Over het restaurant Het Genot van Grootschermer

Het genot van Grootschermer

Bezoek het Genot van Grootschermer voor een kop koffie, een lekker glas wijn, een lekkere sandwich of van een heerlijk a la carte gerecht. Met een fijn uitzicht over de polder op het ruime terras biedt het restaurant jou een verrassende, sfeervolle en gastronomische beleving!

Meer informatie over restaurant Het Genot van Grootschermer

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Genot van Grootschermer

joke1954 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Hartelijke ontvangst - Goede bediening - Eten was heerlijk
Met z'n allen aan de ronde tafel is ook erg gezellig met 8 personen.
En zonder te vragen stond er een kan water op de tafel die later weer gevuld werd. Toppie
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Na zorgvuldig zoeken naar het juiste restaurant, ben ik door de recensies bij dit restaurant gekomen. Niet alleen het verrassingsmenu was verassend, maar ook de ontvangst , de bediening en de kwaliteit en de diversiteit van het diner. Als Chantal een keer bij ons zou komen eten, en net zo zou genieten als wij bij het Genot van Grootschermer, dan zou zij wensen om elke week weer terug te kunnen komen.
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Gastvrije ontvangst. Vakbekwame en heel vriendelijke bediening.
Heerlijk gegeten in een mooie en sfeervolle omgeving. Een absolute aanrader!
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Een heel mooi verrassend menu voor een goede prijs. Gezellige ambiance , aardige bediening. Kortom een aanrader, Erg genoten.
E W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Door de ah actie hier terecht gekomen anders waarschijnlijk niet zo snel heen gegaan. Heel gezellig restaurant eten was prima zeer flexibel echt een aanrader, gaan er zeker nog vaker naar toe!!
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Gisteren hier met AH-actie voor de lunch terecht gekomen. Het weer zat mee, heerlijk op het zonnige terras uitgekeken over de prachtige polder. De gember in de ginger ale was zeker ludiek. De mini tube met Zaanse mayo was geinig. De porties zijn ruim. Aardige mensen. Eten verder niet echt heel speciaal.
Frans1952 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden met gebruikmaking van de ah. restaurantactie.
Bediening van jongeman komt wat onverschillig over, zal wel niet zo bedoeld zijn.
We kregen direct lekker stokbrood en een karaf water.
Keuzemenu bestaat uit vis,vlees of vegetarisch.
Wij kozen voor de zeebaarsfilet.
Alle gerechten voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht werden mooi opgediend en smaakten heerlijk.
Hele gezellige avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.
Restaurant ligt in een prachtig natuurgebied.
mjvanklaveren .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, heerlijk op terras geluncht (zalm op boerenlandbrood ) en als dessert de creme brulee. Die was werkelijk tongstrelend. Wij waren onverwacht met 3 i.p.v. 2 personen op de AH kaart en daar werd heel soepel mee omgegaan. Zeker een aanrader.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een heel gezellig restaurant met een prima bediening.
Nel F.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gezellig gelegen aan de weg, huiselijke sfeer en prachtige inrichting! Het eten was heerlijk en mooi opgemaakt. Een extra portie patat werd niet in rekening gebracht, wat een service!
Er werd op een leuke manier aandacht geschonken aan onze vrienden die xx jaren getrouwd waren; een lief gebaar van het personeel! Kortom: een echte aanrader!
Tonrijnders .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima restaurant in het mooie Groot Schermer, parkeergelegenheid voor de deur. Snelle en niet te formele service, mooie gerechten. Wij komen hier zeker weer
tweetania .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Vooraf hebben we de proeferij gegeten en daar zaten 3 gerechtjes die wij nog nooit hebben gegeten. En zijn verrast door de smaak combinatie's van de chef. Alles was mooi opgemaakt. De succade was boter zacht en het toetje was ook weer een heerlijke smaak combinatie van ananas en kokos. De gastvrije bediening maken de avond af.
R.tjeertes .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Voor de tweede keer dit restaurant bezocht en het was weer geweldig. Verrassingsmenue was prima en voldaan huiswaards gekeerd.
Schippertje1 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prettig restaurant waar je kunt parkeren, super bediening en ook kind vriendelijk. Mooie kaart en uitstekend eten en goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader.
Gerard-Henk D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Bediening snel en accuraat.
Eten voor de prijs van goed niveau en smaakvol opgediend.
Tip: maak bar minder breed en zet tafels anders neer ten behoeve van bedienend personeel.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Zeker een bezoek waard! De gerechten zijn zeer smaakvol. De borden zijn mooi opgemaakt. De sfeer in het restaurant is goed. Bij goed weer is het ook mogelijk om buiten op het terras te zitten. De bediening is erg vriendelijk. Ik ben zeer tevreden.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten, fantastisch gerecht (sukade) begeleid door een goede wijn. Vriendelijke attente bediening. Door het prachtige weer was het mogelijk zowel op het terras als in het restaurant te dineren. Het geheel heeft een gezellige, professionele uitstraling.
Ineke E.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vriendelijke bediening, gezellige sfeer en heerlijk gegeten!!!
We komen zeker weer een keer terug, met familie of vrienden
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Prima en met liefde bereide gerechten. Klantgerichte bediening. Goede lokatie in prachtig landelijke omgeving.Helaas niet buiten op terras gezeten dus het uitzicht aldaar niet kunnen ervaren.
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben heel lekker gegeten en de jongen van de bediening was top! En we troffen dat we heerlijk buiten konden eten. Wij komen beslist nog terug naar dit restaurant.