Het Genot van Grootschermer

Noordeinde 12 1843 JH Grootschermer Nederland Kaart

Over restaurant Het Genot van Grootschermer

Het genot van Grootschermer

Bezoek het Genot van Grootschermer voor een kop koffie, een lekker glas wijn, een lekkere sandwich of van een heerlijk a la carte gerecht. Met een fijn uitzicht over de polder op het ruime terras biedt het restaurant jou een verrassende, sfeervolle en gastronomische beleving!

Meer informatie over restaurant Het Genot van Grootschermer

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

Fred.kramer .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeer beperkte keuze, matige tournedos, leek meer op tartaar dan biefstuk. Bediening vriendelijk, maar maakte de kwaliteit van het eten niet goed.
Jufd .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gisteravond hebben we als vanouds heerlijk gegeten bij Het Genot van Grootschermer. Je bent hier echt te gast én je voelt je hier thuis, een mooie combinatie! Voor het eerst hebben wij ons door de gastvrouw laten verrassen met verschillende soorten thee (we zijn geen wijndrinkers) die fantastisch pasten bij onze gerechten. Probeer het eens uit!
Ijsvogels .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zaterdag 26-11-2016 hebben wij hier met vier personen gegeten.
De ontvangst was prima. De uitleg van de kaart was uitstekend, ook uit de uitleg wat er buiten de kaart om is werd duidelijk verteld. Telkens als de bediening het eten kwam brengen werd uitgebreid verteld wat er op je bord ligt. men was ook niet opdringerig met het aanbieden van een drankje. Wel hielden ze keurig de glazen in de gaten.
De manier van presenteren en serveren klasse. Het is er echt gezellig en niet rumoerig. De avond is voorbij gevlogen. We komen hier zeker nog eens terug.
M.oudt12 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Met de AH bonnen is variatie mogelijk en zeker aan te bevelen! De salade en het Sint dessert is aan te bevelen! We komen graag terug!!!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij hebben genoten van de ontvangst het eten was prima en de bediening goed in uitleg over de kaart.Het is een aanbeveling voor onze kennissen en familie ook via de fiets in de zomer of bij mooi weer.
Ayla K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Ontzettend lekker gegeten en vooral een pluim voor de service. We werden ontzettend leuk en vriendelijk geholpen en dat maakt de avond wat mij betreft helemaal af. Bedankt voor de fijne avond!
Sjoerd B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het Genot van Grootschermer je moet er geweest zijn. Het wordt ook wel eens 'Gods' genot genoemd en zo hebben wij het ervaren. Wij reden die restaurant bij iedereen aan!
Frankelzinga .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Elke keer komen we toch weer terug..
Het eten is echt uitmuntend net als de service.
Bediening is vriendelijk behulpzaam en weten echt wat op de borden ligt, ze leggen bij elk gerecht netjes uit wat er op je bord ligt.
Het is niet groot maar dat maakt het juist zo fijn ... echt huiselijk.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Duidelijke uitleg van de actie. Heerlijk gegeten en gezeten. Complimenten ! Verder niets meer op aan te vullen.....
Ria A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Geweldige ontvangst! Zeer goede sfeer en geweldig eten! Gewoonweg een feestje gisterenavond! Het was reuze gezellig, we waren iets te laat maar na een telefoontje bleek dat dat geen probleem was.
Willem O.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Een erg gezellig restaurant met een prima keuken! De gastvrijheid staat er hoog in het vaandel. Het was ons eerste bezoek, maar het voelde of we er al jaren komen. Een absolute aanrader!
Dolfbvk .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Op recommandatie voor het eerst naar het Genot geweest met onze Iens/AH bonnen. Je kon kiezen uit het AH menu met 2e gratis of a la carte eten met een bepaalde vaste korting voor de 2e persoon. Leuk gevonden, want dat maakt de keus aanmerkelijk groter. Wij gingen toch voor het AH menu. Daar was echt helemaal niets mis mee. Als voorgerecht een proeverijtje, waardoor de verwachtingen voor de rest direct al hoger werden. Als hoofdgerecht kwam de rundersukade voorbij. We constateerden, dat ze hier precies weten hoe draadjesvlees klaar moet worden gemaakt. De zeebaars zwom ook prima naar binnen. Het dessert deed kwalitatief niet voor de eerdere gerechten onder. Dus: gauw weer eens langsgaan bij dit in de polder verstopte restaurant.
Henriët V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gezellig café restaurant met subliem goede keuken. Huiselijke sfeer en leuke bediening. Absoluut een aanrader als je in de buurt bent.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Allle elementen van het gerecht waren op smaak gebracht. Heerlijk! En alles perfect op garing. Bediening was ook erg hartelijk. Ik miste alleen een wijnkaart.
W.J. M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Echt heerlijk gegeten! Prachtige locatie, gastvrije bediening en er werd flexibel omgegaan met het keuze menu. Echt een aanrader!
Jan Hendrik M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
perfecte ontvangst, fijne gerechten, heerlijke wijn, top bediening van Suzanne en eigenaresse, heel leuk ingericht en zeker voor herhaling vatbaar
Jan Mica
Bloemendaal
Dgo .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
In het kader van de AH restaurantactie dit voor ons tot dusverre onbekende restaurant bezocht. Uitstekend gegeten in zeer plezierige ambiance. Naast AH menu kan ook van de kaart gegeten worden. In een eerdere recensie is gemeld dat dan een korting van € 35 per 2 personen wordt gegeven. Dit is niet juist, de korting bedraagt € 25.
Wjbrink B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met de bekende AH actie met 4 personen wezen eten. Op alle fronten een ruime voldoende. Aan onze verwachtingen is ruimschoots voldaan. Vooraf een proeverijtje van schaaldieren en ham van everzwijn aangevuld met een glaasje pompoensoep met gerookte stukjes kip. Hoofdgerecht was rundersucade voor de dames en de heren gingen aan de vis. Kabeljauw was de bedoeling maar uiteindelijk werd het koolvis met heilbot. Prima. Ter afsluiting een leuk dessert in herfstkleuren. De wijnen waren stuk voor stuk goed van smaak. Vooral de sauvignon blanc uit Chili met z'n zachte zuren was het drinken meer dan waard. Gastheerschap was top, er heerste een gezellige sfeer, alleen zijn er wat problemen met de akoestiek. Een slordigheidje was de rekening, wel in ons voordeel maar toch kenbaar gemaakt. Werd zeer op prijs gesteld. Al met al zeker een reden om nog eens terug te komen.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Leuke locatie. Goede parkeergelegenheid. Vriendelijke bediening. Heerlijk proeverijtje vooraf sukade als hoofd en meer dan genoeg! komen zeker terug!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Super comfortabele locatie, zeer gezellig als ik het zeggen mag, je voelt je direct al heel relaxed.
De gastvrouw is zeer spontaan, en legt de kaart ook heel goed uit.
Wij zijn gaan eten omdat het onze trouwdag was en wij daar al eerder gegeten hebben, en het was ons heeeeel erg goed bevallen. Heerlijke carpaccio, de risotto was super, een grote tournedos super mals....en dan de desserts heerlijke die drieluik van ijs, koffiemousse, tiramisu en de crème brûlée.....
Ook met de ah-zegel actie was het een heeeerlijk menu....
Van andere mensen heb je geen last, er is niets van haasje repje, en dat je je tafel af gekeken wordt, gewoon heerlijk kunnen tafelen, gezellig ambiance, personeel zeer vriendelijk, eten was voortreffelijk, gastvrouw zeer vriendelijk.....
Zeker voor een herhaling vatbaar!!!!