Het Genot van Grootschermer

Noordeinde 12 1843 JH Grootschermer Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Tomatencrèmesoep (soep wordt geserveerd met stokbrood)
      Uiensoep, gegratineerd met oude Beemsterkaas
      Tweeluik van vis en vlees
  • Hoofdgerechten
      Crème brûlée
      Dame Blanche - vanilleroomijs - slagroom - warme chocoladesaus

Over het restaurant Het Genot van Grootschermer

Het genot van Grootschermer

Bezoek het Genot van Grootschermer voor een kop koffie, een lekker glas wijn, een lekkere sandwich of van een heerlijk a la carte gerecht. Met een fijn uitzicht over de polder op het ruime terras biedt het restaurant jou een verrassende, sfeervolle en gastronomische beleving!

Meer informatie over restaurant Het Genot van Grootschermer

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

Uitmuntend
9,3
9,2

Jouw recensie over het restaurant Het Genot van Grootschermer

P L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Prachtig knus restaurant en uiterst vriendelijke en leuke gastvrouw (bediening). Wij hebben gebruik gemaakt van het AH-menu en deels van de normale kaart. Dit was geen probleem, als je van de normale kaart kies, betaal je een klein beetje extra. De gerechten waren heerlijk. Kortom, een aanrader!
Wjbrink B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wederom prima gegeten. Dit keer met vrienden van ons. O.a. het visplateau en de zeebaars. Leuk huisdessert. Pinot grigio en tempranillo bij de sucade waren de moeite waard. Rekening viel alles mee. Het wachten is nu op het wild.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Goede ontvangst, vriendelijke bediening en prima gegeten, alleen kregen we als AH actie gereserveerden het minst gezellige plekje in het restaurant aangeboden, terwijl wij als eersten binnenkwamen, dat was jammer. Verder alleen maar lof voor de maaltijd, die was heerlijk.
Ruud T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Gezellig restaurant met uitstekende bediening en heerlijk eten. Echt een aanader. Was hier vorig jaar ook.
Sheila S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten. De reservering was niet helemaal goed doorgekomen, maar er werd direct een tafeltje bijgeboekt. Ook werd er perfect meegedacht met mijn allergieën, daar werd zeer zorgvuldig mee omgegaan en daar waar nodig werd het gerecht aangepast. We hebben hier gegeten omdat we een weekendje weg waren, anders zouden we hier zeker vaker terug komen!
Nadine V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
We hebben hier een heerlijke avond gehad en super lekker gegeten.
Els T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heilbot gegeten was erg lekker en meer dan voldoende vooraf uiensoep Perfect en nagerecht Creme Brulé met Vannilleijs en apart de Slagroom in een woord Heerlijk
Lute L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
We hebben een gezellige avond gehad, lieve hartelijke mensen waarbij jij je echt welkom en gast voelt! Zelfs de kok komt eventjes uit de keuken kijken en vragen of alles naar wens is; dikke pluim! Heerlijk gegeten, zeer ruime porties en we hebben een ah keuze menu gehad. Niemand gaat hier met een lege maag naar huis, niemand!
We hadden een heerlijke uiensoep vooraf, daarna de vis van de dag, heilbot, met een verscheidenheid aan verse groente. Daar kan menig restaurant nog van leren! Ons nagerecht was een creme brulee, de helft was echt voldoende geweest. Wat een geweldige avond.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
De keuze voor het AH menu is sate, vis of rissotto voor ons en dat is een magere keuze vinden wij,wij hebben dus gekozen voor gewoon bestellen en kregen toch een korting daarvoor.Het is goed en veel maar niet bijzonder.
Wel moesten wij bijna een uur wachten tussen voor en hoofdgerecht.
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Fijne bediening en lekker eten maar simpele menukaart.
Karina S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heel leuk restaurant. Een mooie decoratie en vriendelijke mensen. Het eten was smakelijk. Perfecte plek om te gaan!
ElisabethenHans V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Fijne ontvangst en heerlijke menukaart. wij hebben hier wederom lekker gegeten en genoten. dank!
Joke C.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Uitstekend restaurant je voelt je er welkom.Heerlijk gegeten.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Wederom zeer goed kwaliteit en gezellig
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Bijzonder hartelijke ontvangst, mooie kaart en uitleg, zeer smakelijk en zonder haast met uitserveren van de diverse gangen. Bijna alle tafels in het Restaurant bezet en de bediening kon dit allemaal prima aan. Kunnen dit restaurant een ieder aanbevelen.
Hella B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Leuke attente bediening. Heerlijk gegeten de sucade was zoooooo mals.
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekker gegeten in een fijne ongedwongen sfeer. Icm de AH actie luxe voor een prikkie. We komen vast nog een keertje terug, ook zonder de actie!
John C. F.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Een absolute aanrader!!! Voor ons allen. Zal dat dan ook graag doen aan anderen. Wij komen beslist weer terug in Grootschermer.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heel lekker gegeten en aardige bediening
Koos R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk eten, gastvrouw professioneel en scherp, bediening prettig. Eigenaar/kok vriendelijk.