Over het restaurant Het Geheim Van Edam

Passie voor koken en gastvrijheid

De chef deelt hier zijn culinaire geheimen in een 17e eeuws klokgevelpand aan een prachtig grachtje in Edam. Met maar 26 stoelen die het restaurant rijk is, beleef je een zeer intieme, gastronomische avond.

Meer informatie over restaurant Het Geheim Van Edam

Martin B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
LevensgenietersJA .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gisterenavond zijn wij ontzettend verwend bij Het geheim van Edam, hun verrassingsmenu bestaat uit originele combinaties van heerlijke ingrediënten, waardoor je elke gang weer een nieuwe smaakbeleving doormaakt. Alles wordt met liefde voor het oog gepresenteerd, de uitleg bij elke wijn en elk gerecht is meer dan volledig, de dame die serveert is ontzettend enthousiast en weet alles over de wijnen en gerechten die zij je serveert.
Jeanet D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Waren hier voor de eerste keer, zijn gegaan op aanbevelen van vriendin.
Heerlijk gegeten! Personeel gastvrij en vriendelijk. Hebben genoten en komen zeker terug.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Echt iets speciaals. Elk gerecht werd goed uitgelegd. Ik adviseer ook om zeker het wijn arrangement erbij te bestellen. Echt goede combinaties met mooie wijnen. Neem er wel de tijd voo, je staat niet na een uur weer buiten. Met haast doe je niet alleen jezelf, maar ook de staf tekort.
Ergens in november verhuist het geheim naar een nieuwe locatie in een groter pand. Ik ben benieuwd of ze de huidige intimiteit weten te behouden. Al zou de afstand tot de de tafel van de andere gasten best ruimer mogen, zonder dat ten koste hoeft te gaan van de intimiteit. Echt privé zit je namelijk niet.

Alles bij elkaar een heerlijke ervaring en een aanbeveling van harte waard.

Veel plezier bij uw bezoek, Maarten.
Martine F.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Allemaal dingen die ik zelf niet zo snel zou eten, maar bij elkaar was het echt zo heerlijk! Goede, deskundige en vooral vriendelijke service. Eerste keer is 3 jaar geleden (toen was het ook al top), maar ga voor het volgende bezoek zeker niet meer zo lang wachten. Echt een avondje uit.
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het is erg lawaaierig. Konden elkaar nauwelijks verstaan.
L.J> K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gezellig met 4 personen voor de 4e keer hier gegeten.Wij komen hier dus al meerdere keren omdat de kwaliteit van het eten/en prijs in dit restaurant altijd uitstekend is. Ook dit keer was het weer van een hoog niveau.De goede uitleg van de bediening bij de gerechten was, zoals altijd, weer prima. Ook de sommelier gaf weer goede uitleg en de wijnen pasten precies. De karaffen water zijn hier vanzelfsprekend gratis. Wij gaan hier zeker weer terugkomen.
J.A. K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk maar exclusief gegeten, zijn we niet zo gewend
Gezellig ambiance, goede en snelle bediening die zeer vriendelijk en kennis van zaken had.
Roos F.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Perfecte beleving zo'n avondje hier. Wij komen zeker nog eens terug.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Ontvangst warm en vriendelijk, eten heerlijk ,bediening proffesioneel met gepaste humor,het was een ware belevenis ,we hebben genoten,Voor herhaling vatbaar.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten met bijpassend wijnarrangement komen de smaken nog beter tot zijn recht. Leuk concept: een geheim menu, alles is een verrassing èn verassend lekker. Komen zeker nig eens terug!
AsKock .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
In één woord subliem! Geldt zowel voor de gerechtjes (wat een maaksensatie!), de wijn, de bediening, als de locatie. En dat allemaal in het prachtige Edam!
Rob1951 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Gisteravond hier voor het eerst gegeten met vrienden in het kader van de Restaurantweek. Het menu was heerlijk en de bediening prima. De prijs/kwaliteit verhouding vonden wij niet helemaal in orde. Op de wijnkaart staan lekkere wijnen, maar over het algemeen aan de dure kant. Verder zou ik adviseren om gewoon kraanwater aan tafel te serveren en daar niets voor te rekenen.
L.J> K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Wij zijn weer een keer neergestreken in "het Geheim van Edam". Wij zijn weer verrast in het menu van 5/6 gangen. Een persoon heeft de 6e gang genomen omdat hij hiervoor bloedworst koos. Deze was, zoals alles, weer van hoge kwaliteit. Pure smaken en biologisch. De aanbevolen wijnen pasten prima. De tijd tussen opdiening van de gerechten was precies goed. Wij komen zeker weer terug.
anna S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
In tijden niet zo heerlijk gegeten en wat een leuke ambiance.
Ook de uitleg van de sommelier was fantastisch. Een echte aanrader.
hendricus S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Via Ding-City met echtgenote aan romantisch tafeltje tegen de muur zeer aangenaam verrast.Het 5 gangenmenu werd voorafgegaan door smakelijke soep van geroosterde paprika met edammer kaas bitterballetje geserveerd op hete kolen.gevolgd door combi van inktvis-tentakels (klein) met origineel gekozen garnituur van kerry crumble en piccalilly mayonaise. Daarna witte paddenstoelensoep met schuim van eekhoorntjesbrood.3e gang mooie witte (=verse )heilbotfilet met lekker garnituur. Tussen-amuse : verfrissende champagneschuim.Tenslotte malse sukade met jus van rode Port.Dessert was ook van hoge kwaliteit met o.a. 5 spice crumble. De door de vakkundige sommelier aanbevolen Australische Rode Wijn gleed soepel mee met alle gerechten.Het kaasplankje werd op advies van deze sommelier begeleid door een tawny Port en een witte wijn.
De (zeer) jongedame in de bediening was uitermate vriendelijk en ook nog ter zake kundig.Van 7.00 tot 11.30 zijn wij hier als een vorst behandeld.Het Geheim van Edam kan zich meten met de beste restaurants van Noord-Holland.
E.H. F.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Lekker, gezellig, voldoende, kortom verrast met dit restaurant.
Ayllas D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten gisterenavond, het 'standaard' 5 gangen diner uitgebreid naar 7 gangen. Wijnarrangement erbij genomen. Ontzettend gastvrije bediening en overal een leuke uitleg bij. We zijn elke gang weer verrast qua presentatie en smaak. Met als persoonlijke uitschieter de eendenlever. Kortom overheerlijk gegeten.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Wederom genoten van een tongstrelende maaltijd!
rob D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heeerlijk gegeten, 7 gangen, alles mooi na elkaar, heel mooie smaken en wijnen. Slechts één opmerking, wij vonden beide de sukade wat uit de toon vallen van de andere gerechten, die had er niet meer bijgehoeven. Verde alleen maar complimenten en een mooie avond gehad.