Het Genot van Grootschermer

Noordeinde 12 1843 JH Grootschermer Nederland Kaart

Over het restaurant Het Genot van Grootschermer

Het genot van Grootschermer

Bezoek het Genot van Grootschermer voor een kop koffie, een lekker glas wijn, een lekkere sandwich of van een heerlijk a la carte gerecht. Met een fijn uitzicht over de polder op het ruime terras biedt het restaurant jou een verrassende, sfeervolle en gastronomische beleving!

Meer informatie over restaurant Het Genot van Grootschermer

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

Andre J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
achteraf was de communicatie omtrent AHdinerbon teleurstellend
R.tjeertes .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ik was zeer verrast door het menu. Goede kwaliteit van de gerechten. Zeer vriendelijke personeel en goede uitleg bij de gerechten en wijnen.
Klasse. Hier kunnen restaurants in de binnenstad van Alkmaar nog wat van leren.
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, een prima service. Fijne bediening. Fijne omgeving. We gaan zeker nog een keer terug.
De sfeer was rustig. De tafels stonden op een manier dat je niet bij de 'buren' op het bord keek. De keuken was open en je kon zien dat de koks aan het werk waren met liefde en zorg voor hun werk.
Lobke J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten . Fijne bediening. Kok kwam langs vragen of alles in orde was. Een aanrader. Wij hebben genoten. De locatie zag er ook sfeervol uit.
Cees Jj S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijke uiensoep, perfecte tournedos, goede vis heilbot.
En persoonlijke aandacht van de eigenaresse.
Kortom echt genoten
robhoekstra.carlakater .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben hier via de AH actie gegeten. Het eten was heerlijk en goed verzorgd, mooie opmaak van de borden. We hadden voor de vis gekozen als hoofdmenu en de rest als verrassing laten komen. De bediening prima en zeer attent, de sfeer was gezellig druk, wel wat rumoerig. Het decor is gezellig en uitnodigend. Leuke zaak om te gaan eten.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
super eten, vriendelijke bediening, het is er lekker warm binnen en veel verstand van voedsel allergieën :) zeker een aanrader.
ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het 3-gangen menu van de chef geeft een keuze tussen vlees,vis en vegetarisch.Wij kozen de runder sucade resp. roodbaars.Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes;hier wordt gekookt vlgs. grootmoedersrecept.Dus flinke porties met goede ingredienten,eenvoudig bereid,maar niettemin smakelijk.Voor-en nagerecht voldoen aan de verwachting,maar e.e.a. wordt wat rommelig op de borden geplaatst.De ambiance is die van een dorpsherberg met een wat oubollig interieur en de tafels wel erg dicht op elkaar geplaatst.De bediening is erg hartelijk en aan het einde van de maaltijd kwam de chef langs om naar ons oordeel te informeren.We kregen daarbij een toelichting op de bereiding van de sucade,wat de specialiteit van het huis is.Kortom:dit is een sympathieke eetgelegenheid met gerechten zonder poespas,bijv. na een middag wandelen of schaatsen.
majo.kooy .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben een bijzonder plezierige avond gehad met heerlijke gerechten. De sfeer was zeer goed en de klantvriendelijkheid groot. Een aanrader om in het "Genot van Grootschermer" te genieten van een heerlijk diner.
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Voor de derde keer gegeten en het was weer top!
Het eten is er super goed en lekker.
Het is heel gastvrij en de gastvrouw herkende ons, bij het weggaan weer een handje, heel bijzonder en netjes.

Hier komen wij zeker terug!
fred.kramer .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeer beperkte keuze, matige tournedos, leek meer op tartaar dan biefstuk. Bediening vriendelijk, maar maakte de kwaliteit van het eten niet goed.
jufd .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gisteravond hebben we als vanouds heerlijk gegeten bij Het Genot van Grootschermer. Je bent hier echt te gast én je voelt je hier thuis, een mooie combinatie! Voor het eerst hebben wij ons door de gastvrouw laten verrassen met verschillende soorten thee (we zijn geen wijndrinkers) die fantastisch pasten bij onze gerechten. Probeer het eens uit!
Ijsvogels .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zaterdag 26-11-2016 hebben wij hier met vier personen gegeten.
De ontvangst was prima. De uitleg van de kaart was uitstekend, ook uit de uitleg wat er buiten de kaart om is werd duidelijk verteld. Telkens als de bediening het eten kwam brengen werd uitgebreid verteld wat er op je bord ligt. men was ook niet opdringerig met het aanbieden van een drankje. Wel hielden ze keurig de glazen in de gaten.
De manier van presenteren en serveren klasse. Het is er echt gezellig en niet rumoerig. De avond is voorbij gevlogen. We komen hier zeker nog eens terug.
m.oudt12 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Met de AH bonnen is variatie mogelijk en zeker aan te bevelen! De salade en het Sint dessert is aan te bevelen! We komen graag terug!!!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij hebben genoten van de ontvangst het eten was prima en de bediening goed in uitleg over de kaart.Het is een aanbeveling voor onze kennissen en familie ook via de fiets in de zomer of bij mooi weer.
Sjoerd B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het Genot van Grootschermer je moet er geweest zijn. Het wordt ook wel eens 'Gods' genot genoemd en zo hebben wij het ervaren. Wij reden die restaurant bij iedereen aan!
Ayla K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Ontzettend lekker gegeten en vooral een pluim voor de service. We werden ontzettend leuk en vriendelijk geholpen en dat maakt de avond wat mij betreft helemaal af. Bedankt voor de fijne avond!
frankelzinga .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Elke keer komen we toch weer terug..
Het eten is echt uitmuntend net als de service.
Bediening is vriendelijk behulpzaam en weten echt wat op de borden ligt, ze leggen bij elk gerecht netjes uit wat er op je bord ligt.
Het is niet groot maar dat maakt het juist zo fijn ... echt huiselijk.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Duidelijke uitleg van de actie. Heerlijk gegeten en gezeten. Complimenten ! Verder niets meer op aan te vullen.....
Ria A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Geweldige ontvangst! Zeer goede sfeer en geweldig eten! Gewoonweg een feestje gisterenavond! Het was reuze gezellig, we waren iets te laat maar na een telefoontje bleek dat dat geen probleem was.