Over restaurant Het Geheim Van Edam

Passie voor koken en gastvrijheid

De chef deelt hier zijn culinaire geheimen in een 17e eeuws klokgevelpand aan een prachtig grachtje in Edam. Met maar 26 stoelen die het restaurant rijk is, beleef je een zeer intieme, gastronomische avond.

Meer informatie over restaurant Het Geheim Van Edam

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

• Af te huren , Per boot te bereiken
Uitmuntend
9,1
Dfj .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een geweldig restaurant, als we dit eerder hadden geweten dan hadden we hier al vaker geweest!
Echt super goed! Heerlijke wijn en een super vriendelijke soummelier. Wij komen hier zeker nog een keer terug !
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We hebben afgelopen weekend genoten van het 5 gangen diner bij Het Geheim van Edam. De gerechten waren echt heerlijk! Ook de service was geweldig, we moesten op tijd weg voor een feestje en iedereen hield daar rekening mee, zodat wij rustig hebben kunnen eten en ervan hebben kunnen genieten, en ook weer op tijd klaar waren. Echt een aanrader!
J D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Gisteravond een heerlijke avond met vrienden beleefd in Het Geheim van Edam. De ontvangst was hartelijk/enthousiast, mede door de vrienden die ons vergezelden. Het 5-gangen menu was verrassend en werd geduldig uitgelegd. Het deed zeer uitgebreid aan, alsof er meer gangen in het arrangement zitten. Er is veel aandacht voor detail, zowel voor het oog als in smaak en de uitleg voor de begeleidende wijnen. De wijnkaart heeft een ruime keuze, maar de goedkopere wijnen zijn ook zeer smaakvol gebleken. De hoofdgerechten van vis en vlees werden mooi opgediend met bijpassend garnituur. Heerlijk. Vooral de lamsneck vind ik (persoonlijk) een topper. Al met al een aanrader, ook als je niet naast de deur woont.
Diny P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Als het kon dan gaf ik een 11 plus voor dit geweldige restaurant. Wat een heerlijke avond hebben wij gehad. Het eten was een feestje, alles was perfect, een echte smaaksensatie........
Wij komen zeker terug.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ons zesgangendiner was één grote smaaksensatie! Alle amuses en gerechtjes waren subliem bereid. Ook de rode wijn, we kozen voor de redelijk geprijsde fles Enguera Crianza, was heerlijk. Het restaurant is klein, maar ademt een gezellige sfeer. Eigenlijk valt hier wat ons betreft niets meer te verbeteren. Dus, drie dikke tienen en de complimenten aan de chef en de bediening! Tot de volgende keer!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Wat een leuk klein aantrekkelijk restaurant is dit! Je wordt gemoedelijk en zeer gastvrij ontvangen. We gingen voor de 6 gangen, maar met de amuses er bij is dat dus 8 keer een heerlijke verrassing. Alles is natuurlijk en gelukkig in het formaat van voor gerechtjes, maar prachtig opgemaakt en met een diversiteit aan smaken. De uitleg van de gerechten gaat ontspannen en daardoor erg leuk. Hebben er allemaal echt van genoten en hoop het binnen enkele maanden zeker nogmaals te ervaren!
John B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij 'het Geheim'. De passie waarmee de chef en de gastheer hun product aanbieden is ongekend. De sfeer, de entourage en de vakmanschap waren van hoge klasse. Oh ja.....niet geheel onbelangrijk.....wat een HEERLIJKHEDEN werden ons voorgeschoteld. Een dikke tien en ons zul je daar zeker nog vaker zien.
Daphne P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Eten bij het Geheim van Edam is altijd weer een feestje. Daarbij is elk gerechtje weer een verassing op zich. We zijn weer heerlijk verwend gister voor een super prijs-kwaliteit verhouding. Wij komen hier al vaker en het blijft elke keer verbluffen. Echt een aanrader als je eens een avondje lekker en puur wilt genieten van heerlijke smaaksensaties.
Niels P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Uitstekende opbouw van gerechten. Het 6-gangen menu was precies goed. Ook met een aantal glazen wijn ipv het arrangement komen de smaken goed tot z'n recht. Ook voor de grote eter met smaak, een absolute aanrader!
Inge Z.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten in het Geheim van Edam. Prachtige wijnen passen perfect bij de spannende gerechten. Maar aan de BOB wordt ook gedacht, wat een service. Gezellige sfeer komt door de vriendelijke gastheer/gastvrouw. Komen graag terug.
