Het Galgenwiel

Meer informatie over restaurant Het Galgenwiel

7,2
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op het leuk op een hoek gelegen, ietwat oubollige terras neergestreken voor een tussenstop. Prima koffie en goede appeltaart met verse slagroom, zeker voor die prijs. Alles op het menu is zeer schappelijk geprijsd. Vriendelijke en oplettende bediening.
Pieter_Jansen .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
We hebben hier meerdere keren gegeten maar het wordt wel minder. In de salade wordt het vlees zowat vervangen door taugé en de porties zijn ook minder. Verder is een tijd geleden de kaart vernieuwd maar dat was alleen dus de kaart, de gerechten waren hetzelfde. Al jaren hetzelfde. Dus maar weer de ossenhaas genomen. Was wel goed bereidt.
De bediening is erg aardig maar amateuristisch, ik heb niet het idee dat de scholieren ooit iets uitgelegd is.
De ruimte is bij drukte enorm lawaaierig. Eten op eetcaféniveau, niet meer en niet minder.
Wel een leuk pand op een fietsknooppunt met een terras.

DorienO .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
De salade met ossenhaaspuntjes bevat helaas weinig ossenhaas en heel veel taugé en champignons. Het bijhorende witte pistoletje en de sla zijn doordrenkt van het bakvocht. Niet echt een aanrader wat mij betreft.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Heerlijk eten keer op keer. Aanrader is de carpaccio en garnalen als voorgerecht. Hoofdgerecht voor vlees liefhebber zeker de ossenhaas en de garnalen in knoflook room is zo lekker. Chocolade mousse als toetje niet overslaan, goed eten prima prijzen goede vriendelijke bediening. Interieur prima.
ProeverMM .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Laten we eerlijk zijn, dit is geen zaak waar je naartoe gaat om een avond heerlijk te tafelen. Je gaat naar het Galgenwiel om op eetcafe niveau te eten en voor een heel schappelijke prijs te eten. Die verhouding klopt. De gerechten zijn simpel en standaard. De bediening is niet altijd even alert, zowel bij ontvangst, opname gerechten en afrekenen. Vriendelijk zijn ze wel. Het decor is erg simpel.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Rommelige entree. Halletje bloedheet (door loeiende verwarming). Kapstok overvol, jas maar over de stoel gehangen. Ontvangst eveneens wat rommelig. Stond best wat personeel maar duurde even voordat iemand ons naar de tafel wees. Het restaurant zat vol waardoor het nogal rumoerig en erg volgepakt was. Ondanks dat is Het Galgenwiel zeker een leuke en sfeervolle zaak om lekker te eten voor niet al te veel geld. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Kaart zag er prima uit, voldoende keuze in vis /vlees en vegetarisch.
SjaakSchipper .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Op 17 oktober hebben we hier met 3 personen gegeten. Ondanks de drukte uitstekende, alerte bediening. Nimmer hoefde we lang te wachten op een volgende gang. Menu was heel gemakkelijk aan te passen als er dingen in zaten die je niet lusten of waar je niet tegen kon.
Het voorrecht was al een voorbode van de hoofdmaaltijd oftewel werkelijk compleet, verzorgd en lekker. De maaltijdsalade en de speciaal bereide kipfilet als hoofdgerecht voldeed ruimschoots aan onze verwachtingen. Het ijs dessert was heerlijk, zeer grote porties.
Grote porties, redelijke rekening. Kortom een aanrader wie van lekker (gewoon) eten houd!
TMas V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Om even te happen of te borrelen, prima tentje. Vlak bij Drunense duinen. Prima lunchen. Prima hapjes, alles voor leuke prijs.