Het Geheim Van Edam

Damplein 7 1135 BA Edam Nederland Kaart

Over het restaurant Het Geheim Van Edam

Passie voor koken en gastvrijheid

De chef deelt hier zijn culinaire geheimen in een 17e eeuws klokgevelpand aan een prachtig grachtje in Edam. Met maar 26 stoelen die het restaurant rijk is, beleef je een zeer intieme, gastronomische avond.

Meer informatie over restaurant Het Geheim Van Edam

dagelijks geopend van 17:00 tot 23:00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Geheim Van Edam

Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Het idee van een geheim idee is leuk. De sfeer in het restaurant is goed, ook al was het op een dinsdagavond niet zo druk. De gerechten waren lekker, maar iets aan de zoute kant.
Dedy C.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Gisteravond een heerlijke avond gehad, het restaurant organiseerde het “ Winemaker’s diner” Wijnen van het huis Banfi werden besproken en geproefd samen met heerlijke bijpassende gerechten! Gisteravond was geen Geheim!!! Top genoten, wanneer gaan we weer??
Inez D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
2 weken geleden hier gegeten als try out. Het eten was goed en verrassend. De bediening was perfect, zeer vriendelijke dames die weten hoe het hoort, Minpuntje: het zijn erg kleine porties. Uiteindelijk moet je een aantal gerechten bestellen alvorens je echt verzadigd bent. De prijs viel tegen erg tegen, we hadden niet verwacht om zoveel kwijt te zijn.
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Echt een geweldig ????
Echt aan rader ????
Het eten is goed de sfeer is goed
en organiseert leuke dingen
Lianne N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Weer geweldig zoals altijd! Voorheen vaak in het oude pand gegeten, ze hebben het nieuwe pand super mooi ingericht. De kwaliteit is constant en wij reizen speciaal vanuit Hengelo hier naartoe om te genieten van het eten en de goede bediening.
Johannes T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wij hebben heerlijk gegeten in een heerlijke ambiance.
Persoonlijk voor mij iets te culinair
Maar mijn tafelgenoten vonden het fantastisch.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
De keukenbrigade en het redelijke onervaren personeel doen hun best maar het is het allemaal net niet en dan in vergelijking met de prijs is de verhouding wat scheef.

Geef voor een avondje 50 euro meer uit en je eet in een 1-Michelin sterren restaurant.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Een heerlijke plek aan t raam, vriendelijke attente bediening en geweldige gerechten ! We hebben gekozen van de kaart en dat viel niet mee , er was zoveel lekkers te kiezen ! Reden te meer om nog eens terug te komen ! Het geheime aperitief is een geweldige start !
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Hebben een heerlijke ontspannen avond gehad en zalig gegeten
marsja T.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Geheim van Edam is zeker de moeite waard. Prachtige zaak mooie kaart en gerechten. Locatie Edam Bij mooi weer kunt u ook buiten zitten
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Als je een keer iets anders wil moet je hier heen gaan. Ik zou het Geheime menu aanraden. Het eten is echt heerlijk. Dus doen!!
Anthony D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Zoals altijd bij Het Geheim, heerlijk gegeten en gedronken, vriendelijke en uitstekende bediening. Een aanrader. Tot de volgende keer bij .... Het Geheim.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Erg vriendelijke bediening. Werden goed geholpen bij de keuzes. De flammkuchen met zalm en vegetarische quiche zijn een aanrader!
Jean-Pierre F.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Mooie en warme inrichting. Bediening is vriendelijk. Gebruik gemaakt van het 5-gangen menu. Dit bestaat uit kleine gerechtjes. Deze waren echter niet bijzonder of verrassend qua smaak. Uitzondering wil ik maken voor de Flammkuchen met pulled pork vooraf. Deze was verrassend lekker. Er is een ruime keuze in wijnen.
Royko .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Als ik de recensies zo lees, vraag ik me af of ik wel op hetzelfde adres was. Het was weer enige tijd geleden dat wij Het Geheim hadden bezocht en euforisch richting huis gingen. Het nieuwe restaurant was prachtig. Ruim en smaakvol ingericht. De Flammkuchen was veelbelovend. De volgende gangen waren lekker, maar we misten de kleine, verfijnde smaakexplosies die we destijds hebben mogen ervaren.
Het voelde als een teleurstelling. Na het dessert werden we uitgezwaaid door de vriendelijke bediening. Het voelde als een afscheid.... Jammer.
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Fijn restaurant met heel vriendelijke medewerkers, ook ruime keuze uit tal van heerlijke gerechten.
Wij hebben een fijne avond gehad, en smakelijk gegeten.
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het Geheim ontsluierd in een zestal bedrijven: elke keer spannend als het doek open ging. Wat zou het volgende bedrijf brengen? Het werd een voortreffelijk blijspel. Staand applaus voor ambiance, kwaliteit, samenstelling, vlotte bediening. Vertel Het Geheim niet verder, ontdek het zelf!
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het geheime menu, op een leuke manier wordt het verteld wat je te eten krijgt, borden zien er top verzorgt uit en smaak van eten met verschillende combinaties zijn geweldig!! Een super aanrader.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Curieuze kleine gerechten. Prachtig gepresenteerd. Een minpuntje was dat ze me zonder me iets te vragen een ander (overigens heerlijk gerecht) voorschotelden omdat de peer er niet meer was. Eleganter had geweest asl ze dat vooraf met me overlegd hadden. Ook moest ik erg lang op dat nagerecht wachten terwijl de koffie voor mijn vrouw al geserveerd was.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten met mooie wijnen. Vriendelijk en klantvriendelijk personeel. Zeker een aanrader. We komen zeker nog eens terug.