Over het restaurant Het Geheim Van Edam

Passie voor koken en gastvrijheid

De chef deelt hier zijn culinaire geheimen in een 17e eeuws klokgevelpand aan een prachtig grachtje in Edam. Met maar 26 stoelen die het restaurant rijk is, beleef je een zeer intieme, gastronomische avond.

Meer informatie over restaurant Het Geheim Van Edam

9,3

Jouw recensie over het restaurant Het Geheim Van Edam

B. R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
de uitstraling en service geven aanleiding tot denken dat het een echt goed restaurant is, maar de gerechten blijven qua smaak hierop achter. De wijnen (wijnarrangement) zijn verrassend en lekker en worden leuk omschreven aan tafel.
Heel vriendelijke bediening
corinemolenaar .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We vonden de prijs voor dat wat we kregen best wel hoog.kwamen om kwart over 7 binnen.mijn man kreeg direct iets te drinken ik kreeg de wijnkaart en om 10 voor 8 heeft mijn man iemand van de bediening aangesproken om een glas wijn voorbij te bestellen.het eten vonden we wat vlak van smaal.sommige gerechten smaakte naar niets.maar ja we weten smaken verschillen maar we zullen er geen tweede keer naar toe gaan.
E.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
voor het eerst op deze locatie gegeten, helemaal top, eerder op de vorige locatie van Het Geheim gegeten en de goede lijn is voortgezet.
We komen hier zeker nog terug.
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Best goede chef, maar bedienend personeel had erg weinig aandacht voor ons. Vaste klanten hebben en beter dan nieuwe, gek genoeg. De nieuwe zaak is minder sfeervol dan de oude. Teleurstellend.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Zeer lekker gegeten, weer een keuze van de kok gegeten is altijd zeer lekker en verrassend. Hebben vaker in de oude vestiging gegeten en nu voor de eerste keer in de nieuwe. Het concept is het zelfde maar de kaart is veel uitgebreiden
Koos K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Twee opmerkingen:
Ten eerste is de tafel direct bij de ingang niet prettig. Iedere keer als de deur open gaat, kwam er een golf koude lucht voorbij. Een afscherming of iets dergelijks zou plezierig zijn.
Onze gehandicapte dochter vroeg om frietjes, deze zaten niet in het menu en werden dan ook niet opgediend. Echter als teken van goodwill zou een schaaltje met frietjes voor haar wel leuk geweest zijn, los van de kosten.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Een zeer leuk concept, je weet niet wat je op je bord krijgt. Dat is het leuke van dit restaurant, vandaar de naam
"het Geheim van Edam". Er wordt alleen aan je gevraagd wat je wel of niet lust, je wordt dus lekker verrast.
Cor .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Vandaag, 2e Kerstdag, werkelijk voortreffelijk gegeten. Ook de wijn was super. Groot compliment aan chef-kok Dave voor zijn creativiteit, maar zeker ook aan de mensen van de bediening die er voor zorgden dat alles op rolletjes liep.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Er staan koks in de keuken die heerlijk kunnen koken. We hebben erg genoten van ons 6-gangen kerstdiner en we komen zeker nog een keer terug voor een gewoon diner. Trouwens leuk personeel wat bedient.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Steak tartaar waren grote stukken waarbij de keuken aangaf dat deze normaliter fijne en smeuïger is maar gewoon op de rekening laten staan. Chocola bij de koffie 6 bonbons vies bord en 10,50 rekenen.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.
Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Eerste keer in het nieuwe Geheim van Edam. Hiervoor wel een aantal keer heerlijk gedineerd in het oude pijpenlaatje. De kwaliteit is nog steeds zeer goed, heerlijke gerechten. De ontvangst zeer vriendelijk en goede uitleg bij elk gerecht en elke wijn (wij namen zes gangen, elk heerlijk). De eerste paar gerechten volgden elkaar iets te snel op, wijntje nog niet op of de volgende verscheen alweer. Na dit te hebben aangegeven werd het direct aangepast. Prijs/kwaliteit prima. Tot gauw!
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Eten was lekker, kleine porties,waardoor je zelf wat bij elkaar kunt zoeken, variatie genoeg, wijn en cocktails heerlijk!. Interieur mooi sfeervolle uitstraling.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Wat is wachttijd? De tijd voordat je aan tafel kun of de tijd tussen de gerechten.
Direct bij binnenkomst jassen in ontvangst genomen en konden direct aan tafel.
De tijd tussen de gangen prima. Voldoende tijd om na te praten over je gerecht en de bijbehorende wijn. Of een ander onderwerp.
Goede uitleg wat er uitgeserveerd wordt en over de bijbehorende wijn. De kabeljauw, met pastinaak en een vergeten groente was heerlijk.
Er is hard gewerkt in 5 weken tijd om de nieuwe locatie om te toveren naar een, voor ons, prachtige plek, rustige aankleding, met een knipoog naar het de vorige eeuw, voldoende verlichting, een prettige stoel.
Jenny O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
We hebben lang moeten wachten op ons eerste drankje en de kaart . We werden aan een tafeltje gezet en daarna leken we " vergeten". De gerechten waren super goed maar erg prijzig . Er wordt geadviseerd 4 tot 5 gerechten te kiezen omdat de porties klein zouden zijn maar vooral de voorgerechten zijn behoorlijk groot . Omdat de gerechten best aan de prijs zijn is dit wat misleidend. Service en entourage was prima .
Ke E.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het nieuwe restaurant van vader en zoon Koning is erg sfeervol. Je kunt aan de bar bij de open keuken eten, erg leuk voor koppels. Je voelt je meteen thuis door de hartelijke ontvangst. Sinds enkele jaren komen wij vanuit Groningen speciaal voor het restaurant naar Groningen. Het eten is heerlijk, elke keer weer. Vooral de onverwachte combinaties maakt het eten tot een feestje. Zowel het wijnarrangement als het bierarrangement sluit goed aan bij het eten. Het Geheim van Edam blijft voor ons één van de toprestaurants.
Mariet B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prima plek om heerlijk te eten! Een prettig restaurant met een goede bediening en heerlijke gerechten. Groetjes, Mariet Brockhoff
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
De brownie was redelijk droog, maar de overige gerechten smaakten weer voortreffelijk! Veel informatie over wat we kregen te eten en over de wijnen, fantastisch. Bediening was redelijk stijf, dat doen de eigenaar en zijn zoon leuker :-)
Arthur P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zoals altijd verassend en van prima niveau. compliment voor de keuken, zeker wanneer je ziet in welke beperkte ruimte ze moeten werken. Wij zijn erg benieuwd hoe de nieuw locatie gaat worden
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heel vriendelijke ontvangst en bediening. De bediening weet echt veel van de gerechten en de wijn. Heerlijke gerechten die ook nog eens mooi worden opgediend. Echt een aanrader