel personeel maar ongeorganiseerd qua bediening. Lopen door elkaar heen, je moet of lang wachten of je hebt je gerecht veel te snel. Eten was koud en heb ik teruggegeven. Jammer hoor, want we kwamen hier in het seizoen een aantal keer omdat het eten goed was en de bediening hartelijk. We hoorden dat de ouders nu het restaurant aan de haven van Herkingen hebben overgenomen, we zullen daar zeker binnenkort gaan eten. Het Genot voor ons ff niet meer.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Restaurant is niet erg bijzonder ingericht wel goede ambiance. Bediening was erg hulpvaardig en gastvrij. Nam uitgebreid de tijd en wist goed waar ze het over had, terwijl ze nog in opleiding was. Eten was uitmuntend gepresenteerd op het bord en ook erg lekker. Kregen het eten niet echt tegelijk maar kan me voorstellen dat dat niet altijd mogelijk is. De spruitenmoes was een tikje smaakloos maar verder geen opmerkingen. Al bij al een heerlijke avond gehad en wij komen hier zeker vaker!
Arramac .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gisteravond met 4 personen gegeten. Toen we arriveerden was het nog niet druk. Na het bestellen van voorgerecht en hoofdgerecht welke werden opgenomen door een vriendelijke jonge dame kregen we het voorgerecht. Twee van de vier gerechten waren niet warm genoeg. Dit aan de, ook vriendelijke, ober doorgegeven en hij zou het aan de kok doorgeven. De andere 2 waren goed van smaak en de warmte van de soep was ook ok.
Het hoofdgerecht kwam en bij het eerste frietje hebben we de ober erop geattendeerd dat deze koud waren en we nieuwe, warme, frieten wensten aan onze tafel.
Twee van ons hadden een visgerecht en ook deze waren koud. Al met al geen goede beurt van de chefkok. Volgens de ober werden de gerechten direct, nadat deze uit de keuken kwamen, geserveerd. De warme frieten kwamen op tafel toen de borden leeg of nagenoeg leeg waren. Mosterd na de maaltijd dus. De ober bood diverse keren zijn excuses aan. Op onze vraag of de chefkok ook de eigenaar was werd ons verteld dat hij 1 van de eigenaren was.
Het zou in onze ogen een kleine moeite zijn geweest dat deze persoon even aan onze tafel was gekomen. Hij scheepte de ober af met een tegemoetkoming van 4 gratis koffie of thee.
Slechte manier van zaken doen en wij komen hier dan ook nooit meer terug.
Goede middag,

Wat vervelend dat u ons diner op deze manier heeft ervaren. Wel kunnen wij u verzekeren dat onze gerechten vanuit de pan direct op uw bord worden geserveerd en worden gecontroleerd met de thermometer, ook zijn onze borden voorverwarmd. Wel vinden wij dit erg vervelend en zouden graag u willen vragen om een mail te willen sturen naar info@restauranthetgenot.nl om dit op een passende manier op te lossen.
Met vriendelijke groet, Restaurant Het Genot van Menheerse

Reactie van proever:

In eerste instantie zou het restaurant die betreffende avond een passende oplossing hebben kunnen bieden, maar ok. Na enige mails heen en weer is er geen passende oplossing gevonden. De voor het restaurant passende oplossing is voor ons niet passend gezien de afstand die wij af moeten leggen van ons huisadres naar het restaurant. Wij hebben gevraagd om hetgeen geboden werd in cash uit te keren maar dat is voor het restaurant geen passende oplossing denken wij, dit omdat het bedrijf niets meer van zich laat horen ( heel onprofessioneel). Op het verzoek om de recensie door ons aan te passen kunnen wij nu uiteraard niet ingaan en wij blijven bij ons standpunt: slechte manier van zaken doen en wij komen daar nooit meer terug.
Jaap1972 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Gisteravond weer gegeten in dit restaurant. De nieuwe kaart is naar ons inzien een groot succes. Coquilles met bloedworst wat een perfecte combinatie, ook de Griet was perfect gebakken en als een schilderij gepresenteerd, service is gewoon goed. Wij komen zeker terug.
BJ B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Eerste ervaring met deze zaak aan de haven van Middelharnis. Geen uitgebreide, maar verrassende kaart. De vergeten groenten zijn ook weer terug. De gekozen zalmtartaar, lagsane met peer, en eendenpate waren smakelijk en mooi gepresenteerd. De hoofdgerechten tournedos en biefstuk vielen daarbij wat tegen. Kwaliteit van het vlees is goed, maar braden blijft een kunst, naar ons idee was de garing niet even constant. niet Maar toch nog voldoende. Het kaasplankje kreeg de handen weer op elkaar. Alles erop en eraan. De bediening is joviaal, maar zou iets meer productkennis paraat kunnen hebben. Nu bij een eenvoudige vraag al terug naar keuken, ook een wijnfles hebben we wel eens eleganter aan tafel open zien maken. Ze had het wel eens meegemaakt dat de kurk brak. Ja...dat verbaasd ons niks. Maar de fles kwam leeg en daar gaat het toch om. Dan de sfeer van de zaak, ziet er mooi uit, maar uiteindelijk vraag je je toch af of je gezellig zit. Eigenlijk is het een beetje saai ingericht, maar ook hierin geldt dat smaken verschillen. Al met al een restaurant met een goede keuken, maar verder niet een totaalplaatje dat maakt dat je snel je agenda zoekt wanneer je weer eens langs kan.
Mane83 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Vanavond heerlijk gegeten! Ik had er eigenlijk niet heel veel van verwacht maar ik was verbaasd over de goede en smakelijke gerechten. Ze hebben een hele mooie nieuwe kaart. De kaart van toen ze hier net begonnen waren sprak mij destijds niet aan omdat die naar mijn idee nogal simpel was (gerechten die haast overal op de kaart staan). Daarom ben ik er destijds niet gaan eten. Maar de nieuwe kaart en de nieuwe weg die ze daar eigenlijk mee ingeslagen zijn is super! Ze hebben momenteel een kaart met creatieve en heerlijke seizoensgebonden gerechten. Je kan goed merken dat er een kok met ster ervaring in de keuken staat als je kijkt naar de opmaak en de smaak van de gerechten. En laten we het zo zeggen, wij zijn best wel wat gewend als het om uit eten gaan gaat. Maar dit restaurant is een absolute aanrader. Ook voor kinderen hebben ze prima gerechten. Simpel maar gewoon goed en dat is voor kinderen prima. Overigens zijn de prijzen naar mijn idee goed in verhouding met de kwaliteit. Wij komen zeker terug.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
1 Spareribs waren niet lauw maar echt koud van binnen
2 risotto was mislukt volgens de chef en daarna was het op en het enige andere vegetarische was een blad sla waarin gebakken groente zat. Eetbaar maar super simpel
3 biefstuk was mals, maar 2 penstreepjes saus op je bord als je voor champignonsaus kiest kan toch niet. Te saai voor een gerecht van ik meen €26.
4 Met wat drankjes erbij bijna €50 p.p. vind ik voor deze kwaliteit niet normaal