Het Feest

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning
Stefmk .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Afgelopen week met vrienden, heerlijk in het Feest gegeten.
Had een een heerlijke forel en mijn vriendin ging voor de schol medaillons met een mosterdsaus.
Onze vrienden hadden een mix grill en een vlinderpasta.
Daarbij werden aardappeltjes en frieten een salade geserveerd.
vooraf nog een vers afgebakken stokbrood met heerlijke kruidenboter.
Als nagerecht een ijs gerecht voor twee personen waar je met zijn drie a vier ook van kan eten en een heerlijke cappuccino na.
De bediening was vriendelijk.
Er hangt een fijne sfeer.
De prijzen zijn ook zeer aangenaam, je betaald daar zeker niet te veel en gaat voldaan de deur uit.
Voor ons geen Mac na de tijd.

Delien .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Pas geleden heb ik bij het feest gegeten met mijn vriend. Ik heb een heerlijke, malse kipfilet gegeten met een verse stroganoffsaus. Omdat ik de saus niet kende, informeerde ik ernaar bij de bediening, en toen kreeg ik a la minute een klein bakje van de saus om het te proeven, dit was erg fijn en vriendelijk! De saus was overigens erg lekker, heel smaakvol en met verse champignons erin! Mijn vriend had een schnitsel met die saus en die smaakte ook erg goed. Ook heb ik een goeie cappucino met perfect geklopt melkschuim en een mooi figuurtje in de melk gehad, en een heerlijke ijscoupe met aardbeien. Het eten is erg vers en smaakvol, de bediening is erg vriendelijk en de prijs is onwaarschijnlijk laag voor wat je krijgt. De sfeer is gezellig, mede door de kaarsjes en aankleding maar ook door de bediening. Het rook er overigens limoenfris. Het Feest is zonder twijfel mijn favoriete eettent in Groningen!
Theresia_H .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Bedrijfsfeest dec 2012: Vriendelijk ontvangen, heerlijk met al mijn collega's gegeten, leuke aankleding tijdens de kerst. Echt een aanrader!
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
Hebben hier vanavond gegeten en we hadden biefstuk en pepersteak. Goed bereid met lekkere aardappeltjes en friet. Der zat een lekkere salade bij. Ook gezellig ingericht en vriendelijke bediening. Bij de wijn krijg je een glas water en geen extra uitbetalingen voor sauzen. Als nagerecht een chocoladetaart met ijs en slagroom, echt heerlijk. En voor een goede prijs. Zeker een aanrader, geen last gehad van nare luchtjes.
Alieke Z.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Als je een avondje goedkoop maar prima wilt eten is het Feest een aanrader. Uitermate geschikt voor arme studenten dus! De bediening is vriendelijk en het decor is prima. Hou er rekening mee dat het naar bier ruikt, aangezien het Feest 's avonds fungeert als café.
Yow .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Rare gewaarwording wanneer je hier 's avonds wel eens uit bent geweest. Je kan hier eten waar je de avond daarvoor nog hebt staan dansen in het bier. Wat overigens niet ten goede komt van de sfeer. Gelukkig wordt er goed schoongemaakt en is van de 'uitgaansgeuren' niks te merken. De bediening is 'ok ' te noemen. Voor wat je betaalt, krijg je een zeer goede maaltijd!