Het Geheim Van Edam

Damplein 7 1135 BA Edam Nederland Kaart

Over het restaurant Het Geheim Van Edam

Passie voor koken en gastvrijheid

De chef deelt hier zijn culinaire geheimen in een 17e eeuws klokgevelpand aan een prachtig grachtje in Edam. Met maar 26 stoelen die het restaurant rijk is, beleef je een zeer intieme, gastronomische avond.

Meer informatie over restaurant Het Geheim Van Edam

dagelijks geopend van 11:00 tot 23:00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Geheim Van Edam

marja V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Hebben een heerlijke ontspannen avond gehad en zalig gegeten
marsja T.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Geheim van Edam is zeker de moeite waard. Prachtige zaak mooie kaart en gerechten. Locatie Edam Bij mooi weer kunt u ook buiten zitten
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Als je een keer iets anders wil moet je hier heen gaan. Ik zou het Geheime menu aanraden. Het eten is echt heerlijk. Dus doen!!
Anthony D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Zoals altijd bij Het Geheim, heerlijk gegeten en gedronken, vriendelijke en uitstekende bediening. Een aanrader. Tot de volgende keer bij .... Het Geheim.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Erg vriendelijke bediening. Werden goed geholpen bij de keuzes. De flammkuchen met zalm en vegetarische quiche zijn een aanrader!
Jean-Pierre F.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Mooie en warme inrichting. Bediening is vriendelijk. Gebruik gemaakt van het 5-gangen menu. Dit bestaat uit kleine gerechtjes. Deze waren echter niet bijzonder of verrassend qua smaak. Uitzondering wil ik maken voor de Flammkuchen met pulled pork vooraf. Deze was verrassend lekker. Er is een ruime keuze in wijnen.
Royko .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Als ik de recensies zo lees, vraag ik me af of ik wel op hetzelfde adres was. Het was weer enige tijd geleden dat wij Het Geheim hadden bezocht en euforisch richting huis gingen. Het nieuwe restaurant was prachtig. Ruim en smaakvol ingericht. De Flammkuchen was veelbelovend. De volgende gangen waren lekker, maar we misten de kleine, verfijnde smaakexplosies die we destijds hebben mogen ervaren.
Het voelde als een teleurstelling. Na het dessert werden we uitgezwaaid door de vriendelijke bediening. Het voelde als een afscheid.... Jammer.
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Fijn restaurant met heel vriendelijke medewerkers, ook ruime keuze uit tal van heerlijke gerechten.
Wij hebben een fijne avond gehad, en smakelijk gegeten.
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het Geheim ontsluierd in een zestal bedrijven: elke keer spannend als het doek open ging. Wat zou het volgende bedrijf brengen? Het werd een voortreffelijk blijspel. Staand applaus voor ambiance, kwaliteit, samenstelling, vlotte bediening. Vertel Het Geheim niet verder, ontdek het zelf!
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het geheime menu, op een leuke manier wordt het verteld wat je te eten krijgt, borden zien er top verzorgt uit en smaak van eten met verschillende combinaties zijn geweldig!! Een super aanrader.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Curieuze kleine gerechten. Prachtig gepresenteerd. Een minpuntje was dat ze me zonder me iets te vragen een ander (overigens heerlijk gerecht) voorschotelden omdat de peer er niet meer was. Eleganter had geweest asl ze dat vooraf met me overlegd hadden. Ook moest ik erg lang op dat nagerecht wachten terwijl de koffie voor mijn vrouw al geserveerd was.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten met mooie wijnen. Vriendelijk en klantvriendelijk personeel. Zeker een aanrader. We komen zeker nog eens terug.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Genoten van het geheime menu. Complimenten aan de mannen in de keuken. Vriendelijke bediening en fijne prijzen. Kom zeker terug.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
heerlijk gegeten. Prettig wijnarragement. Aanwinst voor Edam in deze ruimere setting.
Irritant dat deze recensie op zijn minst 120 tekens moet bevatten, nodigt niet uit. maar vooruit.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een prima restaurant, mooie inrichting en prima bediening.
Gezellig avondje uit.
Regina M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker gegeten. We zaten in het midden van het restaurant en achter ons zat een groep die zeer luidruchtig was. Je kon jezelf niet verstaan. Het eten was lekker en van goeie kwaliteit.
L.J> K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Reeds een aantal keren hier geweest, nu voor het eerst in hun nieuwe restaurant. De entourage is prima. Ook het eten was weer ,zoals wij gewent zijn, prima. Komen weer terug.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We hadden een 5 gangen menu genomen. Op het vis-gerecht na (droog en smakeloos) was dit prima. Wel duur voor wat je krijgt. De bediening was heel wisselend, 1 serveerster die goed geïnformeerd was, maar er verschenen ook twee dames aan onze tafel die alles nog moesten leren.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We werden uiterst vriendelijk ontvangen. Een gezellige ontspannen sfeer. Heerlijk gegeten. Goed rekening gehouden met mijn dieet.
Martine Z.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk valentijnsmenu. Niet zulke verrassende, originele gerechten als we eerder gegeten hebben hier in het vorige pand nog, maar wel allemaal zeer goed van smaak. Fijne service.

Het aangeboden aperitiefje met gemarineerde aardbeitjes dat aangeboden werd en het brood dat neergezet werd, werden begrijpelijk ook op de rekening gezet. De prijs van dit luchtig aangeboden aperitiefje was echter wel behoorlijk hoog en een iets minder leuke verrassing op de rekening.

Desondanks komen we zeker nog eens terug.