Het Genot van Grootschermer

Noordeinde 12 1843 JH Grootschermer Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Tomatencrèmesoep (soep wordt geserveerd met stokbrood)
      Uiensoep, gegratineerd met oude Beemsterkaas
      Tweeluik van vis en vlees
  • Hoofdgerechten
      Crème brûlée
      Dame Blanche - vanilleroomijs - slagroom - warme chocoladesaus

Over het restaurant Het Genot van Grootschermer

Het genot van Grootschermer

Bezoek het Genot van Grootschermer voor een kop koffie, een lekker glas wijn, een lekkere sandwich of van een heerlijk a la carte gerecht. Met een fijn uitzicht over de polder op het ruime terras biedt het restaurant jou een verrassende, sfeervolle en gastronomische beleving!

Meer informatie over restaurant Het Genot van Grootschermer

Arnold M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Hellen H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
We hebben zeer smakelijk gegeten en de bediening was helemaal top vooral voor onze 90 jarige moeder!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Gezellig plekje , heerlijk gegeten en fijne bediening .
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Informele sfeer, heel gastvrij, hoog ‘grijze duiven’ gehalte qua klandizie ;-) maar supérheerlijk gegeten!! Alles vers, complimenten, we komen zeker terug :-).
Robert Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Lekker eten en fijne bediening op een mooie locatie Lotte en Robert
j.h D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
lekker lunchen in een super gezellige sfeer.
De mosterdsoep had iets meer paling mogen bevatten maar was heerlijk evenals de geitenkaassalade. Vooral de geitenkaaskroketjes waren heerlijk.
We komen vast weer terug.
Gillis D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en heel gezellig.
Bediening gastvrij, tent zat vol. Top
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Vanwege de goede recensies hiernaar toe gereden vanuit Enkhuizen. Last minute kwam er nog een derde eter bij, maar dit was geen probleem toen ik dit telefonisch meldde. Het ontvangst was heel vriendelijk en de zaak ziet er mooi en gezellig uit. Een beetje chique zonder dat het ongemakkelijk aanvoelt.
We kozen voor het grootschermer menu. Ik ging voor het 4 gangenmenu, als voorafje een proeverij, erg lekker met een knolselderij soepje. Daarna een tussengerecht van drie soorten vis. Helaas was erbij het hoofdgerecht door miscommunicatie iets fout gegaan maar dit werd zonder dat ik er zelf over moest beginnen al meteen door de ober en de keuken opgepikt. Dus ik heb genoten van mijn hoofdgerecht. Daarna volgde nog een overheerlijk toetje. Een minpuntjes: ik moet de volgende keer voor het 3 gangen menu gaan..ik zat nu iets te vol (eigen schuld).
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
uitstekende bediening, vriendelijk. Ik miste de wildgerechten. Kaart een beetje beperkt. Verder alles prima maar de voorgerechten zijn aan de dure kant.
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige huiskamersfeer...voor herhaling vatbaar!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
De reservering stond een dag later, misverstand maar werd prima opgepakt. Kregen een keurige plek.
Lekker eten, vriendelijke bediening. Een aanrader.
Loek en Ria R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer vriendelijke eigenaars. Goed eten. Gezellig en warm. Mooi ingericht. Schoon.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij zijn tevreden klanten. Prima eten, vriendelijke bediening, goede sfeer. De wachttijd kan beter maar dat kwam waarschijnlijk omdat de zaak vol zat.
Marja van der Graaf .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een gezellige sfeer, een behulpzame ober, die bij mijn glas wijn een kan met (gratis) koud water neerzette.
Heerlijke uiensoep als voorgerecht, kraakvers brood erbij, carpaccio salade als hoofdgerecht, ook weer met heerlijke vers brood erbij. De gerechten zagen er zeer smakelijk uit. Dit is zo'n adres dat zeker de moeite waard is om ook zonder AH zegels een keer te lunchen daar het zeer betaalbaar is!
Ali S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Erg lekker en smaakvol gegeten, leuke en gezellige sfeer,goed ontvangst en hele fijne bediening alles bij elkaar zeker voor herhaling vatbaar.
Ilse P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Met de AH-actie hebben we hier van een heerlijk 3 gangendiner genoten en vooraf kregen we nog een gratis broodplankje en karaf kraanwater. Erg vriendelijk bediening. Alle gangen waren erg heerlijk en mooi opgemaakte borden. Lekkere wijn. Leuk ingericht en in een mooie omgeving.
sparr149 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig restaurant met heerlijke gerechten.
Warm personeel je voelt je er echt thuis.
Landelijk gelegen op leuke locatie.
Aanrader de moeite waard om eens te proberen.
Klaaslaan L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Weer uitstekend gegeten met een mooi voorgerecht en prima hoofdgerecht met zorg samengesteld en zeer smakelijk ook het nagerecht was heerlijk het Genot va Grootschermer is een genoegen om te vertoeven
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Uitstekend gegeten de keuken is wat mij betreft erg verrassend. We waren met 8 personen en een baby.
Ontvangst was hartelijk en erg vriendelijk.
Het was echt een genot om hier te zijn geweest
Gilaivy .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Voor de eerste keer met AH actie bij het genot geweest.
Het was zeker de moeite waard.
We hebben heerlijk gegeten,ruime porties en zeer vriendelijke bediening.
De moeite waard om hier eens te eten.