Adamadam .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten was oké. Het begon met een gerookt kaasballetje wat erg lekker was. Dit leek een goed voorteken maar daarna allemaal maar zeer gemiddelde gerechten met als dieptepunt een stukje totaal doorgebakken zeewolf dat dreef in de (salie)boter. Bij sublieme service had dit geen probleem geweest echter was dit onder de maat. We hebben zelden zo'n zelfingenomen narcistische bediening meegemaakt. Wijnen niet passend bij de gerechten. 'Dessertwijn' die meer weg had van cassis dan wijn. Het geheim van Edam kan beter omgedoopt worden tot De ellende van Edam.
Kjeld S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Super eten.
Is echt een beleving.
Geweldige combinaties.
Restaurant geeft hele rustige sfeer alleen vind de felrode bank er niet bij passen.
Ook super fijn dat bij elk gerecht een bijpassend drankje hoort!
M.sitskoorn2 M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vorige week hebben we voor de tweede keer bij Het Geheim van Edam gegeten en weer waren we erg onder de indruk en hebben we een heerlijke avond gehad. Het is knus, ontspannen, de bediening is perfect, maar bovenal, het eten is een feest.
Bedankt voor weer een mooie avond en we blijven terug komen!
Marco & Marjolein
R K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gsteravond daar gedineerd met mijn
man, en werd compleet verast door de heerlijke gerechten die op hoog niveau werden bereid. En waar een heerlijk wijnarrangement bij werd geserveerd. ik kan dit iedereen aanraden om daar heerlijk een avond te genieten van een heerlijk verrassend dinner. was echt top!!!!
man.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Zondag 16 oktober 2016 hier gegeten. Wat een belevenis. Heerlijk gegeten. Ik houd van lekker eten, maar word ook graag qua smaak sensaties uitgedaagd. Hier word je daarin op je wenken bediend. Zeer fijne enthousiaste en vriendelijke bediening. Voelde me zeer op mijn gemak. Zeker dat we daar nogmaals gaan eten. Zeer aan te raden.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
op donderdagavond 15 Augustus het Groupon 5 gangen Geheime menu plus 2 Amuses gegeten.
We werden zeer gastvrij ontvangen, het was er erg warm maar er werd een persoonlijke koeling voor ons geregeld.
Elke ronde was een feestje. Alles was goed op elkaar afgestemd en van uitstekende kwaliteit. Dit alles in een vriendelijke en ongedwongen sfeer.
We raden iedereen aan om het geheime menu te komen eten.
Paul2016 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Als een restaurant je voor de derde keer weet te overrompelen, dan is het echt goed. Een menu dat echt verrast, en een wijnarrangement dat gewoon heel erg goed (zelfs knap) erbij gevonden is. En de gerechten wil ik niet verklappen, maar ze zijn zonder uit de bocht te vliegen, wel met de beide benen op de grond gebleven en juist daarom zo geweldig samengesteld en prachtig van smaak . Ik zal dit restaurant iedereen aanraden.
Gabriella M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gisteren heerlijk gegeten voor mijn 30ste verjaardag. Een waar feest! Vriendelijk en attent personeel, met een nette manier van communicatie, op een speelse en ontspannen manier. Dat wat mij juist aanspreekt, eten op hoog niveau en je op je gemak voelen. Leuke uitleg wat de gerechten zijn, attent en ongedwongen. De gerechten waren allemaal met veel passie bereidt en dat was ook zeker te proeven. Één gerecht was anders geserveert dan besteld, er werd aangegeven dat wij dit niet hoefde af te rekenen. Super fijn, al was dat net een gerecht die ik al eerder geserveerd had gekregen. Kleine tip, even vragen wat de klant wenst. Ik raad dit restaurant bij iedereen aan. Wij komen zeker terug.
Gonnie V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Op aanraden van collega hier gereserveerd om onze trouwdag te vieren. Heerlijk gegeten van een 6 gangendiner, voor mij was 5 gangen ook meer als voldoende geweest. Heel afwisselende gerechtjes en zeer smaakvol. Misschien toch een wijn/drankkaart laten zien zodat je niet verrast wordt van de wijnprijzen die overigens uitstekend bij gerecht pasten. Wij komen zeker nog eens terug.
Wes L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Het was een geweldige avond vol kleine heerlijke gerechten, uitzonderlijk aardig en gemanierd personeel en een geweldige locatie! Kortom een topavond die we daar zeker nog is over gaan doen!