Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Het Genot van Grootschermer

Het genot van Grootschermer

Bezoek het Genot van Grootschermer voor een kop koffie, een lekker glas wijn, een lekkere sandwich of van een heerlijk a la carte gerecht. Met een fijn uitzicht over de polder op het ruime terras biedt het restaurant jou een verrassende, sfeervolle en gastronomische beleving!

Meer informatie over restaurant Het Genot van Grootschermer

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Het Genot van Grootschermer

Loek en Ria R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer vriendelijke eigenaars. Goed eten. Gezellig en warm. Mooi ingericht. Schoon.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij zijn tevreden klanten. Prima eten, vriendelijke bediening, goede sfeer. De wachttijd kan beter maar dat kwam waarschijnlijk omdat de zaak vol zat.
Marja van der Graaf .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een gezellige sfeer, een behulpzame ober, die bij mijn glas wijn een kan met (gratis) koud water neerzette.
Heerlijke uiensoep als voorgerecht, kraakvers brood erbij, carpaccio salade als hoofdgerecht, ook weer met heerlijke vers brood erbij. De gerechten zagen er zeer smakelijk uit. Dit is zo'n adres dat zeker de moeite waard is om ook zonder AH zegels een keer te lunchen daar het zeer betaalbaar is!
Ali S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Erg lekker en smaakvol gegeten, leuke en gezellige sfeer,goed ontvangst en hele fijne bediening alles bij elkaar zeker voor herhaling vatbaar.
ipeeters .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Met de AH-actie hebben we hier van een heerlijk 3 gangendiner genoten en vooraf kregen we nog een gratis broodplankje en karaf kraanwater. Erg vriendelijk bediening. Alle gangen waren erg heerlijk en mooi opgemaakte borden. Lekkere wijn. Leuk ingericht en in een mooie omgeving.
Frans .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij hadden het Albert Heijn verrassingsmenu en we zijn heel voldaan weer thuis gekomen. Een prima en ook gevarieerde maaltijd in een prettige sfeer. Het Genot van Groot Schermer is beslist een bezoek waard!
sparr149 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig restaurant met heerlijke gerechten.
Warm personeel je voelt je er echt thuis.
Landelijk gelegen op leuke locatie.
Aanrader de moeite waard om eens te proberen.
klaaslaan .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Weer uitstekend gegeten met een mooi voorgerecht en prima hoofdgerecht met zorg samengesteld en zeer smakelijk ook het nagerecht was heerlijk het Genot va Grootschermer is een genoegen om te vertoeven
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Uitstekend gegeten de keuken is wat mij betreft erg verrassend. We waren met 8 personen en een baby.
Ontvangst was hartelijk en erg vriendelijk.
Het was echt een genot om hier te zijn geweest
Gilaivy .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Voor de eerste keer met AH actie bij het genot geweest.
Het was zeker de moeite waard.
We hebben heerlijk gegeten,ruime porties en zeer vriendelijke bediening.
De moeite waard om hier eens te eten.
L.J. V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten met de bonnen van ah erg vriendelijk personeel en soepel met omboeken van aantal personen,
Eten geserveerd op mooi servies en zonder vragen reeds kom water op tafel,het eten was erg smakelijk.
Anja A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Wij hadden nog een tussengerecht genomen, hierdoor konden we het hoofdgerecht niet op ( sukade, een grote portie). UItstekend advies betreffende wijnen. Uiterst prettige bediening, goede uitleg. Een aanrader.
joke1954 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Hartelijke ontvangst - Goede bediening - Eten was heerlijk
Met z'n allen aan de ronde tafel is ook erg gezellig met 8 personen.
En zonder te vragen stond er een kan water op de tafel die later weer gevuld werd. Toppie
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Na zorgvuldig zoeken naar het juiste restaurant, ben ik door de recensies bij dit restaurant gekomen. Niet alleen het verrassingsmenu was verassend, maar ook de ontvangst , de bediening en de kwaliteit en de diversiteit van het diner. Als Chantal een keer bij ons zou komen eten, en net zo zou genieten als wij bij het Genot van Grootschermer, dan zou zij wensen om elke week weer terug te kunnen komen.
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Gastvrije ontvangst. Vakbekwame en heel vriendelijke bediening.
Heerlijk gegeten in een mooie en sfeervolle omgeving. Een absolute aanrader!
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Een heel mooi verrassend menu voor een goede prijs. Gezellige ambiance , aardige bediening. Kortom een aanrader, Erg genoten.
E W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Door de ah actie hier terecht gekomen anders waarschijnlijk niet zo snel heen gegaan. Heel gezellig restaurant eten was prima zeer flexibel echt een aanrader, gaan er zeker nog vaker naar toe!!
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Gisteren hier met AH-actie voor de lunch terecht gekomen. Het weer zat mee, heerlijk op het zonnige terras uitgekeken over de prachtige polder. De gember in de ginger ale was zeker ludiek. De mini tube met Zaanse mayo was geinig. De porties zijn ruim. Aardige mensen. Eten verder niet echt heel speciaal.
Frans1952 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden met gebruikmaking van de ah. restaurantactie.
Bediening van jongeman komt wat onverschillig over, zal wel niet zo bedoeld zijn.
We kregen direct lekker stokbrood en een karaf water.
Keuzemenu bestaat uit vis,vlees of vegetarisch.
Wij kozen voor de zeebaarsfilet.
Alle gerechten voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht werden mooi opgediend en smaakten heerlijk.
Hele gezellige avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.
Restaurant ligt in een prachtig natuurgebied.
mjvanklaveren .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, heerlijk op terras geluncht (zalm op boerenlandbrood ) en als dessert de creme brulee. Die was werkelijk tongstrelend. Wij waren onverwacht met 3 i.p.v. 2 personen op de AH kaart en daar werd heel soepel mee omgegaan. Zeker een aanrader.