Het Gemeentehuis

• Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Het Gemeentehuis

Arjen R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gezellige plek midden in Bedum. Mooi terras en eetcafé inrichting van het eetcafé.
Voor het eten hoe je hier niet heen. Neutraal eten, niet speciaal. Het was niet vies of slecht of duur. Maar omdat je vaak beter gegeten hebt, valt het toch tegen.
Mavade .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Verwacht in hotel-restaurant 't Gemeentehuis geen verfijnde maaltijd. Maar voor een eenvoudige maaltijd in een gezellige omgeving en een vriendelijke en gemoedelijke bediening kun je hier prima terecht. De prijs-kwaliteitverhouding is gunstig. Echt goedkoop is de wisselende dagschotel die nog geen tientje kost en die ons goed heeft gesmaakt.
Eetclub50 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Op zondagavond hebben wij voor het eerst gegeten bij Het Gemeentehuis in Bedum. We hadden vooraf de garnalencocktail en tomatensoep. Als hoofdgerechten de slibtongetjes, schnitzel en dagschotel van zalm met frites en salade.
Alles prima bereid met verse ingrediënten. Bij de hoofdgerechten werden heerlijke gebakken aardappeltjes geserveerd (eindelijk eens niet de eeuwige frites), warme verse groentes en een salade met minstens 5 ingrediënten en een lekkere dressing. De borden waren warm, zodat onze maaltijd niet te snel afkoelde.
De kwaliteit van het eten is beter dan die van een gemiddeld eetcafe in de stad Groningen. Er is zorg aan besteed. De ambiance is sfeervol. Wij zaten aan een mooie oude tafel, het terras buiten zag er gezellig uit en je hebt een mooi uitzicht op de brug en karakteristieke huizen. Toiletten zagen eruit om door een ringetje te halen.
De bediening was vriendelijk en heel attent. En dat verdient een hele dikke duim, gezien het zware verlies kort voor dit weekend. Hier werken vakmensen!