Over het restaurant Het Genot van Grootschermer

Het genot van Grootschermer

Bezoek het Genot van Grootschermer voor een kop koffie, een lekker glas wijn, een lekkere sandwich of van een heerlijk a la carte gerecht. Met een fijn uitzicht over de polder op het ruime terras biedt het restaurant jou een verrassende, sfeervolle en gastronomische beleving!

Meer informatie over restaurant Het Genot van Grootschermer

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Charles K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lekker gegeten in een goede familiale sfeer. De gerechten waren met zorg bereid en keurig opgediend. Een aanrader. Opvallend, zonder te vragen kregen we een karaf water.
wmarohn .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Erg vriendelijk personeel.
Heel goede service.
Ontzettend lekker eten met goede uitleg.
Heel betaalbaar.
Zeker nog een keer.
w.bont2 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Gezellig familiebedrijf met een leuke sfeer onderling. Als je een vraag hebt over de producten, nemen ze de tijd om het uit te leggen.
Jessyca H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima restaurant, lekker gegeten en daarna met een gevulde buik gewandeld in dit mooie dorp in Noord-Holland.

Wat opvalt aan de tekst bij de restaurantactie is dat het adres Noordeinde 12 1843 JH Alkmaar niet juist is. Dat moet Noordeinde 12 1843 JH Grootschermer zijn. Op de site van het restaurant staat dit wel zo. Alkmaar ligt een kwartier reiden verderop, dus ik begrijp niet helemaal waarom dit zo vermeld staat (?).
Timon K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het Genot van Grootschermer is een restaurant met een terras met uitzicht over de polder. Het eten is eenvoudig en smakelijk in royale porties. Een groep dames naast ons op het terras liet duidelijk van zich horen. Binnen zou dat waarschijnlijk storend zijn geweest. De bediening was vriendelijk en correct al was de jongeman bij het afrekenen nogal bot. Een bedankje voor de fooi en een groet kon er niet af. Niet erg professioneel. Dat laatste maakt dat we niet terugkeren.
Let op bij gebruik van het adres met de Tomtom. We arriveerden in Sint Pancras 20 km te noorden van het restaurant (!)
n.wolffvannood .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het was een heerlijk avond uit wij troffen het niet moesten lang wachten dit kwam omdat er een groot gezelschap
aanwezig was en dat liep erg uit.
Maar met al hebben wij genoten en komen zeker terug.
linda M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten en een prima ontvangst, goede bediening en een gezellig "kamer" sfeer !
Fijn dat er op een doordeweekse avond het ook vol zat met mensen !
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Met AH aktie hier gegeten, een perfect 3 gangen menu, zeer vriendelijke en vakkundige bediening, hier wordt met
liefde gekookt!
Clementine W.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Gisteravond hier gegeten! De restaurant actie van AH mee.
Eerst lekker op het terras geborreld, we kregen gelijk een stokbroodje erbij en een glas water bij de wijn zonder iets te vragen. nog heerlijk gezeten. Daarna binnen ons dinner genuttigd. We zijn iets afgeweken van het menu waar we uit konden kiezen en daarom kregen we 25 euro korting in plaats van 35. hebben we zelf voor gekozen.
Als voorgerecht hadden we het grote proeverijtje heerlijk vis en vlees en een soepje,
Mijn man had de succade met truffelrisotto. mooi opgemaakt en het vlees was zo lekker. Er werd zelfs verse truffel aan tafel geschaafd extra heel leuk. zelf heb ik de gamba's gegeten op een bedje van noodles. helemaal top ! Als dessert namen we het seizoenstoetje.deze hoorde weer bij het AH menu. Ook dit was super!
Een ongedwongen sfeer, een leuk inrichting en goede bediening en een Super kok! wist van het bestaan niet af maar nu dank zij de AH actie zijn we weer een adres rijker waar we zeker terug komen.
MvLD .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Gemoedelijke sfeer, verrassende gerechten (alles verse producten), mooi opgemaakte borden, vriendelijke bediening. Gelegen in een landelijke omgeving. Goede parkeergelegenheid.
Ard M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Geen 3-gangen lunch-arrangement ah-restaurantactie. Slechts 1 gerecht in mindering. Fijn terras, bediening dient meer alert te zijn. Culinair: niets mis mee; aanrader!
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Hartelijk ontvangen, keuze binnen of lekker buiten op het terras.
Heerlijk op terras genoten van de afwisselende kaart.
Producten waren vers, zag er goed uit en smaakte prima.
Kortom voor hh vatbaar.
T. R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
prachtige plek, goede uitleg over de gerechten, was heerlijk. Buuf en ik hadden 3-g. menu met AH korting . Maakte niet uit betr. kwaliteit: heerlijk en bizonder. Voor herhaling vatbaar.
John P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Via de AH actie gegeten bij Het Genot van Grootschermer. De ontvangen was vriendelijk. Het pand is gezellig ingericht en gelegen in een pittoresk oud Hollands dorpje. Het voorgerecht “Proeverij Het Genot” was fraai opgemaakt en een heerlijke smaak combinatie. De rundersukade (lekker mals) en de scholfilet van mijn tafelgenoten waren ook goed van smaak. Met een kaasplankje toe was onze avond geslaagd.
Lida H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten in het genot van groot-schermer.
Alles was perfect wij namen het drie gangen menu wat echt super lekker was (alleen al de opmaak van de gerechten was al een mooi plaatje)de bediening super vriendelijk en gast vrij,het genot is echt een aanrader.
Lina M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We waren hier met AH actie , dus heel gunstig prijs .
Alle gerechten waren heel lekker en met liefde bereid .
Service was prima en de ligging van het restaurant is erg leuk en gezellig .
Margreth V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met aandacht opgemaakte borden en alles heerlijk op smaak. Een gastvrije en gemoedelijke sfeer. Een aanrader om eens om de hoek van Alkmaar te gaan eten en de geijkte plekjes in de stad achter je te laten.
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Tongstrelend!! Hier wordt met liefde gekookt, doen hun naam eer aan.
De bediening is hartstikke attent en houdt alles goed in de gaten zonder opdringerig te zijn.
We hebben ontzttend genoten van ons etentje, het was een waar Genot en terugkomen..ja, doen we zeker!
En de tienen..meer dan verdiend!!!
Jetpriester P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Een gezellig dorp met een goed restaurant .We waren op een vrijdag avond helaas was de rose op van de avond er voor dat vond ik erg jammer want dat drink ik graag bij mijn eten we hadden een 3 gangen menu en de tournedos was erg goed . rekening was niet duidelijk die was € 84 met AH actie die ze vergeten waren werd het € 71